|
Právě je sob 27. dub 2024 18:50:15
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 13 ] |
|
shark
|
Napsal: sob 18. čer 2011 12:01:39 |
|
|
Administrátor |
|
Registrován: stř 17. říj 2007 21:13:12 Příspěvky: 6556 Bydliště: Praha
|
ty vetsi !!
_________________ (2006) - CBR125R K5 + (2007) - SV650S K4 > (2011) - SV650R K4 > (2012) SV650RR K8 + (CBR600RR K5) > (2021) SV650RR K8 + GSX-R1000 K6 + CBF600S-ABS K6
|
|
Nahoru |
|
|
Kvetacek
|
Napsal: sob 18. čer 2011 20:27:00 |
|
|
záklaďák |
Registrován: úte 21. zář 2010 18:04:24 Příspěvky: 51
|
Brkos píše: Nelepší je klasickej gumovej krátkej (Aligator TR412) dávám to v práci všem Ten jsem měl na YBR a nadšenej jsem z toho nebyl, plastová čepička praská pořád a ten zalomenej se mi líbí mnohem víc
|
|
Nahoru |
|
|
Brkos
|
Napsal: sob 18. čer 2011 22:02:04 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: pát 02. črc 2010 16:53:10 Příspěvky: 257
|
Kvetacek píše: Brkos píše: Nelepší je klasickej gumovej krátkej (Aligator TR412) dávám to v práci všem Ten jsem měl na YBR a nadšenej jsem z toho nebyl, plastová čepička praská pořád a ten zalomenej se mi líbí mnohem víc Ptal ses na ventil, ne čepku...A furt lepší plastová prasklá, než hliníková co přioxiduje na ventil a pak to rveš kleštěma...
|
|
Nahoru |
|
|
Shorty
|
Napsal: sob 18. čer 2011 22:35:36 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: sob 24. kvě 2008 23:42:46 Příspěvky: 1804 Bydliště: Štěchov
|
já jsem s těma bočníma naprosto spokojenej, hlavně, když má člověk měřit tlak a dofukovat po jízdě na okruhu nebo i v provozu vepředu s rozpálenýma kotoučema, to se tam pak na normální ventilek těžko rve kompresor bo člověk hodně zapíčuje S tím přioxidováním čepičky jsem se ještě nepotkal
_________________ Začalo to 05 jednoskokem -> potom dlouho ČZ 175 -> pak modré SV650S -> a teď eruška
|
|
Nahoru |
|
|
Brkos
|
Napsal: ned 19. čer 2011 8:24:36 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: pát 02. črc 2010 16:53:10 Příspěvky: 257
|
Shorty píše: já jsem s těma bočníma naprosto spokojenej, hlavně, když má člověk měřit tlak a dofukovat po jízdě na okruhu nebo i v provozu vepředu s rozpálenýma kotoučema, to se tam pak na normální ventilek těžko rve kompresor bo člověk hodně zapíčuje S tím přioxidováním čepičky jsem se ještě nepotkal Já se s tim v práci setkávám poměrně často, je to u takovejch těch tuning čepek
|
|
Nahoru |
|
|
NecMaster
|
Napsal: ned 19. čer 2011 12:53:36 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: ned 10. úno 2008 18:27:17 Příspěvky: 270
|
Brkos píše: Shorty píše: já jsem s těma bočníma naprosto spokojenej, hlavně, když má člověk měřit tlak a dofukovat po jízdě na okruhu nebo i v provozu vepředu s rozpálenýma kotoučema, to se tam pak na normální ventilek těžko rve kompresor bo člověk hodně zapíčuje S tím přioxidováním čepičky jsem se ještě nepotkal Já se s tim v práci setkávám poměrně často, je to u takovejch těch tuning čepek Ty tuning tam mam a opravdu nepřioxidujou. Vzhledem k tomu, že výrobce o problému ví, tak k nim dává měděnou pastu. Stačí namazat 1 a víc neřešit, jsou tam už sezónu a sundavat jdou nádherně. Bez tý pasty by to asi problém být mohl.
_________________ Pionýr "Pařez" `76 > Simson "S51" `91 > SV650s K4 > Hornet 600 `08 > GSX-R 750 -nejlepší <<<
|
|
Nahoru |
|
|
Brkos
|
Napsal: ned 19. čer 2011 13:41:04 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: pát 02. črc 2010 16:53:10 Příspěvky: 257
|
NecMaster píše: Brkos píše: Shorty píše: já jsem s těma bočníma naprosto spokojenej, hlavně, když má člověk měřit tlak a dofukovat po jízdě na okruhu nebo i v provozu vepředu s rozpálenýma kotoučema, to se tam pak na normální ventilek těžko rve kompresor bo člověk hodně zapíčuje S tím přioxidováním čepičky jsem se ještě nepotkal Já se s tim v práci setkávám poměrně často, je to u takovejch těch tuning čepek Ty tuning tam mam a opravdu nepřioxidujou. Vzhledem k tomu, že výrobce o problému ví, tak k nim dává měděnou pastu. Stačí namazat 1 a víc neřešit, jsou tam už sezónu a sundavat jdou nádherně. Bez tý pasty by to asi problém být mohl. Jo pokud to výrobce ví a je to už namazaný tak to je dobrý, s tim jsem ještě nesetkal, většinou jim to mažu já, nebo jim to dám i s vyrvanym ventilem ať si to doma sundaj. Setkávám se s tim spíš u aut než u motorek.
|
|
Nahoru |
|
|
shark
|
Napsal: ned 19. čer 2011 13:49:11 |
|
|
Administrátor |
|
Registrován: stř 17. říj 2007 21:13:12 Příspěvky: 6556 Bydliště: Praha
|
a cim teda mazat?
_________________ (2006) - CBR125R K5 + (2007) - SV650S K4 > (2011) - SV650R K4 > (2012) SV650RR K8 + (CBR600RR K5) > (2021) SV650RR K8 + GSX-R1000 K6 + CBF600S-ABS K6
|
|
Nahoru |
|
|
Brkos
|
Napsal: ned 19. čer 2011 14:12:38 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: pát 02. črc 2010 16:53:10 Příspěvky: 257
|
shark píše: a cim teda mazat? Pokud máš měděnou pastu tak tu, pokud ne tak i vazelína stačí...
|
|
Nahoru |
|
|
zdeněk
|
Napsal: ned 19. čer 2011 14:34:16 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: čtv 14. srp 2008 22:43:52 Příspěvky: 1698 Bydliště: Kousek od Kunětické hory.
|
Úplně ideální je teflonová vazelína na třmeny brzd.Taky mám dobré zkušenosti s keramickým sprayem.
_________________ Mnoho různých moto JAWA,teď SV650S http://www.ase-dedic.com/
|
|
Nahoru |
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 13 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 35 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|