Suzuki SV.cz forum
http://www.suzukisv.cz//forum/

prechod na SV
http://www.suzukisv.cz//forum/viewtopic.php?f=59&t=2945
Stránka 1 z 2

Autor:  stiki2 [ pon 07. bře 2011 21:51:25 ]
Předmět příspěvku:  prechod na SV

cavte.... riesim dilemu
po yamahe FZ6 planujem prechod na 2v, najlepsie SVcko :shock:
tu ale nastava otazka: nebude mi to po Fz slabe? niesom strelec, ale par krat som jej vytrel pavucinu riadne... ale vacsinou jazdim v ramci zakona... a nic viac... nizsie otacky a kludna jazda..
ist do 650 alebo radsej dosporit a pozhanat litra?
a dalsia: je velky rozdiel v posede na N a S????? apropo, bude aj ladvinka ..no ona uz je ale moto nieje no :shock:


povodny zamer bol : sv 650 n rocnik 2006/2007

Autor:  shark [ pon 07. bře 2011 22:23:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: prechod na SV

ja bych sel do litra

Autor:  Honza [ pon 07. bře 2011 23:04:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: prechod na SV

Pokud chceš zkutečně SV , tak jdi do litra....a jdi do S.
Já bych už nahatýho nic nechtěl, ale to záleží na jedincovi...

Autor:  stiki2 [ pon 07. bře 2011 23:57:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: prechod na SV

no ako pisem niesom strelec.. pokojna jazda ..sem tam raz za rok vysantenie sa.. a cem aby nemalo sialenu spotrebu.. neviem ako je to s SVckami .. som v nich uplny laik

Autor:  shark [ úte 08. bře 2011 0:35:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: prechod na SV

stiki2 píše:
no ako pisem niesom strelec.. pokojna jazda ..sem tam raz za rok vysantenie sa.. a cem aby nemalo sialenu spotrebu.. neviem ako je to s SVckami .. som v nich uplny laik

ohledne spotreby je toho tu napsano dost
hledej vyraz spotreba kolik to zere apod

Autor:  jirin.sv [ úte 08. bře 2011 0:46:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: prechod na SV

Pokud to máš opravdu na poklidnou jízdu a chceš nízkou spotřebu, tak je značka ideál asi SV 650 2007 (má jiné mapy a 2 svíce na válec => nižší spotřeba).

Ale zase píšeš, že občas budeš jezdit ve 2 (otázka je jak moc). Na nějaké velké cestování ve 2 rozhodně 650 není. Když se okufruje, nafasuje a osadí 2ma jezdci, tak je to celkem utrpení a je problém akcelerace při předjíždění. Ale pokud by mělo jít o pár kratších vyjížděk během roku, tak to nemá cenu řešit :wave:. Pro jednoho jezdce je při smíření se s menším výkonem 650 naprosto ideální volba.

A výběr eSko či eN si rozhodni sám. Ideálně se na obou motorkách svez a uvidíš, co ti sedne lépe do rukou. Já mám rád klasickou koncepci, takže za mě naháče, ale je to fakt na každém, co si vybere :-). Ideální na pohodové ježdění by asi byl hybrid mezi eSkem a eNkem (kapoty + klasická řidítka), něco jako je třeba eSková Bandaska.

Autor:  kufor [ úte 08. bře 2011 11:00:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: prechod na SV

SV 1000 S - jedina rozumna volba
ak riesis spotrebu, kup si babetu ;)

Autor:  stiki2 [ úte 08. bře 2011 11:32:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: prechod na SV

babetu, alebo inac napisane skutrika v zalohe mam ,-) len daco na par vejletov hladam a na obcasne poblaznenie :-D

bude problem najst sv liter v gut stave mam pocit , to iste plati aj o jazdenej 650

mozno zlomim niekoho na skusobnu jazdu SVcky :-D

inac to je ten isty motor ako ma aj DL 650 nie? na tom som sa viezol a slo to paraaadne .. dvaja v pohode

