Autor: |
nitram [ stř 27. srp 2008 17:00:09 ] |
Předmět příspěvku: |
paka zadni brzdy |
Tak me potkala smula stejne jako Ewanse jak jsem cetl....pri vylete na polni cestu se mi motorka oprela o drn a paka zadni brzdy se zlomila. Nemate nekdo nahodou nejakou nebo aspon radu kde koupit? Volal jsem do Jp moto a za origo chteli 2600 coz je pro me nyni celkem nemyslitelna castka...doufam ze najdu jinou alternativu
|
Autor: |
ewans [ stř 27. srp 2008 18:44:12 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: paka zadni brzdy |
Zkus najit zrucnyho soustruznika....
|
Autor: |
keyman [ stř 27. srp 2008 18:56:44 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: paka zadni brzdy |
Nebo svarece. Ja ji mam taky varenou.
|
Autor: |
Kasym [ čtv 28. srp 2008 8:01:19 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: paka zadni brzdy |
určitě svařit a pak zapilovat a začistit...myslím,že i když tě natáhnou tak to svaření nebude stát víc jak 200,-
|
Autor: |
stafflik [ čtv 28. srp 2008 17:34:58 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: paka zadni brzdy |
Páčku brzdy nesvařovat... Ikdyž, je to zadní, tak tam bych to celkem přežvékl.
|
Autor: |
popi [ čtv 28. srp 2008 21:24:24 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: paka zadni brzdy |
stafflik píše: Páčku brzdy nesvařovat...  Ikdyž, je to zadní, tak tam bych to celkem přežvékl. pokud je to svařený dobře, tak se to pevností vyrovná neporušené součásti
|
Autor: |
spiedr [ čtv 28. srp 2008 21:52:35 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: paka zadni brzdy |
Kupoval sem ji ve K.Varech za 1200Kč.......motobouracky.cz
|
Autor: |
Kasym [ pát 29. srp 2008 7:25:26 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: paka zadni brzdy |
stafflik píše: Páčku brzdy nesvařovat...  Ikdyž, je to zadní, tak tam bych to celkem přežvékl. nevidim důvod proč ne...pokud to udělá někdo kdo to opravdu umí tak nevidim problém...pokud to někde znovu praskne v důsledku pádu tak určitě ne ve sraru ,ale někde vedlo.
|
Autor: |
p.ninja [ pát 29. srp 2008 20:00:26 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: paka zadni brzdy |
je fakt, že to je hliník a vaření nic moc, nevim jak moc ji používáš, ale nedoporučuju. Jinak ja ji taky ulomil a sháněl a sháněl až jsem se ujistil, že neseženu, takže jsem koupil origo za 2400,-Kč, je to hrůza za kus hliníku ale druhovýroba týhle věci fakt neexistuje a vzhledem k tomu, že je to jedna z prvních věcí která praská při pádu tak se ani jetá koupit nedá. Takýe bejt tebou tak se plácnu přes kapsu
|
Autor: |
nitram [ sob 30. srp 2008 9:54:34 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: paka zadni brzdy |
spiedr píše: Kupoval sem ji ve K.Varech za 1200Kč.......motobouracky.cz
diky....super maj ji tam za 1602 Kc, sice to je mazec za kus hliniku ale lepsi nez dvaapul...toho svareni se taky trochu bojim, mel jsem ji zbrousenou o silnici coz jsem ani predtim nevedel, myslel jsem ze skrtam jenom stupackou, takze radsi ji koupim. Dik
|
Autor: |
spiedr [ sob 30. srp 2008 20:37:27 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: paka zadni brzdy |
nitram píše: spiedr píše: Kupoval sem ji ve K.Varech za 1200Kč.......motobouracky.cz diky....super maj ji tam za 1602 Kc, sice to je mazec za kus hliniku ale lepsi nez dvaapul...toho svareni se taky trochu bojim, mel jsem ji zbrousenou o silnici coz jsem ani predtim nevedel, myslel jsem ze skrtam jenom stupackou, takze radsi ji koupim. Dik jj nemáš zač maj tam dost věcí na svéčka kupoval sem tam ještě plexi a ty ceny nejsou zas tak hrozný.
|
Autor: |
stafflik [ pon 01. zář 2008 16:22:16 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: paka zadni brzdy |
popiSV píše: stafflik píše: Páčku brzdy nesvařovat...  Ikdyž, je to zadní, tak tam bych to celkem přežvékl. pokud je to svařený dobře, tak se to pevností vyrovná neporušené součásti
nevařit, protože to neni hliník ale slitina o keré nikdo nic neví. Podle toho co sem o těch mrchách zjišťoval tak je v tom zinek a proto to při vaření dělá bordel. Samozřejmě že pokud je to dobře svařeny někým kdo to umí, tak je to v pohodě, problem je ten že ten kdo to fakt umí ti to nesvaří právě proto že o tom materiálu nic neví. Vim o pár lidech co to svařovali a drží to. Ale to neznamená že je to tak zavařeny že to nepovoli v krizi kdypo tom hamtneš na tvrdo. A pak.......
|
Autor: |
Kasym [ úte 02. zář 2008 7:53:20 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: paka zadni brzdy |
stafflik píše: popiSV píše: stafflik píše: Páčku brzdy nesvařovat...  Ikdyž, je to zadní, tak tam bych to celkem přežvékl. pokud je to svařený dobře, tak se to pevností vyrovná neporušené součásti nevařit, protože to neni hliník ale slitina o keré nikdo nic neví. Podle toho co sem o těch mrchách zjišťoval tak je v tom zinek a proto to při vaření dělá bordel. Samozřejmě že pokud je to dobře svařeny někým kdo to umí, tak je to v pohodě, problem je ten že ten kdo to fakt umí ti to nesvaří právě proto že o tom materiálu nic neví. Vim o pár lidech co to svařovali a drží to. Ale to neznamená že je to tak zavařeny že to nepovoli v krizi kdypo tom hamtneš na tvrdo. A pak....... Hliníkové lité slitiny se dělí na siluminy (Al s obsahem Si), hydronaly (Al s pbsahem Mg) a duraly (Al s obsahem Cu). Víka motorových, převodových a podobných odlitků se vyrábějí z 99% ze siluminu. Tzn. doporučuji to zavařit touto slitimou, ale můžeš to klidně zavařit čistým hliníkem. Zavařuje se to v argonu nebo v tavicí soli, aby se zabránilo přístupu vzduchu. Pokud ta prasklina nemá vliv na konečnou pevnost spoje (není namáhána), klidně to můžeš zalepit tmelem na bázi hliníku (např. Diamant tmelem), který má obdobné vlastnosti jako okolní materiál a je opracovatelný (dá se brousit). Jak to uděláš je na tobě, pro zavařování musíš najít někoho kdo to provádí, např. nějakou hlinikárnu, která určitě tímto způsobem opravuje odlitky (mimo tmelení) P.S.Kdo z vás vůbec používá zadní brzdu?Já teda hodně vyjmečně.
|
Autor: |
keyman [ úte 02. zář 2008 8:39:42 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: paka zadni brzdy |
stafflik píše: Ale to neznamená že je to tak zavařeny že to nepovoli v krizi kdypo tom hamtneš na tvrdo. A pak....... Myslim, ze kdyz to zahamtnes v krizovce zadni brzdu na plno, bude lepsi, kdyz povoli.
|
Autor: |
stafflik [ úte 02. zář 2008 16:35:38 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: paka zadni brzdy |
keyman píše: Myslim, ze kdyz to zahamtnes v krizovce zadni brzdu na plno, bude lepsi, kdyz povoli. 
ale notáák!! Dyť tam pišu že jelikož je to zadní tak je to fuk... Tady mám namysli spíš přední..
Kasym> ty o tom máš nejaky poznatky?? Docela by mě to zajimalo. Jestli mužeš pošli mi odkazy kde si to vyštrachal. Oběhal sem pár firem co vaří, rovnají a jinak opravují hlinikovy díly a nikde mi to nechtěli, po zjištění že jde o brzdovy páčky, zavařit. Když mi ukazoval jak vypadá páčka zavařená čistym hliníkem tak mu musim dat zapravdu. Dyštak na SZ. Rád bych tomu přišel nakloub. Děkan
|
Autor: |
Kasym [ stř 03. zář 2008 7:32:39 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: paka zadni brzdy |
škoda ,že jsem tu páčku nevyfotil před svařením...včera jsem dávál zavařenou zadní brzdu mladý na SV..po přebroušení a zavaření nikdo nepozná,že byla zavařená...po montáží jsem na ní párkár dupnul a že by mi ulítla to ani náznakem...nechám to nakaždym jak se rozhodne já každopádně 2500 za novou nedám.
