|
Právě je čtv 17. črc 2025 12:24:58
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 13 ] |
|
Autor |
Zpráva |
Gregi
|
Napsal: ned 26. dub 2009 19:38:29 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: ned 26. dub 2009 19:36:32 Příspěvky: 41 Bydliště: Česká Skalice
|
Ahoj,mám chvíli SV 650, po Fazerovi a párkrát se mi stalo,že když není moto úplně ohřátá a má okolo 50-60°C a rozjedu se a pak dojíždím ke křižovatce,zmáčknu spojku, dám neutrál a se spojkou si vrknu plynem a asi třikrát se mi stalo,že se ozvala rána a chcíplo to..Dneska sem zajížděl do garáže a udělalo to znova a asi protože jsem neměl helmu, tak mi to přišlo,jako,když se mi moto rozsypalo. Myslel jsem,že jak to má málo otáček,tak ten dvouvál chcípne..stalo se to někomu?Zkusil jsem to projet a řazení jde jako předtím,žádné neobvyklé zvuky jsem z toho neslyšel..tak nevím no..
|
|
Nahoru |
|
 |
Kawa
|
Napsal: ned 26. dub 2009 19:41:50 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22 Příspěvky: 2620 Bydliště: Štatl
|
jakej rok...?? jak se to chová fakt za studena,cca 30 -40...?? když ju nakopneš,necháš stát před garáží...?? zdechne?? dělá to po zahřátí - cca 80...???
_________________ Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R
|
|
Nahoru |
|
 |
Gregi
|
Napsal: ned 26. dub 2009 19:44:04 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: ned 26. dub 2009 19:36:32 Příspěvky: 41 Bydliště: Česká Skalice
|
Za studena jde normálně nastartovat bez plynu a nechám to blafat před garáží a nechcípne..kdyz to pak zahreju nad 70,tak je to v poradku,dela to jen kousek od baraku po vyjeti,nez se poradne ohreje..je to rok 2003,strikacka..
|
|
Nahoru |
|
 |
Gregi
|
Napsal: ned 26. dub 2009 19:45:20 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: ned 26. dub 2009 19:36:32 Příspěvky: 41 Bydliště: Česká Skalice
|
mel jsem zatim jen 4valce,tak nevim,jestli to nen treba jen nizkyma otackama za studena,nevim no..
|
|
Nahoru |
|
 |
Kawa
|
Napsal: ned 26. dub 2009 19:51:08 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22 Příspěvky: 2620 Bydliště: Štatl
|
divný...tak to ti asi neporadim.... každopádně 4V x 2V...rozdíl je,ale rozhodně ne v tom,že by ti to mělo za studena zdechat...volnoběh má držet stejně,ať je to 1,2,3,4, válec.... a pokud bys ctěl ladit volnoběžné otáčky,tak vždy jen po zahřátí,ne za studena.... 
_________________ Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R
|
|
Nahoru |
|
 |
Gregi
|
Napsal: ned 26. dub 2009 20:13:45 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: ned 26. dub 2009 19:36:32 Příspěvky: 41 Bydliště: Česká Skalice
|
Možná to je nízkým volnoběhem,mam ho okolo 1000ot po zahrati,tak mozna,kdyz mu pri vrknutim plynem pridam,tak chcipne..
|
|
Nahoru |
|
 |
zdeněk
|
Napsal: ned 26. dub 2009 20:26:18 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: čtv 14. srp 2008 22:43:52 Příspěvky: 1698 Bydliště: Kousek od Kunětické hory.
|
Volnoběžné otáčky doporučuje výrobce 1200-1400.Než do nich budeš rýpat,tak omrkni svíčky.Když se ti nebudou moc líbit,tak je vyměň.Dost často se pak stane,že volnoběh se sám ustálí na 1250.
_________________ Mnoho různých moto JAWA,teď SV650S http://www.ase-dedic.com/
|
|
Nahoru |
|
 |
Kasym
|
Napsal: ned 26. dub 2009 20:30:54 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: čtv 03. dub 2008 10:27:32 Příspěvky: 595
|
asi vim co myslíš a dělá to to,že když máš studenej motor tak jednostka jede v režimu jakoby na sytič.Pokud ,ale překročíš určitý otáčky(myslim,že tak 4000-4500) tak to jednotka pochopí jako ,že už jedeš a sytič vypne,ale potom už znova nezapne a potom to blbě drží volnoběh.Párkrát se mi to na přítulky SV stalo.Tak jsem se s tim naučil jezdit tak,že dokud se to fakt neohřeje tak žádný vrkání plynem a jen plynulá jízda a máš klid  P.S.koukni kolik máš volnoběh má bejt tak 1300 u ohřátýho motoru.Jak dlouho tam máš svíčky a jakej je vducháč  P.P.SZvykni si ,že dvouvál je prostě trochu jinej jak čtyřvál kterej víc odpustí:)
_________________ Bandit Pičo :-)
|
|
Nahoru |
|
 |
Gregi
|
Napsal: ned 26. dub 2009 20:40:35 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: ned 26. dub 2009 19:36:32 Příspěvky: 41 Bydliště: Česká Skalice
|
Moc diky za rady,celkem me uklidnily..  moto jsem včera přivezl a příští týden budu měnit olej,chlaď. kapalinu a mrknu na svíčky..vzhledem k tomu že je to první dvouvál,tak jsem se bál,aby tam nebylo něco vážnýho špatně..takže zkontroluju svíčky,pohlídam volnoběh a přestanu vrkat plynem dokud se to pořádně neohřeje..fakt moc díky
|
|
Nahoru |
|
 |
wican
|
Napsal: ned 26. dub 2009 20:53:02 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: čtv 17. dub 2008 14:02:11 Příspěvky: 108 Bydliště: Štětí
|
Cus, ja mel stejny problem a resili jsme to tady: viewtopic.php?f=34&t=1294U me to vyresila vymena svicek a serizeni volnobehu ale hlavni problem byl 100 % ve svíčkách, tak je zkus vyměnit... 
_________________ fichtl---> simson---> aprilia RS 125---> SV 650 N K3
|
|
Nahoru |
|
 |
popi
|
Napsal: ned 26. dub 2009 22:01:57 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
Gregi píše: Ahoj,mám chvíli SV 650, po Fazerovi a párkrát se mi stalo,že když není moto úplně ohřátá a má okolo 50-60°C a rozjedu se a pak dojíždím ke křižovatce,zmáčknu spojku, dám neutrál a se spojkou si vrknu plynem a asi třikrát se mi stalo,že se ozvala rána a chcíplo to..Dneska sem zajížděl do garáže a udělalo to znova a asi protože jsem neměl helmu, tak mi to přišlo,jako,když se mi moto rozsypalo. Myslel jsem,že jak to má málo otáček,tak ten dvouvál chcípne..stalo se to někomu?Zkusil jsem to projet a řazení jde jako předtím,žádné neobvyklé zvuky jsem z toho neslyšel..tak nevím no.. pokud ti to dělá hlavně na vyhřátém motoru, tak je to nejspíš svícema... buď už jsou ojeté, nebo s nevhodným teplotním rozsahem.. může se to zkombinovat i s vzduchovým filtrem.... každopádně bych na teplým motru nastavil otáčky na 1400/min a zkontroloval svíce... případně je vyměnil..
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
 |
Nejt
|
Napsal: pon 27. dub 2009 13:57:05 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08 Příspěvky: 3115 Bydliště: AMD Brno
|
souhlas... bude to v nízkým volnoběhu (hodil bych 1300) a možná i ty svíce. Neměl by být problém tohle vyřešit. Nízko nastavený volnoběh má na tohle vliv i při zahřátám motoru (moje zkušenost).
_________________ fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
|
|
Nahoru |
|
 |
popi
|
Napsal: pon 27. dub 2009 20:08:21 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
Nejt píše: souhlas... bude to v nízkým volnoběhu (hodil bych 1300) a možná i ty svíce. Neměl by být problém tohle vyřešit. Nízko nastavený volnoběh má na tohle vliv i při zahřátám motoru (moje zkušenost). proto jsem ho měl na 1400/min... mimi to má pak motor i prudší rozběh do otáček, není tak náchylnej na zdechnutí jak za studena, tak za tepla...
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
 |
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 13 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|