|
Právě je úte 21. kvě 2024 17:44:55
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
Autor |
Zpráva |
Kasym
|
Napsal: pát 31. črc 2009 13:26:51 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: čtv 03. dub 2008 10:27:32 Příspěvky: 595
|
Kawa píše: mateSAS píše: ucpany filtr paliva a pak to tlaci malej tlak (pro jizdu dostatecnej, ale uz mimo tolerance) ... to vsechno a spoustu jinyho myslíž,že kdyby byl zasranej filtr paliva,tak by to necukalo? bart píše,že motka necuká,jede normálně....takže pokud tam jde dostatečné množsvtí paliva,proč pak ta porucha? když by to dávalo pro jízdu dostatečně,myslíš,že by ta elektronika byla natolik citlivá,že by zaznamenala jen nepatrný pokles tlaku paliva? sám nevím,co poradit,v manuálu píšou do servisu...,nic víc. malej tlak paliva podle mě nemusi nutně znamenat cukáni protože eletronika ti to ureguluje..spíš by to pocítil na ztrátě výkonu.
_________________ Bandit Pičo :-)
|
|
Nahoru |
|
|
mateSAS
|
Napsal: pát 31. črc 2009 15:30:34 |
|
|
záklaďák |
Registrován: pon 14. dub 2008 20:39:40 Příspěvky: 1349
|
nu ... je to jedna z moznosti ... pac cerpadlo tlaci nakej tlak, ale pro strikacku potrebujes tlak samozrejme mensi, proto mas dycky privod paliva ke vstrikum a pak zpatecku (prebytecne natlacene palivo se vraci do nadrze). Cili muze byt, ze je ve zpatecce "podezrele malej tlak" a proto to hlasi chybu .... nevim, jen ze je to jedna z moznosti a jeste porad to je za par penez - vymenit palivovej filtr (pokud tam, je). Nebo naopak je v riti regulator tlaku paliva a tlaci to moc .... i to je mozny .... vim ja? ....
Servis autorizovanej by byl asi gut...
|
|
Nahoru |
|
|
zdeněk
|
Napsal: pát 31. črc 2009 15:56:19 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: čtv 14. srp 2008 22:43:52 Příspěvky: 1698 Bydliště: Kousek od Kunětické hory.
|
nastuduj si v servisním manuálu vyblikání chybových kodů.Manual servisní není v češtině.Pak to jeď projet,až se ti rozsvítí FI,tak nesmíš vypínat motor/jinak se chyba po vyp a znovu zap sama maže/,vyblikni si chyby a v manuálu se dočteš,kde je asi chyba. Celý manual je v galerce http://www.suzukisv.cz/index.php/sv-gal ... temId=2482
_________________ Mnoho různých moto JAWA,teď SV650S http://www.ase-dedic.com/
|
|
Nahoru |
|
|
Bart90210
|
Napsal: pát 31. črc 2009 23:52:09 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: stř 08. říj 2008 19:00:23 Příspěvky: 268 Bydliště: východní morava, tam kde se pije slivovica a nejlepší víno
|
lze provest servisni diagnostiku bez vypnuti klicku zapalovani? Protoze kdyz mi nahlasi CDI chybu FI a ja bych se mel v ten okamzik podivat na servisni diagnostiku, propojit dratem konektor....., muzu to udelat pri zapnutem klicku zapalovani? Protoze jinak musim vypnout zapalovani, udelat propoj na konektoru, zapnout zapalovani, ale v ten okamzik je to uz bez chyby.Dnes jsem najel 230 km mimo dalnici a bez chyby. ach jo......... by Zdenek- ted ctu tvuj prispevek- vyzkousim a uvidim
_________________ jawa CZ 175,honda XL 600R,honda CR 250,suzuki DR 600,honda XR 650L,yamaha TDM 850,suzuki SV 1000S K3, Kawasaki Versys 1000 + Honda CBR 954 Fireblade
http://www.suzukisv.cz/sv-gallery/?g2_itemId=33952
|
|
Nahoru |
|
|
Bart90210
|
Napsal: úte 04. srp 2009 22:33:03 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: stř 08. říj 2008 19:00:23 Příspěvky: 268 Bydliště: východní morava, tam kde se pije slivovica a nejlepší víno
|
trochu jsem jeste hledal a na motorkarich.cz resili nespinani cidla v prevodovce pri zarazene rychlosti ke spravne palivove mape. Zkuste procist a napsat mi co si o tom myslite, viz obrazky na www.motorkari.cz diky BART zde je odkaz http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=58232&fid=18
_________________ jawa CZ 175,honda XL 600R,honda CR 250,suzuki DR 600,honda XR 650L,yamaha TDM 850,suzuki SV 1000S K3, Kawasaki Versys 1000 + Honda CBR 954 Fireblade
http://www.suzukisv.cz/sv-gallery/?g2_itemId=33952
|
|
Nahoru |
|
|
Bart90210
|
Napsal: čtv 20. čer 2013 1:25:02 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: stř 08. říj 2008 19:00:23 Příspěvky: 268 Bydliště: východní morava, tam kde se pije slivovica a nejlepší víno
|
Tak můžu konstatovat že jsem od vyčištění čerpadla ujel 1000km a problém se již nevyskytl.
_________________ jawa CZ 175,honda XL 600R,honda CR 250,suzuki DR 600,honda XR 650L,yamaha TDM 850,suzuki SV 1000S K3, Kawasaki Versys 1000 + Honda CBR 954 Fireblade
http://www.suzukisv.cz/sv-gallery/?g2_itemId=33952
|
|
Nahoru |
|
|
RASíček
|
Napsal: úte 14. bře 2017 23:43:54 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: ned 13. bře 2011 0:14:59 Příspěvky: 476 Bydliště: Praha
|
Tak jsem na to taky narazil... Přes zimu vyndaná barterka, sundaný všechny plasty, podsedlák - blatník, odmontovaný lauf i se svodama (zadní svod špatný tesnění => randál pod sedlem), důkladný mytí a čištění všeho. Po složení a zapnutí klíčku světla svítí, blinkry blikají, (stěrače stírají... , svítí trvale FI (zhasíná po nastartování), prostě všechno v pohodě. Zapnu červenou kolíbku (chcípák) do polohy ON, zakvičí nějaké čerpadlo, ale buď jenom jedno ze dvou nebo slaběji než jindy a asi tak na o polovinu kratší dobu, FI začne blikat. Startér točí, ale nenastartuje. FI bliká furt. Pár konektorů, který jsou po ruce jsem zkusil vystříkat Kontaktolem, zkouknul, jestli se někde nevytrh nějakej drátek, ale bez výsledku. Co jsem kde moh nezapojit? Kam šáhnout (než se pustím do diagnostiky)? Nepředpokládám, že by jen tak odešla řídící jednotka...
_________________ BlahoSlaVeni budiž SV
Naposledy upravil RASíček dne stř 15. bře 2017 21:17:22, celkově upraveno 1
|
|
Nahoru |
|
|
Hasha
|
Napsal: stř 15. bře 2017 8:24:33 |
|
|
záklaďák |
Registrován: pon 04. led 2016 15:07:33 Příspěvky: 328 Bydliště: Letohrad
|
Jestli FI bliká, tak je nějaká chyba. Koukni co říká diagnostika?
Já měl taky rozebráno a taky jsem nemohl nastartovat...respektive mě nenechala. Podle diagnostiky jsem zjistil, že jde o čidlo pádu a pak příčina byla jasná, namontoval jsem ho obráceně.
_________________ Sůza: SV1000S K3, vínová, GSXR předek, 320mm kotouče, R6 třmeny/pumpa, PC V + QS, vačky -1 do předstihu Zůza: SV1000S Kx, červená, GSXR předek, 320mm kotouče, R1 třmeny, RCS17 pumpa, Öhlins SU303 tlumič, Ignijet 12D jednotka, M4 svody
|
|
Nahoru |
|
|
RASíček
|
Napsal: stř 15. bře 2017 21:16:13 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: ned 13. bře 2011 0:14:59 Příspěvky: 476 Bydliště: Praha
|
Jóóó, vono se lehce řekne čidlo pádu... Ale co chudák lama jako já? Takže je to takhle: Až budete sundávat-vyndávat ten černej podsedlovej plast-zadní blatník, tak budete muset, (mimo jiné) vyháknout právě čidlo pádu. V manuálu se to jmenuje "TO sensor" nebo taky "TIP Over Sensor". Nachází se na přední straně kastlíku na baterku pod pantem nádrže, neboli pod vašima koulema. Je to takovej černej bazmek visící na 2 drátech, vsazenej do gumovýho obalu, kterej je nasazenej na podsedlák. A teď pozor, označte si, jak je orientovanej, protože na tom záleží. Když ho dáte obráceně, motka si myslí, že leží na krovkách a nestartuje. Příloha:
cidlo.jpg [ 32.71 KiB | Zobrazeno 6810 krát ]
Pokud byste se pouštěli do diagnostiky přes "Dealer Mode", Příloha:
dm_3.jpg [ 54.4 KiB | Zobrazeno 6789 krát ]
tak - krom shora popsaných symptomů - hlásí chybu "c23". Věřím, že tenhle návod pro neznalý někomu ušetří pár šedivých vlasů. Každopádně, Hasha DÍÍÍKY!!!
_________________ BlahoSlaVeni budiž SV
|
|
Nahoru |
|
|
Hasha
|
Napsal: čtv 16. bře 2017 8:00:20 |
|
|
záklaďák |
Registrován: pon 04. led 2016 15:07:33 Příspěvky: 328 Bydliště: Letohrad
|
Nemáš vůbec za co. Hezký návod. Já to dočmuchal ze servisního manuálu...zlatá věc, kort v papírové formě přímo v garáži. Koukal jsi, co ti to teda hlásí za chybu? Ta C23 souvisí právě s tím čidlem pádu/převrácení (tip over sensor). A pokud si pamatuju dobře, tak mě s touto chybou nechtěla jednotka ani nechat roztočit startér...pokud tobě točí a FI bliká, tak to bude jiná chyba. Koukni na tu diagnostiku a hoď sem kód. To dáme dohromady
_________________ Sůza: SV1000S K3, vínová, GSXR předek, 320mm kotouče, R6 třmeny/pumpa, PC V + QS, vačky -1 do předstihu Zůza: SV1000S Kx, červená, GSXR předek, 320mm kotouče, R1 třmeny, RCS17 pumpa, Öhlins SU303 tlumič, Ignijet 12D jednotka, M4 svody
|
|
Nahoru |
|
|
RASíček
|
Napsal: čtv 16. bře 2017 18:30:27 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: ned 13. bře 2011 0:14:59 Příspěvky: 476 Bydliště: Praha
|
Aha, já nenapsal to nejdůležitější, že ten návod je postup, kterým jsem to spravil a motka naskočila na první zatočení. Proto dík za to tvoje nakopnutí.
_________________ BlahoSlaVeni budiž SV
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|