Lidi potřebuju radu,mašinu mam teprv tejden,ale sešli se mi dva názory,jeden říká chcípej to chcípákem a druhej zase že lepší je to klíčkem,tak co si o tom myslíte vy? Jinak SV je bezva stroj
Autor:
misha [ pon 13. dub 2009 13:32:23 ]
Předmět příspěvku:
Re: Chcípák
Kaja píše:
Lidi potřebuju radu,mašinu mam teprv tejden,ale sešli se mi dva názory,jeden říká chcípej to chcípákem a druhej zase že lepší je to klíčkem,tak co si o tom myslíte vy? Jinak SV je bezva stroj
A proč to neděláš jako já? Zařadím za 1 a vyklopím stojan. Takhle to chcípne během desetiny vteřiny a je to maximálně spolehlivé. Dělá to tak už většina motorkářů
Autor:
popi [ pon 13. dub 2009 14:38:54 ]
Předmět příspěvku:
Re: Chcípák
chcípákem to nechcípám, většinou bočním stojánkem, nebo klíčem
Autor:
Nejt [ pon 13. dub 2009 17:59:30 ]
Předmět příspěvku:
Re: Chcípák
boční stojan
Autor:
Jimbo [ pon 13. dub 2009 18:14:47 ]
Předmět příspěvku:
Re: Chcípák
A není to snad jedno? Tak jako tak dojde k rozpojení kontaktů. Jinak ja klíčkem...
Autor:
ergevan [ pon 13. dub 2009 21:00:02 ]
Předmět příspěvku:
Re: Chcípák
Vacsinou klucom, obcas chcipakom. Ale sem tam aj stojanom.
Autor:
NecMaster [ úte 14. dub 2009 17:31:23 ]
Předmět příspěvku:
Re: Chcípák
Jsem právě myslel, že kvuli tomu tam ten chcípák je, aby se to tim zapínalo/vypínalo .
Autor:
4man [ úte 14. dub 2009 18:32:16 ]
Předmět příspěvku:
Re: Chcípák
ten je kvuli krizovým situacím... třeba kdyby jsi spadnul a zlomil se ti klíček v zapalování, tak aby to šlo ještě nějakým způsobem vypnout
Autor:
mishal [ pát 17. dub 2009 14:51:34 ]
Předmět příspěvku:
Re: Chcípák
tak to s tím padnutím neviem ako je ale predvčero, so poôožil jemne sv na zem, kôli tomu že ma spolujazdec prevážil a akosi som nmohol nič iné robiť len to jemno položiť, ozaj jemne, ani som nič nepošjrába a zistil som že smerovka bola už raz lepená tak som ju zalepil ete raz a všetko funguje ako má ale ide oto že ked sa motorka moc naklonila tak to skapalo samo a nemusel som nič robiť .
tomu sa hovorí že som sa poučil a nič nepokazil.
Autor:
Kasym [ pát 17. dub 2009 15:42:53 ]
Předmět příspěvku:
Re: Chcípák
no tak nějak se tomu chcípáku na řidítkách říká nouzovej a asi protože je tim dá vypnout motor aniž by jsi pustil řidítka. Jinak mi to přijde zbytečný vypínat motor nozovym chcípákem a pak ještě klíčkem celou elektriku...to to radši vypnu rovnou klíčkem.
Autor:
NecMaster [ pát 17. dub 2009 21:03:53 ]
Předmět příspěvku:
Re: Chcípák
No tak když už jsem to dělal celej rok blbě tak se radši zeptam ještě na jednu základní věc. Když to startuju, tak otočim klíčkem a pak zapnu chcípák, nebo ten je stále v režimu "zapnuto" ???
Autor:
popi [ pát 17. dub 2009 21:07:06 ]
Předmět příspěvku:
Re: Chcípák
stále zapnuto...
Jen když se chci třeba podívat na hodiny nebo kilometry, vypínám chcípák aby zbytečně netlakovalo čerpadlo...
Autor:
ripax [ ned 19. dub 2009 19:41:40 ]
Předmět příspěvku:
Re: Chcípák
To je jak téma na motorkářích.cz Prostě věčné téma... Já to beru chcípákem, ale co každýmu sedne at to dělá. Výsledek je vždycky přece stejnej
Autor:
Ladis [ ned 19. dub 2009 23:44:42 ]
Předmět příspěvku:
Re: Chcípák
Autor:
Brembo [ sob 06. čer 2009 14:48:02 ]
Předmět příspěvku:
Re: Chcípák
Na volnobehu asi jedno. Ale ked ma niekto zvyk vytocit motor a zhasnut,tak tym nudzovym vypinacom. Neodpoji totiz z okruhu dobijanie,co je pre usmernovacie diody dolezite. Tie mozu pri uzavretom okruhu zhoriet