Suzuki SV.cz forum
http://www.suzukisv.cz//forum/

Porucha FI - vstřikování paliva
http://www.suzukisv.cz//forum/viewtopic.php?f=37&t=1800
Stránka 1 z 2

Autor:  Bart90210 [ čtv 16. črc 2009 10:32:50 ]
Předmět příspěvku:  Porucha FI - vstřikování paliva

Zdar všem,v úterý jsem jel ze Zlína po dálnici do Brna ke Kawovi pro trička a po ujetí 10 km na dálnici se mi zobrazila porucha F1, která se střídala s hodnotou teploty chlad. kapaliny. V nádrži jsem měl tak 4l benzinu, teplota chlad.kap 88°C, zastavil jsem vypl zapalování, znovu nastartoval ujel 4 km a opět to samé. Dojel jsem ještě asi 10km na benzinu, natankoval plnou a pokračoval do Brna, opět po 4 km porucha F1. V brně jsem zastavil abych zapl GPS, bo se po Brně moc nevyznám a dojel už bez poruchy ke Kawovi do práce, pak přes Brno na dálnicu a domu do ZL. Zbytek cesty proběhl už bez závady a to jsem valil docela svižně :-). V manuálu jsem se dočetl že mám navštívit servis, nic bližšího tam není. Nemá někdo podobnou zkušenost a jak to řešil? Může být ucpané sítko v nádrži? SV 1000S K3

Autor:  Kasym [ čtv 16. črc 2009 10:37:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: Porucha F1 - vstřikování paliva

jak se chovala motorka?jela furt stejně jen svítila chyba na FI?nebo to cukalo,netáhlo nebo tak něco.

Autor:  Bart90210 [ čtv 16. črc 2009 11:04:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: Porucha F1 - vstřikování paliva

Jela furt stejně , žádný propad výkonu, škubání, cukání.Jen svítila chyba F1.

Autor:  Kasym [ čtv 16. črc 2009 12:38:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: Porucha F1 - vstřikování paliva

tak to může bejt jen někde přechodovej odpor...kup kontaktol a zkus přejít konektory na motoru a k řídící jednotce jestli to neni zaoxidovaný...pak uvidíš dál.

Autor:  jirin.sv [ čtv 16. črc 2009 13:16:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: Porucha F1 - vstřikování paliva

Udělej si autodiagnostiku a hnedle uvidíš co se SV nelíbí.
Stačí použít kousek drátku.
Postup je popsán tu: http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=72236.
Není potřeba zvedat nádrž ani štelovat otáčky, jen podle toho návodu najít konektor a spojit dráty a pak zapnout zapalování.

Seznam chyb je popsán v servisním manuálu.

Autor:  Bart90210 [ čtv 16. črc 2009 13:53:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: Porucha F1 - vstřikování paliva

tak jsem teď udělal tu diagnostiku a SV hlásí C 00, takže bez chyb.

Autor:  jirin.sv [ pát 17. črc 2009 0:05:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: Porucha F1 - vstřikování paliva

Tak je to teď asi OK, ideální by bylo udělat diagnostiku, když se ti rozsvítí to FI.

Autor:  Nejt [ pát 17. črc 2009 11:40:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: Porucha F1 - vstřikování paliva

... porucha F1 :mrgreen:

Autor:  Bart90210 [ pát 17. črc 2009 14:31:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: Porucha F1 - vstřikování paliva

Nejt píše:
... porucha F1 :mrgreen:


Hej Nejte, čekal jsem nějakou zkušenost nebo radu, ale i ten zelený smajlík jde.......

Autor:  mateSAS [ pát 17. črc 2009 15:26:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: Porucha F1 - vstřikování paliva

Bart90210 píše:
Nejt píše:
... porucha F1 :mrgreen:


Hej Nejte, čekal jsem nějakou zkušenost nebo radu, ale i ten zelený smajlík jde.......


pac to neni F1, ale FI :) ... kdyz ma poruchu F1, tak to danej tym stoji daleko vic penez, nez jen natankovani nadrze :D

Autor:  stafflik [ pát 17. črc 2009 17:17:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: Porucha F1 - vstřikování paliva

FI je tušim porucha vstřikování. Jenže pod tym se zkrývá kde co. já sem měl třebas pod timhle kódem zamotanou bezva závadičku a to vypadeny polohovy čidlo, tak si ta potvora myslela že leži na boku. Na to se mrkni jako první..

Autor:  mateSAS [ pát 17. črc 2009 17:46:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: Porucha F1 - vstřikování paliva

me to u pycoletu sviti, pac pry nejsou sesynchronizovany klapky ve strikacce ... nicmene - jsou ... proste to obcas zasviti (zatim se me to stalo jen jednou a to zrovna kdyz na tom jel kamikadze) :)))

Autor:  Bart90210 [ pát 17. črc 2009 21:46:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: Porucha FI - vstřikování paliva

díky všem za upozornění že FI není F1, již jsem doma sjednal nápravu. Manželce jsem sdělil, že se neumí orientovat v manuálu, špatně čte, nepozná I od 1 -když po ní řvu do mobilu při cestě do brna, prostě není schopna 100% koncentrace k mému problému.Poučil jsem ji, teď už tu chybu neudělá. Teď nadám sobě , že jsem po příjezdu domů neověřil zda to přečetla správně a i já tady na fóru použil 1 místo I.

Autor:  stafflik [ sob 18. črc 2009 12:43:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: Porucha FI - vstřikování paliva

:D :D :D Ty seš ďábel :D Hlavně pak dé vědět co to bylo. Dófám že to bude nejaká blbost ;)

Autor:  Bart90210 [ úte 21. črc 2009 20:25:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: Porucha FI - vstřikování paliva

Tak jsem dnes vyjel na zkušební jízdu před kterou jsem zkontroloval polohové čidlo, bylo o.k. V neděli jsem najel 200km převážně po silnicích I.tříd, mimo obec 90-130km/hod v obci 55-60 km/hod žádný problém se nevyskytl. Dnes jsem teda zamířil na dálnici abych si potvrdil to co si myslím, po ujetí 10km po dálnici rychlostí 140km/hod se opět objevila porucha FI. Nádrž jsem měl plnou.Sjel jsem z dálnice vypl/zapl zapalování a pokračoval asi 100 km mimo dálnici přes města po sil I. a II. tříd - žádná porucha se neobjevila.Najel jsem opět na dálnici a stejný stav- po 10km porucha FI ( to jsem měl najeto asi 130km od posledního tankování) Myslím že se vždy objeví porucha když jedu konstantní rychlostí nad 130km bez ubírání a přidávání plynu. Zkusil jsem ještě přidat a motorka stále zrychlovala až k omezovači a rychlosti přes 200km/hod. Takže palivo jde asi normálně. Žádné cukání, škubání nebo jiné příznaky. Jen svítí FI. Mám se na to vykašlat a nechat to být? Nebo ještě něco zkusit?

Autor:  stafflik [ ned 26. črc 2009 9:06:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: Porucha FI - vstřikování paliva

no normálni to neni. Takže rač bych po tom šel a snažil se to oběvit. Pokud ne tak asi rač servis. Těžko řict co to muže byt za chyba. Možnosti je neurekom...

Autor:  Tekrv [ pát 31. črc 2009 12:23:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: Porucha F1 - vstřikování paliva

Nejt píše:
... porucha F1 :mrgreen:

Vy se smejete, ale ja byl pred par mesici v Suzuki v Brne, protoze mi ta chyba jednou taky naskocila, ale po vypnuti a zapnuti zapalovani zmizela a uz se neobjevila (a taky sem potreboval zkontrolovat vuli ventilu), tak sem borcovi rikal, ze mi naskocila chyba FI a on me opravil ze je to F1. Pritom logicky to je FI (fuel injection).

Btw. ta kontrola vule stala 3 200 bez DPH, pry si s tim mechanik hral 6 hodin, protoze tam byla "nejaka" zavada :scratch: (snazil se me prvne prekecat na vymenu kapalin, svicek atd. proste na garancku, ale ja chtel jen tu vuli). A jeste mi to nabidl bez DPH, coz sem prijal (dobrych 600), tak je mi jasny, jak to tam funguje. Brachu od kolegy to stalo "jen" 2 500. Jemu rekli, ze tam maji novyho (bo nezkusenyho) mechanika, a ze mu to trvalo 5 hodin. Takze do Suzuki v Brne uz nee. :evil:

Autor:  mateSAS [ pát 31. črc 2009 12:31:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: Porucha FI - vstřikování paliva

vec jedna je co hlasi palubka (FI) a vec druha, jaky cislo chyb pak nahlasi diagnositka... u Anglanu se ti jen rozsviti kontrolka diagnostiky a v servise map kprectou co je to za chybu - trebas P0230 ... a pod tim kodem se skryva cosi...

je divny, ze to dela pri konstantni rychlosti nad 130... Muze byt nacate rychlostni cidlo, synchronizake klamek muze byt rozhozena ... bo co ja vim?! ucpany filtr paliva a pak to tlaci malej tlak (pro jizdu dostatecnej, ale uz mimo tolerance) ... to vsechno a spoustu jinyho :(

Autor:  Kawa [ pát 31. črc 2009 13:02:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: Porucha F1 - vstřikování paliva

Tekrv píše:
Vy se smejete, ale ja byl pred par mesici v Suzuki v Brne, protoze mi ta chyba jednou taky naskocila, ale po vypnuti a zapnuti zapalovani zmizela a uz se neobjevila (a taky sem potreboval zkontrolovat vuli ventilu), tak sem borcovi rikal, ze mi naskocila chyba FI a on me opravil ze je to F1. Pritom logicky to je FI (fuel injection).

Btw. ta kontrola vule stala 3 200 bez DPH, pry si s tim mechanik hral 6 hodin, protoze tam byla "nejaka" zavada :scratch: (snazil se me prvne prekecat na vymenu kapalin, svicek atd. proste na garancku, ale ja chtel jen tu vuli). A jeste mi to nabidl bez DPH, coz sem prijal (dobrych 600), tak je mi jasny, jak to tam funguje. Brachu od kolegy to stalo "jen" 2 500. Jemu rekli, ze tam maji novyho (bo nezkusenyho) mechanika, a ze mu to trvalo 5 hodin. Takze do Suzuki v Brne uz nee. :evil:

Myslíš bomba servis Suzuki Humoto...?? Tak tam je to těžce o penězích...a kdo s tebou jednal? Radim? :)

Autor:  Kawa [ pát 31. črc 2009 13:06:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: Porucha FI - vstřikování paliva

mateSAS píše:
ucpany filtr paliva a pak to tlaci malej tlak (pro jizdu dostatecnej, ale uz mimo tolerance) ... to vsechno a spoustu jinyho :(

myslíž,že kdyby byl zasranej filtr paliva,tak by to necukalo?
bart píše,že motka necuká,jede normálně....takže pokud tam jde dostatečné množsvtí paliva,proč pak ta porucha? když by to dávalo pro jízdu dostatečně,myslíš,že by ta elektronika byla natolik citlivá,že by zaznamenala jen nepatrný pokles tlaku paliva?
sám nevím,co poradit,v manuálu píšou do servisu...,nic víc. :scratch: :scratch:

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/