|
Právě je stř 17. zář 2025 16:09:54
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 14 ] |
|
Autor |
Zpráva |
nitram
|
Napsal: čtv 17. dub 2008 9:47:36 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 01. pro 2007 15:49:55 Příspěvky: 70 Bydliště: Praha 6
|
proc doporucujete po nastartovani hned odjet? vsude to tady ctu  ja mam proste zafixovano ze by se mel vzdycky ohrat motor na miste. Pokazdy prijdu zatahnu sytic na max. necham tak pul minuty bezet, pak ho stahnu na polovinu taky necham tak 0,5-1 min bezet pak ho stahnu, vyrazim a nakou chvily neprekracuju cca 6 tis....
_________________ jawa 350/640 - simson SR 50 Ditech (služební) - jawa 125 travel (služební) - jawa 125 dandy (služební) - sv650s 00 - manet korado - sv650s K6 - sv650s K9
|
|
Nahoru |
|
 |
keyman
|
Napsal: čtv 17. dub 2008 10:01:07 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pát 29. úno 2008 0:39:26 Příspěvky: 433 Bydliště: Praha
|
Pri volnobehu motor hur maze, ma mensi horni a spodni uvrat a vubec se opotrebovava na jinych mistech nez v beznem provozu, protoze neni zatizeny a jsou jinak vymezene vule. Ja masinu nahodim, nandam si prilbu, rukavice a jedu. Do 50 stupnu se snazim drzet otacky mezi 3-5 tis. Urcite nejezdit na sytic... Ten kdyztak ztahnout a kdyby to melo treba na krizovatce tendenci chcipnout, tak ho trosku otevrit a pred rozjezdem opet ztahnout.
_________________ bejvávalo SV650S 2008, nyní mrška zelená...
|
|
Nahoru |
|
 |
popi
|
Napsal: čtv 17. dub 2008 11:52:53 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
nitram_ už jsem to tu kdesi několikrát psal, tak to najdi...
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
 |
Jimbo
|
Napsal: čtv 17. dub 2008 22:49:05 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09 Příspěvky: 3868 Bydliště: Újezd u Brna
|
kluci ale musim se zastat na nitrana... Vy temer vseci mate strikacky, ja mam taky karbec a neni to tak easy... Slysel sem startovat strikacku za studena, volnobeh mate temer na normalnich otackach, po par vterinach vam to elektronika stahne, tak muze zaradit jednicku a jet.... Nam s manualnim siticem se ty otacky drzi urcitou dobu vis, kdys bych nepockal nez padnou otacky postupnym stahovanim sitica a zaradil tak me prevodovka naliska... Ok tak zkusim uz tady probiranou metodu, nastartovat s jednickou a rovnou jet... jenomze kdys je masina studena, lamely sou studeny tak je spojka jako kdyby v "zaberu" a cukne to semnou, motor nema sanci ten odpor prekonat, sice by nastartoval ale neutahne to a chcipne to, po 3 pokusech sem se na to vysral a udelal to normalne... Taky bych poprosil nejakyho odbornika s karbecem jak na to... Dik
_________________ Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9
|
|
Nahoru |
|
 |
lojzek
|
Napsal: pát 18. dub 2008 1:02:13 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pát 14. pro 2007 23:55:13 Příspěvky: 159 Bydliště: Mělník
|
Ja ti odbornou radu nedám taky sem dřív nechával zahřát ale po doporučení z tohoto fora nezahřívám r.v.01 nastartuju sytič stáhnu aby to nezdechlo nasadim škopek rukavice sytič ještě kousek stáhnu aby nebyly otáčky moc vysoko dám za jedna a jedu sytič stáhnu a je to a neřek bych že mě chce převodovka nakopat vše jde lechce
_________________ Jawa-555-pionýr>Jawa-23-mustang>Simson S-51 E>Jawa-350-634>Jawa-350-639>Suzuki SV 650 S(01)>
|
|
Nahoru |
|
 |
keyman
|
Napsal: pát 18. dub 2008 8:05:12 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pát 29. úno 2008 0:39:26 Příspěvky: 433 Bydliště: Praha
|
Jimbo píše: kluci ale musim se zastat na nitrana... Vy temer vseci mate strikacky, ja mam taky karbec a neni to tak easy... Slysel sem startovat strikacku za studena, volnobeh mate temer na normalnich otackach, po par vterinach vam to elektronika stahne, tak muze zaradit jednicku a jet.... Nam s manualnim siticem se ty otacky drzi urcitou dobu vis, kdys bych nepockal nez padnou otacky postupnym stahovanim sitica a zaradil tak me prevodovka naliska... Ok tak zkusim uz tady probiranou metodu, nastartovat s jednickou a rovnou jet... jenomze kdys je masina studena, lamely sou studeny tak je spojka jako kdyby v "zaberu" a cukne to semnou, motor nema sanci ten odpor prekonat, sice by nastartoval ale neutahne to a chcipne to, po 3 pokusech sem se na to vysral a udelal to normalne... Taky bych poprosil nejakyho odbornika s karbecem jak na to... Dik Jimbo, ty to zase nectes poradne vid? Mam strikacku a presto jsem popsal, jak zachazet se syticem... Jeste k tomu sytici - kdyz se necha zbytecne dlouho, je to pro motor asi to nejhorsi, co muze byt. Pracuje s prilis bohatou smesi, benzin nestaci dokonale vyhoret, pali vyfukove ventily a pronika do oleje...
_________________ bejvávalo SV650S 2008, nyní mrška zelená...
|
|
Nahoru |
|
 |
Jimbo
|
Napsal: pát 18. dub 2008 15:25:42 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09 Příspěvky: 3868 Bydliště: Újezd u Brna
|
Ale ctu jeda, a co udela sitic kdys je dlouho a jak funguje vim taky... par let uz jezdim... Ale chtel sem vedet od nekoho kdo ma starsi model jak to dela, pac stou zarazenou jednickou to nejde... -> Lojzek, presne tak to delam taky.... u karbecu to jinak nepujde asi 
_________________ Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9
|
|
Nahoru |
|
 |
popi
|
Napsal: pát 18. dub 2008 16:18:22 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
to že motorka cukne není proto že by to byl karbec nebo stříkačka.. nedělá to studená spojka, ale studenej olej protože je hustší... Budeš muset při rozjezdu taky zkusit přidat plyn... 
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
 |
Nejt
|
Napsal: pon 21. dub 2008 12:39:09 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08 Příspěvky: 3115 Bydliště: AMD Brno
|
Když jsem měl karbecovou verzi, tak jsem to ještě ohříval stáním na volnoběh, nevěděl jsem,že je to špatně, takže v tomto směru asi moc neporadím. Ale prostě důležitý je nečekat na úplné ohřátí motorky na volnoběh. Pochybuju, že ti to chcípne třeba když to necháš ohřát 30 sekund na volnoběh, trochu stáhneš sitič a pokusíš se rozjet a sitič pak úplně stáhneš. Zkus si taky zkontrolovat nastavení volnoběhu, jestli ho nemáš moc nízko. Házel jsem tu ten odkaz na článek z motorkari.cz, kde o tomhle psali, a mluvilo se tam především o karbecových motorkách, tak si to radši prostuduj ještě tam. A co jsi nepobral s tím plynem? Prostě když máš studenější motor a potřebuješ se rozjet, tak to prostě chce trochu víc plynu.
_________________ fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
|
|
Nahoru |
|
 |
Jimbo
|
Napsal: pon 21. dub 2008 16:49:11 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09 Příspěvky: 3868 Bydliště: Újezd u Brna
|
Jeee... hej ja nejsu zase takova guma a nejakej patek uz jezdim, neresil sem tady ze se neumim rozjet ze studenou motorkou, ale zarazeni jednicky... A ten clanek sem cetl... Po jeho precteni sem se to naucil tak jak ma byt, nakopnout, behem chvilky stahnout tak aby to drzelo volnobeh a jedu...
_________________ Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9
|
|
Nahoru |
|
 |
Nejt
|
Napsal: pon 21. dub 2008 17:30:16 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08 Příspěvky: 3115 Bydliště: AMD Brno
|
No jéje, já to zas taky takhle nemyslel... psal jsem to narychlo z hokny a neřešil, komu to píšu, no. Takže mám to chápat tak, že když startuješ s kvaltem a otevřeným sytičem, tak ti to přesto nějak škubne a zdechne? Nebo že když za studena nastartuješ na neutrál, hodíš tam kvalt, tak to zdechne? Pořád nerozumím tomu, v čem přesně je ten problém... Tak jako tak to ale určitě nemá souvislost se spojkou, ta prostě při stisknuté páčce v záběru není, pokud ji máš dobře vystavenou (tedy ne příliš velkou vůli) a v pořádku (nezadrhávají se třecí kotouče v důsledku jejich deformace). Možná na to má částečný vliv hustší studený olej, jak se tu už psalo.
_________________ fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
|
|
Nahoru |
|
 |
Jimbo
|
Napsal: pon 21. dub 2008 19:05:42 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09 Příspěvky: 3868 Bydliště: Újezd u Brna
|
jj, to je tim olejem, myslim to ze kdys za studena zaradis jednicku tak to cukne... Uz vpodstate neresim zadnej problem... Nekdo tu psal ze to startuje uz s jednickou a rovnou jede, tak sem jen chtel vedet jak to dela, pac kdys tam dam za 1 a pokousim se nastartovat, tak vlivem toho hustyho oleja tu proste ten starter nerozmota, skubne to, jakokdyby to chtelo chtelo chytnout a tim to hasne.... po peti pokusech sem to vzdal, s jednickou to proste nejde a delam to tak jak sem psal vyse, nakopnu,stahuju sitic,behem chvilky jedu... 
_________________ Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9
|
|
Nahoru |
|
 |
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 14 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|