|
Právě je pon 29. dub 2024 1:26:14
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
canni
|
Napsal: sob 22. bře 2008 14:29:57 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: čtv 22. lis 2007 8:42:12 Příspěvky: 371 Bydliště: Kamenice u Prahy
|
Tohle už se tu řešilo, ale dobře. Já měl info že to naruší křivku ve středních otáčkách a udělá propad, ale po shlédnutí grafu který má Neith na brzdě v oroginálu pak s knkem a pak s ixilem soudím že tam propad nebude. Stříkačka si stím celkem hezky poradila. Pokud by jsi ale problémy měl tak buď KNko vyhodit a vrazit originál nebo koupit Power Commander a stáhnout jiný palivový mapy na kterejch si pak křivku doladíš podle sebe sám (ale PC je investice aspoň dalších 8 000,-)
_________________ Jawa Mustang -> Jawa Chopper -> Suzuki DR 125 -> SV 650 S K7
|
|
Nahoru |
|
|
HRYZEC SV 1
|
Napsal: sob 22. bře 2008 15:39:21 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: pon 21. led 2008 1:15:19 Příspěvky: 12
|
DÍK Nebudu stím dělat větší úpravy typu Powercomander,je to už fak dost peněz..Dal jsem tam otevřené nerez výfuky a řikal jsem si,že by to chtělo trochu lepší přísun vzduchu,navíc ten filtr co tam byl je nějaký sériový standard asi z umělého vlákna,tak KN se mi jeví jako dobrá investice,protože jak jsem hledal po netu tak KN stálo 1550,-,BMC-1900,-DNA-2000,- a kvalitou je super Taky jsem četl dost diskuzí že KN SV-čku dost svědčí,že se zlepší průběh otáček apod.,tak jsem potřeboval vědět fakta od někoho kdo stím jezdí.. Taky jsem nikde nenašel v nabídce např. standard od HIFLOFILTRA vůbec nikde nejni na SV 1000,NEBO BLBĚ HLEDÁM?
|
|
Nahoru |
|
|
Nejt
|
Napsal: ned 13. dub 2008 8:10:51 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08 Příspěvky: 3115 Bydliště: AMD Brno
|
Ale zas je to takový na prd, že to nebudem mít srovnané s výchozím stavem, kdy tam ještě byl originál... takže se jen těžko budou posuzovat nějaké změny po výměně filtru za KN, pokud teda nebudou vyloženě zjevné.
_________________ fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
|
|
Nahoru |
|
|
ewans
|
Napsal: ned 13. dub 2008 13:31:06 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: čtv 29. lis 2007 22:16:38 Příspěvky: 1460 Bydliště: Těšany
|
Trochu odbocim,dyz sem kupoval motku borec rikal ze je tam KN filtr http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=11789Chcu se zeptat esi se taky da vycistit tlakovym vzduchem a esi se ma foukat zevnitr?Jinak udrzba je to asi veskera vsechna ne?A co me reknete primo k tomu mymu KN?ja se v tom moc nevyznam.....SV 2002 N
_________________ Cz 175-Suzuki GSF Bandit 400-Sv 650 02N Gsxr 1000 K5
|
|
Nahoru |
|
|
Nejt
|
Napsal: ned 13. dub 2008 15:32:21 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08 Příspěvky: 3115 Bydliště: AMD Brno
|
Nene, KNko se musí vyprat, jsou na to i přímo přípravky, a před použitím naimpregnovat, což je vůbec to nejdůležitější. Opět se používá speciální olej na KN filtr, případně na pěnové filtry. KN je prostě pěnový filtr napuštěný olejem, na který se krásně přichytávají nečistoty. Tyhle pěnové filtry mají údajně až o 40 procent větší propustnost vzduchu než u papírových (originálních). Jejich největší výhodou je praktická nezničitelnost. Pěnový filtr vydrží až 100.000 km, tedy bez problémů 20 vyprání, papírový filtr má svou životnost, pak ho vyhodíš a kupuješ nový. Papírové filtry se vyfoukávají.
_________________ fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
|
|
Nahoru |
|
|
canni
|
Napsal: ned 13. dub 2008 19:28:15 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: čtv 22. lis 2007 8:42:12 Příspěvky: 371 Bydliště: Kamenice u Prahy
|
Jen abych dodal u KN je skoro zákaz filtr vyfukovat !!!
_________________ Jawa Mustang -> Jawa Chopper -> Suzuki DR 125 -> SV 650 S K7
|
|
Nahoru |
|
|
ewans
|
Napsal: ned 13. dub 2008 19:56:46 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: čtv 29. lis 2007 22:16:38 Příspěvky: 1460 Bydliště: Těšany
|
Neith píše: Nene, KNko se musí vyprat, jsou na to i přímo přípravky, a před použitím naimpregnovat, což je vůbec to nejdůležitější. Opět se používá speciální olej na KN filtr, případně na pěnové filtry. KN je prostě pěnový filtr napuštěný olejem, na který se krásně přichytávají nečistoty. Tyhle pěnové filtry mají údajně až o 40 procent větší propustnost vzduchu než u papírových (originálních). Jejich největší výhodou je praktická nezničitelnost. Pěnový filtr vydrží až 100.000 km, tedy bez problémů 20 vyprání, papírový filtr má svou životnost, pak ho vyhodíš a kupuješ nový. Papírové filtry se vyfoukávají. Takze koupit pripravek na vycisteni-vyprani a pak olej kterym se to naimpregnuje......?
_________________ Cz 175-Suzuki GSF Bandit 400-Sv 650 02N Gsxr 1000 K5
|
|
Nahoru |
|
|
canni
|
Napsal: ned 13. dub 2008 20:27:36 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: čtv 22. lis 2007 8:42:12 Příspěvky: 371 Bydliště: Kamenice u Prahy
|
no a nejlíp vše od KN .. Jelikož je to doporučený a když použiješ jiné věci padne ti záruka.
_________________ Jawa Mustang -> Jawa Chopper -> Suzuki DR 125 -> SV 650 S K7
|
|
Nahoru |
|
|
HRYZEC SV 1
|
Napsal: ned 13. dub 2008 21:56:35 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: pon 21. led 2008 1:15:19 Příspěvky: 12
|
Určitě,jak tady píšete neprofukovat tlakem vzduchu,já si na to taky musim dokoupit tu origo čistící sadu pouze od K-N,myslim,že stojí kolem 300,-kč,ničim jinym to dělat nebudu..Na tu brzdu to chci dát spíž ze zvědavosti jesli tam vůbec budou hodnoty výkonu psané výrobcem alespon přibližně a nebude tam nějaký propad apod.Dneska mne zrovna překvapilo,že cestou k benzínce mi to za jízdy 2krát chcíplo při řazení nahoru,což se mi nikdy před tím nestávalo,ale motor nebyl ještě zahřátý(cca 60°C),tak si myslim,že to bylo tím,protože pak jak jsem to zahřál,už to jelo v poho..
|
|
Nahoru |
|
|
Nejt
|
Napsal: pon 14. dub 2008 7:36:31 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08 Příspěvky: 3115 Bydliště: AMD Brno
|
Hryzec - rozhodně trvej na tom, že na tu brzdu vlezeš jen s motorem zahřátým nejlépe nad 80 stupňů, před samotným měřením tam bude ještě něco testovat, tak se ta teplota ještě navýší. Jinak na ty maximální hodnoty se vykašli, důležitý je průběh křivky, takže sleduj její plynulost. Jak vysoko ty parametry jsou, záleží až na příliš mnoha věcech, než aby jsi z toho na té brzdě po jednom měření prostě mohl vycházet.
_________________ fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
|
|
Nahoru |
|
|
HRYZEC SV 1
|
Napsal: pon 14. dub 2008 8:29:53 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: pon 21. led 2008 1:15:19 Příspěvky: 12
|
NEITH nejhorší na tom je,že u toho nebudu,když to budou dávat na brzdu,protože to tam budu nechávat na to seřízení ventilů,je otázka,jak to provedou Jestli dneska vydrží počasí a budou mít volno v servisu,tak to odvezu ještě dneska.Taky mám psáno v manualu,že bude potřeba udělat ta synchronizace el.ovládání klapek,jak se to tu řešilo už před tím někde a mám obavy,aby to akorát nerozštelovali a bylo to horší než lepší,nevim,je to ale servis,kam vozí od nás skoro všichni motorky a zatím jenom samá chvála...
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 38 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|