|
Právě je ned 27. črc 2025 12:06:09
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 19 ] |
|
Autor |
Zpráva |
MIK27
|
Napsal: úte 20. kvě 2008 14:36:51 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pon 19. kvě 2008 12:31:14 Příspěvky: 191
|
Ahoj, uvažuji na oběma variantama.. Můžete mi poradit v čem se liší obě varinaty? Krom motoru 
|
|
Nahoru |
|
 |
Nejt
|
Napsal: úte 20. kvě 2008 15:10:30 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08 Příspěvky: 3115 Bydliště: AMD Brno
|
Litr má ještě lepší přední brzdy, nastavitelný přední tlumiče, hydraulickou spojku, lambda sondu (i když to už mají myslím i nové 650), trochu odlišný rozměry a hlavně širší ráfek (tuším 5,5 palce, na který se cpe obutí 180). Asi jsem ještě na něco zapomněl, ale jsou to vesměs drobnosti.
_________________ fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
|
|
Nahoru |
|
 |
sting
|
Napsal: úte 20. kvě 2008 16:35:12 |
|
 |
Administrátor |
 |
Registrován: sob 03. lis 2007 13:44:01 Příspěvky: 1138
|
ma tlumic rizeni implicitne
_________________ pincek'70 - simak'89 - jawa 125'05 - suzuki sv650s'03 - suzuki sv1000s'06 - yamaha yzf-r6'10 - ...
|
|
Nahoru |
|
 |
MIK27
|
Napsal: stř 21. kvě 2008 11:11:56 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pon 19. kvě 2008 12:31:14 Příspěvky: 191
|
Neith píše: Litr má ještě lepší přední brzdy, nastavitelný přední tlumiče, hydraulickou spojku, lambda sondu (i když to už mají myslím i nové 650), trochu odlišný rozměry a hlavně širší ráfek (tuším 5,5 palce, na který se cpe obutí 180). Asi jsem ještě na něco zapomněl, ale jsou to vesměs drobnosti. Tak to vypadá zajímavě.. Ráfek je mi fuk, ono ty široké jsou spíše na obtíž 
|
|
Nahoru |
|
 |
Nejt
|
Napsal: stř 21. kvě 2008 12:24:24 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08 Příspěvky: 3115 Bydliště: AMD Brno
|
No jak se to vezme... záleží, co rád jezdíš. Užší gumy jsou samozřejmě obratnější, ale širší jsou zas stabilnější v náklonu a umožňují velký náklon i při nižší rychlosti. Takže pro kolínkáře je široká guma skoro nezbytností a já osobně se na další motorku hodně těším už právě z tohodle důvodu.
_________________ fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
|
|
Nahoru |
|
 |
Nejt
|
Napsal: stř 21. kvě 2008 13:26:07 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08 Příspěvky: 3115 Bydliště: AMD Brno
|
No ono to jde ustát a brzdit i v plném náklonu, ale člověk se s tou machnou musí pořádně prát a při příliš prudkém brzdění hrozí podklouznutí předního kola. Někdy je ale lepší zkusit brzdit v náklonu a naopak ho ještě zvýšit než motorku narovnat a jít tvrdě na brzdy... záleží, jaké povahy a kde je překážka, no. Ale to už jsme někde úplně jinde...
_________________ fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
|
|
Nahoru |
|
 |
Nejt
|
Napsal: stř 21. kvě 2008 13:29:30 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08 Příspěvky: 3115 Bydliště: AMD Brno
|
Ale zpátky k tomu rozměru... třeba když se podíváš na můj avatar, litr by při stejné rychlosti už pravděpodobně dřel stupačku. Já abych šel tak nízko, už bych musel jet mnohem rychleji a to je zas to, co připadá nebezpečný mě. Nepotřebuju točkama proletět 150 km/h. Prostě rád to co nejvíc klopím a širší guma mi to umožní v mnohem menší rychlosti a menším zakřivení zatáčky. Jenom když jsem teď jezdil na blbým CBRu 600, tak jsem si tohle náramně užíval, rozdíl to byl velkej a v tomhle litrákům závidím jejich stroje nejvíc, na ostatní asi seru.
_________________ fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
|
|
Nahoru |
|
 |
Kawa
|
Napsal: stř 21. kvě 2008 15:37:13 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22 Příspěvky: 2620 Bydliště: Štatl
|
Neith píše: Litr má ještě lepší přední brzdy, nastavitelný přední tlumiče, hydraulickou spojku, lambda sondu (i když to už mají myslím i nové 650), trochu odlišný rozměry a hlavně širší ráfek (tuším 5,5 palce, na který se cpe obutí 180). Asi jsem ještě na něco zapomněl, ale jsou to vesměs drobnosti. Pozapomněli jste na váhu,pánové....dost důležitý údaj....litr je těžší...provozní váha 215 kg.... A rozdíl 35 litrů funglovka... DPC...moc slevnili.... http://www.suzuki-motor.cz/moto/Touring ... 1000S.aspxLoni stála u ofic dealera 255....,já ji koupil u neofic za 225.....ce se mně plakat..... 
_________________ Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R
|
|
Nahoru |
|
 |
popi
|
Napsal: stř 21. kvě 2008 16:02:12 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
ještě jsi zapomněl na antihopingovou spojku a plně nastavitelné předpětí zadního tlumiče, duté osy kol... Ale opravdu největším rozdílem jsou lepší brzdy a silnější motor...
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
 |
Nejt
|
Napsal: stř 21. kvě 2008 17:12:43 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08 Příspěvky: 3115 Bydliště: AMD Brno
|
Jo, ani jsem nepočítal, že si na všechno vzpomenu... u toho antihoppingu si ale nejsem jistý, jestli ho mají všechny ročníky litru. Jestli ji nemají jen novější... to bude stopro vědět Kawa.
_________________ fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
|
|
Nahoru |
|
 |
popi
|
Napsal: stř 21. kvě 2008 20:24:16 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
já myslím že ho mají všechny litry...
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
 |
pylot
|
Napsal: stř 21. kvě 2008 21:16:59 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 15. dub 2008 21:52:51 Příspěvky: 255 Bydliště: Trutnovsko
|
A je velikej rozdil v obratonosti mezi litrem a 650? Nebo co dokaze 650 zvladne i litr?
_________________ fichtl -> mustang -> MZ RT 125 01' -> SV 650 S 99' -> Aprilia RSV 1000 Mille 01'
|
|
Nahoru |
|
 |
Nejt
|
Napsal: stř 21. kvě 2008 21:19:20 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08 Příspěvky: 3115 Bydliště: AMD Brno
|
Podle mě tu bude rozdíl velkej... za prvé kromě váhy a za druhé kromě rozměru zadní gumy. Ale těžiště má litr umístěný stejně a širší o moc taky není, takže pořád bude mnohem obratnější než řadové čtyřvály.
_________________ fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
|
|
Nahoru |
|
 |
stafflik
|
Napsal: stř 21. kvě 2008 22:05:56 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 06. lis 2007 21:52:56 Příspěvky: 1987 Bydliště: Doloplazy ( u Olomouce )
|
Si piš že velké... Na 650 v zatáčce vemeš litr venkem.. Popté se Rosti..  Litrová váha je znát.. Jenomže litr ti to pak natře zas na véjezdu...
_________________ Suzuki SV 650 N rok výroby 2003, barva: modrá metalíza. ;-)
|
|
Nahoru |
|
 |
popi
|
Napsal: stř 21. kvě 2008 23:42:21 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
kdo nejezdí závody, tak to asi až tak nevyužije a s tímto zrovna bych nelaboroval... Ovšem je to ale ak jak tu kluci psali..
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
 |
Kawa
|
Napsal: čtv 22. kvě 2008 10:17:17 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22 Příspěvky: 2620 Bydliště: Štatl
|
Neith píše: Jo, ani jsem nepočítal, že si na všechno vzpomenu... u toho antihoppingu si ale nejsem jistý, jestli ho mají všechny ročníky litru. Jestli ji nemají jen novější... to bude stopro vědět Kawa. Antihop mají všechny litry....teda na K3 jsem měl,na K7 je taky.... A kdo koho posere v zatáčce....a jaký je rozdíl mezi 650 a 1000 v zatáčkách? Neith a Popák za mnou párkrát v zatáčkách jeli..... Jinak jak jsem psal,váha litru při nájezdu je znát....musíš dříve brzdit,je težší o cca 30 kilo,to poznáš i co se týká manipulace...jinak se hází z leva doprava 180 kg,jinak 210..... A hlavně otázka zatáček je o zkušenostech a jezdci....když je někdo dobrej na 650,nebude mít problém podělat v zatáčce nováčka(nebo rovinkáře) na litru.... Stejně schopní jezdci(nereálné) si to budou pěkně předávat....nájezd,položení pode mě rychlejší na 650,ve výjezdu litr pude dopředu.... Je prostě hodně věcí,co tento faktor ovlivní,není to jen striktně říct 650 proletí točku rychleji,nebo naopak....
_________________ Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R
|
|
Nahoru |
|
 |
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 19 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|