Co myslíte, dá se koupit jenom napínák rozvodového řetězu? Ten pak vyměním jednoduše, povolím dva šroubky a vyměním kus za kus, bez sundání ventilového víka a čehokoliv, ne? Kolik tak napínák stojí?
Jde o to: koupili jsme SV 650, r.v. 1999. Na předním válci šlo slyšet evidentní cvakání, spíš jako chrčení, typický zvuk řetězu, který jde přes ozubené kolo. A fakt že jo - sundali jsme vent. víka. Zadní válec - řetěz jak šutr, ani se nehnul. Přední válec - řetěz plandal jak sviňa. Šel zvednout na ozubeném kole a úplně sundat ze zubů. Napínák jsme měli venku...ale dělal to kámoš, , říkal něco, že je nějaký divný, nicméně ho dal ho zpátky. Pak už jsme se nějak nebavili, co s tím napínákem, jestli je K.O. nebo jak....jen říkal, že ho asi někdo zapomněl natáhnout po tom, co se v tom hrabal. Před nandáním vent. víka byl řetěz jak na zadním válci - pevný jak šutr. Po nastartování cvakání nebylo slyšet.
Teď ale se ten zvuk ozývá zase (po ca 1000 km). Má cenu koupit a vyměnit napínák? Nebo se dá napínák ještě rozebrat a kouknout, jestli "nevypadlo pérko" nebo něco...jak to vypadá vevnitř v napínáku? Jinak asi ještě jednou kouknu pod víko na rozvody, jestli je řetěz zase vyplandaný.... Díky...!!!
P.S. Vůle na ventilech nebyly žádné (vše v toleranci).
|
|