|
Právě je pát 09. kvě 2025 18:20:07
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
shark
|
Napsal: pon 27. pro 2010 1:10:26 |
|
 |
Administrátor |
 |
Registrován: stř 17. říj 2007 21:13:12 Příspěvky: 6566 Bydliště: Praha
|
dsv píše: http://brown-snout.com/motorrad/sv650r/ neco ke kouknuti http://www.svrider.com/forum/showthread.php?t=43125jj presne tohle me ceka, ale takhle hnusne dat kabel od ukazatele zarazene rychlosti? fuj
_________________ (2006) - CBR125R K5 + (2007) - SV650S K4 > (2011) - SV650R K4 > (2012) SV650RR K8 + (CBR600RR K5) > (2021) SV650RR K8 + GSX-R1000 K6 + CBF600S-ABS K6
|
|
Nahoru |
|
 |
jirin.sv
|
Napsal: pon 27. pro 2010 13:38:33 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 03. lis 2007 12:18:08 Příspěvky: 2078 Bydliště: Rosice
|
Tak tak, je to v USA vcelku běžná úprava. Akorát jsem ho tam nikde neviděl montovat ten cenrál, ani na fotkách ho nevidím, ale zas píše, že ho tam má  . Jinak stejně jako Shark se na výměnu chystám a už mám vše potřebné nakopeno, zbývá vyrobit pár dílů na míru. 
_________________ Jawa 555 >> Simson S51 >> ČZ 471 >> SV 650 N >> SF 848 http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=130 –– Moje gallerka
|
|
Nahoru |
|
 |
Nejt
|
Napsal: pon 27. pro 2010 13:42:19 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08 Příspěvky: 3115 Bydliště: AMD Brno
|
To je radost, co?  Je to krása ty zlaté USDéčka...
_________________ fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
|
|
Nahoru |
|
 |
jirin.sv
|
Napsal: pon 27. pro 2010 13:45:43 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 03. lis 2007 12:18:08 Příspěvky: 2078 Bydliště: Rosice
|
Nejt píše: To je radost, co?  Je to krása ty zlaté USDéčka... Radost to je, už aby byly na motorce  . Dokonce se mi podařilo sehnat i zlatý centrál, tak to spolu pěkně ladí  . Ale barva je samozřejmě jedna z posledních věcí, podle čeho jsem vybíral, hlavně doufám, že po úpravě přestane být SV „uskákaná koza“. Každopádně už jen z těch pár dílů, co mám doma musím říct jednu nemilou věc na stranu SV – je to „rozpočtovka“. Když si vedle sebe postavím různé díly z GSX-R vs SV, tak je to rozdíl v kvalitě provedení jako nebe a dudy...
_________________ Jawa 555 >> Simson S51 >> ČZ 471 >> SV 650 N >> SF 848 http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=130 –– Moje gallerka
|
|
Nahoru |
|
 |
jirin.sv
|
Napsal: pon 27. pro 2010 14:45:29 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 03. lis 2007 12:18:08 Příspěvky: 2078 Bydliště: Rosice
|
Nejt píše: tys to zjistil z hlediska zpracování, čemuž já nerozumím, ale zjistil jsem to samý dva roky nazpět z jízdních vlastností  Jasně  , já se letos taky svezl na něčem jiném – konkrétně GSR a GSX-R 600 modelové řady, ze kterých ty věci mám, a bylo to fakt lepší, jen mi ten 600ccm čtyřhrnek nějak nesedl (kdybych na něm jezdil od začátku, tak by mi asi moc nesedělo SV)  .
_________________ Jawa 555 >> Simson S51 >> ČZ 471 >> SV 650 N >> SF 848 http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=130 –– Moje gallerka
|
|
Nahoru |
|
 |
Tomast33
|
Napsal: pon 27. pro 2010 18:51:17 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: stř 17. lis 2010 20:08:37 Příspěvky: 150 Bydliště: Neznašov
|
Ta vidlice je luxusní,budeš muset měnit kolo a kotouče?
_________________ Suzuki SV 1000N, bylo S
|
|
Nahoru |
|
 |
jirin.sv
|
Napsal: pon 27. pro 2010 20:48:32 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 03. lis 2007 12:18:08 Příspěvky: 2078 Bydliště: Rosice
|
Tomast33 píše: Ta vidlice je luxusní,budeš muset měnit kolo a kotouče? Kotouče mám taky, jsou to základní 298 mm v průměru z GSX-R 600/750 K04-05, ale dají se použít třeba Busácké (320 mm) nebo z dalších GSX-R 310 mm, jen se musí vhodně vypodložit třmeny vložkami (stejně tak, jak to má ten borec v úvodním příspěvku – 5 mm či 10 mm). Přepokládám, že mi původní brzdy z GSX-R budou více než postačovat (víte jak jezdím)  . Kolo nechávám kvůli možnosti použít klasický snímač rychlosti původní, tedy SV. Bude se muset pro ně udělat podložka pod kotouče (2,5 – 3 mm tlustá). Už mám udělaný výkres, tak teď sháním, kdo mi to vypálí z vhodného nerezového či duralového plechu. Bude se taky muset udělat nová oska kola, ale to už bude celkem sranda, mám ji taky vyměřenou. Horší to bude u eNka s brýlemi, ty budu muset nechat udělat na CNC, ale už je mám víceméně vymodelované – koukni sem: http://suzukisv.cz/forum/viewtopic.php?p=45868#p45868
_________________ Jawa 555 >> Simson S51 >> ČZ 471 >> SV 650 N >> SF 848 http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=130 –– Moje gallerka
|
|
Nahoru |
|
 |
jirin.sv
|
Napsal: úte 28. pro 2010 12:53:40 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 03. lis 2007 12:18:08 Příspěvky: 2078 Bydliště: Rosice
|
Nejt píše: Jindro, doporučení na jinou machnu už jsme tu s Jiřinem vzdali long time ago...  Tak Jiřin ví, že jsou i daleko lepší motorky a taky ho táhnou (Shiver, Tuono, Brutale, Speed)  . Jenže momentálně jsem musel nahrnout peníze do firmy a navíc mě brzy čeká nákup auta, tak teď na nějakou lepší moto zatím můžu zapomenout (aspoň pro sezónu 2011). Další důvod je šílená zimní depka, minulé 2 zimy jsem si hrál se Zetkama, tak je vcelku logické, že teď přišla řada na SV – horší bude ovšem, co budu dělat příští zimu  . Jindra píše: jirin.sv - ty vole já tě obdivuju a vlastně to ani nechápu. Do toho bych asi nešel, páč co tím získáš? Jasně, že se jízdní vlastnosti zlepší... ale nebylo by snadnější a levnější koupit jinej stroj, kterej disponuje kvalitními komponenty už v z výroby? jako klobouk dolu! Je to rozhodně pěkná věc... to co děláš. A výsledek je pro mě jako zarytýho eSVéčkáře úžasnej  to zas jako každopádně  Víceméně jsem odpověděl o pár řádků výše  . Navíc mi ta dvouválcová potvůrka tak nějak přirostla k srdci a při pohledu na klesající ceny motorek a třeba SV obzvláště se mi jí nebude jen tak lehce zbavovat  ...
_________________ Jawa 555 >> Simson S51 >> ČZ 471 >> SV 650 N >> SF 848 http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=130 –– Moje gallerka
|
|
Nahoru |
|
 |
jirin.sv
|
Napsal: pát 31. pro 2010 0:00:46 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 03. lis 2007 12:18:08 Příspěvky: 2078 Bydliště: Rosice
|
dsv píše: Tak tohle bych moc za vzor nedával, možná jako odstrašující příklad  . Udělal to snad nejvíc „blbě“ jak mohl. Zvolil si špatné vidlice, se kterými mu nebude fungovat zámek řízení (teoreticky fungovat bude, ale kola se zamčou rovně). No a řešení, kdy se původní GSX-R brýle v nejtenším místě (2 mm síly) provrtají a a osadí představci ani komentář nezaslouží  . To bych se docela bál, kdy mi zůstanou řidítka „v ruce“. Ale zase brzdy atd má dobré, mně budou bohatě stačit i kotouče 298 mm vs 320 mm.
_________________ Jawa 555 >> Simson S51 >> ČZ 471 >> SV 650 N >> SF 848 http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=130 –– Moje gallerka
|
|
Nahoru |
|
 |
marse
|
Napsal: pát 31. pro 2010 12:57:18 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pát 17. zář 2010 18:09:51 Příspěvky: 51
|
jirin sv. - Můžeš mi prosím zrekapitulovat jaké díly jsi zatím sehnal (z jakých motorek), co vše se musí koupit a upravit a kolik tahle úprava asi příjde dohromady? Díky...
|
|
Nahoru |
|
 |
zdeněk
|
Napsal: pát 31. pro 2010 16:45:33 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: čtv 14. srp 2008 22:43:52 Příspěvky: 1698 Bydliště: Kousek od Kunětické hory.
|
Máš to pěkné Jiříku.  Jsem zvědav na realní výsledek.
_________________ Mnoho různých moto JAWA,teď SV650S http://www.ase-dedic.com/
|
|
Nahoru |
|
 |
jirin.sv
|
Napsal: sob 01. led 2011 14:00:47 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 03. lis 2007 12:18:08 Příspěvky: 2078 Bydliště: Rosice
|
zdeněk píše: Máš to pěkné Jiříku.  Jsem zvědav na realní výsledek. Díky  . No na výsledek jsem taky zvědavý. Bude i fungl nový lak a to v jiném odstínu, než jsem měl doteď  Bohužel mi teď zkazila náladu skutečnost, že do GSX-R vidlic nepůjde napasovat kolo z SV včetně snímače – bohužel SV vidlice jsou asymetrické a levá strana, kde je nacpaný snímač je víc vybraná a snímač částečně zalézá do kluzáku. Kdežto GSX-R šavle jsou symetrické, a když se kolo vloží do vidlic se snímačem, tak je o skoro 0,5 cm mimo osu, což už je sakra hodně (pravá strana skoro dře kotoučem o úchyt blatníku) a motorka by se chovala dosti špatně  . Takže teď sháním nové kolo. Potřebuji buď kolo z GSX-R 600 01–05, GSX-R 750 00–05, GSX-R 1000 01–04 či libovolného SV 1000, ale asi je za rozumný peníz neženu (překupníci v ČR chtějí za použité 5000 Kč, když je za 4400 Kč včetně dopravy komplet nové kolo Delkevic). Takže sáhnu asi po TL, Hayabusím, či „S(M)RADím“ kole  , ty kola jsou v mých vidlicích použitelné, jen se musí trošku osoustružit (náboj na uchycení kotoučů je u K00 a výš 128 mm široký, staré mají 130 mm), takže se buď kotouče či spíš ráfek seberou o 1 mm z každé strany a budu na potřeném rozměru. Oska taky pasuje, buď se musí zkrátit o 3,5 mm či vytvořit vložku 3,5 mm na levou stranu. Kdybyste náhodou někdo měli tip na SRAD, Hayabusí či TL kolo (jsou to jedna a ta stejná) za rozumný peníz, tak prosím dejte vědět. marse píše: jirin sv. - Můžeš mi prosím zrekapitulovat jaké díly jsi zatím sehnal (z jakých motorek), co vše se musí koupit a upravit a kolik tahle úprava asi příjde dohromady? Díky... Na tvoji K06 bych asi taky sáhl po vidlicích z řady GSX-R 600/750 roky 04–05. Volil bych je z několika důvodů a to: – Jsou stejně dlouhé jak SV vidlice, takže si nezměníš úhel řízení (geometrii) – Mají už radiální brzdy – Horní brýle bez problémů fungují s SV včetně zámku řízení – Vcelku přiměřená cena (záleží, co přesně seženeš)
Co potřebuješ koupit: – Vidlice – Horní + spodní brýle – Třmeny – Kotouče – Přední kolo – Osku kola – Řidítka (na eSko) – vidle mají samozřejmě jiný průměr než SV – Náhrada tachometru (čidlo + magnety) viz moje vlákno – Radiální pumpa? – není nutná, brzdy fungují i s SV pumpou, ale Gixxer je určitě lepší
Pokud seženeš vše z jednoho typu, tak je to brnkačka, výměna kus za kus (práce max na jedno odpoledne) + je potřeba dodělat tachec. Kolik ta sranda přijde? Dám sem zatím můj rozpočet: – Vidlice, třmeny, kotouče, spodní brýle, šrouby, osky kol – z USA 10200 Kč včetně DPH a cla – Přední blatník – Motoman Brno 600 Kč – Kolo – zatím vybírám, mám vyhlídlé TL za 2500 Kč, ale GSX-R kolo z K řady počítej 4000–5000 Kč – Horní brýle – výroba na CNC, cena je zatím ve hvězdách  – Držáky světla – ????
Ještě bude potřeba pár spotřebních věcí jako: – Gufera vidlic + prachovky – 700 Kč – Olej do vidlic – 300 Kč – Brzdové hadice – 2000 Kč (já budu koloubit GSX-R a SV hadice – od pumpy k pravému třmenu hadice na SV (je o 12 cm delší kvůli řidítkům) a od levého třmenu k pravému klasická GSX-R hadice) vezmu asi PPTuning – Brzdovka – 200 Kč
No to je asi ve zkratce vše. Jinak lze vybírat i z jiných modelů, velmi dobré jsou tabulky tady. Krásně znázorňují, co spolu bude fungovat a co ne.
_________________ Jawa 555 >> Simson S51 >> ČZ 471 >> SV 650 N >> SF 848 http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=130 –– Moje gallerka
|
|
Nahoru |
|
 |
jirin.sv
|
Napsal: sob 01. led 2011 14:07:00 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 03. lis 2007 12:18:08 Příspěvky: 2078 Bydliště: Rosice
|
Jo a ještě, kdybyste někdo prahnul po tom centrálu, tak je jeden Kawa tlumič na prodeji u MotoRabidus. Je prodávaný rovnou jako SV náhradní díl  K centrálům dodám tuto tabulku, kde je vidět zase vhodnost. Je docela problém najít dobrý. Bez úprav podsedlovky na místo sedne jen GSX-R 600/750 06–07, ZX-10R 06–07 a ZX-14 06–08. U ostatních je potřeba většinou dělat do podsedlovky díru a osadit menší baterii.
_________________ Jawa 555 >> Simson S51 >> ČZ 471 >> SV 650 N >> SF 848 http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=130 –– Moje gallerka
|
|
Nahoru |
|
 |
damoxen
|
Napsal: sob 01. led 2011 16:29:02 |
|
 |
nováček |
Registrován: sob 01. led 2011 13:55:53 Příspěvky: 4
|
Vysledek je krasnej,ale kdyz vidim,kolik je s tim prace,tak se do toho moc nechce
|
|
Nahoru |
|
 |
popi
|
Napsal: sob 01. led 2011 16:33:37 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
damoxen píše: Vysledek je krasnej,ale kdyz vidim,kolik je s tim prace,tak se do toho moc nechce právě že s tím zase tak moc práce není, ale peníze to sežere...
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
 |
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|