Právě je čtv 17. črc 2025 12:26:12

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: výkon vs. točivý moment
Nový příspěvekNapsal: pon 13. dub 2009 14:44:47 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
Karlie píše:
Nejt píše:
Karbece mají tu tendenci trochu větší... a proto jsou podle mě pocitově víc agresivnější. Ale u stříkačky nevím. Zkus specifikovat, ve kterých otáčkách se toto děje.


Řekněme, že jedu plynule někde mezi 5-6tis., v ten moment vezmu prudce za plyn a nic se neděje, takže bych to tipla na někde kolem 6tis, propad je tak vteřinu a pak vystřelí

edit možná i 7tis.

máš v pořádku palivovej a vzduchovaj filtr?

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: výkon vs. točivý moment
Nový příspěvekNapsal: pon 13. dub 2009 20:43:54 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 14. dub 2008 20:39:40
Příspěvky: 1349
panove, panove ... nic proti ... jen bych rad odpovedel na puvodne polozenou otazku:

na brzde ti zmerej kroutici moment a vykon se pouze dopocitava!!!!! Cili krivka kroutaku jde s vykonem ruku v ruce .. jen tam jsou naky mocniny a zlomky ... kdyz by jste o to stali, tak vam to nekde v sesite dohledam :)

jednoduse receno - u brzdy znas nejakej setrvacnej moment zkusebniho valce a jeho ustroji (potazmo jeho hmotnost, rozmery, setrvacnosti a z toho vyplyvajici setrvacnej moment) ... nu a tim jakou silu (kroutici moment) potrebujes na jeho rozhejbani, tak z toho urcujes kroutici moment na kole ... vykon pak uz jen dopocita software ... cili jestli ti nekdo rekl ze to ladil na vykon, tak je to chujovina! zaprve - pri ladeni se zabyvas hlavne krivkou bohatosti! To jestli Ti nahnal kone za cenu prilis chudy smesy, tak bych mu podekoval a rekl, at ti to naladi na optimalni chudost ... kdo a kde ti to ladil???


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: výkon vs. točivý moment
Nový příspěvekNapsal: pon 13. dub 2009 22:34:20 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: ned 13. dub 2008 12:48:06
Příspěvky: 125
Bydliště: Praha-východ
popi píše:
máš v pořádku palivovej a vzduchovaj filtr?


Tak oprava - dneska na 3 při 4tis. a prudce plyn
Moto je u mého osobního servisáka, slíbil, že na vzducháč koukne Jinak to vidim na seřízení karbeců... :blink:
Nemá tu někdo tip na nový relé? Jeden kontakt budu zítra zkoušet, ráda bych ho sehnala do konce týdne... :hello:

_________________
Only A Biker Knows Why A Dog Sticks Its Head Out Of A Car Window.
www.karlie.wbs.cz


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: výkon vs. točivý moment
Nový příspěvekNapsal: pon 13. dub 2009 22:52:10 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 09. úno 2008 13:01:43
Příspěvky: 95
Bydliště: Tursko
No ladili mi to v Supera Motors, borec ale asi tušil že ne vše bude v pořádku, jelikož mi několikrát opakoval že když se mi to nebude zdát, tak že mám přijet a zdarma se mi na to ještě podívá...
Mašina nejede špatně, jen moc nemám teď srovnání, po zimě mi to přijde v cajku. Měl jsem na jaře asi chvíli jezit s mašinou v sérii a pak tam hodit laufy atd. No jeětě tam za nim zajedu, kolem těch 6ti tisíc mi to přijde takové mdlejší, když jedu sám, tak to ještě jde, ale s baťůžkem už je to celkem znát. A ve chvíli kdy třeba dojíždim na křižovatku a brzdim motorem u nižších stupňů, tak mi z vejfuku střílí celkem vydatně. Co mám tedy chtít? Doladit směs a vyhladit křivku?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: výkon vs. točivý moment
Nový příspěvekNapsal: pon 13. dub 2009 22:58:49 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09
Příspěvky: 3868
Bydliště: Újezd u Brna
4man píše:
No ladili mi to v Supera Motors, borec ale asi tušil že ne vše bude v pořádku, jelikož mi několikrát opakoval že když se mi to nebude zdát, tak že mám přijet a zdarma se mi na to ještě podívá...
Mašina nejede špatně, jen moc nemám teď srovnání, po zimě mi to přijde v cajku. Měl jsem na jaře asi chvíli jezit s mašinou v sérii a pak tam hodit laufy atd. No jeětě tam za nim zajedu, kolem těch 6ti tisíc mi to přijde takové mdlejší, když jedu sám, tak to ještě jde, ale s baťůžkem už je to celkem znát. A ve chvíli kdy třeba dojíždim na křižovatku a brzdim motorem u nižších stupňů, tak mi z vejfuku střílí celkem vydatně. Co mám tedy chtít? Doladit směs a vyhladit křivku?

Vyladit hlavně křivku bohatosti, čili si nechat udělat lambdu, aby ti to přestalo střílet...

_________________
Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: výkon vs. točivý moment
Nový příspěvekNapsal: pon 13. dub 2009 23:08:05 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 14. dub 2008 20:39:40
Příspěvky: 1349
4man> heh ... toho kluka znam .... a nevypada uplne spatnej :( ... tak nevim ... hod s nim rec jeste ...

jak tu bylo zmineno - vyladit idealne krivku bohatosti (aby to nebylo nekde chudy a nekde bohaty) - jen kua ted z hlavy nevim jakou maji brzdu a jak presnou u toho maji lambdu :(

Totiz to jestli tam nekde budes nebo nebudes mit diry je prave otazkou toho jak jsou povedene(nepovedene) upravy na motorce - vacky, jine vyfuky, sani, .... Ano - pokud mas nekde nehezky propadlou krivku kroutaku (vykonuú, tak to muzes lehce doladit zmenou bohatosti ... ale ne nijak zasadne ...

proc myslis ze se v zavodnich motkach pouzivaji spec.svicky? aby lip palily? ne e - proto, ze tam je uz tak chuda smes, ze je moc tepla a klasicky svicky ti doslova ukapnou do valce ... :)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: výkon vs. točivý moment
Nový příspěvekNapsal: pon 13. dub 2009 23:16:01 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 09. úno 2008 13:01:43
Příspěvky: 95
Bydliště: Tursko
jo, ten chlapík je v pohodě... Jinak myslim že úpravy by neměly bejt špatný, komplet výfuk MIVV a KN + PC. No jěště tam zajedu a nějak to vymyslíme, mluvit se s nim dá... to je základ

Jinak díky za rady


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz