|
Právě je stř 23. črc 2025 3:42:30
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
Autor |
Zpráva |
Rosťa
|
Napsal: stř 12. bře 2008 22:10:25 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 24. lis 2007 12:30:15 Příspěvky: 410 Bydliště: okr. Olomouc
|
Já na mojí babičce r.v. 2000 / 58:000 Km po naladění podtlaků, při mojí váze 97 kg - 230 km / h - ale to je údaj nepřesný, tachometrový, takže uvidím letos protože mám navigaci MIO, kde bude údaj o rychlosti přesnější - pokud mi navigace při té rychlosti neuletí.
Podle zkušenosti z auta, to při tachometrové rychlosti 205 Km/h na navigaci ukazuje 188, tak to buda asi podobné.
_________________ SV-čko jsem miloval aje nenávratně pryč, ale V-Stromek 1000 taky není k zahození :-)
|
|
Nahoru |
|
 |
stafflik
|
Napsal: stř 12. bře 2008 22:59:47 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 06. lis 2007 21:52:56 Příspěvky: 1987 Bydliště: Doloplazy ( u Olomouce )
|
Jojo, tacháč proměřuje cca 10%.....
_________________ Suzuki SV 650 N rok výroby 2003, barva: modrá metalíza. ;-)
|
|
Nahoru |
|
 |
lubiksv
|
Napsal: stř 12. bře 2008 23:14:58 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: čtv 22. lis 2007 22:11:49 Příspěvky: 196 Bydliště: Havlíčkův Brod
|
stafflik píše: Jojo, tacháč proměřuje cca 10%..... Já to jednou počítal v nějakym prográmku podle převodů a při 10800 ot. bych měl jet 219 a mě to při cca těchto otáčkách ukazovalo 225. Byly v tom zahrnuty i rozměry pneu a jiné blbosti, takže je to celkem přesný údaj.
_________________ Jawa 05 64' > Suzuki SV 650 k5
|
|
Nahoru |
|
 |
popi
|
Napsal: čtv 13. bře 2008 0:04:56 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
kde jis sehnal koeficienty převodů pro SV?
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
 |
lubiksv
|
Napsal: čtv 13. bře 2008 0:13:14 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: čtv 22. lis 2007 22:11:49 Příspěvky: 196 Bydliště: Havlíčkův Brod
|
popiSV píše: kde jis sehnal koeficienty převodů pro SV? koeficienty? Převody jsou psané v manuálu...
_________________ Jawa 05 64' > Suzuki SV 650 k5
|
|
Nahoru |
|
 |
popi
|
Napsal: čtv 13. bře 2008 0:16:42 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
hmm, tak to jsem je přehlídl..
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
 |
sting
|
Napsal: čtv 13. bře 2008 1:56:35 |
|
 |
Administrátor |
 |
Registrován: sob 03. lis 2007 13:44:01 Příspěvky: 1138
|
ja vzdycky pocitam ze je to o 5 vic na tachaci nez real merim si to na radarech jak jsou v obcich... nad 200 ze je to o 6 to je plus bus stejna odchylka
_________________ pincek'70 - simak'89 - jawa 125'05 - suzuki sv650s'03 - suzuki sv1000s'06 - yamaha yzf-r6'10 - ...
|
|
Nahoru |
|
 |
popi
|
Napsal: čtv 13. bře 2008 12:31:46 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
nemůžeš říct že když je to při 50km/h 5km/hodchylka tak stejná bude i při 200km/h musíš spočítat kolik procent je 5 z 50 a taková odchylka je i při 200km/h... takže ty máš odchylku 10% tzn když ti tacho ukáže 200 jedeš jen 180...
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
 |
lubiksv
|
Napsal: čtv 13. bře 2008 14:57:57 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: čtv 22. lis 2007 22:11:49 Příspěvky: 196 Bydliště: Havlíčkův Brod
|
A ještě se k tomu musí připočítat další věci jako např. deformace pneu s narůstající rychlostí, to udělá taky slušný nepřesnosti.
_________________ Jawa 05 64' > Suzuki SV 650 k5
|
|
Nahoru |
|
 |
Nejt
|
Napsal: čtv 13. bře 2008 15:04:19 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08 Příspěvky: 3115 Bydliště: AMD Brno
|
No tím spíš na tenhle údaj peču.
_________________ fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
|
|
Nahoru |
|
 |
Nejt
|
Napsal: čtv 13. bře 2008 17:53:08 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08 Příspěvky: 3115 Bydliště: AMD Brno
|
No jestli to "tak to nevím proč" bylo na mě, tak proto, že prostě na maximálku se dostávám natolik zřídka, že je mi to relativně jedno. Moje max. cestovní rychlost tam, kde to jde, je 160-180 km/h, občas tomu přihulím, ale v čem mě KNko a otevřená koncovka přesvědčili, je jak snadno teď motor vyletí do otáček, do kterých jsem se před tím ani nemohl dostat. Samotnou akceleraci jsem ještě moc netestoval, už jsme se domlouvali s Popákem, že si zkusíme dát nějaký match na rovince a pak se uvidí.
_________________ fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
|
|
Nahoru |
|
 |
popi
|
Napsal: čtv 13. bře 2008 19:44:06 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
no porovnání různejch typů motorek je dost odlišný... kámošovi ukazoval tacho na H6 přes 220km/h a já ho předjížděl v 205km/h....
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
 |
sektor
|
Napsal: čtv 13. bře 2008 20:13:36 |
|
 |
nováček |
Registrován: ned 27. led 2008 13:23:30 Příspěvky: 6
|
caute. Moja maximalka je niekde 210-215km/h. Mam 85 kg a je to sv650s rv.99 - ale to musim lezat na nadrzi tak ze mi netrci ani kusok hlavy pod to male plexi  ale asi sa to ovela lepsie chova pri tych 160-170 to je taka v pohode rychlost na tu masinu
_________________ viac o mne, aj to ako vyzeram najdete na :http://motoride.sk/?login=Sektor
|
|
Nahoru |
|
 |
Marťas
|
Napsal: pát 14. bře 2008 1:15:15 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: pát 14. pro 2007 17:44:56 Příspěvky: 52 Bydliště: Kolín
|
To Neith: Jo to mas pravdu..Koukal jsem se na graf od brzdy s ladakem a bez ladaku..A bylo z nej jednoznacne videt,ze ten ladak prida motorce vetsi vykon hlavne v tech nizssich otackach,ve vyssich uz to nebylo ani tak znat(podle grafu).
_________________ Jawa Mustang -> Suzuki GS500E -> Suzuki SV650S
|
|
Nahoru |
|
 |
canni
|
Napsal: pát 14. bře 2008 8:37:00 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: čtv 22. lis 2007 8:42:12 Příspěvky: 371 Bydliště: Kamenice u Prahy
|
Ono já abych to trochu upřesnil myslim si že samotná koncovka nebude tolik o tom výkonu možná je tam trocha zlepšení třeba kvůli lepší průchodnosti, ale hlavní výhoda asi bude třeba ve váze protože je laďák o pár kilo lehčí než originál. Stim KNkem to chci taky zkusit. Někdo řiká že to pomuže a někdo řiká že to udělá ve středu výkonu díru ve které to cukne s mašinou. Tak nvm
_________________ Jawa Mustang -> Jawa Chopper -> Suzuki DR 125 -> SV 650 S K7
|
|
Nahoru |
|
 |
Nejt
|
Napsal: pát 14. bře 2008 11:24:37 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08 Příspěvky: 3115 Bydliště: AMD Brno
|
No tak nebudu říkat, že to musí platit u všech moto (já mám K3), ale žádnou díru jsem nezaznamenal, a to ani na brzdě, spíš se to naopak trochu srovnalo a parametry zvýšilo. Ale teda nikdy v životě jsem neslyšel, že by KNko mělo způsobit na stříkačce díru v průběhu výkonu!! Právě naopak mi všude říkali: "nějaklý výkonový nárůst moc nečekj, ale vyhladí ti to křivku výkonu i krouťáku." Podle mě je pitomost se obávat prdnout na SV (stříkačku) KNko a koncovku bez PC.... otevřu prdel, tak tomu otevřu i předek, ne?
_________________ fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
|
|
Nahoru |
|
 |
canni
|
Napsal: pát 14. bře 2008 12:43:21 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: čtv 22. lis 2007 8:42:12 Příspěvky: 371 Bydliště: Kamenice u Prahy
|
No nejde o to že je to stříkačka, prostě máš najednou o cca. 40-60% větší propustnost vzduchu než s originálem. A soudruzy inženýři v Japonsku to stavěj nějak optimálně že? A zadek by sis otevřel kdybys tam měl koncovku i se svodama komplet, kterej už ti přidá výkon a o dost ubere na Kg. Na tvym grafu to sice něco udělalo, ale nevim jak by to vypadalo s plně zahřátym motorema. Navíc jsem se doslechl, že jedinuo profesionální brzdu na měření maj v Praze kluci z DK tak nvm.
_________________ Jawa Mustang -> Jawa Chopper -> Suzuki DR 125 -> SV 650 S K7
|
|
Nahoru |
|
 |
Nejt
|
Napsal: pát 14. bře 2008 14:39:49 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08 Příspěvky: 3115 Bydliště: AMD Brno
|
No zdůrazňoval jsem stříkačku, protože ta si to oproti karbecům srovná do určité míry sama, pokud člověk používá homologované výrobky přímo na daný model (prostě žádná amatérská domácí výroba). U karbeců bych tomu s těma propadama věřil, pokud by člověk neudělal i úpravy na samotných karbecech, ale u stříkačky to při užití výše zmíněných komponentů potřeba zas tak není. A je blbost, že zadek otevřeš jen kompletním výfukovým systémem. Svodama to sice vyladíš (dále ovlivníš průběh), ale původní originální (rezonanční) koncovka je to, co nejvíce tlumí rázy z motoru, poněvadž jde o spletici trubiček a katalyzátoru apod. Otevřená koncovka (absorbční), je v podstatě jen roura s volným průchodem ve středu a děrovaným pláštěm s vatou okolo, kde dochází k částečnému pohlcování (absorbci) teploty a zvuku odrážejícího se po stěnách laufu.
Na té brzdě bylo nejdůležitější, že to bylo měřeno hned po sobě a za přibližně stejné teploty motoru. Pokud jde o propady, ještě to klidně jednou nechám změřit při zahřátém motoru, od čehož ale tím spíš očekávám vyšší hodnoty a vyrovnanější křivku! Motor zahřátý nad 85 stupňů je v optimálních podmínkách, takže nevím, proč by měl studenější motor ukazovat vyrovnanější křivku než zahřátý.
S razantním snížením váhy jako s pozitivem při nahrazení koncovky za otevřenou souhlasím.
_________________ fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
|
|
Nahoru |
|
 |
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|