Suzuki SV.cz forum
http://www.suzukisv.cz//forum/

uprava
http://www.suzukisv.cz//forum/viewtopic.php?f=66&t=2804
Stránka 1 z 9

Autor:  dsv [ ned 26. pro 2010 16:29:59 ]
Předmět příspěvku:  uprava

http://brown-snout.com/motorrad/sv650r/ neco ke kouknuti http://www.svrider.com/forum/showthread.php?t=43125

Autor:  shark [ pon 27. pro 2010 1:10:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: uprava

dsv píše:
http://brown-snout.com/motorrad/sv650r/ neco ke kouknuti http://www.svrider.com/forum/showthread.php?t=43125

jj
presne tohle me ceka, ale takhle hnusne dat kabel od ukazatele zarazene rychlosti? fuj

Autor:  jirin.sv [ pon 27. pro 2010 13:38:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: uprava

Tak tak, je to v USA vcelku běžná úprava. Akorát jsem ho tam nikde neviděl montovat ten cenrál, ani na fotkách ho nevidím, ale zas píše, že ho tam má :-).

Jinak stejně jako Shark se na výměnu chystám a už mám vše potřebné nakopeno, zbývá vyrobit pár dílů na míru.
Obrázek Obrázek

Autor:  Nejt [ pon 27. pro 2010 13:42:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: uprava

To je radost, co? :) Je to krása ty zlaté USDéčka...

Autor:  jirin.sv [ pon 27. pro 2010 13:45:43 ]
Předmět příspěvku:  Re: uprava

Nejt píše:
To je radost, co? :) Je to krása ty zlaté USDéčka...
Radost to je, už aby byly na motorce :-). Dokonce se mi podařilo sehnat i zlatý centrál, tak to spolu pěkně ladí :thumbsup:. Ale barva je samozřejmě jedna z posledních věcí, podle čeho jsem vybíral, hlavně doufám, že po úpravě přestane být SV „uskákaná koza“. Každopádně už jen z těch pár dílů, co mám doma musím říct jednu nemilou věc na stranu SV – je to „rozpočtovka“. Když si vedle sebe postavím různé díly z GSX-R vs SV, tak je to rozdíl v kvalitě provedení jako nebe a dudy...

Autor:  Nejt [ pon 27. pro 2010 14:12:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: uprava

tys to zjistil z hlediska zpracování, čemuž já nerozumím, ale zjistil jsem to samý dva roky nazpět z jízdních vlastností :)

Autor:  jirin.sv [ pon 27. pro 2010 14:45:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: uprava

Nejt píše:
tys to zjistil z hlediska zpracování, čemuž já nerozumím, ale zjistil jsem to samý dva roky nazpět z jízdních vlastností :)
Jasně :-), já se letos taky svezl na něčem jiném – konkrétně GSR a GSX-R 600 modelové řady, ze kterých ty věci mám, a bylo to fakt lepší, jen mi ten 600ccm čtyřhrnek nějak nesedl (kdybych na něm jezdil od začátku, tak by mi asi moc nesedělo SV) :-D.

Autor:  Tomast33 [ pon 27. pro 2010 18:51:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: uprava

Ta vidlice je luxusní,budeš muset měnit kolo a kotouče?

Autor:  jirin.sv [ pon 27. pro 2010 20:48:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: uprava

Tomast33 píše:
Ta vidlice je luxusní,budeš muset měnit kolo a kotouče?
Kotouče mám taky, jsou to základní 298 mm v průměru z GSX-R 600/750 K04-05, ale dají se použít třeba Busácké (320 mm) nebo z dalších GSX-R 310 mm, jen se musí vhodně vypodložit třmeny vložkami (stejně tak, jak to má ten borec v úvodním příspěvku – 5 mm či 10 mm). Přepokládám, že mi původní brzdy z GSX-R budou více než postačovat (víte jak jezdím) :grin:.
Kolo nechávám kvůli možnosti použít klasický snímač rychlosti původní, tedy SV. Bude se muset pro ně udělat podložka pod kotouče (2,5 – 3 mm tlustá). Už mám udělaný výkres, tak teď sháním, kdo mi to vypálí z vhodného nerezového či duralového plechu. Bude se taky muset udělat nová oska kola, ale to už bude celkem sranda, mám ji taky vyměřenou.

Horší to bude u eNka s brýlemi, ty budu muset nechat udělat na CNC, ale už je mám víceméně vymodelované – koukni sem: http://suzukisv.cz/forum/viewtopic.php?p=45868#p45868

Autor:  Jindra [ úte 28. pro 2010 10:22:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: uprava

jirin.sv - ty vole já tě obdivuju a vlastně to ani nechápu. Do toho bych asi nešel, páč co tím získáš? Jasně, že se jízdní vlastnosti zlepší... ale nebylo by snadnější a levnější koupit jinej stroj, kterej disponuje kvalitními komponenty už v z výroby? jako klobouk dolu! Je to rozhodně pěkná věc... to co děláš. A výsledek je pro mě jako zarytýho eSVéčkáře úžasnej ;-) to zas jako každopádně :thumbsup:

Autor:  Nejt [ úte 28. pro 2010 11:39:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: uprava

Jindro, doporučení na jinou machnu už jsme tu s Jiřinem vzdali long time ago... :)

Autor:  jirin.sv [ úte 28. pro 2010 12:53:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: uprava

Nejt píše:
Jindro, doporučení na jinou machnu už jsme tu s Jiřinem vzdali long time ago... :)
Tak Jiřin ví, že jsou i daleko lepší motorky a taky ho táhnou (Shiver, Tuono, Brutale, Speed) :-). Jenže momentálně jsem musel nahrnout peníze do firmy a navíc mě brzy čeká nákup auta, tak teď na nějakou lepší moto zatím můžu zapomenout (aspoň pro sezónu 2011). Další důvod je šílená zimní depka, minulé 2 zimy jsem si hrál se Zetkama, tak je vcelku logické, že teď přišla řada na SV – horší bude ovšem, co budu dělat příští zimu :-D.

Jindra píše:
jirin.sv - ty vole já tě obdivuju a vlastně to ani nechápu. Do toho bych asi nešel, páč co tím získáš? Jasně, že se jízdní vlastnosti zlepší... ale nebylo by snadnější a levnější koupit jinej stroj, kterej disponuje kvalitními komponenty už v z výroby? jako klobouk dolu! Je to rozhodně pěkná věc... to co děláš. A výsledek je pro mě jako zarytýho eSVéčkáře úžasnej ;-) to zas jako každopádně :thumbsup:
Víceméně jsem odpověděl o pár řádků výše :-). Navíc mi ta dvouválcová potvůrka tak nějak přirostla k srdci a při pohledu na klesající ceny motorek a třeba SV obzvláště se mi jí nebude jen tak lehce zbavovat :-(...

Autor:  dsv [ čtv 30. pro 2010 23:25:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: uprava

jirin.sv skus podivat tady http://www.svdownunder.com/index.php?topic=18909.0

Autor:  jirin.sv [ pát 31. pro 2010 0:00:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: uprava

dsv píše:
Tak tohle bych moc za vzor nedával, možná jako odstrašující příklad :-D. Udělal to snad nejvíc „blbě“ jak mohl. Zvolil si špatné vidlice, se kterými mu nebude fungovat zámek řízení (teoreticky fungovat bude, ale kola se zamčou rovně). No a řešení, kdy se původní GSX-R brýle v nejtenším místě (2 mm síly) provrtají a a osadí představci ani komentář nezaslouží :-). To bych se docela bál, kdy mi zůstanou řidítka „v ruce“. Ale zase brzdy atd má dobré, mně budou bohatě stačit i kotouče 298 mm vs 320 mm.

Autor:  marse [ pát 31. pro 2010 12:57:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: uprava

jirin sv. - Můžeš mi prosím zrekapitulovat jaké díly jsi zatím sehnal (z jakých motorek), co vše se musí koupit a upravit a kolik tahle úprava asi příjde dohromady? Díky...

Autor:  zdeněk [ pát 31. pro 2010 16:45:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: uprava

Máš to pěkné Jiříku. :thumbsup: Jsem zvědav na realní výsledek.

Autor:  jirin.sv [ sob 01. led 2011 14:00:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: uprava

zdeněk píše:
Máš to pěkné Jiříku. :thumbsup: Jsem zvědav na realní výsledek.
Díky :-). No na výsledek jsem taky zvědavý. Bude i fungl nový lak a to v jiném odstínu, než jsem měl doteď :wave:

Bohužel mi teď zkazila náladu skutečnost, že do GSX-R vidlic nepůjde napasovat kolo z SV včetně snímače – bohužel SV vidlice jsou asymetrické a levá strana, kde je nacpaný snímač je víc vybraná a snímač částečně zalézá do kluzáku. Kdežto GSX-R šavle jsou symetrické, a když se kolo vloží do vidlic se snímačem, tak je o skoro 0,5 cm mimo osu, což už je sakra hodně (pravá strana skoro dře kotoučem o úchyt blatníku) a motorka by se chovala dosti špatně :-(. Takže teď sháním nové kolo. Potřebuji buď kolo z GSX-R 600 01–05, GSX-R 750 00–05, GSX-R 1000 01–04 či libovolného SV 1000, ale asi je za rozumný peníz neženu (překupníci v ČR chtějí za použité 5000 Kč, když je za 4400 Kč včetně dopravy komplet nové kolo Delkevic). Takže sáhnu asi po TL, Hayabusím, či „S(M)RADím“ kole :-D, ty kola jsou v mých vidlicích použitelné, jen se musí trošku osoustružit (náboj na uchycení kotoučů je u K00 a výš 128 mm široký, staré mají 130 mm), takže se buď kotouče či spíš ráfek seberou o 1 mm z každé strany a budu na potřeném rozměru. Oska taky pasuje, buď se musí zkrátit o 3,5 mm či vytvořit vložku 3,5 mm na levou stranu. Kdybyste náhodou někdo měli tip na SRAD, Hayabusí či TL kolo (jsou to jedna a ta stejná) za rozumný peníz, tak prosím dejte vědět.

marse píše:
jirin sv. - Můžeš mi prosím zrekapitulovat jaké díly jsi zatím sehnal (z jakých motorek), co vše se musí koupit a upravit a kolik tahle úprava asi příjde dohromady? Díky...
Na tvoji K06 bych asi taky sáhl po vidlicích z řady GSX-R 600/750 roky 04–05. Volil bych je z několika důvodů a to:
    – Jsou stejně dlouhé jak SV vidlice, takže si nezměníš úhel řízení (geometrii)
    – Mají už radiální brzdy
    – Horní brýle bez problémů fungují s SV včetně zámku řízení
    – Vcelku přiměřená cena (záleží, co přesně seženeš)

Co potřebuješ koupit:
    – Vidlice
    – Horní + spodní brýle
    – Třmeny
    – Kotouče
    – Přední kolo
    – Osku kola
    – Řidítka (na eSko) – vidle mají samozřejmě jiný průměr než SV
    – Náhrada tachometru (čidlo + magnety) viz moje vlákno
    – Radiální pumpa? – není nutná, brzdy fungují i s SV pumpou, ale Gixxer je určitě lepší

Pokud seženeš vše z jednoho typu, tak je to brnkačka, výměna kus za kus (práce max na jedno odpoledne) + je potřeba dodělat tachec.

Kolik ta sranda přijde? Dám sem zatím můj rozpočet:
    – Vidlice, třmeny, kotouče, spodní brýle, šrouby, osky kol – z USA 10200 Kč včetně DPH a cla
    – Přední blatník – Motoman Brno 600 Kč
    – Kolo – zatím vybírám, mám vyhlídlé TL za 2500 Kč, ale GSX-R kolo z K řady počítej 4000–5000 Kč
    – Horní brýle – výroba na CNC, cena je zatím ve hvězdách :-D
    – Držáky světla – ????

Ještě bude potřeba pár spotřebních věcí jako:
    – Gufera vidlic + prachovky – 700 Kč
    – Olej do vidlic – 300 Kč
    – Brzdové hadice – 2000 Kč (já budu koloubit GSX-R a SV hadice – od pumpy k pravému třmenu hadice na SV (je o 12 cm delší kvůli řidítkům) a od levého třmenu k pravému klasická GSX-R hadice) vezmu asi PPTuning
    – Brzdovka – 200 Kč

No to je asi ve zkratce vše. Jinak lze vybírat i z jiných modelů, velmi dobré jsou tabulky tady. Krásně znázorňují, co spolu bude fungovat a co ne.

Autor:  jirin.sv [ sob 01. led 2011 14:07:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: uprava

Jo a ještě, kdybyste někdo prahnul po tom centrálu, tak je jeden Kawa tlumič na prodeji u MotoRabidus. Je prodávaný rovnou jako SV náhradní díl :-D :good:

K centrálům dodám tuto tabulku, kde je vidět zase vhodnost. Je docela problém najít dobrý. Bez úprav podsedlovky na místo sedne jen GSX-R 600/750 06–07, ZX-10R 06–07 a ZX-14 06–08. U ostatních je potřeba většinou dělat do podsedlovky díru a osadit menší baterii.

Autor:  damoxen [ sob 01. led 2011 16:29:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: uprava

Vysledek je krasnej,ale kdyz vidim,kolik je s tim prace,tak se do toho moc nechce

Autor:  popi [ sob 01. led 2011 16:33:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: uprava

damoxen píše:
Vysledek je krasnej,ale kdyz vidim,kolik je s tim prace,tak se do toho moc nechce

právě že s tím zase tak moc práce není, ale peníze to sežere...

Stránka 1 z 9 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/