Právě je čtv 17. črc 2025 11:18:21

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 30 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: jsem už v koncích :((
Nový příspěvekNapsal: sob 22. kvě 2010 21:53:56 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: ned 15. úno 2009 15:44:21
Příspěvky: 1091
Bydliště: Ústí nad Labem
tak jsem tu zase z otázkou onoho problému s motkou. Ja jsem tenkrát psal tak se to děje pořád. Když vezmu za plyn a to at hodne nebo málo, rychle nebo pomalu, tak jakoby tam něco dřelo nebo drhlo někde a bránilo to správnému záběru. opět jsem projel jiné litry a prostě mě to vadí. vždy když jedu na nějaké konstantní otáčky a chci přidat, tak už čakám kdy to začne. dělá to při jakémkoliv rychlostním stupni. možná mi i mašina trochu víc brzdí do motoru. Řetězovka je nová, gumy jsou ok, přední vidle ok, ložisko v krku řízení ok. zadní kolo jsem zkoušel a vůly nemá, ale napadlo mě zda by ložisko tam nemohlo být špatné nebo ložisko na pastorku či ložisko na spojce. nebo ohlé lamely bo ja nevim. moc se v tomhle nevyznám a tak uvítám jakékoliv rady. toto je jediná vada co na mašině je no :((. chystám se na mot. brzdu, ale tam mi asi moc neřeknou co? jinak mám na mašině kn air filter a ladaky, ale delalo to i v defaultnim stavu.

_________________
Suzuki SV 650N 00' > Suzuki SV 1000S K3'


{ SHARE_ON_FACEBOOK } { SHARE_ON_TWITTER }
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: jsem už v koncích :((
Nový příspěvekNapsal: ned 23. kvě 2010 11:23:10 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
základem je popsat detailně problém... jinak ti asi nikdo nic neřekne...

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: jsem už v koncích :((
Nový příspěvekNapsal: pon 24. kvě 2010 10:53:55 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: ned 15. úno 2009 15:44:21
Příspěvky: 1091
Bydliště: Ústí nad Labem
myslím, že jsem to popsla tak jak to je. nevim jak to jinak popsat. sednu na mašinu a jak prostě začnu otvírat plyn a jedu pomalu tak ok, cca 20-30km/h. jakmile se proste rozjedu a zacnu pridavat, tak to proste nekde dre a timpadem to sice zrychluje, ale jakoby to musi premoct to dreni. nevim jak to lip popsat. Př: litr kterej je v cajku je jako sprint na 100m bez prekazek a to jak to jede me je jako sprint na 100m ale s prekazkama. sprinter sice bezi, ale brzdi ho ty prekazky.

_________________
Suzuki SV 650N 00' > Suzuki SV 1000S K3'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: jsem už v koncích :((
Nový příspěvekNapsal: pon 24. kvě 2010 11:43:13 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22
Příspěvky: 2620
Bydliště: Štatl
tony - zkus mně vysvětlit,proč nám dáváš info o tom,že vidle,řetězovka... jsou OK? myslíš,že někdo bude radit,že když ti něco dře v motoru,nebo brzdí výkon,že je to vidlema,řetězovkou....?? :mrgreen: :mrgreen:
tvoje popsání problému stojí stále dost za kakanec(spíš by se dao říct za hovno :mrgreen: )....
něco někde,poraďte mně někdo,co by to moho být někde....omg :beg: - tak se vyjadřuje moje 5-ti letá dcerka :lol:
tady ti asi takto virtuálně nikdo neporadí.....
a - zkus dát aspoň odkaz na vlákno,kde už se to řešilo....aby případný rádce nepsa něco zbytečně.....


ty daší litry,který to podle tebe nedělaj - byl nějaký taky US verze?

_________________
Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: jsem už v koncích :((
Nový příspěvekNapsal: pon 24. kvě 2010 13:11:10 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: ned 15. úno 2009 15:44:21
Příspěvky: 1091
Bydliště: Ústí nad Labem
Kawa> ježiš, tak jak to mám asi napsat? myslim, nebo řekl bych žeto jde z motoru, ale jelikož nejsem mechanik co fušuje do motoru, tak nevim. napadl mě válec, přidřenej píst, bo já nevim. ale to by asi zase jelo špatně. Ano jede to hůř, ale zátah tam jde. jak říkal strejc : jde to dobře, ale jde to nějak hrubě. Jinak ty ostatní litry co jsem jel jsou EU verze (Ladis, Lukas, strejcovo) a i oni potvrdili, že ten muj jede hůř. To že jsem zmínil ty vidle a řetězovku, bylo jen okrajem aby to někoho nenapadlo no. všecko jsem prolezl a jediný co mě napada je prostě že to jde odněkud z motoru. četl jsem někde že něco podobného může nastat od ložiska na spojce, ale nevim. ložiska v kolech to být nemohou? jinak mám všude vše ok. za zmínku stoji i to že tam mam ladaky+knko, ale jak uz jsem psal delalo to i pri standartu. Bohatost nebo chudost smesi to byt nemuze?. Je me jasny že me nikdo od stolu nerekne co to presne je, ale myslel jsem kdyz nekdo rekne. jo chudost smesi udela tohle, lozisko spojky zas tohle a tak, tak k tomu nejak dospejeme. diyk vsem.

_________________
Suzuki SV 650N 00' > Suzuki SV 1000S K3'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: jsem už v koncích :((
Nový příspěvekNapsal: pon 24. kvě 2010 18:54:50 
Offline
záklaďák

Registrován: čtv 27. lis 2008 13:13:49
Příspěvky: 63
Bydliště: Praha 10
Tak já začnu - kola, jak píšeš, ložiska v kolech.
Zvedal jsi kola do vzducho (podepřít motorku). Točí se volně? Tak na první pohled poznáš brzdy - jestli nedřou. Zkus při tom pomačkat brzdovou páčku a pedál, zda se to nezhorší až po zmáčknutí.
Dále když je kolo venku, strčit prst do díry :D a zkusit prstem točit s jednotlivýma ložiskama. Citem se dá něco poznat. Necvaká? Nechroupe? Nepřeskakuje? Nesmí tam být sebemenší odpor nebo "schod". To samé ložisko na rozetě.
Nakonec se dá strčit osku do kola, ať osku někdo dobře drží a zkus kolo roztočit rukou. Nevím, zda se tím něco pozná, ale je to možné. Jen bacha, netočit zas moc, ať ti kolo nevypadne z ruky a nerozbije ti hubu a garáž :good:
Nic víc mě nenapadá...tak máš vyloučené kola-jak ses ptal-ložiska v kolech-a hledej dál :thumbsup:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: jsem už v koncích :((
Nový příspěvekNapsal: pon 24. kvě 2010 20:25:44 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
přesně jak psal jaja, musíš to zkoušet postupně a vylučovat.

ale narovinu, kdyby tak dřelo ložisko v kole, si už by si dávno někde rozbil hubu a to stejný s brzdama... ale čert nikdy nespí.
ložisko na spojce to taky může dělat, může to dělat jakýkoliv ložisko, výstup s převodovky na pastorek, uložení hřídelí a pod...

nechápu proč to nenecháš projet někomu kdo tomu trochu rozumí... s velkou pravděpodobností ti hned řekne co to je a když ne, tak ti řekne co to určitě není a můžeš se soustředit třeba jen na část motoru a pod...

toto se asi jen tak po netu vyřešit nedá, bo stejně když konečně zkontroluješ všechny vedlejší činitele tak motor asi neotevřeš...

ale ještě jednou to teda zkusím...

1. zkus jestli nedřou brzdy( za všech režimů, studený, teplý, po napumpování, jestli se nepříčí třmen a pod..)
2. zkus ty ložiska v kolech jak psal JAJA + na rozetě, nesmíš tam poznat jakoukoliv vůli, odpor prostě nic...
3. shoď z kola řetěz a celej ho projdi jestli není v nějakým místě prodřenej, zamrzlej, špatně snýtovanej
4. zkus ještě zahýbat s celýma kolama, jesti se nehejbou jak nemají, zkus ho pořádně zapřít pajsrem, jakoby jsi ho chtěl z kyvky ulomit a pootáčet s ním... prostě musí být bez vůle a odporu... až toto projdeš, zkistíš, že to ničím nebylo, alespoň podel tvýho popisu, ale budeš mít vyloučenou řadu věcí ke ketrým se už nemusíš vracet

5. postupuj směrem do motoru, zkus výstup z převovovky na sekundár. když za něj vezmeš pajsrem ze všech stran, nesmí se ani hnout, a krom toho, kdyby bylo špatný, nejspíš by ti už tekl olej ven z motoru.

6. sundej víko z pravý strany od spojky, prověř koš, jak chodí s lamelama, vyndej lamely a zkus otáčet košem(vnitřkem) a pozoruj co to dělá, zkus přibrzdit výstup na sekundár a otáčet košem, zkus ho opatrně pajsrem vavracet, jestli nemá vůli,
zkontrolovat jak vypadá ozubení na věnci koše a pastorku.

7. jak vypadá vodní čerpadlo i když je poháněný myslím plastovým kolem a nemělo by ti jak motor spomalit...

8. nevybavuju si teď jetli se dají oddělat víka z boku od kliky, ale kdyby tam bylo špatný uložení, byl solidní randál, tak to bych zatím odsunul

9. oddělej víko hlavy a domečky vaček, jestli není některá přidřená, ale to by ti opět nemělo výrazně spomalit motror a nejspíš by se přetrhl rozvoďák...

10. sundej hlavu válce a mrkni se na stěny vložek

11. rozdělej převodovku, uložení hřídelí, ozubení, zubový čerpadlo oleje.... je tam toho dost na zkontrolování


Pokud po tom nepůjdeš systematicky, budeš tu pořád jen brečet tak ti to nakonec klekne...
Zajeď za někým kdo se vyzná, určitě ti to pomůže...

třeba jsem něco zapomněl zmíňit, ale když půjdeš díl po dílu, nemůžeš nic vynechat

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: jsem už v koncích :((
Nový příspěvekNapsal: úte 25. kvě 2010 10:13:34 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 02. říj 2009 23:12:11
Příspěvky: 144
Bydliště: Teplice
Tony hele mam kámoše co SV má a motky dělá domluvim se sním jestli by se ti na to nejuknul dělal i v servisu a já když něco potřebuju tam mi se vším pomůže nebo poradí a mam ho kousek :)

_________________
Suzuki SV 650 K6', Suzuki SV 1000S K3'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: jsem už v koncích :((
Nový příspěvekNapsal: úte 25. kvě 2010 14:32:47 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 03. dub 2008 10:27:32
Příspěvky: 595
popi píše:
přesně jak psal jaja, musíš to zkoušet postupně a vylučovat.

ale narovinu, kdyby tak dřelo ložisko v kole, si už by si dávno někde rozbil hubu a to stejný s brzdama... ale čert nikdy nespí.
ložisko na spojce to taky může dělat, může to dělat jakýkoliv ložisko, výstup s převodovky na pastorek, uložení hřídelí a pod...

nechápu proč to nenecháš projet někomu kdo tomu trochu rozumí... s velkou pravděpodobností ti hned řekne co to je a když ne, tak ti řekne co to určitě není a můžeš se soustředit třeba jen na část motoru a pod...

toto se asi jen tak po netu vyřešit nedá, bo stejně když konečně zkontroluješ všechny vedlejší činitele tak motor asi neotevřeš...

ale ještě jednou to teda zkusím...

1. zkus jestli nedřou brzdy( za všech režimů, studený, teplý, po napumpování, jestli se nepříčí třmen a pod..)
2. zkus ty ložiska v kolech jak psal JAJA + na rozetě, nesmíš tam poznat jakoukoliv vůli, odpor prostě nic...
3. shoď z kola řetěz a celej ho projdi jestli není v nějakým místě prodřenej, zamrzlej, špatně snýtovanej
4. zkus ještě zahýbat s celýma kolama, jesti se nehejbou jak nemají, zkus ho pořádně zapřít pajsrem, jakoby jsi ho chtěl z kyvky ulomit a pootáčet s ním... prostě musí být bez vůle a odporu... až toto projdeš, zkistíš, že to ničím nebylo, alespoň podel tvýho popisu, ale budeš mít vyloučenou řadu věcí ke ketrým se už nemusíš vracet

5. postupuj směrem do motoru, zkus výstup z převovovky na sekundár. když za něj vezmeš pajsrem ze všech stran, nesmí se ani hnout, a krom toho, kdyby bylo špatný, nejspíš by ti už tekl olej ven z motoru.

6. sundej víko z pravý strany od spojky, prověř koš, jak chodí s lamelama, vyndej lamely a zkus otáčet košem(vnitřkem) a pozoruj co to dělá, zkus přibrzdit výstup na sekundár a otáčet košem, zkus ho opatrně pajsrem vavracet, jestli nemá vůli,
zkontrolovat jak vypadá ozubení na věnci koše a pastorku.

7. jak vypadá vodní čerpadlo i když je poháněný myslím plastovým kolem a nemělo by ti jak motor spomalit...

8. nevybavuju si teď jetli se dají oddělat víka z boku od kliky, ale kdyby tam bylo špatný uložení, byl solidní randál, tak to bych zatím odsunul

9. oddělej víko hlavy a domečky vaček, jestli není některá přidřená, ale to by ti opět nemělo výrazně spomalit motror a nejspíš by se přetrhl rozvoďák...

10. sundej hlavu válce a mrkni se na stěny vložek

11. rozdělej převodovku, uložení hřídelí, ozubení, zubový čerpadlo oleje.... je tam toho dost na zkontrolování


Pokud po tom nepůjdeš systematicky, budeš tu pořád jen brečet tak ti to nakonec klekne...
Zajeď za někým kdo se vyzná, určitě ti to pomůže...

třeba jsem něco zapomněl zmíňit, ale když půjdeš díl po dílu, nemůžeš nic vynechat

něco bych k tomu tvýmu dodal...bo ten jeho popis závady je příšernej..něco ve stylu motorka jede na jeden válec a blbě startuje asi elektrika a přitom měl prázdnou nádrž.
než se začneš hrabat v motoru samotnym..tak dvě věci..svíčky maj jakou barvu..maj obě stejnou??a za další..nech změřit kompresy je jedno jaká bude,ale měla by být defakto stejná na obou válcích...aby prostě jeden nejel na 100% a druhej na 70%.další věc..zkoušel jsi nastavit TRE senzor?to umí taky dost rozhodit motor...kdyby jsi měl něco mechanicky špatně v motoru tak už dávno nejezdíš...psal jsi ,že strejc má taky litra...půjč si ECU a zkus jí vyměnit.
ale jak psal Popi..kus po kuse systematicky jinak se v tom budeš akorát patlat..navíc jestli fakt nevíš o vo co gou..tak ti stejně nezbyde než to dát někomu kdo do toho dělá a nějakou kačku tě to prostě bude stát..zadarmo ani kuře nehrabe.

_________________
Bandit Pičo :-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: jsem už v koncích :((
Nový příspěvekNapsal: úte 25. kvě 2010 15:05:11 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pon 13. dub 2009 11:06:22
Příspěvky: 260
Tony,dělalo ti to už od začátku?Jen jestli předchozí majitel nejezdil jen na půl plynu a nemáš prostě jen línej motor.Jak psal kasym,mrknul bych na TPS sensor.Zkoušel sem to totiž taky ladit podle návodu tady a u mě to vedlo ke zhoršeňí všech vlastností motoru.

_________________
Simson,Jawa,MZ,SV 650S K3,GSR 750 L2


Naposledy upravil Kaja dne úte 25. kvě 2010 20:29:53, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: jsem už v koncích :((
Nový příspěvekNapsal: úte 25. kvě 2010 17:01:43 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
kasym_ popsal to jak prase , to jo.. ale jestli má pravdu v tom dření, svíčky ani kompresi bych netipoval, ale alespoň vyloučí další faktory a ta komprese by mohla lecos napovědět kdyby byl poškozenej píst nebo válec, ventily..

ten TPS by mohl být bingo, to je dobrej nápad!! to by mohl hned vyzkoušet...

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: jsem už v koncích :((
Nový příspěvekNapsal: úte 25. kvě 2010 19:12:05 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22
Příspěvky: 2620
Bydliště: Štatl
popi píše:
ten TPS by mohl být bingo, to je dobrej nápad!! to by mohl hned vyzkoušet...

http://www.suzukisv.cz/index.php/sv-for ... s&start=20
Bývalý majitel tonyho mašiny - mira2B7 - podle mého názoru TPS dělal.Stačilo by ho oslovit,zda on pocítil nějakou změnu...? Jakože zhoršení chování mašiny tak,jak tony popisuje???
a...dovoluji si citovat...
TPS je senzor který snímá otáčky motoru upravuje vstřikování paliva a řízení motoru. Většina motorek je nastavena nesprávně už z továrny a toto způsobí, že se motorka chová trhaně při nízké rychlosti (vzhledem k tomu, že tam není dost paliva).
já z tonyho "popisu" závady vyčetl něco jinýho...ne,že mu to cuká pod 3000 otáček....
btw - já dělal kalibraci TPS nedávno....docela jsem čekal bůhví jakou změnu...ale jediné,kdy se mně projevuje změna - je právě do 3000 ot.A jsem schopen to poznat jedině snad při táhnutí se někde v koloně,při zařazené 2 a rychlosti tak do 50km...mašina necuká,palivo tam jde od nižších otáček....
ale tak - klidně si to může nastavit znovu,návod tady je.jediné,co ktomu potřebuje je bezpečnostní torxbit(cca 90,-).kterej jen tak někde namaj,pak odklopit nádrž a pevniu ruku...bo ten senzor je citlivej jak poštěvák vyzrálé ženy.... :mrgreen:
jsem docela zvědav,zda to tím TPS bude....podle mě,takto od stolu - nee. :scratch:

jo a ještě - kupoval mašinu loni koncem srpna.docela by se hodil údaj,kolik od té doby nalítal....pokud se to chová stejně od začátku(podle mě se chovala normálně),mohl by ten údaj najetých km leckteré rady vymazat...

_________________
Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R


Naposledy upravil Kawa dne úte 25. kvě 2010 23:06:26, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: jsem už v koncích :((
Nový příspěvekNapsal: úte 25. kvě 2010 19:51:15 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 03. zář 2008 19:43:50
Příspěvky: 188
Bydliště: Kuřim
Tak pravda je že jsem TPS chtěl dělat, ale po přípravě jsem zjistil jsem že už to bylo hotové. Taky se s ní dalo jezdit už od 2000 ot.
Další pravda je že to byl můj první litr a najel jsem na něm tak 2t km a vzhledem k tomu jsem jí nijak moc nedával.
Další věc je že když jsem ji dostal do rukou v cca 10t km tak na ní byly prvovýrobové gumy sjeté pouze na středu takže předpokládám že ten amík nebyl také žádný střelec.
Nicméně pocity co popisuje Tony jsem nezaznamenal, a když šla ode mě tak ji jel jak Tony tak Kawa a myslím že ani jeden to nezaznamenali.

_________________
SV 1000S 03, silver metalic → Ducati Multistrada 1000S DS + GSXR1000 K3 okruhovka už ne + Ducati 800SS supertwin


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: jsem už v koncích :((
Nový příspěvekNapsal: úte 25. kvě 2010 20:34:31 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pon 13. dub 2009 11:06:22
Příspěvky: 260
Zkusit to může,u mě se jině nastavení TPS projevilo jen tak že mi machna hůř jela ve vyšších otáčkách a daleko víc žrala(cca 8L na 100),takže jsem to vrátil na tovární hodnotu a je klid :grin:

_________________
Simson,Jawa,MZ,SV 650S K3,GSR 750 L2


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: jsem už v koncích :((
Nový příspěvekNapsal: úte 25. kvě 2010 21:52:54 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
kawa_ tak kurva ty jsi ji jel a nic neřekneš? jesti jsi nic nepoznal, tak zase Tony plaší veverky...
kdyby s tím něco bylo, tak po době co jezíš by jsi to rozhodně poznal

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: jsem už v koncích :((
Nový příspěvekNapsal: úte 25. kvě 2010 22:55:09 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22
Příspěvky: 2620
Bydliště: Štatl
mno,tak víš jak - babě do palice,do melounu,do motoru nevidíš.
mašina nejevila žádné známky závady,co tony popisuje.
Ale - pokud to srovnal s jinými litry v okolí a pokud i ostatní střleci na jeho mašině jeli(možná by bodlo,kdyby to zkusil popsat někdo jinej trochu lépe),tak bych se vysral na to,esli to dělalo v srpnu,nebo ne....ale začal to řešit.

tady jsem našel starý tonyho vlákno...http://www.suzukisv.cz/index.php/sv-for ... =35&t=2055
nemohl by to někdo spojit?
řeší se furt to samo,ne?
TPS,jak jsem pročetl má tony nastavený....hmm..co dál?
Fakt mě napadá....co rozdíl USA x EU....?

_________________
Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: jsem už v koncích :((
Nový příspěvekNapsal: stř 26. kvě 2010 8:39:41 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 03. dub 2008 10:27:32
Příspěvky: 595
popi píše:
kasym_ popsal to jak prase , to jo.. ale jestli má pravdu v tom dření, svíčky ani kompresi bych netipoval, ale alespoň vyloučí další faktory a ta komprese by mohla lecos napovědět kdyby byl poškozenej píst nebo válec, ventily..

ten TPS by mohl být bingo, to je dobrej nápad!! to by mohl hned vyzkoušet...

Proto jsem to psal..než to rozebere vyloučí další věci. ;)

_________________
Bandit Pičo :-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: jsem už v koncích :((
Nový příspěvekNapsal: stř 26. kvě 2010 10:55:00 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: ned 15. úno 2009 15:44:21
Příspěvky: 1091
Bydliště: Ústí nad Labem
Kawa, Popi, Kasym> když jsem motku kupoval tak jsem nic nepoznal bo jsem nevěděl jak to má či nemá jet. projel ji kawa a říkal že je to ok. ale prostě od té doby co jsem postupně projel další ti litry (všechny EU verze, dvě eska a jedno enko), tak jsem zaznamenal nejen já, ale např strejc bo lukas, že mě to jde prostě hrubě za plynem. Sice jsem tu ve vláknech našel že míra2b7 to tps chtěl delat nebo dělal, nicméně jsem to kontroloval, ptže blbě ukazoval otáčkoměr (byla špatně rafička). TPS jsem krásně vyladil. takže tím si myslím to neni. Od doby koupě (8/2009) jsem najel 5tis km a dělá to pořád stejně. jinak vzduchacem a ladakama to taky neni to jsem zkousel. retezovka vcetne kolecka a rozety je nova a delalo to i se starou, takze to je take vylouceno. svicky jsou nove, stejne to bylo i se staryma. na motorce je komplet servis, krom napr lozisek v kolech a motoru, takze to bude jedna z techto variant (si myslim). zkusim ty loziska v kolech jak jste psali. pak uz jen ten motor no. vcera kdyz jsem jel cinovec a honil jsem motku porad kol 6tis, tak ta hrubost nebyla tak znatelna, tak snad to bude nejaka indicije. nejvic je to znat, kdyz vezmu za plyn a melo by prijit to silne zatahnuti, tak ono prijde, ale s takovou tou hrubosti. a jeste jeden poznatek. kdyz jedu nekde po silnici obklopene blizko barakama nebo nejakym delicim betonem na silnici a zatahnu za plyn, tak je presne slyset ten zvuk jakoby to nekde drelo no. zkusim to nahrat, jestli se podari.

_________________
Suzuki SV 650N 00' > Suzuki SV 1000S K3'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: jsem už v koncích :((
Nový příspěvekNapsal: stř 26. kvě 2010 12:40:50 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 23. dub 2009 19:14:22
Příspěvky: 480
hod to na brzdu, na grafe uvidis diery a skoncia nake dohady, ci je to OK abo ne

_________________
...-> Svist SV1000SZ -> ... -> KTM RC8 R


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: jsem už v koncích :((
Nový příspěvekNapsal: stř 26. kvě 2010 13:02:26 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 03. dub 2008 10:27:32
Příspěvky: 595
jinej kraj jinej mrav...nevim co si mám představit pod pojmem hrubost(podle mě je hrubá třeba rašple na dřevo nebo brusný papír zrnitosti 50)ale co píšeš tak motorka má lenivou reakci na plyn doprovázenou zvukem kterej se rovná přidírání nějaké součástky...chápu dobře???
pokud tedy prozatím vyloučíme motor tak máš možností několik...ložiska v kolech ložisko v rozetě přidírající se nějaká brzda a moc našponovanej řetěz.
Ložiska v kolech jsi vyloučil jsou jiná.Otázka..je mezi ložiskama v kole namontováná rozpěrná tyčka??
Ložisko v rozetě..je měněný nemá vůli??je mezi ložiskem v rozetě a ložiskem v kole rozpěrná tyčka???
Další věc kolem kol...máš daný správně distance mezi kyvkou a kolem a mezi vidlicí a kolem?
Přídírajíci se brzda..zkoušel jsi po jizdě šáhnout na brzdiče jestli nejsou rozpálený??čirou náhodou nešlapeš si nepatrně na zadní brzdu???
Řetěz..máš to dobře našpanovanej..respektive má dobrou vůli??
Vim že jsou to otázky jak pro idiota,ale to z tebe opravdu dělat nechci..jen se ptám a snažim se vyloučit další věci.Pokud tady bude vše OK tak pak budeš muset začít pátrat kolem motoru..a osobně bych začal kontrolou komprese a vůli ventilů a pak změřenim emisí na určení směsi teprve pak bych se pouštěl hlouběji do motoru.

_________________
Bandit Pičo :-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 30 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz