Právě je čtv 28. bře 2024 15:19:41

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 32 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Porucha FI - vstřikování paliva
Nový příspěvekNapsal: pát 31. črc 2009 13:26:51 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 03. dub 2008 10:27:32
Příspěvky: 595
Kawa píše:
mateSAS píše:
ucpany filtr paliva a pak to tlaci malej tlak (pro jizdu dostatecnej, ale uz mimo tolerance) ... to vsechno a spoustu jinyho :(

myslíž,že kdyby byl zasranej filtr paliva,tak by to necukalo?
bart píše,že motka necuká,jede normálně....takže pokud tam jde dostatečné množsvtí paliva,proč pak ta porucha? když by to dávalo pro jízdu dostatečně,myslíš,že by ta elektronika byla natolik citlivá,že by zaznamenala jen nepatrný pokles tlaku paliva?
sám nevím,co poradit,v manuálu píšou do servisu...,nic víc. :scratch: :scratch:

malej tlak paliva podle mě nemusi nutně znamenat cukáni protože eletronika ti to ureguluje..spíš by to pocítil na ztrátě výkonu.

_________________
Bandit Pičo :-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Porucha FI - vstřikování paliva
Nový příspěvekNapsal: pát 31. črc 2009 15:30:34 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 14. dub 2008 20:39:40
Příspěvky: 1349
nu ... je to jedna z moznosti ... pac cerpadlo tlaci nakej tlak, ale pro strikacku potrebujes tlak samozrejme mensi, proto mas dycky privod paliva ke vstrikum a pak zpatecku (prebytecne natlacene palivo se vraci do nadrze). Cili muze byt, ze je ve zpatecce "podezrele malej tlak" a proto to hlasi chybu .... nevim, jen ze je to jedna z moznosti a jeste porad to je za par penez - vymenit palivovej filtr (pokud tam, je).
Nebo naopak je v riti regulator tlaku paliva a tlaci to moc .... i to je mozny .... vim ja? ....

Servis autorizovanej by byl asi gut...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Porucha FI - vstřikování paliva
Nový příspěvekNapsal: pát 31. črc 2009 15:56:19 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 14. srp 2008 22:43:52
Příspěvky: 1698
Bydliště: Kousek od Kunětické hory.
nastuduj si v servisním manuálu vyblikání chybových kodů.Manual servisní není v češtině.Pak to jeď projet,až se ti rozsvítí FI,tak nesmíš vypínat motor/jinak se chyba po vyp a znovu zap sama maže/,vyblikni si chyby a v manuálu se dočteš,kde je asi chyba.
Celý manual je v galerce
http://www.suzukisv.cz/index.php/sv-gal ... temId=2482

_________________
Mnoho různých moto JAWA,teď SV650S
http://www.ase-dedic.com/


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Porucha FI - vstřikování paliva
Nový příspěvekNapsal: pát 31. črc 2009 23:52:09 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 08. říj 2008 19:00:23
Příspěvky: 268
Bydliště: východní morava, tam kde se pije slivovica a nejlepší víno
lze provest servisni diagnostiku bez vypnuti klicku zapalovani? Protoze kdyz mi nahlasi CDI chybu FI a ja bych se mel v ten okamzik podivat na servisni diagnostiku, propojit dratem konektor....., muzu to udelat pri zapnutem klicku zapalovani? Protoze jinak musim vypnout zapalovani, udelat propoj na konektoru, zapnout zapalovani, ale v ten okamzik je to uz bez chyby.Dnes jsem najel 230 km mimo dalnici a bez chyby. ach jo.........
by Zdenek- ted ctu tvuj prispevek- vyzkousim a uvidim

_________________
jawa CZ 175,honda XL 600R,honda CR 250,suzuki DR 600,honda XR 650L,yamaha TDM 850,suzuki SV 1000S K3, Kawasaki Versys 1000 + Honda CBR 954 Fireblade

http://www.suzukisv.cz/sv-gallery/?g2_itemId=33952


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Porucha FI - vstřikování paliva
Nový příspěvekNapsal: úte 04. srp 2009 22:33:03 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 08. říj 2008 19:00:23
Příspěvky: 268
Bydliště: východní morava, tam kde se pije slivovica a nejlepší víno
trochu jsem jeste hledal a na motorkarich.cz resili nespinani cidla v prevodovce pri zarazene rychlosti ke spravne palivove mape. Zkuste procist a napsat mi co si o tom myslite, viz obrazky na www.motorkari.cz
diky BART
zde je odkaz http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=58232&fid=18

_________________
jawa CZ 175,honda XL 600R,honda CR 250,suzuki DR 600,honda XR 650L,yamaha TDM 850,suzuki SV 1000S K3, Kawasaki Versys 1000 + Honda CBR 954 Fireblade

http://www.suzukisv.cz/sv-gallery/?g2_itemId=33952


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Porucha FI - vstřikování paliva
Nový příspěvekNapsal: úte 12. úno 2013 19:55:39 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 08. říj 2008 19:00:23
Příspěvky: 268
Bydliště: východní morava, tam kde se pije slivovica a nejlepší víno
tak jsem vcera rozdelal palivove cerpadlo...... sice po trech letech od problemu, ktery popisuju vyse, ale prece... porucha FI pretrvavala porad az do podzimu 2012 kdy jsem odstavil motorku....prikladam fotky z demontaze a fotku s bordelem co byl na sitku cerpadla (doufam ze jsem timto poruchu odstranil)

jeste pridavam odkaz na prispevek Sharka, jak mel rozdelano cerpadlo ktere bylo zasrane rzi z nadrze... jen pro uplnost...http://www.suzukisv.cz/sv-forum/viewtopic.php?f=15&t=3935


Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

_________________
jawa CZ 175,honda XL 600R,honda CR 250,suzuki DR 600,honda XR 650L,yamaha TDM 850,suzuki SV 1000S K3, Kawasaki Versys 1000 + Honda CBR 954 Fireblade

http://www.suzukisv.cz/sv-gallery/?g2_itemId=33952


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Porucha FI - vstřikování paliva
Nový příspěvekNapsal: čtv 20. čer 2013 1:25:02 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 08. říj 2008 19:00:23
Příspěvky: 268
Bydliště: východní morava, tam kde se pije slivovica a nejlepší víno
Tak můžu konstatovat že jsem od vyčištění čerpadla ujel 1000km a problém se již nevyskytl.

_________________
jawa CZ 175,honda XL 600R,honda CR 250,suzuki DR 600,honda XR 650L,yamaha TDM 850,suzuki SV 1000S K3, Kawasaki Versys 1000 + Honda CBR 954 Fireblade

http://www.suzukisv.cz/sv-gallery/?g2_itemId=33952


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Porucha FI - vstřikování paliva
Nový příspěvekNapsal: úte 14. bře 2017 23:43:54 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: ned 13. bře 2011 0:14:59
Příspěvky: 476
Bydliště: Praha
Tak jsem na to taky narazil...
Přes zimu vyndaná barterka, sundaný všechny plasty, podsedlák - blatník, odmontovaný lauf i se svodama (zadní svod špatný tesnění => randál pod sedlem), důkladný mytí a čištění všeho.
Po složení a zapnutí klíčku světla svítí, blinkry blikají, (stěrače stírají...:-), svítí trvale FI (zhasíná po nastartování), prostě všechno v pohodě. Zapnu červenou kolíbku (chcípák) do polohy ON, zakvičí nějaké čerpadlo, ale buď jenom jedno ze dvou nebo slaběji než jindy a asi tak na o polovinu kratší dobu, FI začne blikat. Startér točí, ale nenastartuje. FI bliká furt. Pár konektorů, který jsou po ruce jsem zkusil vystříkat Kontaktolem, zkouknul, jestli se někde nevytrh nějakej drátek, ale bez výsledku. Co jsem kde moh nezapojit? Kam šáhnout (než se pustím do diagnostiky)?
Nepředpokládám, že by jen tak odešla řídící jednotka...

