Četl jsem článek,že litr sv škrtá v náklonech vejfukama o asfalt.Zajímá mě,jestli při jízdě na koleno nejprve škrtnu hlásičema nebo i vejfukem zároveň.
Registrován: sob 26. led 2008 22:55:27 Příspěvky: 67 Bydliště: Opava
prvně jde výfuk, ale je to už ve větším náklonu, koleno si dáš v poho i bez toho aby jsi dřel výfuk, já teda dřel výfuk jenom jednou a už si dávám bacha
Existuje technický řešení, jak zúžit profil motorky.. laufy přiblížit ke středu osy. Vychytávka v podobě šikmého nádstavce je tady.. http://www.chewys-stuff.co.uk/ (viz. odkaz Angled can mod kits). Šikula vyřeší sám, ostatní můžou zakoupit.
Tak včera jsem konečně začal brousit slidery na SV1000S.Celkem mi to chybělo,na GSXR1000 to bylo snadnější,dvouvál chce o dost více citu.Ale nepočítám s tím,že začnu za jízdy brousit i výfuky.Takový magor zase nejsem!
No,ty vejfuky jsem opravdu brousit nechtěl,proto jsem se napřed zeptal na skušenosti.Ale dnes jsem si to konečně vyzkoušel v praxi a koleno tam sedlo jak pr.el na hajzl.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru