Právě je čtv 28. bře 2024 12:27:45

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Ventilové vôle
Nový příspěvekNapsal: ned 02. říj 2016 22:48:23 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. zář 2016 13:34:51
Příspěvky: 13
Bydliště: Nížkov
Ahojte, má niekto skúsenosti, ako je to s "výdržou" ventilových vôlí? Mám model 2002/K2. Posledný záznam zo servisu v SRN je 12 000km, predpokladám, že to skontrolovali, ale druhý majiteľ mi na môj dopyt neodpovedal a tretí, od koho som to kúpil, ventily nekontroloval. Teraz je na tom 32 500 km a rád by som ešte nejaký kilometer najazdil, pred tým, ako to v zime rozoberiem... Držia ventily vôle, nerád by som ich podpálil (ak už nie sú chytené? :shock: - verím, že nie... :cray: )
Ďakujem za prípadnú odpoveď.

_________________
Juraj


{ SHARE_ON_FACEBOOK } { SHARE_ON_TWITTER }
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Ventilové vôle
Nový příspěvekNapsal: pon 03. říj 2016 13:21:20 
Offline
záklaďák

Registrován: úte 02. pro 2008 21:15:36
Příspěvky: 101
Bydliště: most
kontrolujou se co 24000 km,ja mam 91000 na tachometru a ventilové vule sem šteloval v 32000 km,a měřil sem je letos v zimě (85 000)a nebylo potřeba na ně šahat,takže když vezmu to že sem jí kupoval se stočenejma 15 - 20 000 km tak ventilový vule vychazej štelovat každejch cca 50 000km,jinak pro klid duše bych to skontroloval,není to zas takova pakarna,zadní valec je zaležitost na hodku i s umytím rukou po praci,u předního valce překaží chladič,takže o fous dýl,na ventilovym víku sou jenom tři šrouby a potom si hned u ventilu a vaček


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Ventilové vôle
Nový příspěvekNapsal: úte 04. říj 2016 0:48:01 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. zář 2016 13:34:51
Příspěvky: 13
Bydliště: Nížkov
:hello: Ďakujem za rýchlu a praktickú odpoveď. V kútiku duše som to očakával, lebo aj u Ducati ma najprv strašili s častými kontrolami, ale prax je úplne iná... kľudne vydržia 30 000 km, aj keď je tam DESMO rozvod... Pretože priamo ovládané ventily obyčajne držia vôle lepšie, ako vahadlami... ;) a najmä majú vždy väčšie tolerancie... 8-) Tak už som kľudnejší, inak motor ide dobre, je tichý, do výfuku nič nesyčí, ani do karbesov, čiže predpokladám, že vôle tam budú... Keď už som motorku a všetky kapotky po úpravách a drobných opravách zkompletoval, už sa mi nechcelo ešte viac rozoberať, už som sa chcel povoziť... : wheel : Ale keď vychádzam z toho, že to Nemci na servise skontrolovali, tak to ešte tých pár km vydrží... už je tam cca 33500 km, a ako píšeš...malo by to byť dobré... Uvidím :roll:
Maj sa krásne a najmä kolesami (a kolenami) dolu... : ride1 :

_________________
Juraj


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Ventilové vôle
Nový příspěvekNapsal: úte 15. lis 2016 20:26:44 
Offline
nováček

Registrován: pát 20. zář 2013 14:59:40
Příspěvky: 9
Ahoj ja som ich šteloval v apríli a obrovský rozdiel v ťahu na tachometri som mal 44 237km. Sacie boli tesné tri a výfuky boli v tolerancii,dal som ich k vrchnej hodnote ale SV1000s


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Ventilové vôle
Nový příspěvekNapsal: čtv 17. lis 2016 22:14:47 
Offline
záklaďák

Registrován: čtv 14. kvě 2015 23:56:02
Příspěvky: 33
Osobne bych to vzdy kontroloval po tech 24000, a vzdy kdyz koupim novou motorku. Nevim proc by Nemci pri 12000 kontrolovali ventili kdyz maji az po 24000? Ja koupil motku s udajne 26,000 udelal jsem kontrolu a az na jeden saci ventil ktery byl na hrane, sem je nechal byt. Kdyz jsem ted nedavno koupil druhou jako projekt ktere udajne mela najeto 17000, tak 6 z 8 byli tesne i kdyz jenom o 0.01 az 0.02mm; podlozky to melo nestandardni (182, 178 atd) ktere se normalne neprodava ale tam davaji od vyroby. Zajmave je ze 3 saci ventili maji podlozky 182 a jsou tesni a 4ti ma 180 a je v poradku - kdyby tam dali od vyroby rovnou 180ky bych to ted nemusel resit..Urcite by to jeste dlouho jelo i tak, ale proc riskovat, stoji to cely den prace ale budu pak mit klid. (teda budu mit klid jestli neposeru casovani :beg: )

PS: je na Americkych forech zajmave teorie ze u motory z 2002 pozorovali vic lidi ze meli pri prvni kontrolu tesne ventili nez ty co meli z 99 az 01. Nevim zda je to pravda, ale moje prvni SV je K1, a druhy K2...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz