|
Právě je pát 25. črc 2025 17:54:59
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
Autor |
Zpráva |
hOOrNeT
|
Napsal: pon 11. kvě 2015 17:37:00 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 19. led 2013 15:01:17 Příspěvky: 526 Bydliště: Náchod
|
Ahoj závodníci Po menším upgradu podvozku jsem po jisté době narazil na další nejslabší článek, který mě brzdí v učení se lepším jízdním dovednostem. A to pneu. Nyní mám obuté Dunlop qualifier II  na kterých mám nyní cca 6tis km. Přední pneu jezdím 4mm od hrany a zadní mě jde až na samotnou hranu. To je také jádrem mého problému, protože v hlubším náklonu stačí vzít více za plyn a zadní guma to už neudrží a začne plavat. Ptám se tedy zkušených  Nemá někdo "špičatější" pneumatiku, než je qualifier II ? Aby zvládala hlubší náklony a nemusel jsem ji trápit na samotné hraně. Brzy mě čeká výměna a přiznám se, že se mi na netu nedaří najít příliš informací o profilech daných pneumatik, aby se to dalo porovnat. Děkuju za rady 
|
|
Nahoru |
|
 |
Hopkins
|
Napsal: pon 11. kvě 2015 17:57:43 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: pát 30. říj 2009 19:23:55 Příspěvky: 64
|
Vyzkoušej Metlezer M7 RR. Měl jsem je na litrovém SV, teď mám ZX-6R s QII jako máš ty a ty gumy bych hodil ze skály proti těm metzelerům. Nedrží než se ohřejou a mizí mi před očima. M7čky držely super pořád, mají bezvadný profil, zadek je dvousměs a na litru SV mi vydrželi 9tis km a ještě bych na nich najel dál, kdybych ho neprodal. Těch 10tis určitě.
_________________ Aprilia RS125 98 > Suzuki SV650s 01 > Yamaha FZ1N 06 > Suzuki SV1000S 04 > Kawasaki ZX-6R Ninja! 05 > SV650N 02 + TT600R 98 > zase V2 - TL1000S 97
+ ČZ 125/476.1 1969, Jawa 23 Mustang 1978, ČZ 250/471 1974 + PAv 40 - LEVIATHAN
|
|
Nahoru |
|
 |
Charlie
|
Napsal: pon 11. kvě 2015 20:12:14 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: ned 21. zář 2014 17:20:46 Příspěvky: 124
|
Zkus Dunlop Sportsmart SportMax II. Známej mi říkal, že se to parádní pneu a že si je každej pochvaluje  Je to dvousměs a dokonce sám výrobce prý udává, že mají speciálně udělanej kord tak, že když jdeš na okruh, zahřeješ je a podfoukneš je, tak se chovaj jako slicky. Mají prej aji velkej nájezd, na to, že sou to sportovnější gumy, údajně okolo 1o ooo. Sám sem teď nazul celou sadu a zatím si nemám absolutně na co stěžovat 
_________________ Honda CBR125R K6 >Suzuki SV650 N K4
|
|
Nahoru |
|
 |
Krejzy
|
Napsal: pon 11. kvě 2015 20:34:41 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: pon 02. čer 2008 9:53:44 Příspěvky: 465 Bydliště: Hradec Králové
|
Dunlop Sportsmart SportMax II jsem dával na 650 až letos. Loni jsem jel Dunlop Sportsmart SportMax I a v Brně na dromu jsem měl stejnou zkušenost jako hOOrNet. Předek cca 2-4mm od hrany, zadek komplet ožvejkanej do hrany.. ale musím říct že mi zadní guma nijak neplavala. Je to zajímavá směs,ale do kombinovaného provozu. Na okruh to chce asi něco lepivějšího.. To ať poradí kluci co jezdí na okruzích pravidelně.
_________________ Simson S51 Enduro ´86; MZ ETZ 150 ´89; Suzuki GS 500 ´96; Yamaha XJ 600 S ´99; Suzuki SV 650 S ´03 + SV 1000 S ´03 + Jawa 555
http://krejzy-pikador.rajce.idnes.cz/
|
|
Nahoru |
|
 |
Charlie
|
Napsal: pon 11. kvě 2015 21:23:09 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: ned 21. zář 2014 17:20:46 Příspěvky: 124
|
No oni sou ty II prej hodně jiný oproti I, tak su nevím. Já měl předtím Pirelli Diablo Rosso II, ale ty mi mizeli skoro před očima, ikdyž to byla dvousměsovka  Se SportSmart SportMax II su zatím maximálně spokojenej  Těším se, až je odzkouším na dromu v Brně. Su zvědavej na to podfoukání, jak udává výrobce 
_________________ Honda CBR125R K6 >Suzuki SV650 N K4
|
|
Nahoru |
|
 |
Kawa
|
Napsal: pon 11. kvě 2015 22:36:54 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22 Příspěvky: 2620 Bydliště: Štatl
|
Dunlop Sportsmart SportMax I - prdel na litru - 6500 km a střed byl v čiči. Kraje ještě ušly. Ježděno v provozu, kde to prostě ať člověk chce, nebo ne, více jezdí po rovině. Múžeš být střelec jako prase s lítáním v točkách po koulenech, ale v provozu ty kraje nikdy nezhulíš jako střed. nyní jsem nazul na predel opět Dunlop Sportsmart SportMax ovšem už ty II. Nájezd nevim....mám ju nově nazutou, ještě jsem na ní nevyjel  Jinak za mě - do provozu super guma, drží. I na vodě. Na dromu nevim - tam za mě slicky. Nevěřim nikomu, že dal na 1 zadní gumě na litrovým SV kolem 10 000 km. Mám už 2. SV, defakto na litru začínám 9. sezonu. 2x z toho na funglovkách na prdeli....ani 1 z nich se nedostala přes 7 tis. km. Ale možná dělám něco blbě 
_________________ Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R
|
|
Nahoru |
|
 |
Kawa
|
Napsal: pon 11. kvě 2015 22:45:46 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22 Příspěvky: 2620 Bydliště: Štatl
|
a tak nějak poznatek pro všechny.... s tím podfouknutím se vedlo milion debat.....
za 1. - měřte a ufukujte vždy na studené pneu. což nevim, jak se komu podaří, když dojede na okruh po vlastní ose? pokud nejedeš po vlastní ose - přezuj na slicky, nejezdi zybtečně s homo gumou na dromu. navíc požitek z jízdy na slicku je někde jinde. nahříváky tomu jen prospějou.
nevěř nikdy kolegovi vedle, že upustil o půl atmosfery a je to kurwa nářez.... nevíš nikdy, jakej je on střlec, jakej ty. upustíš, dle něj, pojedeš kolo o 20 vteřin pomaleji . nezahřeješ jako on, rozbiješ si tlamu.
pokud pojedeš stejnou palicu, tak další fakt je tvoje váha....... toto je teda moja "domněnka".....ufukoval jsem, jezdil podobně jako ostaní - a na prdeli jsem měl vytrhaný kraje jako prase.......sem tam mně to klouzalo...myslím si, že když někdo váží o 20 kilo méně, než já, je prostě jinej nápor na pneu. stejně, jako udává výrobce jiný tlaky pro jízdu solo, nebo s tandemem.
debatovat o tom lze do nekonečna. moje rada: na upuštění v provozu se vyserte. na dromu - má to smysl. ale ne na 1 jízdě za den, chce to postupně, až začneš zjišťovat co a jak.
_________________ Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R
|
|
Nahoru |
|
 |
Franta.
|
Napsal: úte 12. kvě 2015 19:16:53 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pát 25. čer 2010 9:12:15 Příspěvky: 87 Bydliště: Praha - Černý Most
|
Ja jezdim Rosso Corsa a zadni jsem na hranu nedostal nikdy - zbyva tak 5 mm, jsou fakt hodne spicaty. Teda vlastne jednou jsem ji na hranu dostal - pak zacala cmarat po silnici  Ale foukal jsem ji na 2.5, coz je uplne jinde nez se pro tenhle typ gumy doporucuje.
|
|
Nahoru |
|
 |
hOOrNeT
|
Napsal: úte 12. kvě 2015 19:39:34 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 19. led 2013 15:01:17 Příspěvky: 526 Bydliště: Náchod
|
Díky Franto za reakci Takže říkáš tyhle http://www.moto-pneu.cz/2008-Pirelli-Diablo-Rosso-Corsa/3192.htmlVím, že SVčko taky dost trápíš a tak tvému poznatku, že se ti jí nedaří dorvat do hrany si celkem cením. Foukám stejné tlaky  Jezdíš to jako sadu, i na přední pneu? V rozměru 120/60 bez problému? EDIT: Foto by Franto nebylo, jak ta pryž vypadá na SV ráfcích?
|
|
Nahoru |
|
 |
Franta.
|
Napsal: úte 12. kvě 2015 20:02:55 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pát 25. čer 2010 9:12:15 Příspěvky: 87 Bydliště: Praha - Černý Most
|
Neni zac  Jj, klasicke rozmery 120/60 a 160/60. Nad tim uz je vykonove jen supercorsa a ta je cenove jinde. Vzdycky beru sadu, i kdyz predni by asi vydrzela 2x to co zadni. Ona ma melkej vzorek uz z vyroby, tak to klame. A zvlastni je, ze narozdil od zadni ji sjedu az do kraje. Mozna ta zadni chce fakt nizsi tlak - oficialni doporuceni od Pirelli neni, ale tady http://www.trackdayriders.com/index.php ... repressure pisou 26-32 PSI (180-220 kPa), predek pak 214-240 kPa. Az budu priste jezdit, tak ten nizsi tlak zkusim. Jinak zkousel jsem i nizsi rady jako Rosso 2 a ta sla do kraje bez problemu.
|
|
Nahoru |
|
 |
davidj
|
Napsal: ned 07. čer 2015 14:25:42 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: úte 19. led 2010 8:40:03 Příspěvky: 144 Bydliště: Hradec Králové
|
Hoj, jezdim ted druhou sezonu Metzelery M7 RR klasickeho rozmeru co tam ma byt a naprosta spokojenost...jezdim s nima i dromy, hlavne Myto a predek sjety az do kraje a zadek ma tak 3 mm do kraje a vic uz to proste nedam.. Za mne super guma!!
_________________ SV 650 S K8
|
|
Nahoru |
|
 |
Kawa
|
Napsal: ned 07. čer 2015 17:50:26 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22 Příspěvky: 2620 Bydliště: Štatl
|
davidj píše: Hoj, jezdim ted druhou sezonu Metzelery M7 RR klasickeho rozmeru co tam ma byt a naprosta spokojenost...jezdim s nima i dromy, hlavne Myto a predek sjety az do kraje a zadek ma tak 3 mm do kraje a vic uz to proste nedam.. Za mne super guma!! tak to slyšim (čtu) snad poprvé.....a ani jsem to nikde neviděl. já to měl vždy opačně - zadek do kraje, na předku rezerva jakosfině....
_________________ Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R
|
|
Nahoru |
|
 |
hOOrNeT
|
Napsal: ned 07. čer 2015 21:45:07 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 19. led 2013 15:01:17 Příspěvky: 526 Bydliště: Náchod
|
Franto - paráda, díky za fotky!  Ten profil je už od pohledu dost agresivní, půjdu do nich taky  Předek vypadá předpokládám dost podobně  Kawa - to proto, že 650 má předek v nešťastném rozměru 120/ 60 a vychází to občas s tou přední hranou fakt na knop 
|
|
Nahoru |
|
 |
davidj
|
Napsal: ned 07. čer 2015 22:02:26 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: úte 19. led 2010 8:40:03 Příspěvky: 144 Bydliště: Hradec Králové
|
Kawa píše: davidj píše: Hoj, jezdim ted druhou sezonu Metzelery M7 RR klasickeho rozmeru co tam ma byt a naprosta spokojenost...jezdim s nima i dromy, hlavne Myto a predek sjety az do kraje a zadek ma tak 3 mm do kraje a vic uz to proste nedam.. Za mne super guma!! tak to slyšim (čtu) snad poprvé.....a ani jsem to nikde neviděl. já to měl vždy opačně - zadek do kraje, na předku rezerva jakosfině.... Dam fotky Kawo...Franta to taky uvidi az prijede do Myta..netaham si triko
_________________ SV 650 S K8
|
|
Nahoru |
|
 |
Kawa
|
Napsal: pon 08. čer 2015 10:06:02 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22 Příspěvky: 2620 Bydliště: Štatl
|
davidj_nebylo to myšleno na tahání trika...jen mě zajímalo, jak je to technicky možné. částečně už odpověděl hoornet
_________________ Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R
|
|
Nahoru |
|
 |
dsv
|
Napsal: pon 08. čer 2015 17:30:38 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: sob 19. čer 2010 12:50:42 Příspěvky: 567 Bydliště: hradec kralove
|
Kluci není to nebezpečné jezdit to takto až do samého kraje? A ty gumy jsou pak úplně zničené .Tolik peněz to stojí a vy to takto dodrbete. Ale tohle jste asi slyšet nikdo nechtěl.
|
|
Nahoru |
|
 |
Kawa
|
Napsal: pon 08. čer 2015 21:00:06 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22 Příspěvky: 2620 Bydliště: Štatl
|
dsv píše: Kluci není to nebezpečné jezdit to takto až do samého kraje? A ty gumy jsou pak úplně zničené .Tolik peněz to stojí a vy to takto dodrbete. Ale tohle jste asi slyšet nikdo nechtěl. to je vůůůllll
_________________ Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R
|
|
Nahoru |
|
 |
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|