|
Právě je čtv 17. črc 2025 8:19:02
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
Autor |
Zpráva |
tony_ul
|
Napsal: úte 15. zář 2009 8:30:04 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: ned 15. úno 2009 15:44:21 Příspěvky: 1091 Bydliště: Ústí nad Labem
|
zdravim. kdyz normal prijdu do graze ze nekam vyjedu, vyndam machnu, nastartuju a masina drzi otacky nekde kolem 2,5tis otacek a po chvili klesaj az klesnou na nejakych 1600ot, kdyz pak jezdim a necham pusteno na N tak i tech 1500ot tam je. ale nechapu to, strejc kdyz to nakopne tak tam ma tech 1200-1300ot hned od zacatku. me nez to klesne to trva tak pul minutky. nevite cim by to mohlo byt? PS:otacky uz jsem zkousel snizovat, ale by mi ten motor chcipnul-mit po zahrati na nejakejch 1,2-1,3tis ot. diky za rady
_________________ Suzuki SV 650N 00' > Suzuki SV 1000S K3'
|
|
Nahoru |
|
 |
kufor
|
Napsal: úte 15. zář 2009 10:51:12 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: čtv 23. dub 2009 19:14:22 Příspěvky: 480
|
podla mna je to OK automaticky sytic pri studenom motore tiez to tak mam
_________________ ...-> Svist SV1000SZ -> ... -> KTM RC8 R
|
|
Nahoru |
|
 |
Nejt
|
Napsal: úte 15. zář 2009 12:51:45 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08 Příspěvky: 3115 Bydliště: AMD Brno
|
jasně, že to dělásytič... otáčky by měly definitivně spadnout při necelých 60 stupních, ale 1500 ot. na volnoběh je na litr rozhodně moc. Na 650 těch 1400 ještě ok, ale na litru bych to viděl mezi 950-1150 ot.
_________________ fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
|
|
Nahoru |
|
 |
Nejt
|
Napsal: úte 15. zář 2009 13:50:11 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08 Příspěvky: 3115 Bydliště: AMD Brno
|
no já už si to přesně nepamatuju, bo na okruhovým pejčoletu mám 1600 ot.  ... tak už jsem z toho trochu vypad asi
_________________ fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
|
|
Nahoru |
|
 |
Kawa
|
Napsal: úte 15. zář 2009 15:35:42 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22 Příspěvky: 2620 Bydliště: Štatl
|
no,na téma volnoběh....mrknite na foto,teplotu vidíte,otáčky taky.stav km taky,takže na fungl motorce byly tyto hodnoty....to trochu odporuje pár příspěvkům,ale co už...teď mám možná na zahřáté ještě o něco vyšší volnoběh. na K3 se mně děsně mrdaly starty za studena - vyletělo to navrch,děsně rychlo spadlo,právě na již zmíněných 1000 otáček,což byl mazec,začal mlátit válec jak voteklej a zdechlo to.takže....nezahřívat,nesednout,jet,to bylo řešení. a jak už bylo tady popsáno,tak se má správně zahřívat stroj,ne to nechat brblat před garáží....  Příloha:
IMG_0022m.jpg [ 56.58 KiB | Zobrazeno 5521 krát ]
v lepčí qalitě hier: http://www.suzukisv.cz/index.php/sv-gal ... ewsIndex=1podle mě je na otáčkoměru 1250..,při teplotě motoru 26 stupňů....souhlas?
_________________ Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R
|
|
Nahoru |
|
 |
Ladis
|
Napsal: úte 15. zář 2009 15:55:07 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 26. srp 2008 18:20:01 Příspěvky: 166
|
Kawa píše: no,na téma volnoběh....mrknite na foto,teplotu vidíte,otáčky taky.stav km taky,takže na fungl motorce byly tyto hodnoty....to trochu odporuje pár příspěvkům,ale co už...teď mám možná na zahřáté ještě o něco vyšší volnoběh. na K3 se mně děsně mrdaly starty za studena - vyletělo to navrch,děsně rychlo spadlo,právě na již zmíněných 1000 otáček,což byl mazec,začal mlátit válec jak voteklej a zdechlo to.takže....nezahřívat,nesednout,jet,to bylo řešení. a jak už bylo tady popsáno,tak se má správně zahřívat stroj,ne to nechat brblat před garáží....  Příloha: IMG_0022m.jpg v lepčí qalitě hier: http://www.suzukisv.cz/index.php/sv-gal ... ewsIndex=1podle mě je na otáčkoměru 1250..,při teplotě motoru 26 stupňů....souhlas? Jj to souhlas a ses si jistej ze je uplne vypnutej sytič?? Neklesly pak o trochu otáčky kdyz se to ohřalo treba na 60stup.??
|
|
Nahoru |
|
 |
tony_ul
|
Napsal: úte 15. zář 2009 16:03:11 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: ned 15. úno 2009 15:44:21 Příspěvky: 1091 Bydliště: Ústí nad Labem
|
Dnes jsem v praci, ale zitra udelam video a hodim to na net a uvidite sami co to presne dela. Strejc na tom enku ma tech 1200-1250, ale me by to pri techto otackach chciplo no.
_________________ Suzuki SV 650N 00' > Suzuki SV 1000S K3'
|
|
Nahoru |
|
 |
Kawa
|
Napsal: úte 15. zář 2009 16:06:04 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22 Příspěvky: 2620 Bydliště: Štatl
|
Ladis - jo,možný to je,ale nemyslím si,že by to bylo nějak tragicky nižší.Myslím,ale že to budu mít tak kolem těch 1250 stále. 1000 otáček na volnoběh litr 2V je fakt málo. vysvětlí mně nejt,proč by na litru oproti 650 měly být nižší otáčky na volnoběh? a.....má nějaký vliv laděný výfuk,KN filtr na výšku volnoběžných otáček?
_________________ Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R
|
|
Nahoru |
|
 |
Kawa
|
Napsal: úte 15. zář 2009 16:08:17 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22 Příspěvky: 2620 Bydliště: Štatl
|
tony_ul píše: Dnes jsem v praci, ale zitra udelam video a hodim to na net a uvidite sami co to presne dela. Strejc na tom enku ma tech 1200-1250, ale me by to pri techto otackach chciplo no. co tak pamatuju,tak K3 se mně chovala za studena podobně jako tvoje K3....nevím už přesně výši otáček,kam to vyletělo,pak klesalo,klesalo,až zdechlo... ty máš taky K3...co má strýc? na K7 se mně to chová zcela jinak.
_________________ Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R
|
|
Nahoru |
|
 |
Nejt
|
Napsal: úte 15. zář 2009 16:53:50 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08 Příspěvky: 3115 Bydliště: AMD Brno
|
Prostě to nepotřebuje tolik otáček pro udržení chodu a pro výkon práce jako nižší kubatury.. ukazuje na to i otáčkové maximum, které je u 600 vždycky výš než u litrů... a mimo teorie.. mrkni třeba taky do manuálu. 650 má rozsah 1200-1400, litry 1100-1300 a gixera litry maj třeba 1050-1250 (ok, nazačátku jsem to s těmi 950 přehnal, ale ničemu to nevadí, gixero to ukliká v pohodě a chod neztratí nic na pravidelnosti). Prostě to tak je. Jako určitě litry teoreticky můžou točit mnohem víc a na výkonu by to bylo sakra znát, ale to je konstrukčně náročnější a to nemluvím o uchlazení, spotřebě apod... nejezdíme na GP speciálech
_________________ fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
|
|
Nahoru |
|
 |
Nejt
|
Napsal: úte 15. zář 2009 16:57:48 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08 Příspěvky: 3115 Bydliště: AMD Brno
|
A že vám to po startu zdechne... možná jsme trochu rozmlsaný, protože SV prostě startuje obecně dobře, ale třeba Yamahy prý (často i funglovky) bez plynu nemáš kolikrát šanci na poprvý nahodit a na závadu to prostě není. Nízký otáčky na volnoběh v provozu svůj smysl mají, jestli se s tím někdo budete chtít drbat, tak si změřte, jak moc rychleji se motor ohřeje, když to zvednete třeva jen o 100 ot. A při postávání na semaforech apod... prostě na hovno. A je to celkově zbytečný. Na okruhu to nevadí, tam naopak chceme rychlej ohřev a stejně se hnedka vyjíždí a jede furt plynule bez zastavení...
_________________ fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
|
|
Nahoru |
|
 |
tony_ul
|
Napsal: úte 15. zář 2009 21:48:51 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: ned 15. úno 2009 15:44:21 Příspěvky: 1091 Bydliště: Ústí nad Labem
|
tak jsem to natocil na mobil. otacky na studenem motoru, otacky na zahratem motoru po mensi projizdce a snizovani otacek na zahratem motoru. zde jsou videa http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=61314 . jinak snizoval jsem snizoval a jak to dopadlo muzete videt na tretim videu, nekde kol 1300ot-1200ot mi to chciplo uplne.
_________________ Suzuki SV 650N 00' > Suzuki SV 1000S K3'
|
|
Nahoru |
|
 |
Brembo
|
Napsal: stř 16. zář 2009 12:34:59 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: sob 06. čer 2009 12:35:09 Příspěvky: 77
|
No nejak sa ti to prehrieva,pri 106 by mal zopnut ventilator a tebe to evidentne nezopina.
|
|
Nahoru |
|
 |
Brembo
|
Napsal: stř 16. zář 2009 12:47:40 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: sob 06. čer 2009 12:35:09 Příspěvky: 77
|
Vymenil by som oba senzory teploty,jednak ti pristrojovka ukazuje bludy a je mozne ze i 2 cidlo pre riadiacu jednotku dava uplne mylne hodnoty. Alebo stiahni manual a pozri ako otestovat cidla teploty(premeranie)
|
|
Nahoru |
|
 |
tony_ul
|
Napsal: stř 16. zář 2009 13:25:00 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: ned 15. úno 2009 15:44:21 Příspěvky: 1091 Bydliště: Ústí nad Labem
|
taková důležitá věc, mám US verzi, tzn, že mám místo stupnu celsia °C stupně ve Farenheitech °F. jinak normálně km.
_________________ Suzuki SV 650N 00' > Suzuki SV 1000S K3'
|
|
Nahoru |
|
 |
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|