Home SV Forum SV a vse kolem nich Doplňky a tuning Vzhled Vak na nádrž-přidal by se někdo?
Právě je sob 27. dub 2024 19:08:15

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 32 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
Nový příspěvekNapsal: sob 09. bře 2013 22:00:07 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 07. čer 2012 19:23:00
Příspěvky: 78
hm, dělal jsem to ve volných chvílích, ale asi takhle:

1) rozborka všeho, to znamená dolů - maska, blatník zadní a přední, boční plasty, zadní boční, potom zadní kryt za sedadlem, sedadlo, nádrž ... co já vím, včetně odpojení všech kablíků a hadiček, dejme tomu, že 2 hodiny, když víš co děláš a jdeš na jisto, když to děláš poprvé a nechceš nic poškodit, tak třeba 3-4 hodiny, protože koukáš do manuálu, jak je co zapojený ...

2) zbroušení starého laku na plast .... dejme tomu že 3 hodiny a zakytování tam, kde je potřeba, to znamená, velké rýhy, praskliny a podobně, to záleží v jakem stavu to je. Řekněme hodina kytování všech dílů (pak pauza do dalšího dne, kyt musí schnout)

3) přebroušení kytu - zase záleží, kolik jsi toho kytoval ... dejme tomu 2 hodiny.

4) stříkaní plniče, to je hned, dejme tomu 1 díl = 5 minut. Takže 1 hodina všechno. Necháš schnout do dalšího dne.

5) příprava plniče pro lak. Určitě nejnáročnější část, brousíš pod vodou jemným smirkem (1500-2000 zrnitost) až do 100% hladkosti, prostě ani škrábaneček. Tohle je fakt mazec, dejme tomu že 1 díl 2-3 hodiny. Podle velikosti dílu, ale proto, že tě za chvíli bolí ruce a děláš pauzy, tak prostě já dělal za den 1-2 díly, více ne, navíc, nebylo kam spěchat, venku 30 čísel sněhu ;-) Takže, dejme tomu, že za týden je příprava na lak.

6) stříkání "báze", tohle bylo rychlý, asi jako plnič. Na bázi šla hned 1 vrtsva vrchního laku. Za dopoledne máš nastříkáno všechno. Prostě, asi by to šlo za hoďku nebo dvě ... ale dáš kafe, pokecáš s kámošem .... prostě dopoledne.
Potom to mezi jednotlivými vrstvami schne 14 dnů, aby šel zbrousit lak, před další vrstvou. Nemám stříkací box, takže nějaký prach v laku byl. Takže po 14 dnech strhnout prach z laku 2000 smirkem pod vodou a stříkání další vrstvy. Pak za dalších 14 dnů zase.

7) na 3 vrstvy vrchního laku šly samolepky, pak poslední vrchní vrstva laku a schnout dalších 14 dnů ....

8) poslední strhnutí prachu a zaleštění 3M pastou, něco strojně, něco růčo.
Za den jsem udělal 2 díly. Takře 2-3 dny na leštění.

9) zpětná montáž dílů na mašinu = 1 den.

Takže asi tak, jistě, že servis má box, odpadá tudíž smirkování prachu v laku, asi i schnutí mají pod nějakou UV lampou, takže nečekáš 14 dnů a podobně. My to prostě dělali "na koleně" s tím, co má každý běžně k dispozici. Mezi tím, co to schnulo, jsem vyměnil olej, zajel na přezutí, zkontrolovali jsme vůli ventilů, udělali ložiska v kolech, vyměnil jsem gripy, blinkry ... prostě, v pohodě, v klidu :-)

Já to dělal "per partes" asi něco málo přes 2 měsíce. Ale pustil bych se do toho znovu, když vidíš, jak to začíná nabývat reálné podoby, je to radost.

A na tvoji otázku, ANO, aspoň trochu manuálně zručný člověk s tím nemá problém ...

_________________
R1 ...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: ned 10. bře 2013 1:36:06 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 17. říj 2007 21:13:12
Příspěvky: 6556
Bydliště: Praha
grrrr
drzte se tematu!!!

_________________
(2006) - CBR125R K5 + (2007) - SV650S K4 > (2011) - SV650R K4 > (2012) SV650RR K8 + (CBR600RR K5) > (2021) SV650RR K8 + GSX-R1000 K6 + CBF600S-ABS K6


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: ned 10. bře 2013 5:39:14 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pon 31. led 2011 11:55:41
Příspěvky: 120
Bydliště: Praha, Kyjov
moc díky za opravdu vyčerpávající odpověd!!!!!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: ned 10. bře 2013 11:14:56 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 21. úno 2012 23:04:42
Příspěvky: 64
Od kdy se plnič brousí smirkem P1500-P2000? To se ani nedivím ze na tom strávíš takový moře času a hlavně vyházíš několik archů brusnýho papíru úplně zbytečně.

Plnič se stříká ve 2vrstvách (mezi každou vrstvou 10min pauza). Potom zaprášíš kontrolním černým sprejem který ti usnadní následovné broušení plniče. Po zaschnutí (cca 24h) vezmeš kýbl s jarovou vodou a brusné papíry P800-P1200 a brousíš tak dlouho dokud neobrousíš tu černou matovku pryč. V tu chvíly máš plnič v absolutní rovině a připravený na lak.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: úte 12. bře 2013 20:46:23 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 07. čer 2012 19:23:00
Příspěvky: 78
no, hele, já to dělal takhle, po radách od lidí co stříkají, pokud to ty dělaš jinak, tak s tím nemám problém, já to dělal poprvé a výsledek je OK. Možná, že jsem jak říkáš strávil zbytečně moc času, ale nejsem profík, a dal jsem na rady od jiných. A výsledek se počítá ;-)

_________________
R1 ...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 13. bře 2013 23:43:32 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 21. úno 2012 23:04:42
Příspěvky: 64
Je mi divný že by si profík vzal na broušení plniče P1500-P2000......je důležitý dodržet určitej postup v krokování hrubostí papírů a nepřeskakovat několik zrnitostí najednou.

Hodilo by se ale nový téma přímo o lakování jinak nám to tu Shark pekně vytmaví :blackeye:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: čtv 14. bře 2013 20:02:54 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 07. čer 2012 19:23:00
Příspěvky: 78
JayJay píše:
Je mi divný že by si profík vzal na broušení plniče P1500-P2000......je důležitý dodržet určitej postup v krokování hrubostí papírů a nepřeskakovat několik zrnitostí najednou.

Hodilo by se ale nový téma přímo o lakování jinak nám to tu Shark pekně vytmaví :blackeye:


no já nevím, začal jsem větou, že jsem to dělal takhle ... nejsem profík, posbíral jsem rady a dělal, takže mně tady hned ukamenujte ... udělej si to jak chceš, asi jsi toho hodně nastříkal .... je mi to šumák, já to dělal po prvé.

_________________
R1 ...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: čtv 14. bře 2013 20:26:55 
Offline
záklaďák

Registrován: sob 19. čer 2010 12:50:42
Příspěvky: 567
Bydliště: hradec kralove
Ses nechal pěkně rozhodit :grin:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: čtv 14. bře 2013 20:51:31 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 21. úno 2012 23:04:42
Příspěvky: 64
Citace:
no já nevím, začal jsem větou, že jsem to dělal takhle ... nejsem profík, posbíral jsem rady a dělal, takže mně tady hned ukamenujte ... udělej si to jak chceš, asi jsi toho hodně nastříkal .... je mi to šumák, já to dělal po prvé.


Taky proti tobě nemám půl slova....mě spíš zaráží že ti profíci od kterých jak jsi psal posbíral rady dávají nám "lakýrníkům amatérům" nepřesný informace který mi pak samozřejmě radíme dál. :x Tak se hned nerozčiluj ;)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pát 15. bře 2013 9:33:48 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22
Příspěvky: 2620
Bydliště: Štatl
Sice trochu OT, ale cítím tady lakýrníka profíka?
Už spousta lidí tady na foru řešila, kde lakovat věci na mašiny......
Pokud tady mezi sebou máme někoho a umí lakovat a chtěl by lakovat pro členy fora, proč o tom nějak více nevědět?
Esi se mýlím, tak sorry za příspěvek.

_________________
Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pát 15. bře 2013 15:09:18 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 05. kvě 2011 16:54:00
Příspěvky: 82
Bydliště: Odry
Komplet lak na Mazlika mi spočítali v lakovně na cca 6000 až 7500kč bez polepů (celokapota). S tím že bych dovezl už odstrojené díly a nálepky si nalepil sám před bezbarvým lakem. Myslím že levnějš už to sehnat nepude. Sám to dělat nebudu, sem na tyhle věci levej a nemám trpělivost.

_________________
I dva můžou být více než čtyři


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: ned 17. bře 2013 0:14:48 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 21. úno 2012 23:04:42
Příspěvky: 64
Kawa píše:
Sice trochu OT, ale cítím tady lakýrníka profíka?
Už spousta lidí tady na foru řešila, kde lakovat věci na mašiny......
Pokud tady mezi sebou máme někoho a umí lakovat a chtěl by lakovat pro členy fora, proč o tom nějak více nevědět?
Esi se mýlím, tak sorry za příspěvek.


Doufám že tím profíkem nemyslíš mě? Jsem pouhý amatér s omezenými možnostmi tak jako všichni, ale dá se udělat všechno když je čas a správný počasí. :) Třeba v budoucnu bude příležitost lakovat v provizorním boxu s průtokem čistýho vzduchu. Potom by bylo reálný to co píšeš.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 32 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz