Právě je čtv 03. črc 2025 5:14:35

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 92 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: GSXR600 K1
Nový příspěvekNapsal: stř 13. kvě 2009 1:05:44 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 17. říj 2007 21:13:12
Příspěvky: 6567
Bydliště: Praha
Nejt píše:
To, co tu povídám, jsou objektivní skutečnosti, fakta, vycházející z logiky a charakteristiky těhle kubatur... a v neposlední řadě tyhle skutečnosti opírám o vlastní zkušenosti, který to jenom potvrdily. A nestavím se tu ani tak proti šestkám jako takovým jako spíš proti některým argumentům, které pro ně hovoří a naopak jsou proti litrům... typu "na litra bych si netrouf, šestka je hravější (na dromu)" a podobný nesmysly.

no mozna to bude ve finale jinak, ale mam pocit ze bych se na litru zabil
je fakt ze ten pocite jsem mel i na 650, ale to ma u SV aspon primereny hranice rychlosti a vejs uz to netoci jako 4val
stacilo mi jent na cbr600
no uvidime az to osedlam nekdy, ted se chystam na to matesovo az budu mi ok ruku jestli mi to pujci :-)

_________________
(2006) - CBR125R K5 + (2007) - SV650S K4 > (2011) - SV650R K4 > (2012) SV650RR K8 + (CBR600RR K5) > (2021) SV650RR K8 + GSX-R1000 K6 + CBF600S-ABS K6


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: GSXR600 K1
Nový příspěvekNapsal: stř 13. kvě 2009 1:23:50 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08
Příspěvky: 3115
Bydliště: AMD Brno
no tak když je člověk lama, neměl by sedlat ani kolo s postranníma kolečkama

_________________
fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: GSXR600 K1
Nový příspěvekNapsal: stř 13. kvě 2009 12:07:32 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 14. dub 2008 20:39:40
Příspěvky: 1349
nu, se nam to tu rozjelokoukam :)

za sebe muzu rict, ze me ta sestka vyhovuje temer idealne a to na ni temer denne do prace. Pred 14 dny jsme dali ve dvou lidech za vikend krasnejch 980km... V obci jezdim 50km/h, mimo obec jezdim kolem tech 120-130km/h, pac se mam rad, kdyz to chci stipat, tak tam mam dve kila taky hned... Opravdu nevim co bych na silnici delal s litrovym ctyrvalcem ...

kdyz bych chtel kroutak, tak jezdim na Rocketu...200Nm pri 2500ot/min :))))

A dalsi vec - na prdel to jde taky jen plynem, coz je pro me postacujici argument:D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: GSXR600 K1
Nový příspěvekNapsal: stř 13. kvě 2009 12:21:38 
Offline
záklaďák

Registrován: pát 29. úno 2008 0:39:26
Příspěvky: 433
Bydliště: Praha
Je fakt, ze jsem mel tu sestku pujcenou jen na par set metru po Praze, ale je pravda, ze tech 160 tam bylo hned a na max. otacky jsem se nedostal. Asi taky pro to, ze jsem zvykly z SVa hodne radit a hlavne me to bavi. Alespon trosku si sahnout na hranice motorky. Je pravda, ze jsem s litrem jeste nemel tu cest, ale jestli nekoho nebavi radit, at si koupi Manu, jestli chce jezdit na spotrebu Vochcavku v TDi a jestli chce cestovat, tak treba Bawo GS, nebo VFR. Vazne si myslim, ze potencial i te sestky je v beznem provozu nebezpecny, natoz potom litr...

_________________
bejvávalo SV650S 2008, nyní mrška zelená...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: GSXR600 K1
Nový příspěvekNapsal: stř 13. kvě 2009 12:55:20 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08
Příspěvky: 3115
Bydliště: AMD Brno
ok, já už se vzdávám :mrgreen: ... argumentovat proti zažitým stereotypům, to je holt nerovný boj.

_________________
fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: GSXR600 K1
Nový příspěvekNapsal: stř 13. kvě 2009 13:12:18 
Offline
záklaďák

Registrován: pát 15. úno 2008 17:56:26
Příspěvky: 259
Bydliště: Blučina
Já su v tom s tebou...! :lol: :mrgreen:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: GSXR600 K1
Nový příspěvekNapsal: stř 13. kvě 2009 13:42:32 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: ned 13. dub 2008 12:48:06
Příspěvky: 125
Bydliště: Praha-východ
Obrázek

Nevim co řešíte, litra koupí obvykle člověk, kterej nechce tolik řadit a zřejmě bude i hbitější u předjíždění apod. Každopádně na většině našich silnic je to beztak jedno a na "kratší" úsek ježdění taky
Na okruhu jsem nejela, ale přijde mi to totéž - hravější tam může znamenat tak maximálně to, že pravděpodobně víc řadíš a litr tam bude chtít už nějakou praxi, aby sis s nim uměl poradit natolik, že v jízde bude znatelný rozdíl mezi šestkou a litrem i pro diváky a ty sis při tom nerozbil hubu
Vim o tom sice prd, ale přetahujete se tu jak děti o autíčka : motosmileV :
Otázka využitelnosti je platná pro toho, kdo motorku 100% ovládá

_________________
Only A Biker Knows Why A Dog Sticks Its Head Out Of A Car Window.
www.karlie.wbs.cz


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: GSXR600 K1
Nový příspěvekNapsal: stř 13. kvě 2009 14:07:59 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 17. říj 2007 21:13:12
Příspěvky: 6567
Bydliště: Praha
Karlie píše:
Otázka využitelnosti je platná pro toho, kdo motorku 100% ovládá

tady asi nikdo neni Rossi .........

_________________
(2006) - CBR125R K5 + (2007) - SV650S K4 > (2011) - SV650R K4 > (2012) SV650RR K8 + (CBR600RR K5) > (2021) SV650RR K8 + GSX-R1000 K6 + CBF600S-ABS K6


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: GSXR600 K1
Nový příspěvekNapsal: stř 13. kvě 2009 14:15:03 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 14. dub 2008 20:39:40
Příspěvky: 1349
shark píše:
Karlie píše:
Otázka využitelnosti je platná pro toho, kdo motorku 100% ovládá

tady asi nikdo neni Rossi .........


presne tak .... jestlize na normalni silnici sotva vyuziju sestikilo ... co bych pak delal s litrem? :D Samozrejme beru to z pohledu negazujiciho megamrdala :D

ale jak jsem psal - mam radost, ze to jde hezky plynule na zadek :D Aj s tanvakem :D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: GSXR600 K1
Nový příspěvekNapsal: stř 13. kvě 2009 14:36:01 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: ned 13. dub 2008 12:48:06
Příspěvky: 125
Bydliště: Praha-východ
shark píše:
Karlie píše:
Otázka využitelnosti je platná pro toho, kdo motorku 100% ovládá

tady asi nikdo neni Rossi .........


Nejde o to být Rossi :grin: Každopádně co jsem se bavila s kamarádem, který závodil a motorku bere čistě jako spotřební věc (jede/nejede/jak moc jede/jak slouží), tak mi řekl, že by se už asi zabil na běžný silnici i na šestce neb by ho to nutilo z toho ždímat co jde (mimo okruh jezdí na jawce) :D

Z čehož mi vyplynulo, že šestka je na naše silnice až až (což vidim i na sobě, v podstatě "slabý" mi to přijde jen na dálnici nebo pokud bych čekala jo výkon na rovince, možná pokud bych chtěla hodně rychle předjíždět), ale na okreskách to stačí
Jezdit s tim někam dál nebo být pohodlná, popř. mít dost rozumu, kdy vzít za plyn, pak bych uvažovala nad litrem - asi záleží jak agresivně člověk chce jezdit nebo naopak pokud chce jezdit klidně a málo řadit
Na běžnou, relativně klidnou, bezpečnou pohodovou jízdu mi šestka přijde až až Kdo chce tahat a rvát to a cítit ten výkon, bude mu to málo
Jednoduše...litr je využitelnej i na našich silnicích, ale přijde mi to zbytečný - asi i proto, že agresivně nejezdim
Rozumnýmu člověku to může být pohodlnější, agresivnímu jezdci hřebíkem do rakve (ale agresivnímu jezdci bude do rakve stačit i šestka)
Je to jen o stylu jízdy

_________________
Only A Biker Knows Why A Dog Sticks Its Head Out Of A Car Window.
www.karlie.wbs.cz


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: GSXR600 K1
Nový příspěvekNapsal: stř 13. kvě 2009 14:39:19 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 17. říj 2007 21:13:12
Příspěvky: 6567
Bydliště: Praha
vono to samy s autem
litr je proste litr stejne tak 3litr je neco jinyho nez 1.6 apod
kazdy ma zkratka svuj potencial, svoje prednosti
a zalezi pouze na vas ktery vam vyhovuje vic a jestli mate mozek na zkroceni

_________________
(2006) - CBR125R K5 + (2007) - SV650S K4 > (2011) - SV650R K4 > (2012) SV650RR K8 + (CBR600RR K5) > (2021) SV650RR K8 + GSX-R1000 K6 + CBF600S-ABS K6


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: GSXR600 K1
Nový příspěvekNapsal: stř 13. kvě 2009 14:53:33 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08
Příspěvky: 3115
Bydliště: AMD Brno
mateSAS píše:
jestlize na normalni silnici sotva vyuziju sestikilo ... co bych pak delal s litrem?

To je právě přesně ta rovnice, která je na silnici naprosto irelevnantí. Myslíš, že lidi si NA SILNICI kupujou litra kvůli 180 HP??? To by byly pěkný píče ;) (neříkám, že takoví taky nejsou).

_________________
fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: GSXR600 K1
Nový příspěvekNapsal: stř 13. kvě 2009 14:59:33 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 17. říj 2007 21:13:12
Příspěvky: 6567
Bydliště: Praha
litr? proc ne, na 650 honis motor casto do maxima, to na litru pri stejny rychlosti nemusis
a tak ho nehuntujes a vic vydrzi?

ja tato teorie pravdiva?

_________________
(2006) - CBR125R K5 + (2007) - SV650S K4 > (2011) - SV650R K4 > (2012) SV650RR K8 + (CBR600RR K5) > (2021) SV650RR K8 + GSX-R1000 K6 + CBF600S-ABS K6


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: GSXR600 K1
Nový příspěvekNapsal: stř 13. kvě 2009 15:03:09 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08
Příspěvky: 3115
Bydliště: AMD Brno
samozřejmě probůh - víc vydrží, míň žere. A koho baví honit motor do maxima, není nic jednoduššího než zkopnout dva kvalty...

_________________
fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: GSXR600 K1
Nový příspěvekNapsal: stř 13. kvě 2009 15:11:46 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08
Příspěvky: 3115
Bydliště: AMD Brno
Jo a ještě pro ty, co uvažujou nad čímkoliv z řady GSX-R 06 a výš a bojí se, že by třeba s litrem přišli o mrštnost či hravost nebo co za nesmysl... mrkněte nejdřív na rozměry a váhový rozdíly 600 / 750 / 1000, jo? ;)
přehled

_________________
fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: GSXR600 K1
Nový příspěvekNapsal: stř 13. kvě 2009 15:20:09 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 17. říj 2007 21:13:12
Příspěvky: 6567
Bydliště: Praha
Nejt píše:
samozřejmě probůh - víc vydrží, míň žere. A koho baví honit motor do maxima, není nic jednoduššího než zkopnout dva kvalty...

problem nastane kdyz zacnes zdimat litr

_________________
(2006) - CBR125R K5 + (2007) - SV650S K4 > (2011) - SV650R K4 > (2012) SV650RR K8 + (CBR600RR K5) > (2021) SV650RR K8 + GSX-R1000 K6 + CBF600S-ABS K6


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: GSXR600 K1
Nový příspěvekNapsal: stř 13. kvě 2009 15:23:57 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22
Příspěvky: 2620
Bydliště: Štatl
Nejt píše:
samozřejmě probůh - víc vydrží, míň žere.

já ti dám ty plantážníku,že litr míň žere... :lol:
možná 4V.... ;)
jinak...je ta debata o hovnech...jak už bylo milionkrát napsáno...každýmu bude sedět něco jinýho...každej jinak jezdí,má jinej cit pro motorku...steně tak auto....
stejně tak,jakože když bde někdo umět,tak tě natře na okruhu i na 6.... :wave:

_________________
Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: GSXR600 K1
Nový příspěvekNapsal: stř 13. kvě 2009 15:36:21 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08
Příspěvky: 3115
Bydliště: AMD Brno
Kawa - jasný, jak jsem předeslal na začátku, mluvil jsem jen o 4V supersportech. Jinak souhlas i se vším ostatním... jen jsem se nechal unést argumentací některých, opírající se "nějakou logiku" vycházející z "nějaké dedukce něčeho" atd... to ve mě holt občas zašplouchá.

Shark - no jiftě!

_________________
fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: GSXR600 K1
Nový příspěvekNapsal: stř 13. kvě 2009 15:42:20 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22
Příspěvky: 2620
Bydliště: Štatl
Nejt píše:
Kawa - jasný, jak jsem předeslal na začátku, mluvil jsem jen o 4V supersportech. Jinak souhlas i se vším ostatním... jen jsem se nechal unést argumentací některých, opírající se "nějakou logiku" vycházející z "nějaké dedukce něčeho" atd... to ve mě holt občas zašplouchá.

chápu...taky nemám rád teoretiky...ale je hezký,co s tebou takový šplouchání dovede.... :lol:
seš pak hotovej spisovatel.... :thumbsup:

_________________
Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: GSXR600 K1
Nový příspěvekNapsal: stř 13. kvě 2009 15:43:26 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08
Příspěvky: 3115
Bydliště: AMD Brno
no joo :oops: :grin:

_________________
fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 92 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz