Právě je čtv 28. bře 2024 10:12:50

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: prechod na SV
Nový příspěvekNapsal: pon 07. bře 2011 21:51:25 
Offline
nováček

Registrován: pon 07. bře 2011 21:39:06
Příspěvky: 7
cavte.... riesim dilemu
po yamahe FZ6 planujem prechod na 2v, najlepsie SVcko :shock:
tu ale nastava otazka: nebude mi to po Fz slabe? niesom strelec, ale par krat som jej vytrel pavucinu riadne... ale vacsinou jazdim v ramci zakona... a nic viac... nizsie otacky a kludna jazda..
ist do 650 alebo radsej dosporit a pozhanat litra?
a dalsia: je velky rozdiel v posede na N a S????? apropo, bude aj ladvinka ..no ona uz je ale moto nieje no :shock:


povodny zamer bol : sv 650 n rocnik 2006/2007


{ SHARE_ON_FACEBOOK } { SHARE_ON_TWITTER }
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: prechod na SV
Nový příspěvekNapsal: pon 07. bře 2011 22:23:18 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 17. říj 2007 21:13:12
Příspěvky: 6556
Bydliště: Praha
ja bych sel do litra

_________________
(2006) - CBR125R K5 + (2007) - SV650S K4 > (2011) - SV650R K4 > (2012) SV650RR K8 + (CBR600RR K5) > (2021) SV650RR K8 + GSX-R1000 K6 + CBF600S-ABS K6


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: prechod na SV
Nový příspěvekNapsal: pon 07. bře 2011 23:04:46 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pon 25. úno 2008 20:53:14
Příspěvky: 500
Bydliště: Praha 9-Libeň
Pokud chceš zkutečně SV , tak jdi do litra....a jdi do S.
Já bych už nahatýho nic nechtěl, ale to záleží na jedincovi...

_________________
Jawa 50, Čz 175, Honda cb 750, Suzuki sv 1000s k3,

"Když do pekla, tak se vší parádou!"


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: prechod na SV
Nový příspěvekNapsal: pon 07. bře 2011 23:57:38 
Offline
nováček

Registrován: pon 07. bře 2011 21:39:06
Příspěvky: 7
no ako pisem niesom strelec.. pokojna jazda ..sem tam raz za rok vysantenie sa.. a cem aby nemalo sialenu spotrebu.. neviem ako je to s SVckami .. som v nich uplny laik


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: prechod na SV
Nový příspěvekNapsal: úte 08. bře 2011 0:35:42 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 17. říj 2007 21:13:12
Příspěvky: 6556
Bydliště: Praha
stiki2 píše:
no ako pisem niesom strelec.. pokojna jazda ..sem tam raz za rok vysantenie sa.. a cem aby nemalo sialenu spotrebu.. neviem ako je to s SVckami .. som v nich uplny laik

ohledne spotreby je toho tu napsano dost
hledej vyraz spotreba kolik to zere apod

_________________
(2006) - CBR125R K5 + (2007) - SV650S K4 > (2011) - SV650R K4 > (2012) SV650RR K8 + (CBR600RR K5) > (2021) SV650RR K8 + GSX-R1000 K6 + CBF600S-ABS K6


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: prechod na SV
Nový příspěvekNapsal: úte 08. bře 2011 0:46:35 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 03. lis 2007 12:18:08
Příspěvky: 2078
Bydliště: Rosice
Pokud to máš opravdu na poklidnou jízdu a chceš nízkou spotřebu, tak je značka ideál asi SV 650 2007 (má jiné mapy a 2 svíce na válec => nižší spotřeba).

Ale zase píšeš, že občas budeš jezdit ve 2 (otázka je jak moc). Na nějaké velké cestování ve 2 rozhodně 650 není. Když se okufruje, nafasuje a osadí 2ma jezdci, tak je to celkem utrpení a je problém akcelerace při předjíždění. Ale pokud by mělo jít o pár kratších vyjížděk během roku, tak to nemá cenu řešit :wave:. Pro jednoho jezdce je při smíření se s menším výkonem 650 naprosto ideální volba.

A výběr eSko či eN si rozhodni sám. Ideálně se na obou motorkách svez a uvidíš, co ti sedne lépe do rukou. Já mám rád klasickou koncepci, takže za mě naháče, ale je to fakt na každém, co si vybere :-). Ideální na pohodové ježdění by asi byl hybrid mezi eSkem a eNkem (kapoty + klasická řidítka), něco jako je třeba eSková Bandaska.

_________________
Jawa 555 >> Simson S51 >> ČZ 471 >> SV 650 N >> SF 848
http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=130 –– Moje gallerka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: prechod na SV
Nový příspěvekNapsal: úte 08. bře 2011 11:00:33 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 23. dub 2009 19:14:22
Příspěvky: 480
SV 1000 S - jedina rozumna volba
ak riesis spotrebu, kup si babetu ;)

_________________
...-> Svist SV1000SZ -> ... -> KTM RC8 R


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: prechod na SV
Nový příspěvekNapsal: úte 08. bře 2011 11:32:45 
Offline
nováček

Registrován: pon 07. bře 2011 21:39:06
Příspěvky: 7
babetu, alebo inac napisane skutrika v zalohe mam ,-) len daco na par vejletov hladam a na obcasne poblaznenie :-D

bude problem najst sv liter v gut stave mam pocit , to iste plati aj o jazdenej 650

mozno zlomim niekoho na skusobnu jazdu SVcky :-D

inac to je ten isty motor ako ma aj DL 650 nie? na tom som sa viezol a slo to paraaadne .. dvaja v pohode


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: prechod na SV
Nový příspěvekNapsal: úte 08. bře 2011 11:38:49 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 23. dub 2009 19:14:22
Příspěvky: 480
sv liter v najlepsom stave na planete som predal minuly maj :)
ale je ich dost v ponuke, urcite najdes naky slusny
sestikilo fakt neber, to "nejede, netaha, zere" :D

_________________
...-> Svist SV1000SZ -> ... -> KTM RC8 R


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: prechod na SV
Nový příspěvekNapsal: úte 08. bře 2011 11:50:12 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pon 25. úno 2008 20:53:14
Příspěvky: 500
Bydliště: Praha 9-Libeň
http://www.suzukisv.cz/sv-forum/viewtop ... f=35&t=854

_________________
Jawa 50, Čz 175, Honda cb 750, Suzuki sv 1000s k3,

"Když do pekla, tak se vší parádou!"


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: prechod na SV
Nový příspěvekNapsal: úte 08. bře 2011 12:24:10 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 03. lis 2007 12:18:08
Příspěvky: 2078
Bydliště: Rosice
kufor píše:
sestikilo fakt neber, to "nejede, netaha, zere" :D
To že nějak extrémně netahá a nejede bych eventálně připustil, ale že žere :-D? To jsem se opravdu pobavil :-). Mám ozkoušeno, že s K3 se na rovném terénu (Maďarsko) při cestovní rychlosti 110 km / hod dá dostat pod 3,5 l / 100 km u K3. Jak jsem zmiňoval K7 a výše, tak ta jezdí většinou ještě o 0,5 l / 100 km méně :-).

stiki2 píše:
inac to je ten isty motor ako ma aj DL 650 nie? na tom som sa viezol a slo to paraaadne .. dvaja v pohode
Fakt záleží, jak s tím chceš jezdit. V partě jsme jednou s malým stromkem ověšeným 3mi kufry, stany, spacáky a 2ma osobami jel a předjet někoho mimo obec při rychlosti nad 130 bylo utrpení a docela hodně nebezpečná věc. Výkon už tam na to nebyl a jelo se skoro pořád full gas. Ale otázka je fakt, na co tu motorku chceš :wave:.

_________________
Jawa 555 >> Simson S51 >> ČZ 471 >> SV 650 N >> SF 848
http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=130 –– Moje gallerka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: prechod na SV
Nový příspěvekNapsal: úte 08. bře 2011 12:26:59 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: ned 15. úno 2009 15:44:21
Příspěvky: 1091
Bydliště: Ústí nad Labem
kufor píše:
sv liter v najlepsom stave na planete som predal minuly maj :)

dobře ty !! :good:

_________________
Suzuki SV 650N 00' > Suzuki SV 1000S K3'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: prechod na SV
Nový příspěvekNapsal: úte 08. bře 2011 12:35:18 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: ned 15. úno 2009 15:44:21
Příspěvky: 1091
Bydliště: Ústí nad Labem
přidám také své postřehy. měl jsem sv650n r.v.2000 a tedka mám sv1000s r.v.2003. když shrnu objektivne vyuziti obou motorek v mem pripade, tak na 650 se clovek vic vyblbne. motorka je lehci v pripade 650n r.v. 2000 i mensi, ma v zadu 160 pneu a krasne se sjede az na hranu i v beznem provozu, karbecove 650 ma takovej lepsi mechanictejsi zvuk. novej litr je vyssi, tezsi, vzadu ma sice krasnou 180 pneu, ale jeste jsem ji ani jednou nesjel na hranu. mozna je to tim jak je moto vyssi a ja se to bojim jeste vic sklopit. jinak zvuk je good, vo tom zadna. esko je lepsi v tom, ze pri vyssich rychlostech na tebe nefouka, ale zase kdyz jedes na enku 150km/h, tak je to vo nicom jinem :). je fakt ze casto jezdim tak kol 150km/h, takze to da i 650. muj nazor je ten, ze na 650 jsem se vyradil trochu vic, litr je dobrej na cestovani a rychlejsi presuny...

_________________
Suzuki SV 650N 00' > Suzuki SV 1000S K3'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: prechod na SV
Nový příspěvekNapsal: úte 08. bře 2011 12:50:45 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pon 13. dub 2009 11:06:22
Příspěvky: 260
Kufor myslím že při dnešních cenách benzínu,když se to posere v Lybii-odhady až 45 korun,už tu spotřebu budem řešit všichni :beg:

_________________
Simson,Jawa,MZ,SV 650S K3,GSR 750 L2


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: prechod na SV
Nový příspěvekNapsal: úte 08. bře 2011 13:12:34 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 23. dub 2009 19:14:22
Příspěvky: 480
jirin.sv píše:
kufor píše:
sestikilo fakt neber, to "nejede, netaha, zere" :D
To že nějak extrémně netahá a nejede bych eventálně připustil, ale že žere :-D? To jsem se opravdu pobavil :-). Mám ozkoušeno, že s K3 se na rovném terénu (Maďarsko) při cestovní rychlosti 110 km / hod dá dostat pod 3,5 l / 100 km u K3. Jak jsem zmiňoval K7 a výše, tak ta jezdí většinou ještě o 0,5 l / 100 km méně :-).


jasneee ;)
preto som to dal do uvodzoviek ako vtip
na motorke sa predsa spotreba neriesi, to je vec pre zabavu
...ale kazdy to ma hodene inac

_________________
...-> Svist SV1000SZ -> ... -> KTM RC8 R


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: prechod na SV
Nový příspěvekNapsal: úte 08. bře 2011 14:35:38 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08
Příspěvky: 3115
Bydliště: AMD Brno
no na to, jaký hovno to jede, by to nemuselo žrát vůbec nic :twisted:

_________________
fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: prechod na SV
Nový příspěvekNapsal: úte 08. bře 2011 20:33:04 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 24. kvě 2008 23:42:46
Příspěvky: 1804
Bydliště: Štěchov
Nejt> :D

stiki2> Sice jsme na SV foru, ale nemusel by být ani špatnej výběr Yamaha FZS 1000. Cenově jsou na tom super a pokud nejseš zarytej 2-válista, tak má v hodně věcech nahoru.

_________________
Začalo to 05 jednoskokem -> potom dlouho ČZ 175 -> pak modré SV650S -> a teď eruška


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: prechod na SV
Nový příspěvekNapsal: úte 08. bře 2011 21:42:54 
Offline
nováček

Registrován: pon 07. bře 2011 21:39:06
Příspěvky: 7
to ze chcem skusit nieco ine ako 4valcek.. fz 6 nebola zla moto, ale pri pohodovej jazde s priatelkou ten motor trpel :bye: .... presne podla predpisov, ani o 1 km/h viac (cize sem tam 50 inde 70,90 a max 130 dialnica) ked som sprvu jazdieval sam tak sla do obmedzovaca stale :twisted: . ale uz viac ako rok mam batoztek :cool: cize potrebujem daco co ma spravny zatah v nizsich otackach .. a dalsia vec, sv S sa mi vzdy pacila dizajnovo.. ide len o motor .. do leta ale mam cas.. budem hladat a hladat a hladat ;)

na sv 1000 s som uz sedel ale neviezol sa :banghead:
Obrázek
snad mi nieje velka ;)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: prechod na SV
Nový příspěvekNapsal: ned 13. bře 2011 21:38:51 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 15. kvě 2008 11:18:51
Příspěvky: 375
Bydliště: okr. Prostějov
jirin.sv píše:
kufor píše:
sestikilo fakt neber, to "nejede, netaha, zere" :D
To že nějak extrémně netahá a nejede bych eventálně připustil, ale že žere :-D? To jsem se opravdu pobavil :-). Mám ozkoušeno, že s K3 se na rovném terénu (Maďarsko) při cestovní rychlosti 110 km / hod dá dostat pod 3,5 l / 100 km u K3. Jak jsem zmiňoval K7 a výše, tak ta jezdí většinou ještě o 0,5 l / 100 km méně :-).

stiki2 píše:
inac to je ten isty motor ako ma aj DL 650 nie? na tom som sa viezol a slo to paraaadne .. dvaja v pohode
Fakt záleží, jak s tím chceš jezdit. V partě jsme jednou s malým stromkem ověšeným 3mi kufry, stany, spacáky a 2ma osobami jel a předjet někoho mimo obec při rychlosti nad 130 bylo utrpení a docela hodně nebezpečná věc. Výkon už tam na to nebyl a jelo se skoro pořád full gas. Ale otázka je fakt, na co tu motorku chceš :wave:.

tak já si na cestování na 650 s kuframa, stanem, a pasažérem nestěžuju, jezdím takhle v létě docela dost, je fakt, že už to nemá výkonu na rozdávání, ale pořád tam nějakej ten potenciál na svižnější předjíždění je :grin: akorát se musí trošku víc řadit ;)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: prechod na SV
Nový příspěvekNapsal: ned 13. bře 2011 21:56:44 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22
Příspěvky: 2620
Bydliště: Štatl
obecně...
650 je pro holki.nedokážu si představit nalodit na 650 za sebe batoh,bagáž na dovču.....a vyrazit... :lol:
jednak to nepojde,druhak bych se posral strachem z brzd....
a jak se stiki dívám,taky nebudeš z těch,co mají ideální postavu na mašinu( o hlavu větší,než kýbl a váha kolem 60-ti kg)....tže ani chvilu bych být tebou nepřemýšlel a vzal litr.... :good:
sám měřím 189 cm,vážím koem 95 kg(suchá váha)........prostě litr a hotovo..... ;)

_________________
Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz