|
Právě je pát 09. kvě 2025 5:29:48
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 17 ] |
|
Brkos
|
Napsal: sob 08. led 2011 16:15:54 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: pát 02. črc 2010 16:53:10 Příspěvky: 257
|
mateSAS píše: mas si koupit poradnyho plnokrevnika z anglie, ten ma cerny pancire v serii  ... jinak my delame jen klasiku v barve ocele... No pokud budete za rozumnou cenu, tak bych se s tim asi smířil... A nehoň si ptáka, když ti volám 
|
|
Nahoru |
|
 |
jirin.sv
|
Napsal: sob 08. led 2011 18:08:07 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 03. lis 2007 12:18:08 Příspěvky: 2078 Bydliště: Rosice
|
PPTuning bych doporučil taky, dodává hadice HEL, které dělá na míru dle potřeby. Jsou nerozebíratelné (lisované) a mají nerezová banja. Distributoři zde. Jinak firma samotná sídlí v Dolních Kounicích, což mám kousek od domu  . Pravděpodobně od nich budu taky brát hadice  .
_________________ Jawa 555 >> Simson S51 >> ČZ 471 >> SV 650 N >> SF 848 http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=130 –– Moje gallerka
|
|
Nahoru |
|
 |
jirin.sv
|
Napsal: sob 08. led 2011 23:50:08 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 03. lis 2007 12:18:08 Příspěvky: 2078 Bydliště: Rosice
|
Brkos píše: Ale nevim právě jaký banjo kvuli tý jiný pumpě... Máš k pumpě aspoň k dispozici původní hadice? Jediné v čem může být banjo jiné je snad jeho úhel. Ideální bude, když si hadice nachystáš a naměříš, jak bude potřeba včetně těch úhlů. Poptávku můžeš klidně poslat i do GoldFrenu, mají na to rovnou nachystaný pěkný formulář. Jen trošku OT, co dáváš za pumpu  ?
_________________ Jawa 555 >> Simson S51 >> ČZ 471 >> SV 650 N >> SF 848 http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=130 –– Moje gallerka
|
|
Nahoru |
|
 |
Brkos
|
Napsal: ned 09. led 2011 0:58:19 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: pát 02. črc 2010 16:53:10 Příspěvky: 257
|
jirin.sv píše: Brkos píše: Ale nevim právě jaký banjo kvuli tý jiný pumpě... Máš k pumpě aspoň k dispozici původní hadice? Jediné v čem může být banjo jiné je snad jeho úhel. Ideální bude, když si hadice nachystáš a naměříš, jak bude potřeba včetně těch úhlů. Poptávku můžeš klidně poslat i do GoldFrenu, mají na to rovnou nachystaný pěkný formulář. Jen trošku OT, co dáváš za pumpu  ? To je právě otázka, jakej úhel má to banjo mít. Mluvil jsem s filousem, co to dával na SV inkvizovi a už si to přesně nepamatoval. Jinak jsem koupil pumpu od kufora radiálku nissin z gsxr.
|
|
Nahoru |
|
 |
jirin.sv
|
Napsal: ned 09. led 2011 1:10:23 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 03. lis 2007 12:18:08 Příspěvky: 2078 Bydliště: Rosice
|
Brkos píše: To je právě otázka, jakej úhel má to banjo mít. Mluvil jsem s filousem, co to dával na SV inkvizovi a už si to přesně nepamatoval. Jinak jsem koupil pumpu od kufora radiálku nissin z gsxr. Zítra ti to kdyžtak kouknu. Mám tu hadice z GSX-R 600 K04 (radiální pumpa). Banjo je zahnuté v obou rovinách. Tady máš aspoň fotky, snad to pomůže:  Dle foto je jeden ten úhel 35 °C, teď akorát kouknu, jak je to v té druhé rovině.
_________________ Jawa 555 >> Simson S51 >> ČZ 471 >> SV 650 N >> SF 848 http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=130 –– Moje gallerka
|
|
Nahoru |
|
 |
popi
|
Napsal: ned 09. led 2011 12:08:13 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
když namontuješ pumpu na řidítko, tak přece poznáš, jakej úhel ti tam bude vyhovovat nejlíp... podle origo bych se rozhodně nerozhodoval, protože už i délka a úhel sevření řidítek je jinej...
taky jde o to, jestli chceš jednu hadici od pumpy k třmenu, a potom klemu na druhej, nebo obě hadice rovnou od pumpy ke každýmu třmenu solo, nebo jednu hadici od pumpy a rozbočit tak, aby ke každýmu třmenu byla stejná délka...
Nejlepší je ta varianta "Y" od pumpy jeden, ten rozdělit nad blatníkem na dvě ke třmenům...
Na třmeny budeš nejspíš potřebovat banja 15°, maximálně 30° dle polohy třemnu. a na pumpě si úhel zvolíš tak, aby ti to pasovalo....
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
 |
jirin.sv
|
Napsal: ned 09. led 2011 13:16:31 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 03. lis 2007 12:18:08 Příspěvky: 2078 Bydliště: Rosice
|
popi píše: Na třmeny budeš nejspíš potřebovat banja 15°, maximálně 30° dle polohy třmenu. a na pumpě si úhel zvolíš tak, aby ti to pasovalo.... Pokud vyjdu z originálních SV hadic, tak mají úhel 40° u pumpy a u třmenů 15°. Já budu dávat hadice ve stylu GSX-R originál, takže pumpa – pravý třmen – spojovačka na levý třmen. Vedení dvou hadic se mi moc nelíbí, ale neberu, že může při extrémním zatížení fungovat lépe a asi se i líp odvzušňuje  . Ale Pascalův zákon funguje v obou vedeních stejně  . HEL dělá právě třeba pro GSX-R sadu 2F – přímo od pumpy 2 hadice nebo 2FO (over mudguard) rozdvojení od pravého třmenu. Pro SV je sada jen 2F, ale určitě se dá udělat i 2O, jen pravý třmen nemá pojistný záchyt pro dvojitou hadici.  Jinak ještě k Brkosovi. Zkus použít normálně SV hadice (ty snad máš), je tam rozdíl v úhlu banja 5°, což by nemělo mít vliv. Pokud ti bude pasovat a vyhovovat, tak nech udělat jen kopii hadic nebo kup rovnou sadu na stock SV a není co řešit, ne?
_________________ Jawa 555 >> Simson S51 >> ČZ 471 >> SV 650 N >> SF 848 http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=130 –– Moje gallerka
|
|
Nahoru |
|
 |
popi
|
Napsal: ned 09. led 2011 13:53:07 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
S pascalovým zákonem jsi mi nahrál na smeč, bo zrovna makám na zkoušku z hydromechaniky...
Je sice pravda že tlak v kapalině je ve všech směrech stejný a hydrostatický tlak vyvolaný tíhou kapaliny samotné je zanebbatelný, ale pascal ve zmíněném zákoně nebere v úvahu ztráty třením po délce a v přechodových oblastech , taky se nezabývá šířením tlaku.
Jde o to, že tlak ve statickém stavu je sice stejný, všude, ale jeho dynamické šíření je závislé na čase...
nikdo z nás to sice nepozná, ale v extrémním zatížení stlu SBK a GP to má velkou váhu.
Ve finále zjistíš že jde o to, aby byla hydraulická soustava symetrická a co nejkratší. To ti umožní právě systém do "Y".
Pro běžný použití je to všechno šumák...
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
 |
Brkos
|
Napsal: stř 12. led 2011 12:48:03 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: pát 02. črc 2010 16:53:10 Příspěvky: 257
|
mateSAS píše: si to voe najdi u nas na webu, ne?!  Jinak - proc volas, kdyz muzes psat - vedle spala draha polovicka a kvuli takovymu ohrnovi jako jses Ty ji prece nebudu budit  Jak nebudu budit? Jen jí zkopni z postele, aspoň si pak můžete rovnou vrznout 
|
|
Nahoru |
|
 |
jirin.sv
|
Napsal: pon 23. kvě 2011 21:05:45 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 03. lis 2007 12:18:08 Příspěvky: 2078 Bydliště: Rosice
|
Tak jen pro info pro příště. Řešení montáže náhrady OEM SV pumpy za radiální je celkem jednoduché. Stačí koupit redukci, kterou nabízí britský Hel, stojí necelých 9 GBP a vývod pumpy je pak stejný  . Ke koupi zde. Součástí dodávky je redukce, podložky a holendry – a to jednoduché M10×1.25 (pro připojení na běžné pumpy Nissin, OEM Brembo R1/R6 atd.) a M10×1.00 pro pumpy typu Brembo, Accossato, PT a podobně. Dále je tam pak dvojitý M10×1.00 pro připojení dvou hadic    Jen abych uvedl všechny info, tak pro Nissinku z GSX-R bude potřeba z pumpy upilovat / uříznout uchycení hadice, ale to je detail 
_________________ Jawa 555 >> Simson S51 >> ČZ 471 >> SV 650 N >> SF 848 http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=130 –– Moje gallerka
|
|
Nahoru |
|
 |
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 17 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|