Home SV Forum Reference Obchody Pancířky Praha
Suzuki SV.cz forum
http://www.suzukisv.cz//forum/

Pancířky Praha
http://www.suzukisv.cz//forum/viewtopic.php?f=4&t=2816
Stránka 1 z 1

Autor:  Brkos [ sob 08. led 2011 15:55:06 ]
Předmět příspěvku:  Pancířky Praha

Nevíte někdo,kde v Praze a okolí dělaj pancířky na míru? Potřebuju je vyrobit jinak kvuli pumpě. A barevný (černý) by se mi hodily.Dík

Autor:  mateSAS [ sob 08. led 2011 16:04:43 ]
Předmět příspěvku:  Re: Pancířky Praha

mas si koupit poradnyho plnokrevnika z anglie, ten ma cerny pancire v serii :P :) ... jinak my delame jen klasiku v barve ocele...

Autor:  Brkos [ sob 08. led 2011 16:15:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: Pancířky Praha

mateSAS píše:
mas si koupit poradnyho plnokrevnika z anglie, ten ma cerny pancire v serii :P :) ... jinak my delame jen klasiku v barve ocele...

No pokud budete za rozumnou cenu, tak bych se s tim asi smířil... A nehoň si ptáka, když ti volám :mrgreen:

Autor:  Shorty [ sob 08. led 2011 17:50:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: Pancířky Praha

na míru dělá PPtuning, ale nevím jestli je z Prahy, barvu ti udělají taky jakou chceš ze vzorníků ;-)

Autor:  jirin.sv [ sob 08. led 2011 18:08:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: Pancířky Praha

PPTuning bych doporučil taky, dodává hadice HEL, které dělá na míru dle potřeby. Jsou nerozebíratelné (lisované) a mají nerezová banja. Distributoři zde.
Jinak firma samotná sídlí v Dolních Kounicích, což mám kousek od domu :-). Pravděpodobně od nich budu taky brát hadice :wave:.

Autor:  Brkos [ sob 08. led 2011 23:32:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: Pancířky Praha

Do PPtuningu jsem psal a je to tak 14 dní a odpověď nikde, tak nevim. Jinak hell dělá ještě okracing, tam jsem s nim mluvil ale nevim právě jaký banjo kvuli tý jiný pumpě...Takže bych rád něco kam to dovezu řeknu chci hadice na tohle a oni je vyroběj..

Autor:  jirin.sv [ sob 08. led 2011 23:50:08 ]
Předmět příspěvku:  Re: Pancířky Praha

Brkos píše:
Ale nevim právě jaký banjo kvuli tý jiný pumpě...
Máš k pumpě aspoň k dispozici původní hadice? Jediné v čem může být banjo jiné je snad jeho úhel. Ideální bude, když si hadice nachystáš a naměříš, jak bude potřeba včetně těch úhlů.
Poptávku můžeš klidně poslat i do GoldFrenu, mají na to rovnou nachystaný pěkný formulář.

Jen trošku OT, co dáváš za pumpu :-)?

Autor:  Brkos [ ned 09. led 2011 0:58:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: Pancířky Praha

jirin.sv píše:
Brkos píše:
Ale nevim právě jaký banjo kvuli tý jiný pumpě...
Máš k pumpě aspoň k dispozici původní hadice? Jediné v čem může být banjo jiné je snad jeho úhel. Ideální bude, když si hadice nachystáš a naměříš, jak bude potřeba včetně těch úhlů.
Poptávku můžeš klidně poslat i do GoldFrenu, mají na to rovnou nachystaný pěkný formulář.

Jen trošku OT, co dáváš za pumpu :-)?

To je právě otázka, jakej úhel má to banjo mít. Mluvil jsem s filousem, co to dával na SV inkvizovi a už si to přesně nepamatoval. Jinak jsem koupil pumpu od kufora radiálku nissin z gsxr.

Autor:  jirin.sv [ ned 09. led 2011 1:10:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: Pancířky Praha

Brkos píše:
To je právě otázka, jakej úhel má to banjo mít. Mluvil jsem s filousem, co to dával na SV inkvizovi a už si to přesně nepamatoval. Jinak jsem koupil pumpu od kufora radiálku nissin z gsxr.
Zítra ti to kdyžtak kouknu. Mám tu hadice z GSX-R 600 K04 (radiální pumpa). Banjo je zahnuté v obou rovinách.
Tady máš aspoň fotky, snad to pomůže:
Obrázek

Dle foto je jeden ten úhel 35 °C, teď akorát kouknu, jak je to v té druhé rovině.

Autor:  Brkos [ ned 09. led 2011 1:38:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: Pancířky Praha

Jo tohle by tam asi mohlo jít tak, aby to nevadilo ani o řidítko, ani brzdový páčce. Zatim dík

Autor:  popi [ ned 09. led 2011 12:08:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: Pancířky Praha

když namontuješ pumpu na řidítko, tak přece poznáš, jakej úhel ti tam bude vyhovovat nejlíp... podle origo bych se rozhodně nerozhodoval, protože už i délka a úhel sevření řidítek je jinej...

taky jde o to, jestli chceš jednu hadici od pumpy k třmenu, a potom klemu na druhej, nebo obě hadice rovnou od pumpy ke každýmu třmenu solo, nebo jednu hadici od pumpy a rozbočit tak, aby ke každýmu třmenu byla stejná délka...

Nejlepší je ta varianta "Y" od pumpy jeden, ten rozdělit nad blatníkem na dvě ke třmenům...

Na třmeny budeš nejspíš potřebovat banja 15°, maximálně 30° dle polohy třemnu. a na pumpě si úhel zvolíš tak, aby ti to pasovalo....

Autor:  jirin.sv [ ned 09. led 2011 13:16:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: Pancířky Praha

popi píše:
Na třmeny budeš nejspíš potřebovat banja 15°, maximálně 30° dle polohy třmenu. a na pumpě si úhel zvolíš tak, aby ti to pasovalo....
Pokud vyjdu z originálních SV hadic, tak mají úhel 40° u pumpy a u třmenů 15°. Já budu dávat hadice ve stylu GSX-R originál, takže pumpa – pravý třmen – spojovačka na levý třmen. Vedení dvou hadic se mi moc nelíbí, ale neberu, že může při extrémním zatížení fungovat lépe a asi se i líp odvzušňuje :-). Ale Pascalův zákon funguje v obou vedeních stejně :-).
HEL dělá právě třeba pro GSX-R sadu 2F – přímo od pumpy 2 hadice nebo 2FO (over mudguard) rozdvojení od pravého třmenu. Pro SV je sada jen 2F, ale určitě se dá udělat i 2O, jen pravý třmen nemá pojistný záchyt pro dvojitou hadici.
Obrázek


Jinak ještě k Brkosovi. Zkus použít normálně SV hadice (ty snad máš), je tam rozdíl v úhlu banja 5°, což by nemělo mít vliv. Pokud ti bude pasovat a vyhovovat, tak nech udělat jen kopii hadic nebo kup rovnou sadu na stock SV a není co řešit, ne?

Autor:  popi [ ned 09. led 2011 13:53:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: Pancířky Praha

S pascalovým zákonem jsi mi nahrál na smeč, bo zrovna makám na zkoušku z hydromechaniky...

Je sice pravda že tlak v kapalině je ve všech směrech stejný a hydrostatický tlak vyvolaný tíhou kapaliny samotné je zanebbatelný, ale pascal ve zmíněném zákoně nebere v úvahu ztráty třením po délce a v přechodových oblastech , taky se nezabývá šířením tlaku.

Jde o to, že tlak ve statickém stavu je sice stejný, všude, ale jeho dynamické šíření je závislé na čase...

nikdo z nás to sice nepozná, ale v extrémním zatížení stlu SBK a GP to má velkou váhu.

Ve finále zjistíš že jde o to, aby byla hydraulická soustava symetrická a co nejkratší. To ti umožní právě systém do "Y".

Pro běžný použití je to všechno šumák...

Autor:  Brkos [ ned 09. led 2011 14:06:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: Pancířky Praha

Právě že originál hadice z sv tam nejde. Vadí řidítku, a pumpa je rovně a nejde natočit níž, takže při zatočení bouchne o kapotu a celkově to k ničemu.

Autor:  mateSAS [ stř 12. led 2011 10:37:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: Pancířky Praha

si to voe najdi u nas na webu, ne?! :)

Jinak - proc volas, kdyz muzes psat - vedle spala draha polovicka a kvuli takovymu ohrnovi jako jses Ty ji prece nebudu budit :D

Autor:  Brkos [ stř 12. led 2011 12:48:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: Pancířky Praha

mateSAS píše:
si to voe najdi u nas na webu, ne?! :)

Jinak - proc volas, kdyz muzes psat - vedle spala draha polovicka a kvuli takovymu ohrnovi jako jses Ty ji prece nebudu budit :D

Jak nebudu budit? Jen jí zkopni z postele, aspoň si pak můžete rovnou vrznout :mrgreen:

Autor:  jirin.sv [ pon 23. kvě 2011 21:05:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: Pancířky Praha

Tak jen pro info pro příště. Řešení montáže náhrady OEM SV pumpy za radiální je celkem jednoduché. Stačí koupit redukci, kterou nabízí britský Hel, stojí necelých 9 GBP a vývod pumpy je pak stejný :good:. Ke koupi zde.
Součástí dodávky je redukce, podložky a holendry – a to jednoduché M10×1.25 (pro připojení na běžné pumpy Nissin, OEM Brembo R1/R6 atd.) a M10×1.00 pro pumpy typu Brembo, Accossato, PT a podobně. Dále je tam pak dvojitý M10×1.00 pro připojení dvou hadic :thumbsup:
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Jen abych uvedl všechny info, tak pro Nissinku z GSX-R bude potřeba z pumpy upilovat / uříznout uchycení hadice, ale to je detail :wave:

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/