No o tom sem teda nevedel.Ale asi to je pro japonskej trh-mensi kubatura stejnej vykon.Ja jezdil bandita 400.V japonsku to maj totiz desne slozity ohledne ridicaku,maj tam plno ruznych kategorii-ne jak u nas ze sou jen dve.A navic to maj rozliseny podle kubatury a ne podle vykonu,takze se do japonska delaj mensi motory ale vykonove sou stejny nebo podobny jako ty evropsky masiny...
Autor:
Pšán [ ned 08. úno 2009 23:52:05 ]
Předmět příspěvku:
Re: SV 400 S
..jj,japonci si něco nechávjí pro svůj trh.... ..a pak to nějaký dovozce dotáhne třeba i sem.. ..poprvé jsem 4 viděl asi před pěti léty..zaujala mě,že měla jen jeden kotouč,tak jsem to chvíli očumoval a na motoru našel vyraženou kubatůru..do té doby jsem o tom nevěděl.. ..člověk se holt furt učí..
Autor:
Shorty [ pon 09. úno 2009 0:01:01 ]
Předmět příspěvku:
Re: SV 400 S
No kdoví jestli je to pravdivý, jestli to není jenom nějakej podvrh a jsou tam jenom nálepky. Páč jinak mi to podle fotek připadá úplně stejný jak 650.
Autor:
Nejt [ pon 09. úno 2009 0:01:54 ]
Předmět příspěvku:
Re: SV 400 S
Dělala se 400cc verze, je to i na suzukicycles.org.
Tak beru zpátky , to čučím a má to parádní výkon na 400ccm
Autor:
mateSAS [ pon 09. úno 2009 0:36:08 ]
Předmět příspěvku:
Re: SV 400 S
Ja mival VFRo 400 ....... taky to melo pres 60 kobylek a syalo to pres 200 ..... cili na to, ze to byl "malej chcipak.tak velmi slusny svezeni"... sak taky V4 Ale i tak - pod pet tisic ses nerozjel ... kolem osmi to zacalo pekne tahnout ... a pokud jsi chtel jet pilu, tak porad deset a vys ...
nadrz to melo na 12 litru a zralo to 8 ..........
Autor:
zdenysrx6 [ pon 09. úno 2009 20:59:56 ]
Předmět příspěvku:
Re: SV 400 S
v japonsku maj čtyřstovky bud výhodnější pojištění,nebo ty řidičaky,viděl sem i hondu NTV 400