Právě je pát 29. bře 2024 11:47:25

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: přechod z 650 na 1000
Nový příspěvekNapsal: stř 09. zář 2015 19:05:50 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 28. črc 2011 17:32:37
Příspěvky: 39
Bydliště: Stará Boleslav
Zdar lidi je tu mezi váma někdo kdo přešel z 650 na litr? Mluvim o SV samozřejmě a nebo kdo vyzkoušel oboje a může porovnat jaký jsou mezi nima rozdíly. Případně se omlouvám kdyby tu tohle téma už někde bylo

_________________
PW50 > KX65 > YZ125 > Stadion S11 > SV650 N


{ SHARE_ON_FACEBOOK } { SHARE_ON_TWITTER }
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: přechod z 650 na 1000
Nový příspěvekNapsal: stř 09. zář 2015 19:21:32 
Offline
záklaďák

Registrován: sob 19. čer 2010 12:50:42
Příspěvky: 567
Bydliště: hradec kralove
Mám obě a střídam je. Každá z nich má něco do sebe.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: přechod z 650 na 1000
Nový příspěvekNapsal: stř 09. zář 2015 19:41:02 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 28. črc 2011 17:32:37
Příspěvky: 39
Bydliště: Stará Boleslav
Odjezdil jsem 4 sezony na 650N, pak sem zkusil gsxr600 a to si člověk užije jen na okruhu tak mě to táhne zase na dvouhrnek. Ale furt si nejsem jistej jestli zase 650 nebo zkusit 1000.

_________________
PW50 > KX65 > YZ125 > Stadion S11 > SV650 N


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: přechod z 650 na 1000
Nový příspěvekNapsal: stř 09. zář 2015 20:07:46 
Offline
záklaďák

Registrován: sob 19. čer 2010 12:50:42
Příspěvky: 567
Bydliště: hradec kralove
Nejlépe je se na tom projet osobně žádná recenze ti v tom nepomůže. Může ti to sednout nebo ne.u litrů ten výkon proti 650 samozřejmě je.ale co od toho ocekavas?? A nebo co s tím chceš jezdit. Rozpočtové na servis to je podobné.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: přechod z 650 na 1000
Nový příspěvekNapsal: čtv 10. zář 2015 7:29:49 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pon 02. čer 2008 9:53:44
Příspěvky: 465
Bydliště: Hradec Králové
"...přechod pro chodce je místo na pozemní komunikaci určené pro přecházení chodců, vyznačené příslušnou dopravní značkou...".Dopravních značek, které označují přechod pro chodce, je podle vyhl. č. 30/2001 Sb. několik" - tolik citace přechodu z legislativy :D

osobně se mi do litra moc nechtělo, ale když jsem se loni na podzim dozvěděl o jednom, který potřeboval zachránit, neváhal jsem

určitě si užiješ výkon + akceleraci litru a pokud dáš pancéřky, tak i trochu té decelerace.. :D pokud máš už na 650 něco najeto, nebude to pro tebe takový skok aby tě to sundalo hned v první zatáčce

absolvoval jsme s talířem jak Brno tak 2500km v Alpách a nemůžu říct špatné slovo, snad pouze ta obratnost 650 v 180° vracákách, ale i to si s litrem osvojíš :good:

_________________
Simson S51 Enduro ´86; MZ ETZ 150 ´89; Suzuki GS 500 ´96; Yamaha XJ 600 S ´99; Suzuki SV 650 S ´03 + SV 1000 S ´03 + Jawa 555

http://krejzy-pikador.rajce.idnes.cz/


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: přechod z 650 na 1000
Nový příspěvekNapsal: čtv 10. zář 2015 9:22:08 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22
Příspěvky: 2620
Bydliště: Štatl
tak něco málo se nedávno na toto téma psalo tu:
viewtopic.php?f=35&t=4868&p=66156#p66156

jinak jak píše Karel - ideálně vyzkoušet.

litr N za necelých 60...to podle mě není špatná cenovka:
http://www.motorkari.cz/motobazar/motor ... 32255.html
v S....taky tak nějak + -
http://www.motorkari.cz/motobazar/motor ... i-sv-1000s
a za 650 chcou podobný prachy:
http://www.motorkari.cz/motobazar/motor ... B0%5D=2003

tže pro mě by byla volba jasná....
kdysi (2005) jsem chtěl 650 funglovku. ale nějak jsem se rozhlídl po litrech....v té době jsem pořídil litr K3 za podobné prachy jako fungl SV 650.
na 650 jsem osobně jel párkrát (až v době, kdy jsem měl litr) - jako rada při koupi. nelitoval jsem, že jsem si pořídil litr.
pokud ti 650 stačila a chceš více - nebudeš litovat, pokud sáhneš po litru.
obzvláště, pokud je "investice" + - stejná
za podobné prachy je to daleko víc muziky.

edit: těch keců, že by tě to mělo sundat když blbě podřadíš.... se neboj....paradoxně jsem si málem ustlal já na 650, protože to nemá "antihop".....
na litru jsem to urval jen 1x na okruhu, když jsem ještě neměl ukazatel zařazeného kvaltu a blbě jsem počítal.
omylem jsem v Brně před Schwantz skopal až na 1.....to ten "antihop" už nepobral :mrgreen:
ale to se ti v provozu asi málokdy stane

_________________
Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: přechod z 650 na 1000
Nový příspěvekNapsal: čtv 10. zář 2015 17:12:22 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 30. říj 2009 19:23:55
Příspěvky: 64
Měl jsem K1 650S asi 4 roky, super motorka, pak jsem jezdil FZ1N a po ní jsem koupil SV1000S K3. Motorka byla fajn, je to prostě takový unikát. Motor super, brzdy s pancéřkami a dobrými destičkami taky OK, ale vadil mi trochu podvozek a divné rozložení váhy, váha celkově a velikost. Určitě se svez, za mě bych už do Ska nešel, když tak Nko, to v litru bude o moc lepší než Sko. Teď jsem koupil SV650N K2 kvůli ceně, koupil jsem si ještě endruro. Kdybych měl víc love, tak bych asi šel do SV1000N.

Případně, mrkni se na Cagiva Raptor 1000, má to USD vidle a brembo brzdy, podle mě to bude SV1000N ale o 30% lepší (motor je totožný s SV).

_________________
Aprilia RS125 98 > Suzuki SV650s 01 > Yamaha FZ1N 06 > Suzuki SV1000S 04 > Kawasaki ZX-6R Ninja! 05 > SV650N 02 + TT600R 98 > zase V2 - TL1000S 97

+ ČZ 125/476.1 1969, Jawa 23 Mustang 1978, ČZ 250/471 1974 + PAv 40 - LEVIATHAN


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: přechod z 650 na 1000
Nový příspěvekNapsal: čtv 10. zář 2015 18:16:04 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 28. črc 2011 17:32:37
Příspěvky: 39
Bydliště: Stará Boleslav
Díky všem za reakce :) Plánuju jezdit takový svižnější projížďky okolo komína s pár kámošema a nebo solo a čas od času na okruh nejspíš do Mostu. 650 byla po nandání pancéřek progresivek tlumiče řízení a dalších vopičáren docela fajn motorka ale když jsem jel náhodou ve 2 tak někdy tam chyběla trocha výkonu.

_________________
PW50 > KX65 > YZ125 > Stadion S11 > SV650 N


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz