|
Právě je pát 16. kvě 2025 0:32:24
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
Autor |
Zpráva |
hOOrNeT
|
Napsal: ned 09. srp 2015 21:03:15 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 19. led 2013 15:01:17 Příspěvky: 526 Bydliště: Náchod
|
Zdravíčko Řešil někdo kromě Franty změnu polohy stupaček? S origo škrtám a nechytám při tom zrovna pocity euforie.. možnosti: Koupit přepáčko od RP tuning a podobně (nehorázný prachy) Koupit čínu (po Frantově recenzi o tom moc nepřemýšlím) Vyrobit mezikusy, které by posunuly origo stupačky výš a dozadu (zamlouvá se mi) Zvýšit zadek motky na kostech (rozdíl na stupačkách tak 1 cm  ) Nějaká rada, či pomoc? Popřípadě nekoupil někdo SVčko s přepáčkem a chce se ho zbavit? Pokud by byl zájem, mohli by jsme mezikusy ke stupačkám vyrobit "sériově" pomocí SV fora jako držáky RZ a podobně. Ale budou lidi?
|
|
Nahoru |
|
 |
Kawa
|
Napsal: ned 09. srp 2015 21:52:02 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22 Příspěvky: 2620 Bydliště: Štatl
|
Resil jsem. Na litru. Zacal jsem mezikusem. Vyrobil Jimbo. Pomohlo. Pak jsem na okruhovy gixo poridil prepacko. Pri prodeji gixa jsem ho nahodil na sv. Pochopitelne......roztec sedi. Ale : na prave szrane,kde je pumpa zadni brzdy je polohovani omezeno. Holt prepacko z gixa neni delany na sv. Ale da se s tim zit. Na silnici netreba toliko ladit,jako na okruhu.
Jinak by asi sla uplatnit sleva u forzy i na prepacko. V pripade zajmu bych proveril.
Mezikus......urcite levnejsi varianta. Ppcitej s nutnosti zmeny tahla od radicky. Ale musis najit nekoho,kdo vyrobi. Zajem tady na foru? Tak to tipuju,jako se vsim ostatni......
e.: dřeš hlásiče, nebo stupačky?
_________________ Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R
|
|
Nahoru |
|
 |
hOOrNeT
|
Napsal: ned 09. srp 2015 22:07:53 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 19. led 2013 15:01:17 Příspěvky: 526 Bydliště: Náchod
|
díky za hodnotné informace. Zatím dřu hlásiče, ale tím stylem, že je to poměrně razantně a nepříjemně to zvedne celou stupačku, to moc klidu na čistý průjezd nepřidá a jestli to tak půjde dál, tak ty hlásiče zmizí raz dva. Jen pro info - vysedám. Tak snad tu neuvidím žádnou radu typu "začni vysedat" Kawo, nemáš ještě ty mezikusy? Nevím jestli je to na 650 i litr stejné, ale... 
|
|
Nahoru |
|
 |
Roman Milo
|
Napsal: pon 10. srp 2015 5:52:19 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: ned 26. črc 2015 19:08:02 Příspěvky: 26
|
Mám přepákování s kterým jsem motorku už koupil a jelikož nejsem žádný střelec, rád vyměním za origo. Mít stupačky někde pod prdelí není pro mě.
|
|
Nahoru |
|
 |
Kawa
|
Napsal: pon 10. srp 2015 7:44:55 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22 Příspěvky: 2620 Bydliště: Štatl
|
Mezikusy nemám, nechal jsem je Mirovi, on je tuším cpal na okruhový Gixo. Zkus mu napsat, zda je nemá "navíc": memberlist.php?mode=viewprofile&u=440Jestli pasuje litr x 650 - poměřit rozteč by neměl být problém. Ale máš tady nabídku na přepákování výměnou. Jinak počítej s tím, že jak zmínil Roman - změní se ti posez. Což nemusí být až tak zcela příjemné na cestování. Záleží, co jezdíš....ikdyž: Na lítání kolem komína by se dalo nastavit sportovně, v případě delší trasy nastavit "seriově". Moje rada: Oddělej hlásiče, uvidíš, zda se dostaneš na stupačku. Pokud ano, tak to teprv řeš. Budeš se divit, jaký je rozdíl v tom relativně "krátkém" hlásiči.... Jo a - na přepákování máš pevné stupačky, menší, kratší, než origo. Taky zajímavý postřeh. S mojí velkou hnátou to bylo ze začátku docela "jiné". Ale zvyknout se dá na všechno 
_________________ Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R
|
|
Nahoru |
|
 |
hOOrNeT
|
Napsal: pon 10. srp 2015 10:05:57 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 19. led 2013 15:01:17 Příspěvky: 526 Bydliště: Náchod
|
ne franto, takhle moc fakt nevysedám.¨ Změna polohy stupaček by mi asi nevadila, už teď to mám hoooodně na ruce (více jak S verze) a vyhovuje mi to, tak nohy nacpat o kousek dozaději by tomu snad ještě prospělo. Ty hlásiče jsou klasické šrouby, jen vyšroubovat a fertig? 
|
|
Nahoru |
|
 |
Franta.
|
Napsal: pon 10. srp 2015 11:06:56 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pát 25. čer 2010 9:12:15 Příspěvky: 87 Bydliště: Praha - Černý Most
|
btw tem mezikusum se rika anglicky "riser plates" a vyjdou na cca litr: http://www.ebay.com/itm/Riser-Plates-Re ... 4#shpCntIdJa kdyz to koupil z Italie, tak jsem tam mel vymakanejsi verzi riser plates - vice der pro moznost polohovani. Jenze ty diry to zaroven oslabuji a pri jednom padu se to ohnulo. Pak jsem v Sosnovy videl home-made prepakovani u uzivatele s nickem "ghostik" a nechal si od nej vyrobit to same. Jenze porad jsem skrtal a tak jsem nakonec vzal cinu. Pozice stupacek sice nakonec byla stejna, ale stupacky jsou kratsi a uz neskrtam. Prepakovani od ghostika crash vydrzelo, ta cina bohuzel ne - neni tam nic co by pohltilo energii.
|
|
Nahoru |
|
 |
Kawa
|
Napsal: pon 10. srp 2015 12:11:01 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22 Příspěvky: 2620 Bydliště: Štatl
|
ještě tip... pohledej na inzerátech jetý, nedívej se jen na SV. když pasuje z Gixa 600 K5 na SV litr K7 (už jsem psal o jistém limitu kvůli pumpě), tak snad bude i na 650. důležitá je dle mě rozteč na rám, to ti snad každej, kdo to prodává poměří, ne?
_________________ Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R
|
|
Nahoru |
|
 |
Kawa
|
Napsal: pon 10. srp 2015 12:54:33 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22 Příspěvky: 2620 Bydliště: Štatl
|
uchycení se neboj. jde uchytit, ale jseš limitován. musíš pak ještě vymyslet, jak zprovoznit policajta (světlo) zadní brzdy. ale s prvdou ven, abys nebyl nasrán, že jsem ti to zatajil.... limit znamená - mám na každé straně jinak výšku, ta pumpa tě nepustí prostě nahoru. myslel jsem, bůhví jakej to nejni průser - a leda hovno....nijak to nepoznám, že bych měl 1 haxnu níž, druhou výš  Příloha:
Pravá.jpg [ 143.35 KiB | Zobrazeno 11339 krát ]
Příloha:
Levá.jpg [ 124.66 KiB | Zobrazeno 11356 krát ]
_________________ Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R
|
|
Nahoru |
|
 |
Franta.
|
Napsal: pon 10. srp 2015 12:58:48 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pát 25. čer 2010 9:12:15 Příspěvky: 87 Bydliště: Praha - Černý Most
|
ghostik - http://www.motorkari.cz/profil/?uid=4923 - psal, ze ve ctv jede do Sosnovy. Delal to rucne, takze to samozrejme neni tak presny jako CNC, ale funkcni. Cenu uz nevim, ale myslim ze to nebylo vic nez 2k, urcite se dohodnete.
|
|
Nahoru |
|
 |
hOOrNeT
|
Napsal: čtv 13. srp 2015 21:08:39 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 19. led 2013 15:01:17 Příspěvky: 526 Bydliště: Náchod
|
dikes chlapáci. Kawo, na tvoje doporučení jsem sundal hlásiče před jízdou do Vysokého Mýta a vyplatilo se  Jet tam s nima, tak už nejsou Nicméně... stále je mi to málo a občas si škrtám i se samotnou stupačkou. Vím, musím více vysedat (nejsem zvyklý z toho vyset jako opičák) Mám jedno kraťoučké video průjezdu poslední zatáčkou před cílovkou. https://vid.me/qNZ0Je tam slyšet i moje škrtnutí stupnou Koncem měsíce jedu zase, potrénuju ještě polohu těla a pustím se do výroby mezikusů pro vyvýšení stupaček. Byl jsem na dromu prvně, tohle je poslední rozjížďka a těm GSXRkám jsem to zadarmo dát prostě nechtěl  Tak jsme se takhle honili posledních snad 6 kol a bez ztráty kytičky  Bojoval jsem za SVčko statečně, tak snad jsem Vám všem neudělal ostudu Jinak jsem jel čas 0:57 , nevím jestli je to dobré nebo ne... Příště to snad bude o fous lepší 
|
|
Nahoru |
|
 |
myper
|
Napsal: čtv 13. srp 2015 21:35:03 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: pát 13. dub 2012 13:43:00 Příspěvky: 65
|
V ramci upgradu me sv650s k3 mam na garazi vyrobene dvoupolohove mezidrzaky na stupacky. Razeni je jasne, staci jen delsi radici tyc. Prava strana bude horsi. Bude problem, kdyz drzak nadobky brzdove kapaliny nebude uchycen k podsedadlovemu ramu? Jeste jsem totiz nemel cas prepacko namontovat a dotahnout do konce...
Michal
_________________ Suzuki SV650S K3 -> prodáno Suzuki SV1000S K3 -> aktuální
|
|
Nahoru |
|
 |
Kawa
|
Napsal: pát 14. srp 2015 7:42:10 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22 Příspěvky: 2620 Bydliště: Štatl
|
hoornet_mno....to, že škrkáš stupačkama nesouvisí s nějakým vysedáním.... stupačky - hlásí ti relativně limit náklonu, když je posuneš, posuneš náklon. vysedat a viset na tom jako opice není nutnost. dá se jezdit bez vysedání daleko větší palice, než když vysedáš. sám zkouším na silnici jezdit bez "vysedání" - více ležet na mašině, pokládat bez vysednutí. je to úplně něco jiného, než s vysednutím. na porovnání, co je rychlejší mám jen ukazatel kamoša, se kterým jezdíme dlouhá leta. držím se ho v zatáčkách úplně stejně, ať vysedám, nebo nevysedám. díky přepákování neškrkám, tže nemám možnost posoudit, zda je náklon stejný, nebo jiný. jediným ukazatelem by mohly být poserpruhy na pneu. ty jsou naprosto identický u obou stylů. ale: jak se říká - starýho psa novým kouskům nenaučíš - musím uznat, že zkoušet něco měnit po x letech - je to boj....více si jízdu užiju, když vysedám, prostě zvyk. tže ser na nějaký vysedání, nevysedání. pokud škrkáš, posuň si stupačky a jízdní styl nechej, jakej máš..... 
_________________ Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R
|
|
Nahoru |
|
 |
hOOrNeT
|
Napsal: pát 14. srp 2015 10:21:19 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 19. led 2013 15:01:17 Příspěvky: 526 Bydliště: Náchod
|
Zdeněk - přesně tohle teď budu vyrábět. Jen bych to měl rád ještě s odsazením, abych si stupačky zbytečně neposunul od motorky o tu tloušťku mezikusu. Tolik peněz jim za to nedám, když se najdou možnosti to vyrobit  Navíc mají cenu za kuuuus? Šílenci dsv - jauuu, další podnět k tomu, abych do příští návštěvy Mýta stačil ty stupačky posunout Zdeňku, při použití těchto "plátů"... předpokládám že nevadilo, že se tím přišlo o jeden záchytný bod pravého přepákování (drží ještě nahoře k podsedlovému rámu) a že to ty dva hlavní šrouby v pohodě udrží bez nějakého pohybu  je tak?  Přepáčka jsou taky jen na těch dvou šroubech
|
|
Nahoru |
|
 |
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|