hm, dělal jsem to ve volných chvílích, ale asi takhle:
1) rozborka všeho, to znamená dolů - maska, blatník zadní a přední, boční plasty, zadní boční, potom zadní kryt za sedadlem, sedadlo, nádrž ... co já vím, včetně odpojení všech kablíků a hadiček, dejme tomu, že 2 hodiny, když víš co děláš a jdeš na jisto, když to děláš poprvé a nechceš nic poškodit, tak třeba 3-4 hodiny, protože koukáš do manuálu, jak je co zapojený ...
2) zbroušení starého laku na plast .... dejme tomu že 3 hodiny a zakytování tam, kde je potřeba, to znamená, velké rýhy, praskliny a podobně, to záleží v jakem stavu to je. Řekněme hodina kytování všech dílů (pak pauza do dalšího dne, kyt musí schnout)
3) přebroušení kytu - zase záleží, kolik jsi toho kytoval ... dejme tomu 2 hodiny.
4) stříkaní plniče, to je hned, dejme tomu 1 díl = 5 minut. Takže 1 hodina všechno. Necháš schnout do dalšího dne.
5) příprava plniče pro lak. Určitě nejnáročnější část, brousíš pod vodou jemným smirkem (1500-2000 zrnitost) až do 100% hladkosti, prostě ani škrábaneček. Tohle je fakt mazec, dejme tomu že 1 díl 2-3 hodiny. Podle velikosti dílu, ale proto, že tě za chvíli bolí ruce a děláš pauzy, tak prostě já dělal za den 1-2 díly, více ne, navíc, nebylo kam spěchat, venku 30 čísel sněhu
Takže, dejme tomu, že za týden je příprava na lak.
6) stříkání "báze", tohle bylo rychlý, asi jako plnič. Na bázi šla hned 1 vrtsva vrchního laku. Za dopoledne máš nastříkáno všechno. Prostě, asi by to šlo za hoďku nebo dvě ... ale dáš kafe, pokecáš s kámošem .... prostě dopoledne.
Potom to mezi jednotlivými vrstvami schne 14 dnů, aby šel zbrousit lak, před další vrstvou. Nemám stříkací box, takže nějaký prach v laku byl. Takže po 14 dnech strhnout prach z laku 2000 smirkem pod vodou a stříkání další vrstvy. Pak za dalších 14 dnů zase.
7) na 3 vrstvy vrchního laku šly samolepky, pak poslední vrchní vrstva laku a schnout dalších 14 dnů ....
8) poslední strhnutí prachu a zaleštění 3M pastou, něco strojně, něco růčo.
Za den jsem udělal 2 díly. Takře 2-3 dny na leštění.
9) zpětná montáž dílů na mašinu = 1 den.
Takže asi tak, jistě, že servis má box, odpadá tudíž smirkování prachu v laku, asi i schnutí mají pod nějakou UV lampou, takže nečekáš 14 dnů a podobně. My to prostě dělali "na koleně" s tím, co má každý běžně k dispozici. Mezi tím, co to schnulo, jsem vyměnil olej, zajel na přezutí, zkontrolovali jsme vůli ventilů, udělali ložiska v kolech, vyměnil jsem gripy, blinkry ... prostě, v pohodě, v klidu
Já to dělal "per partes" asi něco málo přes 2 měsíce. Ale pustil bych se do toho znovu, když vidíš, jak to začíná nabývat reálné podoby, je to radost.
A na tvoji otázku, ANO, aspoň trochu manuálně zručný člověk s tím nemá problém ...