|
Právě je pon 29. dub 2024 7:28:11
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
Autor |
Zpráva |
Nejt
|
Napsal: pon 14. dub 2008 11:15:26 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08 Příspěvky: 3115 Bydliště: AMD Brno
|
No takhle to moc poznat nejde, no. Ale není nic jednoduššího, než si najít na netu, jak to KNko na tvoje SV má vypadat, a porovnat to. Ale podle mě to KN není, ty jsou černé s fialovou pěnou. Každopádně pokud jsi to SV už s tímhle filtrem kupoval, je to pěnový a nemáš od něj žádný papír jako že nemáš, tak se na to vykašli a používej co chceš, stejně ani nevíš, kolik má ten filtr nalítáno, takže už bych kolem toho humbuk nedělal. Dodrž postup ošetření pěnových filtrů a hotovo.
_________________ fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
|
|
Nahoru |
|
|
Nejt
|
Napsal: pon 14. dub 2008 12:43:46 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08 Příspěvky: 3115 Bydliště: AMD Brno
|
Ewans - Ty jo teď jsem koukal do tvojí galerky a máš tam jasně napsaný BMC filtr... takže žádná KN, je to BMC, takže sháněj info, jak ošetřovat BMC filtry a máš klid, dealerů BMC je u nás několik.
_________________ fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
|
|
Nahoru |
|
|
lojzek
|
Napsal: úte 15. dub 2008 0:49:40 |
|
|
záklaďák |
Registrován: pát 14. pro 2007 23:55:13 Příspěvky: 159 Bydliště: Mělník
|
_________________ Jawa-555-pionýr>Jawa-23-mustang>Simson S-51 E>Jawa-350-634>Jawa-350-639>Suzuki SV 650 S(01)>
|
|
Nahoru |
|
|
Jimbo
|
Napsal: sob 19. dub 2008 19:36:34 |
|
|
Moderátor |
|
Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09 Příspěvky: 3868 Bydliště: Újezd u Brna
|
Mate nekdo zkusennost s KN na starsim karbecovym modelu SV? Myslim to tak ze ste driv meli origo filtr a pak dali KN, zajimalo by me jak to hejbne s krivkou, jestli a jak se zmeni zatah, co to udela se spotrebou... diky
_________________ Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9
|
|
Nahoru |
|
|
Nejt
|
Napsal: pon 21. dub 2008 12:11:47 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08 Příspěvky: 3115 Bydliště: AMD Brno
|
Zkušenost nemám, co to provede neřeknu, ale stopro se to neobejde bez seřízení na karbecech. Pokud člověk karbecové verzi otevře zadek nebo předek a nic nešteluje, jen to pravděpodobně rozladí. Zas na druhou stranu se dají karbece seřizovat mnohem jednodušeji a levněji než na stříkačce (kvůli PC) a celkově se tam s výkonem a krouťákem prý dá lépe vyhrát. Ale jak říkám, chce to prostě seřídit u odborníka.
_________________ fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
|
|
Nahoru |
|
|
Jimbo
|
Napsal: pon 21. dub 2008 16:59:26 |
|
|
Moderátor |
|
Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09 Příspěvky: 3868 Bydliště: Újezd u Brna
|
Jo no to kazdopadne na brzdu... Nekdy to neni zadna prdel to spravne seridit, na starym SV webu ( http://www.svrider.cz) sem cetl clanek jak si borec nechal dat ladak, KN, dynojet a serizovali to asi na 5x, na zacatku to uplne rozhodilo krivku a nez ju dali dokupy na brzde tak do toho narval hromadu penez...
_________________ Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9
|
|
Nahoru |
|
|
Nejt
|
Napsal: pon 21. dub 2008 17:31:48 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08 Příspěvky: 3115 Bydliště: AMD Brno
|
Jojo, taky jsem to tam četl, zrovna to boreček tuším řešil u DK racing, což mě teda dost udivilo vzhledem k tomu, o jak renomovanou firmu jde.
_________________ fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
|
|
Nahoru |
|
|
HRYZEC SV 1
|
Napsal: sob 26. dub 2008 6:54:27 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: pon 21. led 2008 1:15:19 Příspěvky: 12
|
Tak opět jsem zde o něco chytřejší,ale ještě nemám graf z té brzdy,jedu si pro motorku v pondělí..Jen zde tlumočím co mi řekli zatím po telefonu:GRAF Z BRDY UKÁZAL PROPAD OKOLO 6TIS. OTÁČEK,PRÝ CELKEM ZNATELNÝ,ALE NENÍ TO PRÝ KN FILTREM,ALE VÝFUKY(mám tam otevrené nerezáky)ZVUKOVĚ SUPER,ALE JINAK NA NIC.. Prý by to vyřešil POWERCOMMANDER,přesně jak psal CANNI...Uvidim co dál až to dovezu a uvidim křivku na grafu,ale když si vezmu,že to jezdilo bez problémů i před měřením,tak to zatím asi nechám,nebo v horším případě dám zpátky origo výfuky,ale to se mi nechce...
|
|
Nahoru |
|
|
nitram
|
Napsal: sob 26. dub 2008 21:50:37 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: sob 01. pro 2007 15:49:55 Příspěvky: 70 Bydliště: Praha 6
|
ja byl na brzde minuly tyden, chtel jsem aby mi to seridili kvuli novymu ladaku (teda novymu, jen trochu upravenymu ) a pri prvnim mereni mi volal ze by doporucil KN filtr tak mi ho tam soupli a vysledky jsou tady.... http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=13132 prvni mereni je puvodni a druhy mereni je po vyladeni s novou koncovkou a KN filtrem....zmenseni vykonu o deset koni a zmenseni kroutaku o tri Nm. Jediny klad vidim v tom ze to ma uplne libovej zvuk a o neco vetsi kroutak v nizsich otackach. Jinak rozdil je neznatelny teda aspon mi to prijde (ikdyz me to mozna klame behem zimy jsem najezdil tisice kilaku na stopetadvace tak mi to prijde jak raketa )
_________________ jawa 350/640 - simson SR 50 Ditech (služební) - jawa 125 travel (služební) - jawa 125 dandy (služební) - sv650s 00 - manet korado - sv650s K6 - sv650s K9
|
|
Nahoru |
|
|
nitram
|
Napsal: sob 26. dub 2008 21:54:59 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: sob 01. pro 2007 15:49:55 Příspěvky: 70 Bydliště: Praha 6
|
jeste bych chtel dodat ze mam spotrebu 5,5 litru pri stylu jizdy pri kterym bych mel min. rok spotrebu 6,5...
_________________ jawa 350/640 - simson SR 50 Ditech (služební) - jawa 125 travel (služební) - jawa 125 dandy (služební) - sv650s 00 - manet korado - sv650s K6 - sv650s K9
|
|
Nahoru |
|
|
Jimbo
|
Napsal: ned 27. dub 2008 2:06:30 |
|
|
Moderátor |
|
Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09 Příspěvky: 3868 Bydliště: Újezd u Brna
|
Huh to je pekny na serii 77 HP a navic starsi model!!!! Musim to dat taky zmerit schvalne kolik mam...
_________________ Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9
|
|
Nahoru |
|
|
Park
|
Napsal: úte 20. kvě 2008 12:56:52 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: pát 23. lis 2007 12:29:57 Příspěvky: 132
|
moc tomu nerozumim...jak ti mohl KN filtr v kombinaci s ladaky a serizenim snizit vykon i kroutak? Nemelo to byt opacne )
_________________ Suzuki TS 50, Yamaha DT 80, Cagiva Freccia 125 C 12R, Suzuki SV 650 S
|
|
Nahoru |
|
|
Jimbo
|
Napsal: úte 20. kvě 2008 14:55:22 |
|
|
Moderátor |
|
Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09 Příspěvky: 3868 Bydliště: Újezd u Brna
|
Park píše: moc tomu nerozumim...jak ti mohl KN filtr v kombinaci s ladaky a serizenim snizit vykon i kroutak? Nemelo to byt opacne ) Ne kazde ladeni vykonu je lehke a uspesne
_________________ Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9
|
|
Nahoru |
|
|
nitram
|
Napsal: čtv 22. kvě 2008 10:39:08 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: sob 01. pro 2007 15:49:55 Příspěvky: 70 Bydliště: Praha 6
|
ja tomu taky nerozumim...ale musim brat v potaz ze jsem delal zasahy do originalniho ladaku. Ale uz to neresim, chybejici vykon nepostradam, ma to luxusni zvuk, nizsi spotrebu a mam novej lak takze celkove az na tech par koniku
_________________ jawa 350/640 - simson SR 50 Ditech (služební) - jawa 125 travel (služební) - jawa 125 dandy (služební) - sv650s 00 - manet korado - sv650s K6 - sv650s K9
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 28 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|