Autor: |
jirin.sv [ úte 08. bře 2011 12:33:45 ] |
Předmět příspěvku: |
Gufera, která snesou větší tlak |
Čau, chtěl bych se zeptat, jestli by se tady někdo z místních nenašel jako znalec gufer. Na moje GSV bych si velmi rád dal tlumič řízení, už jsem ho tam vlastně měl i namontovaný. Mám tlumič od Harness, který je štelovatelný (cca 10 poloh), ale koupil jsem ho v hodně zuboženém stavu – byl vychcaný a netlumil. Dali jsme ho s Assassinem docela dokupy (zabroušená a zaleštěná pístnice, nový pajšl) a vypadalo to, že bude fungovat v pohodě. Jenže chyba lávky. Původní gufera se použít nedala, tak jsem koupil dvoubřitá gufera českého výrobce Gufero. Tlumič normálně těsnil vše v pohodě, ale zkusil jsem si nastavit trochu větší útlum, vzal jsem za řidítka a gufero se prostřelilo a vnitřní břit projel ven pod vnějším a obsah tlumiče se mi vylil do brzd... Gufera to byla klasická rotační, která na tohle asi nejsou vůbec vhodná – tlak nepoberou. Otázka je tedy nasnadě, jak utěsnit pístnici, aby těsnění sneslo tlak, který v tlumiči vzniká?
Rozměr gufera je 10×22×7 mm s tím, že ta hloubka nemusí být nutně zachována. Původní gufero je jednobřité značky ARC, rád bych ale vzhledem k né úplně vyhlazené pístnici použil dvoubřitá.
Díky za případné tipy
|
Autor: |
ergevan [ úte 08. bře 2011 23:11:18 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Gufera, která snesou větší tlak |
Gufera nie su stavane na taky tlak. Na to ti treba manzety, ako do hydraulickych piestov. Ale taky vnutorny/vonkajsi rozmer som nenasiel
|
Autor: |
jirin.sv [ úte 08. bře 2011 23:33:16 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Gufera, která snesou větší tlak |
ergevan píše: Gufera nie su stavane na taky tlak. Na to ti treba manzety, ako do hydraulickych piestov. Ale taky vnutorny/vonkajsi rozmer som nenasiel Taky jsem po tom pátral a dokonce i něco málo našel. Jen mě mate, že ty manžety mají jiný tvar – nemají většinou vnější stranu rovnou, ale těsní i ní (otázka jestli to půjde nalisovat). Něco málo jsem našel tady: http://www.ahpseals.com/products/rod.php, říkají tomu rod seals. Je to to, co je potřeba, případně, jaký tam zvolit tvar a materiál (NBR / Silikon / něco jiného)? Tam by dokonce i ty moje rozměry měli, ale cenu nevím.
|
Autor: |
jirin.sv [ čtv 17. bře 2011 23:41:49 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Gufera, která snesou větší tlak |
Takže manžetky jsou doma, jsou dimenzované na tlak 400 kPa, tak snad na ten tlak v tlumiči řízení budou stačit – číslo je to slušné . Někdy to zkusím spočítat, jak velký tam teoreticky může být.
Pro informaci a porovnání dodávám foto, snad se to někomu bude hodit – třeba na repas origo Suzuki tlumiče řízení.
 2× červené – nové manžety 2× černé dodrbané – původní netěsnící těsnění 1× Rubena – těsnění, co jsem tam měl cvičně dané a břit se otočil naruby
|
Autor: |
zdeněk [ čtv 17. bře 2011 23:54:20 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Gufera, která snesou větší tlak |
Pěknééééé.
|
Autor: |
jirin.sv [ pát 18. bře 2011 0:14:44 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Gufera, která snesou větší tlak |
zdeněk píše: Pěknééééé.  Pěkné to je, ještě aby to fungovalo . Jinak jsem ještě zapomněl na jednu věc. Dvoubřité manžety v tom mém rozměru jsem nikde nesehnal, tak je vyrobili v http://sittech-hydraulika.cz/, je to pístnicové těsnění profil RS17. Cena za kus 170 Kč, ale co se dá dělat, je to výroba na míru .
|
Stránka 1 z 1 |
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|