_________________
BlahoSlaVeni budiž SV


Naposledy upravil RASíček dne stř 15. bře 2017 21:17:22, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Porucha FI - vstřikování paliva
Nový příspěvekNapsal: stř 15. bře 2017 8:24:33 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 04. led 2016 15:07:33
Příspěvky: 328
Bydliště: Letohrad
Jestli FI bliká, tak je nějaká chyba. Koukni co říká diagnostika?

Já měl taky rozebráno a taky jsem nemohl nastartovat...respektive mě nenechala. Podle diagnostiky jsem zjistil, že jde o čidlo pádu a pak příčina byla jasná, namontoval jsem ho obráceně.

_________________
Sůza: SV1000S K3, vínová, GSXR předek, 320mm kotouče, R6 třmeny/pumpa, PC V + QS, vačky -1 do předstihu
Zůza: SV1000S Kx, červená, GSXR předek, 320mm kotouče, R1 třmeny, RCS17 pumpa, Öhlins SU303 tlumič, Ignijet 12D jednotka, M4 svody


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Porucha FI - vstřikování paliva
Nový příspěvekNapsal: stř 15. bře 2017 21:16:13 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: ned 13. bře 2011 0:14:59
Příspěvky: 476
Bydliště: Praha
Jóóó, vono se lehce řekne čidlo pádu... Ale co chudák lama jako já?
Takže je to takhle: Až budete sundávat-vyndávat ten černej podsedlovej plast-zadní blatník, tak budete muset, (mimo jiné) vyháknout právě čidlo pádu. V manuálu se to jmenuje "TO sensor" nebo taky "TIP Over Sensor". Nachází se na přední straně kastlíku na baterku pod pantem nádrže, neboli pod vašima koulema. Je to takovej černej bazmek visící na 2 drátech, vsazenej do gumovýho obalu, kterej je nasazenej na podsedlák. A teď pozor, označte si, jak je orientovanej, protože na tom záleží.
Když ho dáte obráceně, motka si myslí, že leží na krovkách a nestartuje.
Příloha:
cidlo.jpg
cidlo.jpg [ 32.71 KiB | Zobrazeno 6554 krát ]

Pokud byste se pouštěli do diagnostiky přes "Dealer Mode",
Příloha:
dm_3.jpg
dm_3.jpg [ 54.4 KiB | Zobrazeno 6538 krát ]

tak - krom shora popsaných symptomů - hlásí chybu "c23".
Věřím, že tenhle návod pro neznalý někomu ušetří pár šedivých vlasů.
Každopádně, Hasha DÍÍÍKY!!!

_________________
BlahoSlaVeni budiž SV


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Porucha FI - vstřikování paliva
Nový příspěvekNapsal: čtv 16. bře 2017 8:00:20 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 04. led 2016 15:07:33
Příspěvky: 328
Bydliště: Letohrad
Nemáš vůbec za co. Hezký návod. Já to dočmuchal ze servisního manuálu...zlatá věc, kort v papírové formě přímo v garáži.

Koukal jsi, co ti to teda hlásí za chybu?

Ta C23 souvisí právě s tím čidlem pádu/převrácení (tip over sensor). A pokud si pamatuju dobře, tak mě s touto chybou nechtěla jednotka ani nechat roztočit startér...pokud tobě točí a FI bliká, tak to bude jiná chyba. Koukni na tu diagnostiku a hoď sem kód.

To dáme dohromady ;)

_________________
Sůza: SV1000S K3, vínová, GSXR předek, 320mm kotouče, R6 třmeny/pumpa, PC V + QS, vačky -1 do předstihu
Zůza: SV1000S Kx, červená, GSXR předek, 320mm kotouče, R1 třmeny, RCS17 pumpa, Öhlins SU303 tlumič, Ignijet 12D jednotka, M4 svody


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Porucha FI - vstřikování paliva
Nový příspěvekNapsal: čtv 16. bře 2017 18:30:27 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: ned 13. bře 2011 0:14:59
Příspěvky: 476
Bydliště: Praha
Aha, já nenapsal to nejdůležitější, že ten návod je postup, kterým jsem to spravil a motka naskočila na první zatočení. Proto dík za to tvoje nakopnutí.

_________________
BlahoSlaVeni budiž SV


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 32 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz