Právě je čtv 17. črc 2025 12:24:58

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Chcípnutí a rána,prosím pomoc..
Nový příspěvekNapsal: ned 26. dub 2009 19:38:29 
Offline
záklaďák

Registrován: ned 26. dub 2009 19:36:32
Příspěvky: 41
Bydliště: Česká Skalice
Ahoj,mám chvíli SV 650, po Fazerovi a párkrát se mi stalo,že když není moto úplně ohřátá a má okolo 50-60°C a rozjedu se a pak dojíždím ke křižovatce,zmáčknu spojku, dám neutrál a se spojkou si vrknu plynem a asi třikrát se mi stalo,že se ozvala rána a chcíplo to..Dneska sem zajížděl do garáže a udělalo to znova a asi protože jsem neměl helmu, tak mi to přišlo,jako,když se mi moto rozsypalo.
Myslel jsem,že jak to má málo otáček,tak ten dvouvál chcípne..stalo se to někomu?Zkusil jsem to projet a řazení jde jako předtím,žádné neobvyklé zvuky jsem z toho neslyšel..tak nevím no..


{ SHARE_ON_FACEBOOK } { SHARE_ON_TWITTER }
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Chcípnutí a rána,prosím pomoc..
Nový příspěvekNapsal: ned 26. dub 2009 19:41:50 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22
Příspěvky: 2620
Bydliště: Štatl
jakej rok...??
jak se to chová fakt za studena,cca 30 -40...??
když ju nakopneš,necháš stát před garáží...?? zdechne??
dělá to po zahřátí - cca 80...???

_________________
Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Chcípnutí a rána,prosím pomoc..
Nový příspěvekNapsal: ned 26. dub 2009 19:44:04 
Offline
záklaďák

Registrován: ned 26. dub 2009 19:36:32
Příspěvky: 41
Bydliště: Česká Skalice
Za studena jde normálně nastartovat bez plynu a nechám to blafat před garáží a nechcípne..kdyz to pak zahreju nad 70,tak je to v poradku,dela to jen kousek od baraku po vyjeti,nez se poradne ohreje..je to rok 2003,strikacka..


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Chcípnutí a rána,prosím pomoc..
Nový příspěvekNapsal: ned 26. dub 2009 19:45:20 
Offline
záklaďák

Registrován: ned 26. dub 2009 19:36:32
Příspěvky: 41
Bydliště: Česká Skalice
mel jsem zatim jen 4valce,tak nevim,jestli to nen treba jen nizkyma otackama za studena,nevim no..


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Chcípnutí a rána,prosím pomoc..
Nový příspěvekNapsal: ned 26. dub 2009 19:51:08 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22
Příspěvky: 2620
Bydliště: Štatl
divný...tak to ti asi neporadim....
každopádně 4V x 2V...rozdíl je,ale rozhodně ne v tom,že by ti to mělo za studena zdechat...volnoběh má držet stejně,ať je to 1,2,3,4, válec....
a pokud bys ctěl ladit volnoběžné otáčky,tak vždy jen po zahřátí,ne za studena.... :wave:

_________________
Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Chcípnutí a rána,prosím pomoc..
Nový příspěvekNapsal: ned 26. dub 2009 20:13:45 
Offline
záklaďák

Registrován: ned 26. dub 2009 19:36:32
Příspěvky: 41
Bydliště: Česká Skalice
Možná to je nízkým volnoběhem,mam ho okolo 1000ot po zahrati,tak mozna,kdyz mu pri vrknutim plynem pridam,tak chcipne..


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Chcípnutí a rána,prosím pomoc..
Nový příspěvekNapsal: ned 26. dub 2009 20:26:18 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 14. srp 2008 22:43:52
Příspěvky: 1698
Bydliště: Kousek od Kunětické hory.
Volnoběžné otáčky doporučuje výrobce 1200-1400.Než do nich budeš rýpat,tak omrkni svíčky.Když se ti nebudou moc líbit,tak je vyměň.Dost často se pak stane,že volnoběh se sám ustálí na 1250.

_________________
Mnoho různých moto JAWA,teď SV650S
http://www.ase-dedic.com/


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Chcípnutí a rána,prosím pomoc..
Nový příspěvekNapsal: ned 26. dub 2009 20:30:54 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 03. dub 2008 10:27:32
Příspěvky: 595
asi vim co myslíš a dělá to to,že když máš studenej motor tak jednostka jede v režimu jakoby na sytič.Pokud ,ale překročíš určitý otáčky(myslim,že tak 4000-4500) tak to jednotka pochopí jako ,že už jedeš a sytič vypne,ale potom už znova nezapne a potom to blbě drží volnoběh.Párkrát se mi to na přítulky SV stalo.Tak jsem se s tim naučil jezdit tak,že dokud se to fakt neohřeje tak žádný vrkání plynem a jen plynulá jízda a máš klid :)
P.S.koukni kolik máš volnoběh má bejt tak 1300 u ohřátýho motoru.Jak dlouho tam máš svíčky a jakej je vducháč :-D
P.P.SZvykni si ,že dvouvál je prostě trochu jinej jak čtyřvál kterej víc odpustí:)

_________________
Bandit Pičo :-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Chcípnutí a rána,prosím pomoc..
Nový příspěvekNapsal: ned 26. dub 2009 20:40:35 
Offline
záklaďák

Registrován: ned 26. dub 2009 19:36:32
Příspěvky: 41
Bydliště: Česká Skalice
Moc diky za rady,celkem me uklidnily..:-) moto jsem včera přivezl a příští týden budu měnit olej,chlaď. kapalinu a mrknu na svíčky..vzhledem k tomu že je to první dvouvál,tak jsem se bál,aby tam nebylo něco vážnýho špatně..takže zkontroluju svíčky,pohlídam volnoběh a přestanu vrkat plynem dokud se to pořádně neohřeje..fakt moc díky


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Chcípnutí a rána,prosím pomoc..
Nový příspěvekNapsal: ned 26. dub 2009 20:53:02 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 17. dub 2008 14:02:11
Příspěvky: 108
Bydliště: Štětí
Cus, ja mel stejny problem a resili jsme to tady:
viewtopic.php?f=34&t=1294

U me to vyresila vymena svicek a serizeni volnobehu ale hlavni problem byl 100 % ve svíčkách, tak je zkus vyměnit... ;)

_________________
fichtl---> simson---> aprilia RS 125---> SV 650 N K3


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Chcípnutí a rána,prosím pomoc..
Nový příspěvekNapsal: ned 26. dub 2009 22:01:57 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
Gregi píše:
Ahoj,mám chvíli SV 650, po Fazerovi a párkrát se mi stalo,že když není moto úplně ohřátá a má okolo 50-60°C a rozjedu se a pak dojíždím ke křižovatce,zmáčknu spojku, dám neutrál a se spojkou si vrknu plynem a asi třikrát se mi stalo,že se ozvala rána a chcíplo to..Dneska sem zajížděl do garáže a udělalo to znova a asi protože jsem neměl helmu, tak mi to přišlo,jako,když se mi moto rozsypalo.
Myslel jsem,že jak to má málo otáček,tak ten dvouvál chcípne..stalo se to někomu?Zkusil jsem to projet a řazení jde jako předtím,žádné neobvyklé zvuky jsem z toho neslyšel..tak nevím no..

pokud ti to dělá hlavně na vyhřátém motoru, tak je to nejspíš svícema... buď už jsou ojeté, nebo s nevhodným teplotním rozsahem..

může se to zkombinovat i s vzduchovým filtrem....

každopádně bych na teplým motru nastavil otáčky na 1400/min a zkontroloval svíce... případně je vyměnil..

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Chcípnutí a rána,prosím pomoc..
Nový příspěvekNapsal: pon 27. dub 2009 13:57:05 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08
Příspěvky: 3115
Bydliště: AMD Brno
souhlas... bude to v nízkým volnoběhu (hodil bych 1300) a možná i ty svíce. Neměl by být problém tohle vyřešit. Nízko nastavený volnoběh má na tohle vliv i při zahřátám motoru (moje zkušenost).

_________________
fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Chcípnutí a rána,prosím pomoc..
Nový příspěvekNapsal: pon 27. dub 2009 20:08:21 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
Nejt píše:
souhlas... bude to v nízkým volnoběhu (hodil bych 1300) a možná i ty svíce. Neměl by být problém tohle vyřešit. Nízko nastavený volnoběh má na tohle vliv i při zahřátám motoru (moje zkušenost).

proto jsem ho měl na 1400/min... mimi to má pak motor i prudší rozběh do otáček, není tak náchylnej na zdechnutí jak za studena, tak za tepla...

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz