Právě je pát 29. bře 2024 12:14:32

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: SV 1000 S K3, motor K4
Nový příspěvekNapsal: pát 15. dub 2016 23:19:02 
Offline
záklaďák

Registrován: úte 22. dub 2014 17:11:16
Příspěvky: 12
Zdar,
vím že je to pravděpodobně jasný, ale umřel mi na K3 motor ( nevplatí se opravit ) a objevil sem jeden na webu. Takže bych chtěl jenom ujistit že do SV 1000 S K3 můžu šoupnout motor z SV 1000 N K4. Chci mít absolutní jistotu, než ho koupím a pak se v garáži rozbrečím :confused: Díky moc, Pípa


{ SHARE_ON_FACEBOOK } { SHARE_ON_TWITTER }
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: SV 1000 S K3, motor K4
Nový příspěvekNapsal: sob 16. dub 2016 14:55:55 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 04. led 2016 15:07:33
Příspěvky: 328
Bydliště: Letohrad
Nech si poslat číslo motoru a pak se zeptej tady nebo přímo u Suzuki.

EDIT: Ještě bych se zeptal...jak ti umřel? Ví se, co byla příčina?

_________________
Sůza: SV1000S K3, vínová, GSXR předek, 320mm kotouče, R6 třmeny/pumpa, PC V + QS, vačky -1 do předstihu
Zůza: SV1000S Kx, červená, GSXR předek, 320mm kotouče, R1 třmeny, RCS17 pumpa, Öhlins SU303 tlumič, Ignijet 12D jednotka, M4 svody


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: SV 1000 S K3, motor K4
Nový příspěvekNapsal: sob 16. dub 2016 17:45:55 
Offline
záklaďák

Registrován: úte 22. dub 2014 17:11:16
Příspěvky: 12
Máš na mysli tím číslem jenom T-508 1174 (a pak ještě jedna číslice)? Ta bohužel přes hadičku není vidět.

Měl jsem tu smůlu, že tam byla buď nějaká chyba materiálu, nebo někdo s předchozích majitelů s ním řadil jako prase beze spojky a neuměl to. Rozebral sem ho a zjistil že se mi nejspíš rozletělo převodové kolečko, které rozmlátilo vnitřek motoru. Vyseklá stěna jednoho z válců, přeraženej náhon rozvodovích řetízků, výfukové ventili si cinkli o píst, takže ohlé. Převodovka sice zůstala na hřídelích ale zbytá kolečka mají olámané zuby a jsou orvané... to je zhruba hlavní výčet co se stalo. Stalo se mi to při 8 tis otáčkách při řazení z 3 - 4... :banghead:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: SV 1000 S K3, motor K4
Nový příspěvekNapsal: sob 16. dub 2016 22:11:07 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 04. led 2016 15:07:33
Příspěvky: 328
Bydliště: Letohrad
Jop, to je ono....to poslední pětičíslí bude spíš jenom pořadové číslo. Pokud typ je stejný s tím co máš, tak docela dobrá šance na to, že je vše OK.

Tak něčeho takového takového se taky obávám...na druhou stranu máš aspoň 50% motoru na ND :)

_________________
Sůza: SV1000S K3, vínová, GSXR předek, 320mm kotouče, R6 třmeny/pumpa, PC V + QS, vačky -1 do předstihu
Zůza: SV1000S Kx, červená, GSXR předek, 320mm kotouče, R1 třmeny, RCS17 pumpa, Öhlins SU303 tlumič, Ignijet 12D jednotka, M4 svody


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: SV 1000 S K3, motor K4
Nový příspěvekNapsal: pon 18. dub 2016 12:16:48 
Offline
záklaďák

Registrován: úte 22. dub 2014 17:11:16
Příspěvky: 12
Takže můj motor má na sobě T-510, motor z K4 N má na sobě T-508. Nevím jestli sedne do rámu ani nevím jestli si s ním bude rozuměť zbytek věcí okolo. Elektronika a tak.
Neřešil to již někdo v minulosti? Mám strach ho koupit. Tady na fóru sem nic nenašel.

PS: v neposlední řadě, pokud by vše sedělo, co na to budou řikat na technické, když v papírech bude 510 a na motoru 508?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: SV 1000 S K3, motor K4
Nový příspěvekNapsal: pon 18. dub 2016 15:59:06 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 10. črc 2014 21:50:51
Příspěvky: 81
Bydliště: Moravská Třebová
Podle mých informací na technické, respektive na evidenční kontrole to problém je. Musel bys to zanést do papírů > potvrzení od zastoupení suzuki, že je záměna přípustná (nejsou to teď maďaři?).

_________________
SV 650 (N) 2002 z IT. "Nachystejte květináče, na Vánoce jsem zpátky!"


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: SV 1000 S K3, motor K4
Nový příspěvekNapsal: pon 18. dub 2016 16:56:43 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 04. led 2016 15:07:33
Příspěvky: 328
Bydliště: Letohrad
Přesně jak říká crowack. Na evidenčce to problém je...číslo motoru mi kontrolovali. Na STK to bude to samé.

Číslo motoru teď máš, zavolej na Suzuki a nech si poradit. Pokud to jde, měli by ti na to dát papír, pak kup motor a přehoď a následně zápis to TP.

Abys měl úplný klid, tak se zeptej ještě přímo na úřadě, jaké všechny dokumenty bys potřeboval potřebovat ke změně motoru v TP...a pak běž za Suzuki.

_________________
Sůza: SV1000S K3, vínová, GSXR předek, 320mm kotouče, R6 třmeny/pumpa, PC V + QS, vačky -1 do předstihu
Zůza: SV1000S Kx, červená, GSXR předek, 320mm kotouče, R1 třmeny, RCS17 pumpa, Öhlins SU303 tlumič, Ignijet 12D jednotka, M4 svody


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: SV 1000 S K3, motor K4
Nový příspěvekNapsal: pon 18. dub 2016 18:19:50 
Offline
záklaďák

Registrován: úte 22. dub 2014 17:11:16
Příspěvky: 12
Takže sem to dneska oběhal. Na zastoupení Suzuki ( jo, jsou to maďaři, ale držej tady českej kancl ) mi řekli že mi vystaví za litr papír, že to schvalují. Pak na DI a zapsat změnu do TP.

Jinak motor T-510 je francouzský přiškrcený na 78 kW, nějaký jejich nařízení. Je až na CDI ve všem identický s německým T-508 s plným výkonem. Škoda, že museli kůli žabožroutům vymyslet jiný označení, mohl sem si ušetřit litr a sra...ní na DI. O víkendu to přehodím a snad bude vše v poho. ;)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: SV 1000 S K3, motor K4
Nový příspěvekNapsal: pon 18. dub 2016 18:53:31 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 10. črc 2014 21:50:51
Příspěvky: 81
Bydliště: Moravská Třebová
:good:
To je teda rychlost :)

_________________
SV 650 (N) 2002 z IT. "Nachystejte květináče, na Vánoce jsem zpátky!"


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: SV 1000 S K3, motor K4
Nový příspěvekNapsal: pon 18. dub 2016 22:04:31 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 04. led 2016 15:07:33
Příspěvky: 328
Bydliště: Letohrad
Paráda.

Ať ti motor dorazí v pořádku a hodně štěstí při výměně...pak poreferuj ;)

_________________
Sůza: SV1000S K3, vínová, GSXR předek, 320mm kotouče, R6 třmeny/pumpa, PC V + QS, vačky -1 do předstihu
Zůza: SV1000S Kx, červená, GSXR předek, 320mm kotouče, R1 třmeny, RCS17 pumpa, Öhlins SU303 tlumič, Ignijet 12D jednotka, M4 svody


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: SV 1000 S K3, motor K4
Nový příspěvekNapsal: pon 16. kvě 2016 12:11:29 
Offline
záklaďák

Registrován: úte 22. dub 2014 17:11:16
Příspěvky: 12
Tak motor je v rámu, běhá v pohodě, oproti původnímu má asi k.o. pružiny na spojkovém koši, dělá docela bordel, ale pokud to bude ono, vyřeším až po sezóně. Co jsem o tom četl, tak by to nemělo bejt mimo hluku nebezpečný. Bylo pár drobnůstek, tekla voda u termostatu, v připojení ze zadního válce ( poměrně lehce se poškodí těsnění ) plus rosí olej u výpustného šroubu a u připojení olejového chladiče, oboje moje blbost, nedal sem nové těsnění. Jinak OK


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: SV 1000 S K3, motor K4
Nový příspěvekNapsal: pon 16. kvě 2016 16:46:39 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 23. dub 2016 11:14:52
Příspěvky: 110
Bydliště: Žitenice
PIPA

kdyby byly k.o. pružiny na spojkovém koši tak ti bude tkzv klouzat spojka a nebo nezařadíš

jestly je tam nákej divnej ,,BORDEL'' tak bacha at nedopadneš jak předtim je nejspíš z převodovky ,ale samo nejni bordel jako bordel

: wheel :


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: SV 1000 S K3, motor K4
Nový příspěvekNapsal: pon 16. kvě 2016 19:58:55 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 04. led 2016 15:07:33
Příspěvky: 328
Bydliště: Letohrad
U litra "chrastí" převodovka....a přestane to, když zmáčkneš spojku.

Taky jsem si myslel, že je to spojka nebo spojkový koš....ale byl jsem náležitě poučen, že ne :D

_________________
Sůza: SV1000S K3, vínová, GSXR předek, 320mm kotouče, R6 třmeny/pumpa, PC V + QS, vačky -1 do předstihu
Zůza: SV1000S Kx, červená, GSXR předek, 320mm kotouče, R1 třmeny, RCS17 pumpa, Öhlins SU303 tlumič, Ignijet 12D jednotka, M4 svody


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: SV 1000 S K3, motor K4
Nový příspěvekNapsal: úte 17. kvě 2016 8:18:03 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22
Příspěvky: 2620
Bydliště: Štatl
Na K7 funglovce mně chrastil spojkový koš.
Projevovalo se to tím, že na volnoběh vydávala zvuky podobné Duchcáti.
Údajně tím trpěly SV litry + V-Stromy litry, modelové ročníky K5+.
Nemělo to vliv na funkci, ovšem nechal jsem měnit v záruce.

Jo a těžko takto od ntb identifikovat, zda mu chrastí opravdu spojkový koš, nebo něco jiného.

_________________
Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: SV 1000 S K3, motor K4
Nový příspěvekNapsal: úte 17. kvě 2016 14:52:34 
Offline
záklaďák

Registrován: úte 22. dub 2014 17:11:16
Příspěvky: 12
No, vezmu to do servisu a uvidím, co mi řeknou. Domníval sem se, že to budou vymačkané pružiny vzadu na spojkovím koši, vím že se to u SV a Stormů řešilo. Dávala se tam podložka a následně se zavařila... Jinak řadí bezproblémově, kvalty jsou lehce, neutrál nijak nelovím.

Ale představa, že dopadnu jako s předchozím motorem, mě děsí. Doufal sem, že můj předchozí motor byl anomálie, nikde sem nečetl, že by SV odcházeli převodovky. No uvidím po kontrole v servisu


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz