Autor: |
korytnačka [ ned 02. říj 2016 22:48:23 ] |
Předmět příspěvku: |
Ventilové vôle |
Ahojte, má niekto skúsenosti, ako je to s "výdržou" ventilových vôlí? Mám model 2002/K2. Posledný záznam zo servisu v SRN je 12 000km, predpokladám, že to skontrolovali, ale druhý majiteľ mi na môj dopyt neodpovedal a tretí, od koho som to kúpil, ventily nekontroloval. Teraz je na tom 32 500 km a rád by som ešte nejaký kilometer najazdil, pred tým, ako to v zime rozoberiem... Držia ventily vôle, nerád by som ich podpálil (ak už nie sú chytené? - verím, že nie... ) Ďakujem za prípadnú odpoveď.
|
Autor: |
zdenysrx6 [ pon 03. říj 2016 13:21:20 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Ventilové vôle |
kontrolujou se co 24000 km,ja mam 91000 na tachometru a ventilové vule sem šteloval v 32000 km,a měřil sem je letos v zimě (85 000)a nebylo potřeba na ně šahat,takže když vezmu to že sem jí kupoval se stočenejma 15 - 20 000 km tak ventilový vule vychazej štelovat každejch cca 50 000km,jinak pro klid duše bych to skontroloval,není to zas takova pakarna,zadní valec je zaležitost na hodku i s umytím rukou po praci,u předního valce překaží chladič,takže o fous dýl,na ventilovym víku sou jenom tři šrouby a potom si hned u ventilu a vaček
|
Autor: |
korytnačka [ úte 04. říj 2016 0:48:01 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Ventilové vôle |
Ďakujem za rýchlu a praktickú odpoveď. V kútiku duše som to očakával, lebo aj u Ducati ma najprv strašili s častými kontrolami, ale prax je úplne iná... kľudne vydržia 30 000 km, aj keď je tam DESMO rozvod... Pretože priamo ovládané ventily obyčajne držia vôle lepšie, ako vahadlami... a najmä majú vždy väčšie tolerancie... Tak už som kľudnejší, inak motor ide dobre, je tichý, do výfuku nič nesyčí, ani do karbesov, čiže predpokladám, že vôle tam budú... Keď už som motorku a všetky kapotky po úpravách a drobných opravách zkompletoval, už sa mi nechcelo ešte viac rozoberať, už som sa chcel povoziť... Ale keď vychádzam z toho, že to Nemci na servise skontrolovali, tak to ešte tých pár km vydrží... už je tam cca 33500 km, a ako píšeš...malo by to byť dobré... Uvidím Maj sa krásne a najmä kolesami (a kolenami) dolu...
|
Autor: |
Mopedista [ úte 15. lis 2016 20:26:44 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Ventilové vôle |
Ahoj ja som ich šteloval v apríli a obrovský rozdiel v ťahu na tachometri som mal 44 237km. Sacie boli tesné tri a výfuky boli v tolerancii,dal som ich k vrchnej hodnote ale SV1000s
|
Autor: |
SVRone [ čtv 17. lis 2016 22:14:47 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Ventilové vôle |
Osobne bych to vzdy kontroloval po tech 24000, a vzdy kdyz koupim novou motorku. Nevim proc by Nemci pri 12000 kontrolovali ventili kdyz maji az po 24000? Ja koupil motku s udajne 26,000 udelal jsem kontrolu a az na jeden saci ventil ktery byl na hrane, sem je nechal byt. Kdyz jsem ted nedavno koupil druhou jako projekt ktere udajne mela najeto 17000, tak 6 z 8 byli tesne i kdyz jenom o 0.01 az 0.02mm; podlozky to melo nestandardni (182, 178 atd) ktere se normalne neprodava ale tam davaji od vyroby. Zajmave je ze 3 saci ventili maji podlozky 182 a jsou tesni a 4ti ma 180 a je v poradku - kdyby tam dali od vyroby rovnou 180ky bych to ted nemusel resit..Urcite by to jeste dlouho jelo i tak, ale proc riskovat, stoji to cely den prace ale budu pak mit klid. (teda budu mit klid jestli neposeru casovani )
PS: je na Americkych forech zajmave teorie ze u motory z 2002 pozorovali vic lidi ze meli pri prvni kontrolu tesne ventili nez ty co meli z 99 az 01. Nevim zda je to pravda, ale moje prvni SV je K1, a druhy K2...
|
Stránka 1 z 1 |
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|