|
Právě je čtv 05. čer 2025 5:27:33
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
Autor |
Zpráva |
Mara
|
Napsal: pon 26. dub 2010 20:55:25 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: pon 15. zář 2008 14:43:14 Příspěvky: 370 Bydliště: Nová Paka, Vrchovina
|
Mira2B7 píše: Mara píše: Chci se zeptat protoze jsem to nikde nenasel - BT 023 nová sportovně cestovní pneumatika pro rok 2010 JE DVOUSMĚSOVÁ??? Fakt jsem tuto větu nikde u prodejců nenašel a nechce se mi věřit že dvousměsová není...tak prosím jestli jste to někde našli...je to asi otazka dost pro Jiřina ten to určitě ví... citace Běhoun zadní pneumatiky je vyroben technologií 3LC - 3sekční běhounové směsi (3 Layer Compound). Směs v ramenní oblasti zajišťuje potřebnou přilnavost při průjezdu zatáčkou, zatímco směs v centrální oblasti běhounu s velkou styčnou plochou zvyšuje stabilitu a komfort při jízdě přímým směrem. takže zaručeně dvojsměsovka Jasně tak tohle jsem cetl ale nedoslo mi ze je to 3 smes myslel jsem ze je to ta technologie takze jestli to tak je tak diky
|
|
Nahoru |
|
 |
pylot
|
Napsal: úte 27. dub 2010 18:33:33 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 15. dub 2008 21:52:51 Příspěvky: 255 Bydliště: Trutnovsko
|
Uvaha ze se jednosmesy uz nedelaj je milna. Moje pirelli diablo strada je jednosmes, tusim ze angel ST je taky jednosmes ale jistej si tim nejsem a novy sportsmarty co prijdou od dunlopu jsou tusim taky jednosmesi.
_________________ fichtl -> mustang -> MZ RT 125 01' -> SV 650 S 99' -> Aprilia RSV 1000 Mille 01'
|
|
Nahoru |
|
 |
Shorty
|
Napsal: úte 27. dub 2010 19:14:00 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 24. kvě 2008 23:42:46 Příspěvky: 1804 Bydliště: Štěchov
|
no tak příště to napíšu asi do podrobna, aby nebylo co vytknout... Diablo strada už nejsou nejnovější gumky, to je jako kdyby jsi sem napsal D220ky U těch angel st si nejsem jistej, ale zbytek výrobců metzeler, michelin, dunlop, bridgestone mají svoje nové gumy v třídě sportovně-cestovní dvousměsové. Ten sportsmart od Dunlop je také dvousměsovka, ale hlavně je zařazením už úplně někde jinde, je to hypersport jako je BT016, tzn. je mezi supersport (qualifier II) a race směsí (D211) 
_________________ Začalo to 05 jednoskokem -> potom dlouho ČZ 175 -> pak modré SV650S -> a teď eruška
|
|
Nahoru |
|
 |
tony_ul
|
Napsal: úte 27. dub 2010 21:52:35 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: ned 15. úno 2009 15:44:21 Příspěvky: 1091 Bydliště: Ústí nad Labem
|
takže pokud mám na předku dunlop sportmax Qualifier a na zadku dunlop sportmax Qualifier rr, tak je to v cajku, nebo by bylo dát lepší gumu na zadek, předek, či obě? zdá se mě ten předek i zadek občas nejistej, ale každej jindy. díky za radu
_________________ Suzuki SV 650N 00' > Suzuki SV 1000S K3'
|
|
Nahoru |
|
 |
Shorty
|
Napsal: úte 27. dub 2010 22:42:47 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 24. kvě 2008 23:42:46 Příspěvky: 1804 Bydliště: Štěchov
|
nevím přesně jak jezdíš, každopádně máš daný směsi zrovna naopak. Vepředu bys měl mít měkčí pneu než vzadu. Co se týče toho qualifier rr, tak na silnici si myslím musí být dostačující i při hodně svižným tempu podle ohlasů co jsem na něj četl a zařazení. Sám osobně s ním nemám zkušenost. Pokud jezdíš kochačka, občas svižně, tak ten qualifier I vepředu by měl být taky dostačující. Jestli jseš střelec, tak bych dopředu volil nějakou race směs.
_________________ Začalo to 05 jednoskokem -> potom dlouho ČZ 175 -> pak modré SV650S -> a teď eruška
|
|
Nahoru |
|
 |
Jindra
|
Napsal: stř 28. dub 2010 10:46:23 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: stř 14. kvě 2008 17:25:11 Příspěvky: 369
|
tony_ul píše: takže pokud mám na předku dunlop sportmax Qualifier a na zadku dunlop sportmax Qualifier rr, tak je to v cajku, nebo by bylo dát lepší gumu na zadek, předek, či obě? zdá se mě ten předek i zadek občas nejistej, ale každej jindy. díky za radu je lepší mít měkčí předek než zadek, ale ideál je mít prostě obě stejný! jinak na dunlop qualifier nedam dopustit, ale teď sem obul dunlop qualifier 2 a ty mi vůbec nevyhovujou... qualifier rr sem nezkoušel
|
|
Nahoru |
|
 |
Jimbo
|
Napsal: stř 28. dub 2010 10:54:01 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09 Příspěvky: 3868 Bydliště: Újezd u Brna
|
Jindra píše: tony_ul píše: takže pokud mám na předku dunlop sportmax Qualifier a na zadku dunlop sportmax Qualifier rr, tak je to v cajku, nebo by bylo dát lepší gumu na zadek, předek, či obě? zdá se mě ten předek i zadek občas nejistej, ale každej jindy. díky za radu je lepší mít měkčí předek než zadek, ale ideál je mít prostě obě stejný! jinak na dunlop qualifier nedam dopustit, ale teď sem obul dunlop qualifier 2 a ty mi vůbec nevyhovujou... qualifier rr sem nezkoušel Vždycky je lepší mít předek měkčí, ale o tom se tu vedlo milion debat a nemíním je zase spouštet... A qualifier II ti nevyhovují proč? jediný co mě napadá, tak že jdou rychle srát.... Jinak supr pryže.
_________________ Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9
|
|
Nahoru |
|
 |
davidj
|
Napsal: čtv 29. dub 2010 12:06:48 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: úte 19. led 2010 8:40:03 Příspěvky: 144 Bydliště: Hradec Králové
|
Taky bych rád věděl co máš proti Q II ....chci ji dávat na zadek ...
Díky
_________________ SV 650 S K8
|
|
Nahoru |
|
 |
Jindra
|
Napsal: ned 02. kvě 2010 16:25:37 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: stř 14. kvě 2008 17:25:11 Příspěvky: 369
|
davidj píše: Taky bych rád věděl co máš proti Q II ....chci ji dávat na zadek ...
Díky jj... já taky ode všech slyšim. že sem první kdo si na Qualifier II stěžuje  takže mě berte s rezervou ale pro mě je to tak, že ty gumy prostě nesedí tak jako jedničky a ve vetších náklonech se necejtim tak stabilní! Muj styl jízdy je ale sám o sobě dost ujetej takže pokud někdo nějezdíte jako úchyl tak vám budou nejspíš vyhovovat jako každýmu koho sem zatim potkal a jezdil je  Qualifier II sou prej dobrý gumy no... ale mě se na tohle neptete, jo?! já vám totiž řeknu, že so totálně na píču!!! PS: Prodám sadu pneu Dunlop Qualifier II starou cca měsíc v rozměru 120/60/17 a 160/60/17. Najeto cca 700km . Důvod prodeje... rodiné důvody  původní cena 5800Kč cena nyní 4500Kč za sadu.
|
|
Nahoru |
|
 |
z.a.j.o.c.h
|
Napsal: pát 04. čer 2010 23:11:51 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: pát 05. čer 2009 17:53:25 Příspěvky: 173 Bydliště: Dejvice
|
Trochu to tady oživim... Na SV mám najeto suma sumárum 6000km, kupoval jsem ho s téměř novýma D208 a zadek už mi pomalu odchází do věčných lovišť (jsem na značkách). Po těch 6000 jezdím, řekněme svižně, snažím se sportovně, koleno nedávám kdykoli a kdekoli... S těma D208 jsem celkem spokojenej, nějaký podklouzávání jsem registroval až když bylo koleno na zemi, a to pořád nebyla guma úplně na hraně... A teď co mám dozadu vybrat novýho? Zase 208? Něco lepšího, lepší poměr cena výkon? Nerozhoděj mi dvě rozdílný gumy celou mašinu? A jak zjistim jak je guma stará a jak moc starou kupovat?  je to hafec otázek, tak předem dík za odpovědi...
_________________ TMEC MT 125 > SV 650 > Monster S2R 1000
|
|
Nahoru |
|
 |
Shorty
|
Napsal: sob 05. čer 2010 18:45:45 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 24. kvě 2008 23:42:46 Příspěvky: 1804 Bydliště: Štěchov
|
Pokud ti vyhovuje supersport směs u D208 a nechceš nic lepivějšího, tak si vyber Qualifiera nebo Qualifiera II, což jsou nástupci. D208 už asi ani nepůjde sehnat. 2 rozdílný gumy by neměl být problém, resp. při svém ježdění po cestách to člověk nepozná. Jak je guma stará je napsaný na gumě v takovým obdélničku, např. DOT 3008 - tzn. 30 týden, rok 08
_________________ Začalo to 05 jednoskokem -> potom dlouho ČZ 175 -> pak modré SV650S -> a teď eruška
|
|
Nahoru |
|
 |
z.a.j.o.c.h
|
Napsal: úte 08. čer 2010 17:20:13 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: pát 05. čer 2009 17:53:25 Příspěvky: 173 Bydliště: Dejvice
|
Shorty> Díkes. Koukal jsem na ty qualifiery... máš s nima zkušenost? myslíš že stojí si ten litr připlatit za QII? něco jsem o nich přečet ale pořád nejsem moudrej jak moc je tam rozdíl v nájezdu km...
_________________ TMEC MT 125 > SV 650 > Monster S2R 1000
|
|
Nahoru |
|
 |
Shorty
|
Napsal: úte 08. čer 2010 19:47:06 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 24. kvě 2008 23:42:46 Příspěvky: 1804 Bydliště: Štěchov
|
Zkušenost s qualifier nemám, brácha je má teď na cbr 600f, ale je to krajinkář, takže boky netknuté a na středu placka. Nájezd přesně nevím, to bych se musel zeptat. Každopádně jak psal Mára, pokud budeš cestovat, tak ty qulifier II by měly být lepší, jsou to dvousměs a střed by mohl být o kousek tvrdší jak qualifier I.
_________________ Začalo to 05 jednoskokem -> potom dlouho ČZ 175 -> pak modré SV650S -> a teď eruška
|
|
Nahoru |
|
 |
popi
|
Napsal: úte 08. čer 2010 20:19:58 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
myslím že je úplně jedno, jestli chceš cestovat nebo ne a připlať si...
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
 |
hladovépedro
|
Napsal: pát 23. črc 2010 7:36:15 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 17. říj 2009 15:21:49 Příspěvky: 46 Bydliště: zatáčka na CHrudim
|
Hele na Qalifu jedničku si nemůžu stěžovat, tenhle rok jsou za super peníz, nájezd km podle motorky, já už tenhle rok sjíždím 3 gumu vzadu a 2 vepředu, výdrž zadní je 2500-3000km ale mám rsv, tzn na litru sv to bude podobný max o 500 víc, přední +-4000 km, jezdím jen zatáčky, a mám sjetý boky a ve středu mi vždy trošku zůstane, chci říct, že když někdo pojede třeba na dálnici do alp,udělá plochu, pak to tam zakulatí, tak ten nájezd km bude trochu větší.Jo a moje paní na 650 sv má qalifu 1 taky, a má na tom už 4000 km tenhle rok z čehož 2000km na Sardinii(což je superhrubej asfalt) a když na to kouknu tak je to tak v půlce životnost, tzn myslím že když za to člověk zas až tolik netahá tak na 650 to bude slušnej nájezd(na to že to nejsou tvrdý puky)
_________________ BMW650...VL1800....gsf-1200K3...gsf-650K7...Gsf-1250K8....GSXR1000K5......RSV 1000-07
|
|
Nahoru |
|
 |
tony_ul
|
Napsal: pát 23. črc 2010 11:36:51 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: ned 15. úno 2009 15:44:21 Příspěvky: 1091 Bydliště: Ústí nad Labem
|
Já mám teďka najeto cca 8tis na (front D209F; rear D209RR) a zbejva tak 1-2mm vzadu. vpředu tak o 1mm víc. jsem s nimi nadmíru spokojen. akorát pořídim i na předek tu D209RR. je to dvousměs, a lepí dobře  ). jezdim takovej mix. občas po dálnici nebo rychlostní silnici, takže svižně. občas serpentýny, občas kochačka po okrskách. byl jsem i v mostě na dromu a v sosnové. takže si myslim, že dobrý, co myslíte?. u nás jezdí ty D209RR nebo qualify dvojky hodně známejch a je od nich jen kladná zpětná vazba jen ještě otázka, je asi lepší měnit obě pneu společně že? i když bde jedna sjetá méně něž druhá..
_________________ Suzuki SV 650N 00' > Suzuki SV 1000S K3'
|
|
Nahoru |
|
 |
Kaja
|
Napsal: pát 23. črc 2010 12:38:36 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: pon 13. dub 2009 11:06:22 Příspěvky: 260
|
Moje další volba bude asi taky QUALIFIER II,sou na ně samy kladny recenze.Teď mam Pirelli Diablo Strada a max spokojenost.Tony podlě mě má přední guma asi dvojnásobnou výdrž,takže dvakrát zadní a jedna přední,jde spíš o to mít stejnej typ na obouch kolech.
_________________ Simson,Jawa,MZ,SV 650S K3,GSR 750 L2
|
|
Nahoru |
|
 |
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|