Právě je čtv 28. bře 2024 23:12:58

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Klíč/ořech na matici krku řízení
Nový příspěvekNapsal: sob 24. pro 2016 17:26:29 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 04. led 2016 15:07:33
Příspěvky: 328
Bydliště: Letohrad
Co používáte na utažení/povolení matice v krku řízení?

Nechce se mi do toho mlátit přes majzlík, akorát to ohlodává hrany. A originál ořech kupovat nechci...Takže upravený ořech? Hákový klíč? Něco jiného?

_________________
Sůza: SV1000S K3, vínová, GSXR předek, 320mm kotouče, R6 třmeny/pumpa, PC V + QS, vačky -1 do předstihu
Zůza: SV1000S Kx, červená, GSXR předek, 320mm kotouče, R1 třmeny, RCS17 pumpa, Öhlins SU303 tlumič, Ignijet 12D jednotka, M4 svody


{ SHARE_ON_FACEBOOK } { SHARE_ON_TWITTER }
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: ned 25. pro 2016 1:21:48 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: ned 22. črc 2012 14:47:01
Příspěvky: 96
Tak majzlík je totální prasárna, navíc ty matky jsou z duralu a akorát je oje... Stačil mi vždy upravený hákový klíč.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: úte 27. pro 2016 1:35:01 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 17. říj 2007 21:13:12
Příspěvky: 6556
Bydliště: Praha
proc ne orech? pouzivam normalne orech ze sady, urcite pujde koupit samostatne, cokoliv jinyho je blbost

_________________
(2006) - CBR125R K5 + (2007) - SV650S K4 > (2011) - SV650R K4 > (2012) SV650RR K8 + (CBR600RR K5) > (2021) SV650RR K8 + GSX-R1000 K6 + CBF600S-ABS K6


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: úte 27. pro 2016 16:22:41 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 04. led 2016 15:07:33
Příspěvky: 328
Bydliště: Letohrad
shark píše:
proc ne orech? pouzivam normalne orech ze sady, urcite pujde koupit samostatne, cokoliv jinyho je blbost

Protože myslím jiné matice, ty ořechem nejdou...tyhle:

_________________
Sůza: SV1000S K3, vínová, GSXR předek, 320mm kotouče, R6 třmeny/pumpa, PC V + QS, vačky -1 do předstihu
Zůza: SV1000S Kx, červená, GSXR předek, 320mm kotouče, R1 třmeny, RCS17 pumpa, Öhlins SU303 tlumič, Ignijet 12D jednotka, M4 svody


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: úte 27. pro 2016 18:10:29 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 17. říj 2007 21:13:12
Příspěvky: 6556
Bydliště: Praha
klic stoji 90kc tak to bych fakt neresil, nehlede na to ze je to potreba semtam dotahnout....

ale to pak neni orech (i kdyz i orech na tohle existuje) ale klasickej plochej

_________________
(2006) - CBR125R K5 + (2007) - SV650S K4 > (2011) - SV650R K4 > (2012) SV650RR K8 + (CBR600RR K5) > (2021) SV650RR K8 + GSX-R1000 K6 + CBF600S-ABS K6


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: čtv 29. pro 2016 15:13:13 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 13. dub 2012 13:43:00
Příspěvky: 65
Samodomo vyroba klice z 10cm dlouhe kulate trubky o prumeru one matky. Na jedne strane vypilovat drazky tak, at to pasuje do te ozubene potvory, na druhou strani jsem navaril matku - tim padem muzu nasadit momentak a utahovat presne..

Michal

_________________
Suzuki SV650S K3 -> prodáno
Suzuki SV1000S K3 -> aktuální


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: čtv 29. pro 2016 21:51:01 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 17. říj 2007 21:13:12
Příspěvky: 6556
Bydliště: Praha
fotku, to chci videt

_________________
(2006) - CBR125R K5 + (2007) - SV650S K4 > (2011) - SV650R K4 > (2012) SV650RR K8 + (CBR600RR K5) > (2021) SV650RR K8 + GSX-R1000 K6 + CBF600S-ABS K6


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pát 30. pro 2016 19:06:48 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 13. dub 2012 13:43:00
Příspěvky: 65
Byla to asi hodinová záležitost na noční...

Zde je náhled klíče:
Obrázek

Zde je více fotek na rajčeti:
http://myper.rajce.idnes.cz/klic/#

Michal

_________________
Suzuki SV650S K3 -> prodáno
Suzuki SV1000S K3 -> aktuální


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: sob 31. pro 2016 1:23:35 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 17. říj 2007 21:13:12
Příspěvky: 6556
Bydliště: Praha
ale k cemu to je? to vzdycky kdyz dotahujete krk tak demontujete horni bryle?

_________________
(2006) - CBR125R K5 + (2007) - SV650S K4 > (2011) - SV650R K4 > (2012) SV650RR K8 + (CBR600RR K5) > (2021) SV650RR K8 + GSX-R1000 K6 + CBF600S-ABS K6


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: sob 31. pro 2016 11:44:21 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 13. dub 2012 13:43:00
Příspěvky: 65
Jop, neobejde se to bez demontaze hornich bryli. Nastesti dotahovani krku rizeni nedelam kazdy tyden, ale mozna tak v zime pri servisu vseho, takze sundani bryli je to nejmensi. A jak bylo psano vyse, hlodat do te matky sroubovakem a podobnyma vecma je prasarna, tohle je pecka

_________________
Suzuki SV650S K3 -> prodáno
Suzuki SV1000S K3 -> aktuální


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: sob 31. pro 2016 13:14:39 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 04. led 2016 15:07:33
Příspěvky: 328
Bydliště: Letohrad
Tak já myslím, že krk řízení by se měl rozebrat/vyčistit/namazat vždycky když vyměňuješ olej ve vidlích...když už to máš rozebraný, tak je to pak minimum práce. Důležitý je, aby tam bylo dost vazelíny a tím pádem aby se tam nedostala voda/vlhkost, rez a jiné nečistoty. Pak ty ložiska vydrží věky.

Já jsem ložiska teď měnil, protože jsem měl vytlačenou střední pozici (viz video). Zajímavý je, že to při řízení nebylo znát...anebo jsem si zvykl.
https://www.youtube.com/watch?v=QTZqAZf8r3o

Hezky to máš vyrobený, kdybych měl svářečku, tak bych si to zkusil udělat sám. Já si nakonec nechám z 4mm plechu vypálit na laseru něco jako očkový klíč s 1/2" dírou pro momenťák.

_________________
Sůza: SV1000S K3, vínová, GSXR předek, 320mm kotouče, R6 třmeny/pumpa, PC V + QS, vačky -1 do předstihu
Zůza: SV1000S Kx, červená, GSXR předek, 320mm kotouče, R1 třmeny, RCS17 pumpa, Öhlins SU303 tlumič, Ignijet 12D jednotka, M4 svody


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: sob 31. pro 2016 14:47:50 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 14. srp 2008 22:43:52
Příspěvky: 1698
Bydliště: Kousek od Kunětické hory.
Pokud děláš více typů moto ,tak tady je stavitelný.
http://www.motomechanik.cz/nahradni-dil ... 2b1104a2bp

_________________
Mnoho různých moto JAWA,teď SV650S
http://www.ase-dedic.com/


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pon 16. led 2017 9:32:31 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 04. led 2016 15:07:33
Příspěvky: 328
Bydliště: Letohrad
Tak klíč hotový...tento týden vyzkouším, ale vypadá to slibně :)

Obrázek

_________________
Sůza: SV1000S K3, vínová, GSXR předek, 320mm kotouče, R6 třmeny/pumpa, PC V + QS, vačky -1 do předstihu
Zůza: SV1000S Kx, červená, GSXR předek, 320mm kotouče, R1 třmeny, RCS17 pumpa, Öhlins SU303 tlumič, Ignijet 12D jednotka, M4 svody


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: čtv 16. úno 2017 21:37:29 
Offline
nováček
Uživatelský avatar

Registrován: stř 06. dub 2016 22:08:06
Příspěvky: 9
Bydliště: Plzeň
nevypadá to vůbec zle :) taky se chystám ale budu rovnou měnit ložiska když už to bude sundaný...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz