Právě je pon 06. kvě 2024 22:57:09

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
Nový příspěvekNapsal: pát 22. dub 2016 8:13:34 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pon 18. kvě 2015 19:49:54
Příspěvky: 110
Bydliště: Brno
Ahojte, pri nulovom plyne (žiadne otočenie plynovej rukoväti) pri vypnutom motore mám takto otvorené vrchné škrtiace klapky. Na otáčanie plynu reagujú len spodné klapky. Je to OK, že tie vrchné sú pootvorené stále a nereagujú na plyn? Vysvetlíte mi aj, prečo to tak je, ak to je OK? Díkes.
http://imgur.com/a/Xx0WH

_________________
SV 650N K5


{ SHARE_ON_FACEBOOK } { SHARE_ON_TWITTER }
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pát 22. dub 2016 11:00:02 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 04. led 2016 15:07:33
Příspěvky: 328
Bydliště: Letohrad
Vrchní sekundární klapky jsou ovládané přímo řídící jednotkou přes samostatný mechanismus. Tedy sám s tím nezakroutíš.

V klidové poloze by měli být otevřeny.

Mohl by někdo popsat přesně jejich účel? Samotného by mě to zajímalo. Díky :)

Jinak zde nějaké další info:
http://www.svrider.com/forum/showthread.php?t=155708

_________________
Sůza: SV1000S K3, vínová, GSXR předek, 320mm kotouče, R6 třmeny/pumpa, PC V + QS, vačky -1 do předstihu
Zůza: SV1000S Kx, červená, GSXR předek, 320mm kotouče, R1 třmeny, RCS17 pumpa, Öhlins SU303 tlumič, Ignijet 12D jednotka, M4 svody


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: sob 23. dub 2016 13:42:21 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 19. led 2013 15:01:17
Příspěvky: 526
Bydliště: Náchod
co funkce sytiče? ;)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: sob 23. dub 2016 18:22:17 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 04. led 2016 15:07:33
Příspěvky: 328
Bydliště: Letohrad
hOOrNeT píše:
co funkce sytiče? ;)

A jak by to mělo fungovat? Jako že se klapky přizavřou při studeném motoru a tím je o trochu bohatší směs?

Doteď jsem si myslel, že sytič funguje jinak....ECU přidá trochu víc paliva oproti normálu, než motor dosáhne nějaké teploty.

Nezavírají se třeba ty sekundární klapky i při brždění motorem?

_________________
Sůza: SV1000S K3, vínová, GSXR předek, 320mm kotouče, R6 třmeny/pumpa, PC V + QS, vačky -1 do předstihu
Zůza: SV1000S Kx, červená, GSXR předek, 320mm kotouče, R1 třmeny, RCS17 pumpa, Öhlins SU303 tlumič, Ignijet 12D jednotka, M4 svody


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: sob 23. dub 2016 18:50:45 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 30. dub 2013 3:42:08
Příspěvky: 236
Bydliště: Hradec Králové-Pardubice
Tak si zvedni nádrž a dej pryč vzduchový filtr. Nastartuj a koukej na klapky co dělají a vše pochopíš. :wave:

_________________
SV 650S -> SV 1000S K7


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: ned 24. dub 2016 12:45:17 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pon 18. kvě 2015 19:49:54
Příspěvky: 110
Bydliště: Brno
Na nete toho moc nie je, všade len samé informácie, ako sa STVA zbaviť. Ale našiel som pár užitočných informácií. STV má viacero funkcií

- to čo borci naznačujú, je len jedna z nich, je to dobre popísané v tom článku, čo si posielal Hasha. Takže jedna z funkcií je uľahčiť/umožniť štart motorky, za studena má motor vyššie otáčky a postupne ako sa ohrieva, tak sa znižujú otáčky, je za to zodpovedná "high idle cam" z toho článku, ktorá postupne zatvára STV
- ďalej by to malo spôsobiť hladší chod, pripájam dolu kus textu v angličtine
- malo by to znižovať emisie, ale nemám tucha akým spôsobom
- obmedzuje sa tým maximálka u niektorých motoriek, napr. na V-Strom fóre som čítal, že na 5. a 6. stupni ECU zatvára STV a zároveň s tým znižuje objem vstrekovaného paliva, pripájam text v angličtine

Suzuki Dual Throttle Valve
--------------------------------------
The engine incorporates the exclusive Suzuki Dual Throttle Valve (SDTV) digital fuel-injection system. The SDTV system uses a secondary butterfly valve in each 39mm throttle body to control intake area and maintain intake velocity, thereby smoothing power delivery, especially during the off/on throttle transitions encountered exiting a corner.
When the rider turns the twist grip, a cable opens the primary butterfly valve and moves the throttle position sensor.
The secondary butterfly valve is opened and closed by a new type of compact, lightweight DC motor controlled by a 16-bit electronic control module (ECM). The primary butterfly valve determines optimum throttle opening; the ECM reads throttle position and engine rpm then progressively opens the secondary butterfly valve to optimize intake velocity. The results are more seamless and more linear throttle response and increased low-rpm and mid-rpm torque

V-Strom 5th and 6th gear
-----------------------------------
The Strom's engine is capable of developing 98 crank hp. However, it is allowed to do so in 1st through 4th gears only. In 5th & 6th gear the FI system of the Strom is programmed for reducing the engines power output in order to limit it's top speed to around 124 MPH (200 KPH). The likely reason for Suzuki doing this is because the chassis & fairing of the V-Strom is not meant for high speeds. Those that have de-restricted their Strom's have reported the bike gets pretty squirrelly at higher speeds. This built in restriction is made by the ECU closing the secondary throttle body valves while at the same time reducing available gas to the engine.

Using a de-restricting gadget enables releasing the full 98 hp in all gears. There are no hp added which are not already present anyway. The V-Strom simply will reach top speeds appropriate for a 98 hp motorbike. The top speed will be around a real 143 MPH (230 KPH). At this speed level the V-Strom will weave, feel very light in the front end & head shake is very possible.

_________________
SV 650N K5


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: ned 24. dub 2016 15:56:27 
Offline
záklaďák

Registrován: sob 06. čer 2009 12:35:09
Příspěvky: 77
tito klapky su štandardne pri vypnutom zapalovaní otvorené. Po zapnutí zapalovania by ich mal mechanizmus otestovat-naplno otvorit a privriet do povodnej pozície. Po naštartovaní sa maju privriet a ako sa pridáva plyn,mali ba sa otvárat. Okrem samotnej funkcie akéhosi sýtiča-pri studenom štarte umelo zvašiju volnobežné otáčky,aby motor nezhasol a potom ho postupne znižiju maju i dalšie ulohy-emysie ale i reakcia motora. Pri plnom prudkom pridaní plynu sa klapky mierne privru aby znížili prietok vzduchu a nedošlo k prudkému ochudobneniu zmesy-motor by na pridanie reagoval oneskorene,na krátky okamih by sa mohol znížit výkon a potom prudko zvýšit alebo zvyšovat výkon neumerne neochotne. Viacmenej zlepšuju charakteristiku motora a reakcie na zmenu výkonu. Nahrádzaju elektronicky ovládanu škrtiacu klapku-jedna klapka ovládaná elektronicky,bez mechanického tiahla od akcelerátora-otočná rukovat alebo pedál.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pon 25. dub 2016 8:14:31 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 17. srp 2015 20:56:33
Příspěvky: 29
speedymratin píše:
Tak si zvedni nádrž a dej pryč vzduchový filtr. Nastartuj a koukej na klapky co dělají a vše pochopíš. :wave:

Nemusíš nic sundavat. Stačí koukat z pravé strany pod nádrží skrz rám na táhlo přídavných klapek. (motor má jen jedna, druhá je spojená táhlem)

_________________
Babeta - Jawa 250 - MZ150 - pak dlouho nic - Suzuki SV1000S K3


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz