|
Právě je stř 23. črc 2025 3:26:19
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
popi
|
Napsal: čtv 09. dub 2009 17:20:41 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
no, když to řeknu jednoduše....
točivý moment je síla motoru, a výkon udá jak intenzivně (kolikrát za jednotku času) je motor schopen tu sílu podat na kolo...
Má to spolu mnohem víc souvislostí, ale toto se mi zdá nejjednodužší...
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
 |
ewans
|
Napsal: čtv 09. dub 2009 18:03:43 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: čtv 29. lis 2007 22:16:38 Příspěvky: 1460 Bydliště: Těšany
|
Dyz uz to das do gallerky tak bys to mohl otocit.Ten graf se me nezda-hlavne ten propad v kroutaku a to ze ti to ladil na vykon je taky kravina,SV neni masina na ktery se honi kazdej konik nahoru.Spis je dulezitejsi hladka krivka-jak kroutaku tak vykonu.A ze to to obcas strili znamena ze mas asi bohatou smes.o tom uz se toho tady napsalo mraky,tak zkus vic hledat,ale ten borec co ti to ladil asi neni ten spravnej odbornik
_________________ Cz 175-Suzuki GSF Bandit 400-Sv 650 02N Gsxr 1000 K5
|
|
Nahoru |
|
 |
Jimbo
|
Napsal: čtv 09. dub 2009 18:11:04 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09 Příspěvky: 3868 Bydliště: Újezd u Brna
|
No prvně sem si říkal že máš tu křivku hnusnou, ale když sem mrkl na svoju, tak sem zjitil že to máme podobný: http://www.suzukisv.cz/index.php/sv-gal ... emId=36128každopádně se mě ten výkon drží u maxima ve větším spektru otáček. Asi ale mnohem důležitější je lambda, tu ti dělal? asi moc né, když ti to střílí....
_________________ Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9
|
|
Nahoru |
|
 |
Nejt
|
Napsal: sob 11. dub 2009 9:02:45 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08 Příspěvky: 3115 Bydliště: AMD Brno
|
4man - ten propad je docela velkej na to, že ti to někdo ladil (počítám přes PC nebo Ignijet)... ta křivka by měla být krásně hladká, tohle ty mašinky umějí. Jinak k tvé otázce, vysvětleno polapatě; pokud ti klesá krouťák a výkon jde stále nahoru, tak v daných otáčkách už se prostě motoru moc nechce a otáčky (a rychlost) polezou nahoru jen pomalu (u SV typické nad cca 7500 ot. na 5.-6. kvalt, viz. maximální točivý moment z tvého grafu). Jakmile končí výkonová křivka, motor už nejde nikam a seš na nejvyšší možné hranici jeho vykonané práce (otáček). Jinak se teda přiznám, že jsem ještě neviděl situaci, kdy by krouťák začal klesat a výkon šel stále nahoru.... až samozřejmě na nějaké lokální propady, ale každej propad krouťáku je více či méně doprovázen i propadem na výkonové křivce.
_________________ fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
|
|
Nahoru |
|
 |
Jimbo
|
Napsal: sob 11. dub 2009 9:13:04 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09 Příspěvky: 3868 Bydliště: Újezd u Brna
|
Tak SVka to tak mají, že koncem otáčkovýho spektra, od nějakejch těck 7500 ot./min kde má krouťák max. už křivka krouťáku leze dolů, a výkonová leze nahoru a má max. kolem 9500 ot./min,
_________________ Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9
|
|
Nahoru |
|
 |
Nejt
|
Napsal: sob 11. dub 2009 9:24:06 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08 Příspěvky: 3115 Bydliště: AMD Brno
|
No jistě, a z toho plyne, že to nejlepší tě na SV čeká do cca 8.500 ot., pokud tam teda nemáš nějaký úpravy, kdy se to celý může posunout ještě dost nahoru.
_________________ fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
|
|
Nahoru |
|
 |
Jimbo
|
Napsal: sob 11. dub 2009 9:34:24 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09 Příspěvky: 3868 Bydliště: Újezd u Brna
|
přesně tak
_________________ Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9
|
|
Nahoru |
|
 |
Karlie
|
Napsal: sob 11. dub 2009 9:37:01 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: ned 13. dub 2008 12:48:06 Příspěvky: 125 Bydliště: Praha-východ
|
Je normální, když vezmu třeba na trojku ostřeji za plyn (předjíždění), že motorka ztratí výkon (absolutně nezareaguje) a pak vyletí jak raketa?
_________________ Only A Biker Knows Why A Dog Sticks Its Head Out Of A Car Window. www.karlie.wbs.cz
|
|
Nahoru |
|
 |
Jimbo
|
Napsal: sob 11. dub 2009 9:38:32 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09 Příspěvky: 3868 Bydliště: Újezd u Brna
|
No to u SVčka teda moc normální není, to budeš mít někde propad kouťáku a slušnej... mazej stím na brzdu
_________________ Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9
|
|
Nahoru |
|
 |
Nejt
|
Napsal: sob 11. dub 2009 9:52:16 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08 Příspěvky: 3115 Bydliště: AMD Brno
|
Karbece mají tu tendenci trochu větší... a proto jsou podle mě pocitově víc agresivnější. Ale u stříkačky nevím. Zkus specifikovat, ve kterých otáčkách se toto děje.
_________________ fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
|
|
Nahoru |
|
 |
Karlie
|
Napsal: sob 11. dub 2009 9:55:47 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: ned 13. dub 2008 12:48:06 Příspěvky: 125 Bydliště: Praha-východ
|
Jimbo píše: No to u SVčka teda moc normální není, to budeš mít někde propad kouťáku a slušnej... mazej stím na brzdu Dneska jdu řešit problémy se startovánim (alternátor dobíjí, ale něco si bere víc než by mělo, takže sem tam nenastartuju, včera mi to chcíplo na křižovatce a čekala jsem na novou baterku, abych se dostala aspoň domů, protože na nabitou baterku se to většinou chytne a jsem schopná něco ujet)  Zatim padlo podezření na diody, uhlíky nebo startér Doufám, že to bude nějaká prkotina Brzdu mi tam asi neudělaj, ale to budu případně řešit přístí týden...
_________________ Only A Biker Knows Why A Dog Sticks Its Head Out Of A Car Window. www.karlie.wbs.cz
|
|
Nahoru |
|
 |
Karlie
|
Napsal: sob 11. dub 2009 9:57:49 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: ned 13. dub 2008 12:48:06 Příspěvky: 125 Bydliště: Praha-východ
|
Nejt píše: Karbece mají tu tendenci trochu větší... a proto jsou podle mě pocitově víc agresivnější. Ale u stříkačky nevím. Zkus specifikovat, ve kterých otáčkách se toto děje. Řekněme, že jedu plynule někde mezi 5-6tis., v ten moment vezmu prudce za plyn a nic se neděje, takže bych to tipla na někde kolem 6tis, propad je tak vteřinu a pak vystřelí edit možná i 7tis.
_________________ Only A Biker Knows Why A Dog Sticks Its Head Out Of A Car Window. www.karlie.wbs.cz
|
|
Nahoru |
|
 |
Jimbo
|
Napsal: sob 11. dub 2009 12:41:17 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09 Příspěvky: 3868 Bydliště: Újezd u Brna
|
Karlie píše: Nejt píše: Karbece mají tu tendenci trochu větší... a proto jsou podle mě pocitově víc agresivnější. Ale u stříkačky nevím. Zkus specifikovat, ve kterých otáčkách se toto děje. Řekněme, že jedu plynule někde mezi 5-6tis., v ten moment vezmu prudce za plyn a nic se neděje, takže bych to tipla na někde kolem 6tis, propad je tak vteřinu a pak vystřelí edit možná i 7tis. Právě kolem 6-7 tis. je motor takovej nervózní(blíží se max. krouťáku), a to mám třeba já rád, a když za to zatáhneš tak to vystřelí jak brko 
_________________ Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9
|
|
Nahoru |
|
 |
ewans
|
Napsal: pon 13. dub 2009 3:09:34 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: čtv 29. lis 2007 22:16:38 Příspěvky: 1460 Bydliště: Těšany
|
Karlie píše: Nejt píše: Karbece mají tu tendenci trochu větší... a proto jsou podle mě pocitově víc agresivnější. Ale u stříkačky nevím. Zkus specifikovat, ve kterých otáčkách se toto děje. Řekněme, že jedu plynule někde mezi 5-6tis., v ten moment vezmu prudce za plyn a nic se neděje, takže bych to tipla na někde kolem 6tis, propad je tak vteřinu a pak vystřelí edit možná i 7tis. Tak v techle otackach by to nemelo mit zadnou(relativne)prodlevu.Pokud jak rikas to chvilu trva nez se dostavi reakce tak je URCITE neco spatne,ale co ti presne nereknu.Ja bych si tipl privod vzduchu nebo paliva.
_________________ Cz 175-Suzuki GSF Bandit 400-Sv 650 02N Gsxr 1000 K5
|
|
Nahoru |
|
 |
Nejt
|
Napsal: pon 13. dub 2009 10:32:19 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08 Příspěvky: 3115 Bydliště: AMD Brno
|
Je to divný no, mě právě babka od šesti vystřelila dopředu krásně a žádnou takovou prodlevu třeba mezi 5-6 tis. jsem nezaznamenával.
_________________ fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
|
|
Nahoru |
|
 |
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|