lubiksv píše:
Já nemám vytápěnou G. , když bych to nechal na chvilku zahřát, protočit atd. tak se mi na tom akorát vysráží voda, což neni dobrý... radši to nechám dokud se neoteplí a pak se pojedu projet. Jinak když jsem přebíral moto vloni v březnu, dovezl mi to servisák od Suzuki, tak mi to natočil a řek ať to nechám zahřát aspoň na těch 80. Jo o tom oleji ve válcích jsem kdysi někde čet, mám dojem, že to je v manuálu na sv.
já mám v garáži v zimě min. +12°C.
když ji natočíš a necháš chvíli běžet a potom vypneš tak se ti na stěnách válců sráží voda navázaná na vzduch a málo ohřátej motor ji nestihne odpařit... trpí tím svíce a zlepší se tím podmínky pro oxidaci... poku ho ale prohřeješ pořádně tak to je v klidu... motor se promaže a může zase odpočívat...
Každopádně si to dělej jak chceš... mě je to fuck
