Právě je stř 15. kvě 2024 9:32:30

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Volnoběh a spojka
Nový příspěvekNapsal: ned 30. bře 2014 22:57:09 
Offline
záklaďák

Registrován: sob 30. bře 2013 12:21:06
Příspěvky: 19
Zdravím
Mám problém s mým SV 650s k4. Kolísají mi otáčky na volnoběh, motorka měla tendenci se dusit, zvedl jsem tedy volnoběžné otáčky, ale pořád mi prostě otáčky nedrží konstatní číslo ani při zahřátém motoru. Ještě se chci zeptat, že motorka má občas tendenci táhnout ( někdy se i sama rozjede, někdy je tam jen takový náznak, že se jí chce rozjet, ale nemá dost síly :D) s vymáčklou spojkou při zařazení jedničky. Stává se to jen občas, není to dané nějakou situací, prostě někdy se to stane, někdy ne. Tak jestli tyto dvě věci nemají mezi sebou třeba nějakou spojitost. Hlavně mi občas nejde vyřadit z jedničky na neutrál a jde to až při chcípnutí motoru. I řazení je takové tužší, jednou jsem měl možnost projet jiné SV, a tam mi ty kvalty šly házet mnohem přesněji. Rozebral jsem tedy toho šneka u pastorku, celé to vyčistil, nastavil správnou vůli záběru dle manuálu, ale stále to dělá. Napadlo mě ještě, jestli není třeba nějak rozhozená řadička, jako nastavená nějak blbě, ale to v návodu nikde není a možná že i plácám blbosti a nemá to s tím co dělat. No každopádně děkuji za každou radu.


{ SHARE_ON_FACEBOOK } { SHARE_ON_TWITTER }
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Volnoběh a spojka
Nový příspěvekNapsal: ned 30. bře 2014 23:31:44 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 17. říj 2007 21:13:12
Příspěvky: 6556
Bydliště: Praha
je to jednoduchy, bezi ti to jen na 1 valec! nekdo tu resil neco podobnyho byla to cifka

_________________
(2006) - CBR125R K5 + (2007) - SV650S K4 > (2011) - SV650R K4 > (2012) SV650RR K8 + (CBR600RR K5) > (2021) SV650RR K8 + GSX-R1000 K6 + CBF600S-ABS K6


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Volnoběh a spojka
Nový příspěvekNapsal: pon 31. bře 2014 13:05:42 
Offline
záklaďák

Registrován: sob 30. bře 2013 12:21:06
Příspěvky: 19
Takže co navrhuješ? Mám zkusit hodit motorku do Dealer modu? Když by to byla cívka, tak by to mělo hodit nějakou chybu ne?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Volnoběh a spojka
Nový příspěvekNapsal: pon 31. bře 2014 13:16:38 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 17. říj 2007 21:13:12
Příspěvky: 6556
Bydliště: Praha
Popkos píše:
Takže co navrhuješ? Mám zkusit hodit motorku do Dealer modu? Když by to byla cívka, tak by to mělo hodit nějakou chybu ne?

tak to netusim

_________________
(2006) - CBR125R K5 + (2007) - SV650S K4 > (2011) - SV650R K4 > (2012) SV650RR K8 + (CBR600RR K5) > (2021) SV650RR K8 + GSX-R1000 K6 + CBF600S-ABS K6


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Volnoběh a spojka
Nový příspěvekNapsal: pon 31. bře 2014 13:23:16 
Offline
záklaďák

Registrován: sob 30. bře 2013 12:21:06
Příspěvky: 19
A nepamatuješ si to téma, když to tu někdo řešil ? Ještě mě napadá zkusit prohodit fajfky, jestli to není blbost.. Jinak toto by mohla dělat vadná svíčka i ?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Volnoběh a spojka
Nový příspěvekNapsal: pon 31. bře 2014 13:28:04 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 17. říj 2007 21:13:12
Příspěvky: 6556
Bydliště: Praha
Popkos píše:
A nepamatuješ si to téma, když to tu někdo řešil ? Ještě mě napadá zkusit prohodit fajfky, jestli to není blbost.. Jinak toto by mohla dělat vadná svíčka i ?

svicka samozrejme taky, to je prvni vec co vymen

_________________
(2006) - CBR125R K5 + (2007) - SV650S K4 > (2011) - SV650R K4 > (2012) SV650RR K8 + (CBR600RR K5) > (2021) SV650RR K8 + GSX-R1000 K6 + CBF600S-ABS K6


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Volnoběh a spojka
Nový příspěvekNapsal: pon 31. bře 2014 15:27:26 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22
Příspěvky: 2620
Bydliště: Štatl
Tak já nevim.
Podle mě jeho příznaky nejsou náznakem, že mu vynechává válec.
Třeba popis:
Ještě se chci zeptat, že motorka má občas tendenci táhnout ( někdy se i sama rozjede, někdy je tam jen takový náznak, že se jí chce rozjet, ale nemá dost síly :D) s vymáčklou spojkou při zařazení jedničky. Stává se to jen občas, není to dané nějakou situací, prostě někdy se to stane, někdy ne. Tak jestli tyto dvě věci nemají mezi sebou třeba nějakou spojitost. Hlavně mi občas nejde vyřadit z jedničky na neutrál a jde to až při chcípnutí motoru. I řazení je takové tužší, jednou jsem měl možnost projet jiné SV, a tam mi ty kvalty šly házet mnohem přesněji.

Když vynechává 1 válec, tak to nejde do otáček, dusí se, třepe se jak ludra a nejede. Na fci spojky to vliv co? Nemá.

_________________
Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Volnoběh a spojka
Nový příspěvekNapsal: pon 31. bře 2014 15:31:56 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 17. říj 2007 21:13:12
Příspěvky: 6556
Bydliště: Praha
usuzuju z: že se jí chce rozjet, ale nemá dost síly

to ze jedes na jeden valec na klepani nemusi bejt vubec poznat! resil jsem to nedavno celkem dost intenzivne nabajku co jsem prodaval, takze vim o cem mluvim aspon na 650 to takhle "funguje"

spojka? tam to bejva casto prejezdenym olejem, ci malo oleje, ci je uz proste starej

ale samozrejme to muze bejt dalsich 15 veci :(

_________________
(2006) - CBR125R K5 + (2007) - SV650S K4 > (2011) - SV650R K4 > (2012) SV650RR K8 + (CBR600RR K5) > (2021) SV650RR K8 + GSX-R1000 K6 + CBF600S-ABS K6


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Volnoběh a spojka
Nový příspěvekNapsal: pon 31. bře 2014 16:29:02 
Offline
záklaďák

Registrován: sob 30. bře 2013 12:21:06
Příspěvky: 19
Tak chlapi, hned po nastartování jsem sahal na oba dva svody a horký oba dva, zkoušel jsem ten Dealer mod a žádná chyba, a s tou spojkou se to stává opravdu zřídka málo kdy. Napadlo mě, jestli třeba není nějak blbě nastavené "TPS". Ale sám nevím, prostě ty otáčky to nedrží konstantní ani po úplném zahřátí například po hodinové jízdě. Jinak to, že by to jelo na jeden válec si myslím že bych poznal na nějakém nepravidelném chodu motoru a že by se mu nechtělo do otáček ne? Motor jde do otáček zcela ochotně a nic neškube, samozřejmě pod 3 tisíce se to začíná škubat, což bych přisuzoval tomu TPS.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Volnoběh a spojka
Nový příspěvekNapsal: pon 31. bře 2014 16:55:40 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 17. říj 2007 21:13:12
Příspěvky: 6556
Bydliště: Praha
to ze mas oba svody teply neznamena ze ti jednou oba valce
druhak do otacek jde i jeden valec
jak rikam obcas nam delalo problem zjitit jestli to jede nebo nejede na jeden valec

_________________
(2006) - CBR125R K5 + (2007) - SV650S K4 > (2011) - SV650R K4 > (2012) SV650RR K8 + (CBR600RR K5) > (2021) SV650RR K8 + GSX-R1000 K6 + CBF600S-ABS K6


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Volnoběh a spojka
Nový příspěvekNapsal: pon 31. bře 2014 22:26:18 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 14. srp 2008 22:43:52
Příspěvky: 1698
Bydliště: Kousek od Kunětické hory.
A co takhle změřit podtlaky v sání a zkontrolovat vůli ventilů v motoru?Taky falešný vzduch je svinstvo nebo nezapojený senzor tlaku v sání dost pozlobí a nedotažené a blbě nasazené komory vstřikováni taky hooodně potrápí.

_________________
Mnoho různých moto JAWA,teď SV650S
http://www.ase-dedic.com/


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Volnoběh a spojka
Nový příspěvekNapsal: pon 31. bře 2014 22:35:48 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 17. říj 2007 21:13:12
Příspěvky: 6556
Bydliště: Praha
zdeněk píše:
A co takhle změřit podtlaky v sání a zkontrolovat vůli ventilů v motoru?Taky falešný vzduch je svinstvo nebo nezapojený senzor tlaku v sání dost pozlobí a nedotažené a blbě nasazené komory vstřikováni taky hooodně potrápí.

zdenek vi o cem mluvi, ma semnou zkusenost :D kazdopadne nic z toho zdendo nebylo nez jsem se v tom zacal vrtat, je to fakt divny cim to bylo

_________________
(2006) - CBR125R K5 + (2007) - SV650S K4 > (2011) - SV650R K4 > (2012) SV650RR K8 + (CBR600RR K5) > (2021) SV650RR K8 + GSX-R1000 K6 + CBF600S-ABS K6


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Volnoběh a spojka
Nový příspěvekNapsal: pát 04. dub 2014 18:48:16 
Offline
záklaďák

Registrován: sob 30. bře 2013 12:21:06
Příspěvky: 19
Tak jsem seřídil TPS a zlepšil se ten volnoběh, za tepla už to normálně drží, možná to bylo tím, že TPS bylo předtím nastavené až na 4 tisíce..


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Volnoběh a spojka
Nový příspěvekNapsal: sob 05. dub 2014 9:05:53 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 19. led 2013 15:01:17
Příspěvky: 526
Bydliště: Náchod
ono to TPS dělá hodně. Mě se po jeho seřízení vyřešil problém se startováním studeného motoru. Před seřízením se muselo startovat pod plynem. Po seřízení vše funguje tak, jak má ;)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Volnoběh a spojka
Nový příspěvekNapsal: pon 27. črc 2015 20:26:13 
Offline
záklaďák

Registrován: ned 26. črc 2015 19:08:02
Příspěvky: 26
Ta spojka ti blbne pořád? Nemáš unavenou nebo prasklou spojkovou pružinu a spojka nevypíná rovnoměrně?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz