Autor: |
omarson [ úte 23. lis 2010 10:37:25 ] |
Předmět příspěvku: |
vymena vidlice |
mate nekdo zkusenost s vymenou vidlice na 650 r.2000 za neco funkcnejsiho nez orginal. je jasny ze musi mit pouzitelnou delku krku ale uz vubec netusim jestli se pouzivaj nejaky normalizovany typy hlavovek , a nebo jestli to kazdej vyrobce seka podle svyho . popr. jak s ulozenim puvodniho kola a brzdicu ? dik za kazdej pouzitelnej poznatek popr tip na konkretni vidly
|
Autor: |
jirin.sv [ úte 23. lis 2010 12:09:05 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: vymena vidlice |
Chystám se o tom napsat dlouhosáhlé povídání, neb moje SV po zimě bude stát na GSX-R 600 K4 podvozku, stejně tak Sharkovo . Zjednodušeně řešeno potřebuješ brýle z GSX-R do nich vhodné vidle a od toho se ovíjí jaká chceš (USD, nebo ještě klasika třeba Gixxer 600 K1–K3) a s vidlema zase souvisí brzdy (radiál / axiální třmeny, kotouče). Problém je zámek řízení, chce to vybrat vhodné horní brýle z GSX-R, aby ti zámek fungoval, případně brýle vyrobit či zámek oželet. Jedinou změnu, co musíš udělat na rámu u starého modelu je vyměnit horní ložisko řízení za ložisko z nového typu, u nových modelů není potřeba na ložiska sahat. Jen co mi dorazí z USA díly, tak začnu sepisovat, co je potřeba jak udělat a co třeba vyrobit, pro použití původního kola atd.
|
Autor: |
Nejt [ úte 23. lis 2010 12:12:40 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: vymena vidlice |
tak na starý kolena Jiřin přece jenom tuní
|
Autor: |
jirin.sv [ úte 23. lis 2010 12:44:00 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: vymena vidlice |
Nejte je tuning a tuning. Tohle je z ryze praktického důvodu, navíc to bude uděláno tak, že si toho nezaujaté oko ani nevšimne  Každopádně laďáku, miniblinkrů, řezání blatníku a podobných „zvěrstev“ se u mne nedočkáte
|
Autor: |
Nejt [ úte 23. lis 2010 15:46:10 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: vymena vidlice |
hodinky holínky ... však mě je to šumák, já podporuju maximální tunYng, všechny origo nefungující sračky naházet do řeky, nejlépe celou machnu
|
Autor: |
omarson [ úte 23. lis 2010 21:39:41 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: vymena vidlice |
jirin.sv píše: Chystám se o tom napsat dlouhosáhlé povídání, neb moje SV po zimě bude stát na GSX-R 600 K4 podvozku, stejně tak Sharkovo  . Zjednodušeně řešeno potřebuješ brýle z GSX-R do nich vhodné vidle a od toho se ovíjí jaká chceš (USD, nebo ještě klasika třeba Gixxer 600 K1–K3) a s vidlema zase souvisí brzdy (radiál / axiální třmeny, kotouče). Problém je zámek řízení, chce to vybrat vhodné horní brýle z GSX-R, aby ti zámek fungoval, případně brýle vyrobit či zámek oželet. Jedinou změnu, co musíš udělat na rámu u starého modelu je vyměnit horní ložisko řízení za ložisko z nového typu, u nových modelů není potřeba na ložiska sahat. Jen co mi dorazí z USA díly, tak začnu sepisovat, co je potřeba jak udělat a co třeba vyrobit, pro použití původního kola atd.
