Právě je sob 20. dub 2024 16:09:51

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: sv v recenzi
Nový příspěvekNapsal: čtv 24. kvě 2012 9:05:55 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: ned 20. čer 2010 16:23:03
Příspěvky: 318
Bydliště: Novomlýnské nádrže
Asi bych se měl svézt na něčem jinym pořádnym, abych pochopil co máte proti těm brzdám :D Mě se to zdá normální, prostě zmáčknu a brzdím, zmáčnu víc a brzdím víc, a zmáčnu silou tak letím přes přední kolo ... prostě jak za to chytím, tak to brzdí :D Ale myslím tím za normálního provozu, drom sem s tím nejel a nechystám se :)

_________________
zelená SV 650 N K3 + zelená Sohoo 125 (pitbike)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: sv v recenzi
Nový příspěvekNapsal: čtv 24. kvě 2012 9:17:15 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22
Příspěvky: 2620
Bydliště: Štatl
Blahic píše:
Asi bych se měl svézt na něčem jinym pořádnym, abych pochopil co máte proti těm brzdám :D Mě se to zdá normální, prostě zmáčknu a brzdím, zmáčnu víc a brzdím víc, a zmáčnu silou tak letím přes přední kolo ... prostě jak za to chytím, tak to brzdí :D Ale myslím tím za normálního provozu, drom sem s tím nejel a nechystám se :)

mno..zcela běžně na litru za sucha (bez jízdy) jsem byl schopen promáčknout brzdu až ke gripu....
páčka na nejvzdálenější poloze, brzdy odvzdušněny, pancéřky, kapalina RBF600....za normál provozu relativně dostačující....
litr má sice lepší brzdy, jak 650, ale stále axiální....výměna pancířek ničemu moc nepomohla...
o jízdě na dromu - radši nemluvit....pocit pěkně na pyču, když hrábneš na brzdu a promáčkneš ju.....
dále litr více váží (21 kg)....a já taky oproti spoustě střelců tady nejsem žádnej drobeček.....
nicméně, pokud si myslíš, že brzdy na SV650 jsou normální, tak nelez na nic, co má radiální třmeny, pumpu....to se tak namlsáš(jako já na Gixeru), že tě ty brzdy pak budou srát....
ikdyž...takovej Fazer600, rok 06 měl axiální pumpu a brzdil jedna báseň taky.....

_________________
Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: sv v recenzi
Nový příspěvekNapsal: čtv 24. kvě 2012 10:58:47 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: ned 20. čer 2010 16:23:03
Příspěvky: 318
Bydliště: Novomlýnské nádrže
Tak já moc možností kde vyzkoušet sednout na něco jinýho nemám :D Tak si aspoň budu libovat v tom jak mi to brzdí teď s pancéřkama :D Změnu třeba poznám až za pár let s přesedláním ;)

_________________
zelená SV 650 N K3 + zelená Sohoo 125 (pitbike)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: sv v recenzi
Nový příspěvekNapsal: čtv 24. kvě 2012 14:03:39 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 17. lis 2010 20:08:37
Příspěvky: 150
Bydliště: Neznašov
Přesně píšou o tom co jsem vyměnil :-)
Mám jiný předek,brzdy,centrál a teď i kola.
Tzn. super motorka

_________________
Suzuki SV 1000N, bylo S


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: sv v recenzi
Nový příspěvekNapsal: čtv 24. kvě 2012 14:54:23 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 29. úno 2012 16:22:44
Příspěvky: 16
Měl jsem možnost tento víkend jezdit na Sv1000s rok04 v seriovém stavu. A pokud to mám srovnávat třeba s Teletem (tl1000s), tak co je pro mě velký překvapení, je hmotnost motorky. Nevím ale prostě když jsem na to sedl, tak ze strany na stranu, mě to přišlo strašně lehký a do zatáček se to pěkně pokládalo. Co se týče motoru, je odost méně hlučný jak ten můj, co něco pamatuje,ale motorově mě to přišlo teda celkem mrtvý naproti teleti, hlavně cca od 7500ot. tam už není tak znatelný zátah a nemasírovalo to tak kulky na nádrž při ubrání, jak bych čekal :mrgreen: . Ohledně přední brzdy. Byla seriová a myslel jsem si že mě to na Tlku nebrdí moc ( mám 6pistky Tokico z Haya...), ale co je na SV vepředu, je fakt děs :scratch: přitom to měl na jaře ovzdušněný a novou kapalinu, ale prostě když jsem to "zahamstnul" tak mě to trochu připadlo, jak na kývačce bubny :-D Jinak za ty prachy si myslím, že je to super stroj a hlavně se na to dají sehnat díly celkem snadno.

_________________
Suzuki Tl1000s r.v.1999

www.tl1000.cz


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz