nevim jak je to u tvý leasingovky, ale já měl sv 1000 naleasovaný u čsob a tam sem platil zhruba 1000kč měsíčně leasing (nebudu počítat nějaký poplatky na začátku), tj. tři roky 36000 a pojistka byla asi 24000kč ročně (nepamatuju si přesně). původní cena motorky byla 280 000kč... teď co mam druhou motorku u cac je to podobný... prostě když to spočteš, tak se ti leasing nikdy nevyplatí (pokud budu počítat sezónku u kooperativy a celoročku u leasingu). já to ale mam ve firmě a je to skousnutelnější takhle pro berňák. největší problém ale u leasingu nastane pokud ti to někdo ukradne, to seš na tom bitej nejvíc na rozdíl od toho když seš majitel motorky. obdobná situace nastane pokud to krešneš a třeba čsob podmiňuje opravu jenom v novejch origo suzuki dílech, takže promáčkneš nádrž, ohneš trubky a brejle a máš z toho totálku a zbydou ti jenom voči pro pláč. pokud si majitel, domluvíš se s pojišťovnou, že opravíš třeba staršíma dílama nebo druhovýrobou nebo dokonce rozpočtem a nedostaneš se na totálku, tj. zaplatíš jenom spoluúčast a zas jezdíš....

eště k tomu leasingu, akontace by měla bejt maximálně 40 procent, nejlépe spíš 30, pak už je to děsně nerentabilní... (určitě by vysvětlil přesnějc někdo, kdo se tim zabejvá)