... no asi rovnou do USD kdyžuž ... zámek řízení neřeším je to jen závaží ... ideálně sem si říkal vidli z nějaké Sůzy kde by se dalo použít puvodní kolo a s brzdičema by nemusel bejt takovej porod . nějakej picture byste neměli ? dik
|
Autor: |
Kawa [ stř 24. lis 2010 12:04:29 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: vymena vidlice |
už od včerejška,kdy jsem totok četl ve mně hlodá otázka.... na kolik to vyjde? a pokud porovnám cenu výměny předku x babka r.v. 2000.....není to pitomost? můžeš si říkat,že ti sv zvostane dlouho,ale přeci jen....na jaře už to bude 11-ti letá bába...a sypat do ní love,který se ti nikdy nevrátí - nevim no....v případě nehody - proč ne? ale jen tak....no nevim,nevim....  a foto s USD na babce a s jednoduchým popisem z čeho jsou,máš třebas tady: http://suzukisv.cz/index.php/sv-gallery ... mId=104651
|
Autor: |
Nejt [ stř 24. lis 2010 15:06:10 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: vymena vidlice |
Kawa - souhlas, já bych to ale vyjádřil jednodušeji: je to pičoprdelovina
|
Autor: |
Brkos [ stř 24. lis 2010 16:21:39 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: vymena vidlice |
Jo to by mě taky zajímalo, na kolik to vyjde. Mě to přijde zbytečný, to bych fakt musel mít mrtě přebytečnejch peněz a hovno co na práci. Nebo by mě někdo musel sundat, pojišťovna vyplatit a pak bych nad tim přemýšlel, kdyby byly stávající vidle v prdeli... A péro mi to asi taky nezvětší
|
Autor: |
jirin.sv [ stř 24. lis 2010 18:45:13 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: vymena vidlice |
Hodně čistě teoreticky se na tom dá i vydělat . Já sehnal vidle, kotouče, třmeny a související drobnosti (osky kol, šrouby atd.) s poštovným za necelých 10 000 Kč.
U nás budu muset koupit: – přední blatník (jetý cca 700 Kč) – brzdové hadice (uvidím jestli nepoužiju původní), ale asi dojde na pancířky (do 2000 Kč).
No a budu muset nechat vyrobit: – horní brýle s představci – redukci osky kola na použití v Gixxer šavlích – podložky pod kotouče z 2,5mm nerezu – držáky světlometu
Po přestavbě mi z SV zbude a teoreticky bude na prodej: – vidle – kotouče – třmeny – oska kola
Takže tady je ± rozpočet
|
Autor: |
Nejt [ stř 24. lis 2010 20:02:23 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: vymena vidlice |
i pancířky??? ty vole nepřeháníš jako?
|
Autor: |
jirin.sv [ stř 24. lis 2010 21:18:29 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: vymena vidlice |
Nejt píše: i pancířky???  ty vole nepřeháníš jako?  Tak nákupní cena origo hadice vs. pancéřové, docela hraje to karet pancířkám
|
Autor: |
popi [ čtv 25. lis 2010 20:16:49 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: vymena vidlice |
jiřin_ já osobně bych podložky pod kotouče nedal, měl bych hodně strach že se kotouč po podložce lépe sklouzne a šrouby se střihnou.
Vím taky jakej je to pocit letět přes dvě kila když ti přestane brzdit přední brzda, a můžeš si bejt jistej že to zrovna dobrej pocit není...
Kdybych to dělal, tak dám vidli s brzdičema i kolem jako komplet... mylsím že v tvém případě tě to kolo nevytrhne a bude to jistota...
|
Autor: |
jirin.sv [ čtv 25. lis 2010 22:47:36 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: vymena vidlice |
Uznávám, že by bylo lepší použít Gixxer kolo, ale je zde problém, že bych ho musel lakovat nebo vyměnit i zadek – to je drobnost. Ale co na něm postrádám je snímač rychlosti . Rád bych nechal to původní, ač debilní, řešení – tzn. toho šneka. Podložky už jsou docela léty prověřené, a že by došlo ke střihnutí jsem nikde nečetl. A to s SV / TL i ve velkém závodí a tam to musí dostávat o dost větší kapky než při mém ježdění po běžných komunikacích .
|
Autor: |
jirin.sv [ ned 19. pro 2010 12:59:50 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: vymena vidlice |
Tak od posledně už jsem zase trochu pokročil. V týdnu bych měl mít jak centrál, tak vidle, brzdy atd. Začal jsem si chystat nové horní brýle, aneb zkřížil jsem Gixxer brýle s SV (díky Sharku za zapůjčení). Vymodeloval jsem to zhruba takto – ještě tam budou nějaké úpravy, ale zhruba bych to tak viděl. Ale vzhledem k tomu, že nejsem strojař, tak bych byl rád, kdyby se mi tu k tomu vyjádřil nějaký místní strojní guru . Myslíte, že je to OK? Jde mi hlavně třeba o to uchycení šavle, které jsem vymyslel trochu jinak, abych ušetřil materiál.
Tady jsou fotky origo dílů a jejich porovnání (je vidět, že brýle jsou zaměnitelné – sedí díra na zámek a její úchyt).


No a moje představa .





Beru každou připomínku, jelikož fakt strojař nejsem a nemám o tom moc ponětí .
|
Stránka 1 z 1 |
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|