|
Právě je stř 15. kvě 2024 5:38:27
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 9 ] |
|
Autor |
Zpráva |
ivan
|
Napsal: úte 16. srp 2016 13:59:16 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: pon 18. kvě 2015 19:49:54 Příspěvky: 110 Bydliště: Brno
|
Ahojte, položil som moto na Slovakia Ringu do trávy a mám pár otázok k oprave rôznych častí. Zhrniem to všetko v tomto vlákne. Za akýkoľvek názor a radu budem vďačný. 1. Ohnutý a odtrhnutý chladič. Fotky http://imgur.com/a/fVsL6----------------------------------------------- Videl som v jednom vlákne tu na fóre, že sa dá držiak chladiču naspäť privariť. Ja mám ešte problém, že chladič je ohnutý v dvoch smeroch (viď foto) a bráni v otáčaní ventilátoru. Bude sa to dať nejako vyrovnať? Inak netečie a chladí normálne (došiel som na tom v pohode 200 km domov). 2. Ohnutá zadná brzdová páčka. Fotky http://imgur.com/a/uYVM5--------------------------------------------- Bude sa to dať vyrovnať? Akým spôsobom? Kamoš spomínal nahriať na vysokú teplotu teplovzdušnou pištoľou, potom schladiť a rýchlo ohýbať, ale že sa to aj tak väčšinou zlomí. Prípadne kde hľadáte použité náhradné diely, nejaká špeci stránka či klasicky google? 3. Oškretý lak na nádrži. Fotky http://imgur.com/a/pLqZj-------------------------------------- Vyzerá, že Suzuki nešetrilo na laku a je ho tam poriadna vrstva. Bude sa dať niečo urobiť s tými škrabancami na nádrži, aby to nebolo vidno? Nejako zalakovať, ...? Ďakujem. Ivan
_________________ SV 650N K5
Naposledy upravil ivan dne úte 16. srp 2016 17:15:00, celkově upraveno 1
|
|
Nahoru |
|
|
Hasha
|
Napsal: úte 16. srp 2016 15:04:20 |
|
|
záklaďák |
Registrován: pon 04. led 2016 15:07:33 Příspěvky: 328 Bydliště: Letohrad
|
Tak ještě že jenom do trávy a nic vážného se nestalo.
1) Chladič se nevaří, to by ten tenký hliník nemusel zvládnout. Úchyty jsou připájeny - myslím že toto někdo řešil v naší FB skupině "Suzuki SV.cz" cca 3 měsíce zpět + zároveň tam někdo doporučoval chladiče z druhovýroby z Číny.
2) netuším...
3) No, toť otázka...když jsem položil Hondu, tak jsem s mírně provalenou a solidně odřenou nádrží dojezdil sezónu a až přes zimu to dal na vytlačení, kit a lak. V tvém případě by to možná trochu rozleštit šlo, když máš pryč jenom lak a barvu...ale pak by se to stále muselo stříknout vrchním krycím lakem. Lepší se zeptat rovnou nějakého lakýrníka, který by to udělal...sám to asi dělat nebudeš.
_________________ Sůza: SV1000S K3, vínová, GSXR předek, 320mm kotouče, R6 třmeny/pumpa, PC V + QS, vačky -1 do předstihu Zůza: SV1000S Kx, červená, GSXR předek, 320mm kotouče, R1 třmeny, RCS17 pumpa, Öhlins SU303 tlumič, Ignijet 12D jednotka, M4 svody
|
|
Nahoru |
|
|
shark
|
Napsal: úte 16. srp 2016 16:22:55 |
|
|
Administrátor |
|
Registrován: stř 17. říj 2007 21:13:12 Příspěvky: 6556 Bydliště: Praha
|
chladic jestl netece a nehrajes si na krasu neresit, necim ten ventilator podlozit v uchytech aby byl dal a jezdit pri rovnani by moh nekde zacit tect, jinak i chladic se vari a nebo lepi, musis najit nekoho kdo ti to "prilepi" zpatky, jsou lidi co se tim zabejvaj
packu musis nahrat ale asi ne pistoli ale nejakym COckem (poradnym plamenem), a pomalu narovnat, rovnal jsem takhle packy spojkovy a riditka
nadrz muzes zabrouti a nalakovat, videt to ale bude, pokud bude schopnej lakyrnik mas cernou mozna to rozlakuje, vetsinou se ale lakuje cela nadrz aby to nebyl videt, opet se ti k tomu vyjadri ten kdo lakuje
_________________ (2006) - CBR125R K5 + (2007) - SV650S K4 > (2011) - SV650R K4 > (2012) SV650RR K8 + (CBR600RR K5) > (2021) SV650RR K8 + GSX-R1000 K6 + CBF600S-ABS K6
|
|
Nahoru |
|
|
speedymratin
|
Napsal: úte 16. srp 2016 19:47:34 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: úte 30. dub 2013 3:42:08 Příspěvky: 236 Bydliště: Hradec Králové-Pardubice
|
Měl jsem to stejně s chladičem. Zdenda mi ho přilepil a dal nyty a vše v cajku. Chladič nemáš zas tak ohnuty aby vadil větráku. Já ho mám ohlý na obě strany . Podívej se na uchycení ventilátoru. Při pádu se větrák zarazí do chladiče. Stačí ohnou ty držáky a vše v pohodě. Mrkni na vrtuli větráku. Já měl zlomenou jednu lopatku. Přilepil jsem to dvousložkovým lepidlem na PP plasty. Brzdu jsem zlomil a Zdenda zavařil. Zkus ji narovnat, ale NE na mašině. Tím nic nezkazíš, když tak praskne . V tom hliníku jsou další směs kovů a hrozý prasknutí. S nádrží nemám zkušenosti.
Přílohy: |
20160206_155933.jpg [ 403.86 KiB | Zobrazeno 7505 krát ]
|
_________________ SV 650S -> SV 1000S K7
|
|
Nahoru |
|
|
Mira2B7
|
Napsal: stř 17. srp 2016 15:19:48 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: stř 03. zář 2008 19:43:50 Příspěvky: 188 Bydliště: Kuřim
|
Za mě nechat být jak to je. Zadní brzda je na h.... a ostatní pokud to funguje nešahat. Pokud jezdíš na okruh je jen otázka času kdy s tím praštíš znovu.
_________________ SV 1000S 03, silver metalic → Ducati Multistrada 1000S DS + GSXR1000 K3 okruhovka už ne + Ducati 800SS supertwin
|
|
Nahoru |
|
|
ivan
|
Napsal: úte 23. srp 2016 14:51:20 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: pon 18. kvě 2015 19:49:54 Příspěvky: 110 Bydliště: Brno
|
Ďakujem chlapi za rady a skúsenosti. Chladič som dal opraviť tu http://www.autochladice-plasty.cz/ , skvelý borec, odporúčam, aj mi narovnal brzdovú páčku. Na nádrž kašlem, asi to ešte položím na okruhu
_________________ SV 650N K5
|
|
Nahoru |
|
|
Hasha
|
Napsal: stř 24. srp 2016 7:12:18 |
|
|
záklaďák |
Registrován: pon 04. led 2016 15:07:33 Příspěvky: 328 Bydliště: Letohrad
|
ivan píše: asi to ešte položím na okruhu Že se nestydíš takhle veřejně se přiznat k zhuntování K5kovýho Nka
_________________ Sůza: SV1000S K3, vínová, GSXR předek, 320mm kotouče, R6 třmeny/pumpa, PC V + QS, vačky -1 do předstihu Zůza: SV1000S Kx, červená, GSXR předek, 320mm kotouče, R1 třmeny, RCS17 pumpa, Öhlins SU303 tlumič, Ignijet 12D jednotka, M4 svody
|
|
Nahoru |
|
|
Kawa
|
Napsal: stř 24. srp 2016 9:48:03 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22 Příspěvky: 2620 Bydliště: Štatl
|
Hasha píše: ivan píše: asi to ešte položím na okruhu Že se nestydíš takhle veřejně se přiznat k zhuntování K5kovýho Nka otázka je, zda ví příčinu pádu...?
_________________ Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R
|
|
Nahoru |
|
|
ivan
|
Napsal: stř 24. srp 2016 10:41:52 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: pon 18. kvě 2015 19:49:54 Příspěvky: 110 Bydliště: Brno
|
Bola to leštenka, po prvom páde už moc nie, musel som sa s tým zmieriť a nebolo to jednoduché, kamoš mi motorku premenoval na Lakatoša A Kawa, príčinu viem, urobil som chybu a ešte chyby robiť budem, je to súčasťou každého učenia, tak preto predpokladám ďaľšie pády... Na okruhovku zatiaľ nemám prachy.
_________________ SV 650N K5
|
|
Nahoru |
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 9 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|