bartCZ píše:
hele, omluva, nula, reakce, nula .... neberu ... nechápu jak může někdo takhle podnikat ..
jo a dárek ???? 14 dni zpoždění ...
už v životě ani samolepku na kolo .......
Hele, jestli ti tohle přišlo jako velice negativní zkušenost, tak po svojí zkušenosti s nima, bych tohle nazval jako velmi pozitivní...
Origo polepy na SV objednány před měsícem a týdnem, přičemž uváděná čekací lhůta byla cca. 10 dni..., za celou výše uváděnou dobu více než měsíce nezvedli při cca. 10 pokusech o dovolání ani jednou telefon(který sami uvádějí na svých internetových stránkách...), nevolali ani jednou nazpět a ani jednou neodepsali na sms, na maily odpověděli za celou dobu asi třikrát a to velmi obecně, že mám ještě čekat...
když už mi po měsíci a týdnu ruply nervy a napsal jsem panu Drahošovi, že čekám do konce týdne na zprávu o doručení a čekal bych za toto čekání nějakou slevu, pan Drahoš mi po měsíci a týdnu naprosto otřesné komunikace a zbytečného slibování odepsal, že jelikož polepy jen neprodávají, ale i lepí, tak nemají čas zvedat telefon, který si sami dali na stránky, jako kontaktní a že slevy na polepy neudělují a tím považuje moji objednávku za stornovanou. Tím komunikace utichla nadobro, i přes moje další dva maily ohledně dotazu, jestli si všimli, že jsem měl objednány u nich ještě jiné samolepky.
Jinak řečeno, dle pana Drahoše jim jejich styl komunikace přijde v pořádku, protože u polepů přeci není napsáno dodání do 10 dnů, ale CCA. 10 dnů, což u zmíněné firmy znamená do 40 dnů, případně vůbec...
Pro mne zatím nejhorší zkušenost s nakupováním přes net vůbec a nedopručil bych opravdu ani někomu, koho nemám rád....
Když už jsem takovej vidlák, že neumím zvednout telefon nebo zavolat nazpět, tak ten kontakt neuvádím pro nasírání lidí na svoje stránky a nechám tam jen ten mail, na kterej reaguju skoro stejně, jako na telefon...