RASíček píše:
Když jsem byl malej, tak se u nás doma v garáži u hasičů spravovalo hafo aut, dělaly se docela běžně generálky motorů a převodovek všech aut, co byly v okolí. Co jsem se nachodil pro pivo..., ale hlavně: naobkresloval - na čtvrtku nebo jinej tvrdší papír - obrysů hlav, karterů - nevím ještě čeho (hrany se namazaly olejem a obtiskly, pak se to obtáhlo tužkou) a navystřioval. Nikdo žádný těsnění nekupoval (ani nebylo kde...). Pamatuju si, že se to namazalo Hermetikem, utáhlo a to bylo včechno. Byly to tehdy jiný motory než dneska???
Opravdu to byly jiné motory ,Hermetik není, a kovové těsnění několikavrstvé fakt čtrvtkou nelze nahradit.
Jo a pod válce a hlavy jsi určo nevystřihoval,to většinou vyrábělo Družstvo invalidů Praha.Těžko bys do papíru osazoval ty těsnící kruhy,ale oni měli stroje,které to klingeritu nasrat uměly.