|
Právě je sob 27. dub 2024 2:56:24
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 12 ] |
|
Autor |
Zpráva |
speedymratin
|
Napsal: čtv 09. čer 2016 18:52:02 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: úte 30. dub 2013 3:42:08 Příspěvky: 236 Bydliště: Hradec Králové-Pardubice
|
Ahoj, co mě opravdu mrzí na starších modelech SV není systém ABS. Uvažoval někdo o dodělání na starší modely, jak na 650 tak 1000? Není to takový nesmysl, když víme, že novější SV mají systém ABS. Hodně se tu řeší nahonit pár koníků nahoru, ale co tak hle bezpečně zastavit . Viděl jsem, jak zastavuje moto s ABS a bez ABS a je to věc, která mě láká. ALE je tu otázka, zda je to vůbec reálné dodělat.
_________________ SV 650S -> SV 1000S K7
|
|
Nahoru |
|
|
Hasha
|
Napsal: čtv 09. čer 2016 19:30:14 |
|
|
záklaďák |
Registrován: pon 04. led 2016 15:07:33 Příspěvky: 328 Bydliště: Letohrad
|
Čau Speedy,
technicky to tak složité není. ABS většinou má vlastní jednotku, která vyhodnocuje otáčky P a Z kola a pak ovládá vlastní píst, který ovlivňuje tlak v brzdové soustavě. Tedy pokud bys sehnal celý systém z podobné motorky, tak by to snad nějak šlo zbastlit.
Na druhou stranu i když by se ti povedlo ABS úspěšně osadit, tak je zde ještě risk, že nebude fungovat úplně korektně. Přece jenom všechno bylo odladěno na mašinu, ze které jsi ABS sebral.
Jestli takováto investice ale má význam, to je otázka. Podobně můžeme polemizovat na téma quickshifter, kontrola trakce a jiné fíčury, co mají moderní motorky.
_________________ Sůza: SV1000S K3, vínová, GSXR předek, 320mm kotouče, R6 třmeny/pumpa, PC V + QS, vačky -1 do předstihu Zůza: SV1000S Kx, červená, GSXR předek, 320mm kotouče, R1 třmeny, RCS17 pumpa, Öhlins SU303 tlumič, Ignijet 12D jednotka, M4 svody
|
|
Nahoru |
|
|
speedymratin
|
Napsal: čtv 09. čer 2016 20:00:58 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: úte 30. dub 2013 3:42:08 Příspěvky: 236 Bydliště: Hradec Králové-Pardubice
|
Hasha-je to totální blbost, ale tak mě to napadlo, když jsem nemohl spát . Jinak bych použil systém z SV650. Ty mladší mají ABS.
_________________ SV 650S -> SV 1000S K7
|
|
Nahoru |
|
|
speedymratin
|
Napsal: čtv 09. čer 2016 20:31:49 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: úte 30. dub 2013 3:42:08 Příspěvky: 236 Bydliště: Hradec Králové-Pardubice
|
dsv píše: Co to huliš za sračky. aaaaaaaaaas medvídek se probudil už plánuješ další most????
_________________ SV 650S -> SV 1000S K7
|
|
Nahoru |
|
|
Hasha
|
Napsal: čtv 09. čer 2016 20:37:37 |
|
|
záklaďák |
Registrován: pon 04. led 2016 15:07:33 Příspěvky: 328 Bydliště: Letohrad
|
Ono nějaké SV mělo kdy ABS?! Nemyslím teď to nové od 2014-2015 nebo kdy se s ním vrátili...
_________________ Sůza: SV1000S K3, vínová, GSXR předek, 320mm kotouče, R6 třmeny/pumpa, PC V + QS, vačky -1 do předstihu Zůza: SV1000S Kx, červená, GSXR předek, 320mm kotouče, R1 třmeny, RCS17 pumpa, Öhlins SU303 tlumič, Ignijet 12D jednotka, M4 svody
|
|
Nahoru |
|
|
speedymratin
|
Napsal: čtv 09. čer 2016 20:47:49 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: úte 30. dub 2013 3:42:08 Příspěvky: 236 Bydliště: Hradec Králové-Pardubice
|
Jj, ale to už se litry nevyráběli. Mám pocit od K8 650. To by mohl věděl ZDENDA od jakého roku měli SV ABS. Právě, že to zas tak nereálné není. Jen dost drahé. Na Part Deportu brzdový válec ABS stál raketu. Asi kolem 60 tisíc, ale to si nejsem jistý.
_________________ SV 650S -> SV 1000S K7
|
|
Nahoru |
|
|
speedymratin
|
Napsal: čtv 09. čer 2016 20:57:32 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: úte 30. dub 2013 3:42:08 Příspěvky: 236 Bydliště: Hradec Králové-Pardubice
|
Tak jsem to našel. Od K8 do K10 a jen ABS válec stojí 42000. Pak jsou tam hadice a komplet jiný brzdy.
_________________ SV 650S -> SV 1000S K7
|
|
Nahoru |
|
|
speedymratin
|
Napsal: pát 10. čer 2016 7:40:16 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: úte 30. dub 2013 3:42:08 Příspěvky: 236 Bydliště: Hradec Králové-Pardubice
|
Krejzy píše: Speeďáku, to se radši za 42 klacků naučíme ty brzdy dávkovat jako ABS ne? To bych asi měl, ale ......byl by to dobrý bezpečnostní prvek. Nový bych to nekupoval. Bazarovka by zas tak drahá nebyla.
_________________ SV 650S -> SV 1000S K7
|
|
Nahoru |
|
|
shark
|
Napsal: ned 12. čer 2016 13:17:00 |
|
|
Administrátor |
|
Registrován: stř 17. říj 2007 21:13:12 Příspěvky: 6556 Bydliště: Praha
|
jak uz bylo napsano jde dodelat vsechno a vsude, je to jen otazka penez, to vzhledem k tomu ze mas sv (tj penez moc nemas) nema smysl slo by prehodit z 650 na 650 ale uz ne z 650 na litra
_________________ (2006) - CBR125R K5 + (2007) - SV650S K4 > (2011) - SV650R K4 > (2012) SV650RR K8 + (CBR600RR K5) > (2021) SV650RR K8 + GSX-R1000 K6 + CBF600S-ABS K6
|
|
Nahoru |
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 12 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|