Suzuki SV.cz forum
http://www.suzukisv.cz//forum/

ČASY / tratě / crashe
http://www.suzukisv.cz//forum/viewtopic.php?f=60&t=1970
Stránka 14 z 15

Autor:  Kawa [ čtv 19. zář 2013 15:05:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: ČASY / tratě / crashe

tak o tom fašistickým času v Mostě se mně může jen zdát i na litru :mrgreen:

Autor:  shark [ čtv 19. zář 2013 15:08:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: ČASY / tratě / crashe

Kawa píše:
tak o tom fašistickým času v Mostě se mně může jen zdát i na litru :mrgreen:

taxikari tomu rikali turbo, jak se tomu rika u transporderu nevim, ale urcite neco vymyslis :D

Autor:  shark [ pát 25. říj 2013 0:30:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: ČASY / tratě / crashe

tak jsem chtel dat letos 2 minuty, posledne 3 dny v moste a ani prd

tak jsme byl tohle pondeli a 1:59:09 ;-) vidim jeste velky rezervy na spouste mistech
videl bych to ze k tem 1:55 se pristi sezonu urcite dostnanu

vetsina casu kolem 2:01-03

Autor:  Franta. [ úte 20. kvě 2014 19:55:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: ČASY / tratě / crashe

Achtung! Achtung!
Blitzkrieg Most!

1:50,919 Gordon Hansel @ SV650
1:49,926 René Raub @ Gladius
homologovany gumy (zadny slicky)

https://www.facebook.com/58534169480928 ... eam_ref=10
http://www.minitwin-racing.de/wp-conten ... itwins.pdf
http://www.minitwin-racing.de/wp-conten ... itwins.pdf

Autor:  Kawa [ stř 21. kvě 2014 8:49:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: ČASY / tratě / crashe

No tvl, to jsou časy!
Tomu jsem se nepřiblížil na litru. Bych tam mezi nima vypadal jak dědek na nedělní vyjížďce :rotfl:

Autor:  Rossinka [ čtv 22. kvě 2014 9:25:08 ]
Předmět příspěvku:  Re: ČASY / tratě / crashe

to sou časy... :good: nechápu....budu si muset asi pořídit turbo nebo co :-D

Autor:  Franta. [ pon 25. kvě 2015 22:31:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: ČASY / tratě / crashe

Rok se s rokem sesel a Nemci opet radili v Moste - kdo nedal pod 2 minuty, dostal kolo a na vitezstvi nutno jezdit okolo 1:50 :)

http://www.germantwintrophy.de/wp-conte ... nnen-1.pdf
http://www.germantwintrophy.de/wp-conte ... nnen-2.pdf

Btw, racetrack ma ted zajimavou kategorii nahacu do 750, tak doufam, ze v Moste par esvecek potkam :)

Autor:  Rossinka [ pát 29. kvě 2015 7:46:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: ČASY / tratě / crashe

Franta. píše:
Rok se s rokem sesel a Nemci opet radili v Moste - kdo nedal pod 2 minuty, dostal kolo a na vitezstvi nutno jezdit okolo 1:50 :)

http://www.germantwintrophy.de/wp-conte ... nnen-1.pdf
http://www.germantwintrophy.de/wp-conte ... nnen-2.pdf

Btw, racetrack ma ted zajimavou kategorii nahacu do 750, tak doufam, ze v Moste par esvecek potkam :)


Já jela s SVčkem s racetrackem tuhle kategorii naháčů minulej rok (skoro všechny závody krom jednoho) :-)chtěla sem i tenhle rok, ale Cipís už by to nedal...dostával hroznej kotel! Takže teď už je v důchodu, přeci jen si to zaslouží po těch výkonech. Teď sem na okruhy pořídila Ršvestku... takže ti držim palce a pořádně jim to tam s SVčkem natři :good: : wheel :

Autor:  Franta. [ ned 31. kvě 2015 9:50:43 ]
Předmět příspěvku:  Re: ČASY / tratě / crashe

Skoda, ze nejedes letos. Treba by Cipis umrel pri tom co miloval a ne nekde v garazi jako duchodce :) Loni dobry vysledky koukam :good:

Ja budu trapit nahace 02, tachometrovych 68 tisic km, tak uvidim kolik to jeste vydrzi :)

Autor:  Rossinka [ stř 03. čer 2015 17:37:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: ČASY / tratě / crashe

Tak úplně v garáži Cipís zavřenej není. je z něj přibližovadlo teď :-) tak to si na tom ještě dobře, Cipís už má druhej motor a celkově najeto cca 120 tis :-D fakt by to nedal.... 68 tis je v klidu ještě....;-) minulej rok sem zkončila druhá v malejch naháčích...takže jim to tam ukaž místo mě jasný! ;-) Teď sem byla 28.5. v Mostě s R6 a čas hned o 7 vteřin dolu, podvozkově se to s SVčkem nedá srovnat...

Autor:  Franta. [ čtv 17. zář 2015 22:44:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: ČASY / tratě / crashe

Muzes prosim neco napsat o svem prechodu na R6? Zazitky, naklady, konkurence, atd. Ja jsem ted totiz na rozcesti - standardni maly esvecko bohuzel neni moc konkurenceschopna motorka - ted tam jsou supertwiny (to ma treba o 30 koni vic, jinej podvozek i brzdy) a na te same urovni jsou moderni nahace typu Street Triple. Takze casto jsem se pral jen s litrama se slabsimi jezdci. Napr. za jeden zavod (6 kol) jsem zaznamenal 15 predjeti - 9x ja je, 6x oni me - a je trochu frustrujici, kdyz ja se snazim na brzdy a v tockach a oni pak jen vezmou za heft a zas abych se snazil znova :) I na tom srotu co mam by urcite slo zajet lip kdyby na tom sedel nekdo nadanej, ale to holt neni muj pripad.

Tak ted zvazuju bud koupi Streeta a jezdit nejak rozumne v malych nahacich, nebo se posunout o kategorii jinam, zapomenout na nejaky poharky, ale zase se hodne naucit (ale rozhodne nemuzu riskovat zdravi a nechci sypat desetitisice do gum - proste jen hobby uroven). Ty uz jsi to rozhodnuti udelala, jak to hodnotis zpetne? Dik a klobouk dolu za druhy misto, ja byl az ctvrtej, ale zavodeni me chytlo a v nejaky forme bych rad pokracoval.

Autor:  Hasha [ stř 05. črc 2017 19:52:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: ČASY / tratě / crashe

Tak poprvé v Brně...

...původních 2:41 se mi během 2 dnů podařilo stáhnout na 2:33.9 :)

...ale hned další jízdu jsem to zahodil, kolem vrcholu 10. zatáčky (výjezd od sadionu na rovinku) mi uklouzlo přední kolo :(

1. Brno
2. 2:33,914
3. transpondér
4. Závod+volné raceczech.cz
5. 4-5.7.2017
6. SV1000S K4
7. Pirelli Rosso II

Autor:  Jindra [ ned 26. lis 2017 19:42:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: ČASY / tratě / crashe

Pěkně ty. Škoda toho pádu, ale to je hezký čas... půl vteřiny a měl bys mě na mém SV 650 N :-)

Autor:  Charlie [ pon 14. kvě 2018 19:19:21 ]
Předmět příspěvku:  Re: ČASY / tratě / crashe

Tak se přidávám

Původní čas 2:43 a po celém dni na svojí SV650 N jsem dal 2:40,3.
S dovolením přejmu strukuru od Hasha

1. Brno
2. 2:40,370
3. transpondér
4. Závod+volné raceczech.cz
5. 8.5.2018
6. SV650 N
7. Pirelli Diablo Rosso II

Ještě je co pilovat, ale jsem spokojený :-)

Autor:  Hasha [ sob 09. čer 2018 6:59:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: ČASY / tratě / crashe

Tak podruhé na Slovakáči...překvapilo mě, že jsem si trať dobře pamatoval, takže od druhé rozjížďky se pracovalo na časech, dolaďoval podvozek a tlak v gumách :)

1. Slovakiaring
2. 2:40,483
3. transpondér
4. volné + endurance race Wildmotors
5. 4-5.6.2017
6. SV1000S K3
7. Metzeler Sportec M7RR (120/70, 180/55)

Autor:  Hasha [ pon 16. črc 2018 12:50:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: ČASY / tratě / crashe

Podruhé v Brně...

...s těma gumama by to šlo určitě rychleji, ale byl blok v hlavě :(

1. Brno
2. 2:33,137
3. transpondér
4. Závod+volné raceczech.cz
5. 2-3.7.2018
6. SV1000S K3
7. Pirelli Superbike SC2 (120/70, 180/60)

Autor:  Franta. [ stř 18. črc 2018 12:19:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: ČASY / tratě / crashe

Konecne jsem chtel vyresit zahadu jak se da na seriovem esvecku zajet Most pod 1:50. Proto jsem se na jare vypravil na zavody German Twin Trophy a jednomu z nejrychlejsich jsem vnutil presny bluetooth prijimac GPS. Tim jsem ziskal data k analyze - sice to nebylo pod 1:50, ale 1:50.18 taky dobrejch :D Potom jsem napsal program, ktery mi umoznil porovnat jejich data s moji vlastni jizdou a hned bylo patrne kde delam chyby. Naposledy jsem jel v Moste v roce 2015 a muj cas byl 2:03.2. Diky programu jsem se po trech rozjizdkach dostal na 1:58.9 a hlavne vim, kde mam dalsi rezervy. Idealni kolo slozene z nejlepsich useku ma v mem pripade hodnotu 1:56.0. Na 1:50 se bez kapot nedostanu, protoze na rovince ztracim cca 1.5 s (jedu max 196 km/h, Nemci z toho vytahli 209 km/h). Ale tech 1:52 kdyz by to clovek zajel dokonale vsechny useky je urcite teoreticky dosazitelnych. Realny cil je ale dostat se na 1:55 - za timto ucelem jedu do Mostu 25.7.2018 - jedu po ose, tak kdyby mi nekdo mohl pohlidat notebook a batoh, tak budu rad :)

1. Most
2. 1:58.9
3. Garmin GLO a QSTARZ BT-Q1000XT
4. Michael Fiala
5. 11.7.2018
6. SV650N 2002
7. Pirelli Supercorsa

Přílohy:
Webp.net-resizeimage (1).jpg
Webp.net-resizeimage (1).jpg [ 740.02 KiB | Zobrazeno 7610 krát ]
Webp.net-resizeimage.jpg
Webp.net-resizeimage.jpg [ 715.55 KiB | Zobrazeno 7481 krát ]

Autor:  Franta. [ pát 27. črc 2018 19:37:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: ČASY / tratě / crashe

Pri druhe navsteve Mostu se mi podarilo stahnout cas o 2.9 vteriny, ale hlavne teoreticke kolo zkombinovane z nejlepsich mezicasu ma hodnotu 1:54.1, takze tech 1:50 uz mi neprijde tak neskutecnych. Nejvice jsem ale prekvapeny z toho, ze jediny usek kde jsem byl rychlejsi nez Nemci je rovinka i kdyz nemam kapoty! Je to diky tomu, ze jsem sel na brzdy mnohem pozdeji, konkretne o 80 metru, na znacce 125 metru pred zatackou z rychlosti 201 km/h na cca 55 km/h. Na tohle uz je potreba mit dobry tlak, nejprve jsem mel 250 kPa a predni guma klouzala, urcite takhle tvrde brzdy nejsou moc bezpecne. Ale vyplyva z toho, ze v kazde zatacce se da brzdit hluboko za znackou 100 m, protoze vsude jinde staci mnohem nizsi snizeni rychlosti! Takze v pondeli tenhle styl zkusim aplikovat vsude a kdyz se nevyvalim, tak by cas mel jit vyrazne dolu.

Proc jsou na pneu ty drazky nevim, nikdy jsem nic podobneho nevidel.

1. Most
2. 1:56.0
3. Garmin GLO a QSTARZ BT-Q1000XT
4. Wild Motors
5. 25.7.2018
6. SV650N 2002
7. Pirelli Supercorsa (SC2 vzadu 180 kPa, SC1 vpredu 230 kPa)

Přílohy:
WhatsApp Image 2018-07-26 at 14.58.09.jpeg
WhatsApp Image 2018-07-26 at 14.58.09.jpeg [ 277.12 KiB | Zobrazeno 7452 krát ]
WhatsApp Image 2018-07-25 at 22.30.28.jpeg
WhatsApp Image 2018-07-25 at 22.30.28.jpeg [ 279.64 KiB | Zobrazeno 7570 krát ]

Autor:  shark [ sob 28. črc 2018 11:24:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: ČASY / tratě / crashe

franto ty si proste m.a.g.o.r. :-D

Autor:  Franta. [ stř 01. srp 2018 10:08:43 ]
Předmět příspěvku:  Re: ČASY / tratě / crashe

Treti navsteva Mostu se konala za hroznyho vedra. Diky sharkove virivce se to ale dalo prezit :) Hure na tom byly gumy, zadni se zahrala na 190 kPa a dost se ponicila. Kdyz jsem ufouknul na 170 kPa za tepla tak uz to celkem slo. Bohuzel jsem byl zarazen do skupiny B, kde jsem plno lidi predjel snadno, ale obcas jsem narazil na superbike, ktery mi na rovince ujel tolik, ze v zatacce bych ho predjizdel jen na velke riziko a tak me blokoval treba nekolik kol az jsem vzteky mlatil do riditek. Zkratka cistych kol moc nebylo - lepe by se jezdilo v Acku nebo Cecku. Ale i tak se podarilo zajet kolo za 1:55.4 a optimalni kolo slozene z nejlepsich useku ma hodnotu 1:53.4.

Zazil jsem taky asi nejlepsi zazitek sve moto-kariery: v zatacce za matadorem jsem s kolenem na zemi jel v nejakych 110 km/h kontrolovanym smykem zadniho kola. Poprve me to vydesilo, ale podruhe jsem si to uzil a v hlave mi to dlouho zustane.

Rezervy mam jeste na brzdach a v tom, ze bych driftem mohl jezdit vsechny zatacky :D Ale dostat se blize k 1:50 bude fakt tezke. V planu mam poridit QS, to by mohlo par desetinek usetrit, stejne tak predni kapota v retro stylu. A taky musim vyresit spotrebu oleje. Stroj ma nalitano nejakych 80 tisic km a za jeden Most spotrebuje pulku pruzoru. Ale kdyz vse klapne, tak pristi rok pojedu German Twin Trophy a takove trate jako je Assen nebo Nurburgring!

1. Most
2. 1:55.4
3. Garmin GLO a QSTARZ BT-Q1000XT
4. RaceCzech
5. 30.7.2018
6. SV650N 2002
7. Pirelli Supercorsa (SC2 vzadu 170 kPa, SC1 vpredu 230 kPa - mozna vic, nemeril jsem, fungovala dobre)

Přílohy:
WhatsApp Image 2018-08-01 at 09.48.07.jpeg
WhatsApp Image 2018-08-01 at 09.48.07.jpeg [ 311.96 KiB | Zobrazeno 7481 krát ]
WhatsApp Image 2018-08-01 at 09.46.56.jpeg
WhatsApp Image 2018-08-01 at 09.46.56.jpeg [ 241.02 KiB | Zobrazeno 7546 krát ]
WhatsApp Image 2018-08-01 at 09.47.52.jpeg
WhatsApp Image 2018-08-01 at 09.47.52.jpeg [ 423.11 KiB | Zobrazeno 7269 krát ]

Stránka 14 z 15 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/