Autor:  kufor [ úte 08. bře 2011 11:38:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: prechod na SV

sv liter v najlepsom stave na planete som predal minuly maj :)
ale je ich dost v ponuke, urcite najdes naky slusny
sestikilo fakt neber, to "nejede, netaha, zere" :D

Autor:  Honza [ úte 08. bře 2011 11:50:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: prechod na SV

http://www.suzukisv.cz/sv-forum/viewtop ... f=35&t=854

Autor:  jirin.sv [ úte 08. bře 2011 12:24:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: prechod na SV

kufor píše:
sestikilo fakt neber, to "nejede, netaha, zere" :D
To že nějak extrémně netahá a nejede bych eventálně připustil, ale že žere :-D? To jsem se opravdu pobavil :-). Mám ozkoušeno, že s K3 se na rovném terénu (Maďarsko) při cestovní rychlosti 110 km / hod dá dostat pod 3,5 l / 100 km u K3. Jak jsem zmiňoval K7 a výše, tak ta jezdí většinou ještě o 0,5 l / 100 km méně :-).

stiki2 píše:
inac to je ten isty motor ako ma aj DL 650 nie? na tom som sa viezol a slo to paraaadne .. dvaja v pohode
Fakt záleží, jak s tím chceš jezdit. V partě jsme jednou s malým stromkem ověšeným 3mi kufry, stany, spacáky a 2ma osobami jel a předjet někoho mimo obec při rychlosti nad 130 bylo utrpení a docela hodně nebezpečná věc. Výkon už tam na to nebyl a jelo se skoro pořád full gas. Ale otázka je fakt, na co tu motorku chceš :wave:.

Autor:  tony_ul [ úte 08. bře 2011 12:26:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: prechod na SV

kufor píše:
sv liter v najlepsom stave na planete som predal minuly maj :)

dobře ty !! :good:

Autor:  tony_ul [ úte 08. bře 2011 12:35:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: prechod na SV

přidám také své postřehy. měl jsem sv650n r.v.2000 a tedka mám sv1000s r.v.2003. když shrnu objektivne vyuziti obou motorek v mem pripade, tak na 650 se clovek vic vyblbne. motorka je lehci v pripade 650n r.v. 2000 i mensi, ma v zadu 160 pneu a krasne se sjede az na hranu i v beznem provozu, karbecove 650 ma takovej lepsi mechanictejsi zvuk. novej litr je vyssi, tezsi, vzadu ma sice krasnou 180 pneu, ale jeste jsem ji ani jednou nesjel na hranu. mozna je to tim jak je moto vyssi a ja se to bojim jeste vic sklopit. jinak zvuk je good, vo tom zadna. esko je lepsi v tom, ze pri vyssich rychlostech na tebe nefouka, ale zase kdyz jedes na enku 150km/h, tak je to vo nicom jinem :). je fakt ze casto jezdim tak kol 150km/h, takze to da i 650. muj nazor je ten, ze na 650 jsem se vyradil trochu vic, litr je dobrej na cestovani a rychlejsi presuny...

Autor:  Kaja [ úte 08. bře 2011 12:50:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: prechod na SV

Kufor myslím že při dnešních cenách benzínu,když se to posere v Lybii-odhady až 45 korun,už tu spotřebu budem řešit všichni :beg:

Autor:  kufor [ úte 08. bře 2011 13:12:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: prechod na SV

jirin.sv píše:
kufor píše:
sestikilo fakt neber, to "nejede, netaha, zere" :D
To že nějak extrémně netahá a nejede bych eventálně připustil, ale že žere :-D? To jsem se opravdu pobavil :-). Mám ozkoušeno, že s K3 se na rovném terénu (Maďarsko) při cestovní rychlosti 110 km / hod dá dostat pod 3,5 l / 100 km u K3. Jak jsem zmiňoval K7 a výše, tak ta jezdí většinou ještě o 0,5 l / 100 km méně :-).


jasneee ;)
preto som to dal do uvodzoviek ako vtip
na motorke sa predsa spotreba neriesi, to je vec pre zabavu
...ale kazdy to ma hodene inac

Autor:  Nejt [ úte 08. bře 2011 14:35:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: prechod na SV

no na to, jaký hovno to jede, by to nemuselo žrát vůbec nic :twisted:

Autor:  Shorty [ úte 08. bře 2011 20:33:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: prechod na SV

Nejt> :D

stiki2> Sice jsme na SV foru, ale nemusel by být ani špatnej výběr Yamaha FZS 1000. Cenově jsou na tom super a pokud nejseš zarytej 2-válista, tak má v hodně věcech nahoru.

Autor:  stiki2 [ úte 08. bře 2011 21:42:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: prechod na SV

to ze chcem skusit nieco ine ako 4valcek.. fz 6 nebola zla moto, ale pri pohodovej jazde s priatelkou ten motor trpel :bye: .... presne podla predpisov, ani o 1 km/h viac (cize sem tam 50 inde 70,90 a max 130 dialnica) ked som sprvu jazdieval sam tak sla do obmedzovaca stale :twisted: . ale uz viac ako rok mam batoztek :cool: cize potrebujem daco co ma spravny zatah v nizsich otackach .. a dalsia vec, sv S sa mi vzdy pacila dizajnovo.. ide len o motor .. do leta ale mam cas.. budem hladat a hladat a hladat ;)

na sv 1000 s som uz sedel ale neviezol sa :banghead:
Obrázek
snad mi nieje velka ;)

Autor:  Křída [ ned 13. bře 2011 21:38:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: prechod na SV

jirin.sv píše:
kufor píše:
sestikilo fakt neber, to "nejede, netaha, zere" :D
To že nějak extrémně netahá a nejede bych eventálně připustil, ale že žere :-D? To jsem se opravdu pobavil :-). Mám ozkoušeno, že s K3 se na rovném terénu (Maďarsko) při cestovní rychlosti 110 km / hod dá dostat pod 3,5 l / 100 km u K3. Jak jsem zmiňoval K7 a výše, tak ta jezdí většinou ještě o 0,5 l / 100 km méně :-).

stiki2 píše:
inac to je ten isty motor ako ma aj DL 650 nie? na tom som sa viezol a slo to paraaadne .. dvaja v pohode
Fakt záleží, jak s tím chceš jezdit. V partě jsme jednou s malým stromkem ověšeným 3mi kufry, stany, spacáky a 2ma osobami jel a předjet někoho mimo obec při rychlosti nad 130 bylo utrpení a docela hodně nebezpečná věc. Výkon už tam na to nebyl a jelo se skoro pořád full gas. Ale otázka je fakt, na co tu motorku chceš :wave:.

tak já si na cestování na 650 s kuframa, stanem, a pasažérem nestěžuju, jezdím takhle v létě docela dost, je fakt, že už to nemá výkonu na rozdávání, ale pořád tam nějakej ten potenciál na svižnější předjíždění je :grin: akorát se musí trošku víc řadit ;)

Autor:  Kawa [ ned 13. bře 2011 21:56:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: prechod na SV

obecně...
650 je pro holki.nedokážu si představit nalodit na 650 za sebe batoh,bagáž na dovču.....a vyrazit... :lol:
jednak to nepojde,druhak bych se posral strachem z brzd....
a jak se stiki dívám,taky nebudeš z těch,co mají ideální postavu na mašinu( o hlavu větší,než kýbl a váha kolem 60-ti kg)....tže ani chvilu bych být tebou nepřemýšlel a vzal litr.... :good:
sám měřím 189 cm,vážím koem 95 kg(suchá váha)........prostě litr a hotovo..... ;)

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/