|
Autor: |
dany [ stř 03. zář 2008 7:37:07 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: paka zadni brzdy |
.......[/quote] Hliníkové lité slitiny se dělí na siluminy (Al s obsahem Si), hydronaly (Al s pbsahem Mg) a duraly (Al s obsahem Cu). Víka motorových, převodových a podobných odlitků se vyrábějí z 99% ze siluminu. Tzn. doporučuji to zavařit touto slitimou, ale můžeš to klidně zavařit čistým hliníkem. Zavařuje se to v argonu nebo v tavicí soli, aby se zabránilo přístupu vzduchu. Pokud ta prasklina nemá vliv na konečnou pevnost spoje (není namáhána), klidně to můžeš zalepit tmelem na bázi hliníku (např. Diamant tmelem), který má obdobné vlastnosti jako okolní materiál a je opracovatelný (dá se brousit). Jak to uděláš je na tobě, pro zavařování musíš najít někoho kdo to provádí, např. nějakou hlinikárnu, která určitě tímto způsobem opravuje odlitky (mimo tmelení) P.S.Kdo z vás vůbec používá zadní brzdu?Já teda hodně vyjmečně.[/quote][/quote]
Dovolim si te malinko opravit: slitinu sice cistym hlinikem v nouzi zavaris, ale je to na nic. Plati to naopak- cisty hlinik zavarit slitinou ano, slitinu cistym Al ne. Tmel, treba plasticky hlinik, je pouze pro vizualni ucel, ne pro pevnostni.
|
Autor: |
Kasym [ stř 03. zář 2008 8:26:50 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: paka zadni brzdy |
dany píše: ....... Hliníkové lité slitiny se dělí na siluminy (Al s obsahem Si), hydronaly (Al s pbsahem Mg) a duraly (Al s obsahem Cu). Víka motorových, převodových a podobných odlitků se vyrábějí z 99% ze siluminu. Tzn. doporučuji to zavařit touto slitimou, ale můžeš to klidně zavařit čistým hliníkem. Zavařuje se to v argonu nebo v tavicí soli, aby se zabránilo přístupu vzduchu. Pokud ta prasklina nemá vliv na konečnou pevnost spoje (není namáhána), klidně to můžeš zalepit tmelem na bázi hliníku (např. Diamant tmelem), který má obdobné vlastnosti jako okolní materiál a je opracovatelný (dá se brousit). Jak to uděláš je na tobě, pro zavařování musíš najít někoho kdo to provádí, např. nějakou hlinikárnu, která určitě tímto způsobem opravuje odlitky (mimo tmelení) P.S.Kdo z vás vůbec používá zadní brzdu?Já teda hodně vyjmečně.
Dovolim si te malinko opravit: slitinu sice cistym hlinikem v nouzi zavaris, ale je to na nic. Plati to naopak- cisty hlinik zavarit slitinou ano, slitinu cistym Al ne. Tmel, treba plasticky hlinik, je pouze pro vizualni ucel, ne pro pevnostni.
pak že se tu nenajdou odborníci...já to nemám ze svý hlavy. myslím,že s tím tmelem to tam je napsaný.
|
Autor: |
stafflik [ stř 03. zář 2008 17:34:18 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: paka zadni brzdy |
dany píše: Dovolim si te malinko opravit: slitinu sice cistym hlinikem v nouzi zavaris, ale je to na nic. Plati to naopak- cisty hlinik zavarit slitinou ano, slitinu cistym Al ne.
Už sem si začinal myslet že su magor, dyš tu všichni maji za to že je to brnkačka... Eště že tak..
|
Autor: |
popi [ čtv 04. zář 2008 21:39:42 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: paka zadni brzdy |
Kasym píše: Hliníkové lité slitiny se dělí na siluminy (Al s obsahem Si), hydronaly (Al s pbsahem Mg) a duraly (Al s obsahem Cu). Víka motorových, převodových a podobných odlitků se vyrábějí z 99% ze siluminu. Tzn. doporučuji to zavařit touto slitimou, ale můžeš to klidně zavařit čistým hliníkem. Zavařuje se to v argonu nebo v tavicí soli, aby se zabránilo přístupu vzduchu. Pokud ta prasklina nemá vliv na konečnou pevnost spoje (není namáhána), klidně to můžeš zalepit tmelem na bázi hliníku (např. Diamant tmelem), který má obdobné vlastnosti jako okolní materiál a je opracovatelný (dá se brousit). Jak to uděláš je na tobě, pro zavařování musíš najít někoho kdo to provádí, např. nějakou hlinikárnu, která určitě tímto způsobem opravuje odlitky (mimo tmelení) P.S.Kdo z vás vůbec používá zadní brzdu?Já teda hodně vyjmečně.
Navíc duralů je taky spousta, ale zákad je pořád stejnej...
Jinak souhlasím s kasymem... u přední brzdy bych už byl neklidnější, zleží kde by byla prasklá...
|
Stránka 1 z 2 |
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|