|
Právě je čtv 03. črc 2025 5:14:35
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
Autor |
Zpráva |
shark
|
Napsal: stř 13. kvě 2009 1:05:44 |
|
 |
Administrátor |
 |
Registrován: stř 17. říj 2007 21:13:12 Příspěvky: 6567 Bydliště: Praha
|
Nejt píše: To, co tu povídám, jsou objektivní skutečnosti, fakta, vycházející z logiky a charakteristiky těhle kubatur... a v neposlední řadě tyhle skutečnosti opírám o vlastní zkušenosti, který to jenom potvrdily. A nestavím se tu ani tak proti šestkám jako takovým jako spíš proti některým argumentům, které pro ně hovoří a naopak jsou proti litrům... typu "na litra bych si netrouf, šestka je hravější (na dromu)" a podobný nesmysly. no mozna to bude ve finale jinak, ale mam pocit ze bych se na litru zabil je fakt ze ten pocite jsem mel i na 650, ale to ma u SV aspon primereny hranice rychlosti a vejs uz to netoci jako 4val stacilo mi jent na cbr600 no uvidime az to osedlam nekdy, ted se chystam na to matesovo az budu mi ok ruku jestli mi to pujci 
_________________ (2006) - CBR125R K5 + (2007) - SV650S K4 > (2011) - SV650R K4 > (2012) SV650RR K8 + (CBR600RR K5) > (2021) SV650RR K8 + GSX-R1000 K6 + CBF600S-ABS K6
|
|
Nahoru |
|
 |
Nejt
|
Napsal: stř 13. kvě 2009 1:23:50 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08 Příspěvky: 3115 Bydliště: AMD Brno
|
no tak když je člověk lama, neměl by sedlat ani kolo s postranníma kolečkama
_________________ fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
|
|
Nahoru |
|
 |
mateSAS
|
Napsal: stř 13. kvě 2009 12:07:32 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pon 14. dub 2008 20:39:40 Příspěvky: 1349
|
nu, se nam to tu rozjelokoukam za sebe muzu rict, ze me ta sestka vyhovuje temer idealne a to na ni temer denne do prace. Pred 14 dny jsme dali ve dvou lidech za vikend krasnejch 980km... V obci jezdim 50km/h, mimo obec jezdim kolem tech 120-130km/h, pac se mam rad, kdyz to chci stipat, tak tam mam dve kila taky hned... Opravdu nevim co bych na silnici delal s litrovym ctyrvalcem ... kdyz bych chtel kroutak, tak jezdim na Rocketu...200Nm pri 2500ot/min  ))) A dalsi vec - na prdel to jde taky jen plynem, coz je pro me postacujici argument:D
|
|
Nahoru |
|
 |
keyman
|
Napsal: stř 13. kvě 2009 12:21:38 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pát 29. úno 2008 0:39:26 Příspěvky: 433 Bydliště: Praha
|
Je fakt, ze jsem mel tu sestku pujcenou jen na par set metru po Praze, ale je pravda, ze tech 160 tam bylo hned a na max. otacky jsem se nedostal. Asi taky pro to, ze jsem zvykly z SVa hodne radit a hlavne me to bavi. Alespon trosku si sahnout na hranice motorky. Je pravda, ze jsem s litrem jeste nemel tu cest, ale jestli nekoho nebavi radit, at si koupi Manu, jestli chce jezdit na spotrebu Vochcavku v TDi a jestli chce cestovat, tak treba Bawo GS, nebo VFR. Vazne si myslim, ze potencial i te sestky je v beznem provozu nebezpecny, natoz potom litr...
_________________ bejvávalo SV650S 2008, nyní mrška zelená...
|
|
Nahoru |
|
 |
Nejt
|
Napsal: stř 13. kvě 2009 12:55:20 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08 Příspěvky: 3115 Bydliště: AMD Brno
|
ok, já už se vzdávám  ... argumentovat proti zažitým stereotypům, to je holt nerovný boj.
_________________ fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
|
|
Nahoru |
|
 |
Karlie
|
Napsal: stř 13. kvě 2009 13:42:32 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: ned 13. dub 2008 12:48:06 Příspěvky: 125 Bydliště: Praha-východ
|
 Nevim co řešíte, litra koupí obvykle člověk, kterej nechce tolik řadit a zřejmě bude i hbitější u předjíždění apod. Každopádně na většině našich silnic je to beztak jedno a na "kratší" úsek ježdění taky Na okruhu jsem nejela, ale přijde mi to totéž - hravější tam může znamenat tak maximálně to, že pravděpodobně víc řadíš a litr tam bude chtít už nějakou praxi, aby sis s nim uměl poradit natolik, že v jízde bude znatelný rozdíl mezi šestkou a litrem i pro diváky a ty sis při tom nerozbil hubu Vim o tom sice prd, ale přetahujete se tu jak děti o autíčka Otázka využitelnosti je platná pro toho, kdo motorku 100% ovládá
_________________ Only A Biker Knows Why A Dog Sticks Its Head Out Of A Car Window. www.karlie.wbs.cz
|
|
Nahoru |
|
 |
shark
|
Napsal: stř 13. kvě 2009 14:07:59 |
|
 |
Administrátor |
 |
Registrován: stř 17. říj 2007 21:13:12 Příspěvky: 6567 Bydliště: Praha
|
Karlie píše: Otázka využitelnosti je platná pro toho, kdo motorku 100% ovládá tady asi nikdo neni Rossi .........
_________________ (2006) - CBR125R K5 + (2007) - SV650S K4 > (2011) - SV650R K4 > (2012) SV650RR K8 + (CBR600RR K5) > (2021) SV650RR K8 + GSX-R1000 K6 + CBF600S-ABS K6
|
|
Nahoru |
|
 |
mateSAS
|
Napsal: stř 13. kvě 2009 14:15:03 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pon 14. dub 2008 20:39:40 Příspěvky: 1349
|
shark píše: Karlie píše: Otázka využitelnosti je platná pro toho, kdo motorku 100% ovládá tady asi nikdo neni Rossi ......... presne tak .... jestlize na normalni silnici sotva vyuziju sestikilo ... co bych pak delal s litrem?  Samozrejme beru to z pohledu negazujiciho megamrdala  ale jak jsem psal - mam radost, ze to jde hezky plynule na zadek  Aj s tanvakem 
|
|
Nahoru |
|
 |
Karlie
|
Napsal: stř 13. kvě 2009 14:36:01 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: ned 13. dub 2008 12:48:06 Příspěvky: 125 Bydliště: Praha-východ
|
shark píše: Karlie píše: Otázka využitelnosti je platná pro toho, kdo motorku 100% ovládá tady asi nikdo neni Rossi ......... Nejde o to být Rossi  Každopádně co jsem se bavila s kamarádem, který závodil a motorku bere čistě jako spotřební věc (jede/nejede/jak moc jede/jak slouží), tak mi řekl, že by se už asi zabil na běžný silnici i na šestce neb by ho to nutilo z toho ždímat co jde (mimo okruh jezdí na jawce)  Z čehož mi vyplynulo, že šestka je na naše silnice až až (což vidim i na sobě, v podstatě "slabý" mi to přijde jen na dálnici nebo pokud bych čekala jo výkon na rovince, možná pokud bych chtěla hodně rychle předjíždět), ale na okreskách to stačí Jezdit s tim někam dál nebo být pohodlná, popř. mít dost rozumu, kdy vzít za plyn, pak bych uvažovala nad litrem - asi záleží jak agresivně člověk chce jezdit nebo naopak pokud chce jezdit klidně a málo řadit Na běžnou, relativně klidnou, bezpečnou pohodovou jízdu mi šestka přijde až až Kdo chce tahat a rvát to a cítit ten výkon, bude mu to málo Jednoduše...litr je využitelnej i na našich silnicích, ale přijde mi to zbytečný - asi i proto, že agresivně nejezdim Rozumnýmu člověku to může být pohodlnější, agresivnímu jezdci hřebíkem do rakve (ale agresivnímu jezdci bude do rakve stačit i šestka) Je to jen o stylu jízdy
_________________ Only A Biker Knows Why A Dog Sticks Its Head Out Of A Car Window. www.karlie.wbs.cz
|
|
Nahoru |
|
 |
shark
|
Napsal: stř 13. kvě 2009 14:39:19 |
|
 |
Administrátor |
 |
Registrován: stř 17. říj 2007 21:13:12 Příspěvky: 6567 Bydliště: Praha
|
vono to samy s autem litr je proste litr stejne tak 3litr je neco jinyho nez 1.6 apod kazdy ma zkratka svuj potencial, svoje prednosti a zalezi pouze na vas ktery vam vyhovuje vic a jestli mate mozek na zkroceni
_________________ (2006) - CBR125R K5 + (2007) - SV650S K4 > (2011) - SV650R K4 > (2012) SV650RR K8 + (CBR600RR K5) > (2021) SV650RR K8 + GSX-R1000 K6 + CBF600S-ABS K6
|
|
Nahoru |
|
 |
Nejt
|
Napsal: stř 13. kvě 2009 14:53:33 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08 Příspěvky: 3115 Bydliště: AMD Brno
|
mateSAS píše: jestlize na normalni silnici sotva vyuziju sestikilo ... co bych pak delal s litrem? To je právě přesně ta rovnice, která je na silnici naprosto irelevnantí. Myslíš, že lidi si NA SILNICI kupujou litra kvůli 180 HP??? To by byly pěkný píče  (neříkám, že takoví taky nejsou).
_________________ fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
|
|
Nahoru |
|
 |
shark
|
Napsal: stř 13. kvě 2009 14:59:33 |
|
 |
Administrátor |
 |
Registrován: stř 17. říj 2007 21:13:12 Příspěvky: 6567 Bydliště: Praha
|
litr? proc ne, na 650 honis motor casto do maxima, to na litru pri stejny rychlosti nemusis a tak ho nehuntujes a vic vydrzi?
ja tato teorie pravdiva?
_________________ (2006) - CBR125R K5 + (2007) - SV650S K4 > (2011) - SV650R K4 > (2012) SV650RR K8 + (CBR600RR K5) > (2021) SV650RR K8 + GSX-R1000 K6 + CBF600S-ABS K6
|
|
Nahoru |
|
 |
Nejt
|
Napsal: stř 13. kvě 2009 15:03:09 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08 Příspěvky: 3115 Bydliště: AMD Brno
|
samozřejmě probůh - víc vydrží, míň žere. A koho baví honit motor do maxima, není nic jednoduššího než zkopnout dva kvalty...
_________________ fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
|
|
Nahoru |
|
 |
shark
|
Napsal: stř 13. kvě 2009 15:20:09 |
|
 |
Administrátor |
 |
Registrován: stř 17. říj 2007 21:13:12 Příspěvky: 6567 Bydliště: Praha
|
Nejt píše: samozřejmě probůh - víc vydrží, míň žere. A koho baví honit motor do maxima, není nic jednoduššího než zkopnout dva kvalty... problem nastane kdyz zacnes zdimat litr
_________________ (2006) - CBR125R K5 + (2007) - SV650S K4 > (2011) - SV650R K4 > (2012) SV650RR K8 + (CBR600RR K5) > (2021) SV650RR K8 + GSX-R1000 K6 + CBF600S-ABS K6
|
|
Nahoru |
|
 |
Kawa
|
Napsal: stř 13. kvě 2009 15:23:57 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22 Příspěvky: 2620 Bydliště: Štatl
|
Nejt píše: samozřejmě probůh - víc vydrží, míň žere. já ti dám ty plantážníku,že litr míň žere... možná 4V.... jinak...je ta debata o hovnech...jak už bylo milionkrát napsáno...každýmu bude sedět něco jinýho...každej jinak jezdí,má jinej cit pro motorku...steně tak auto.... stejně tak,jakože když bde někdo umět,tak tě natře na okruhu i na 6.... 
_________________ Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R
|
|
Nahoru |
|
 |
Nejt
|
Napsal: stř 13. kvě 2009 15:36:21 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08 Příspěvky: 3115 Bydliště: AMD Brno
|
Kawa - jasný, jak jsem předeslal na začátku, mluvil jsem jen o 4V supersportech. Jinak souhlas i se vším ostatním... jen jsem se nechal unést argumentací některých, opírající se "nějakou logiku" vycházející z "nějaké dedukce něčeho" atd... to ve mě holt občas zašplouchá.
Shark - no jiftě!
_________________ fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
|
|
Nahoru |
|
 |
Kawa
|
Napsal: stř 13. kvě 2009 15:42:20 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22 Příspěvky: 2620 Bydliště: Štatl
|
Nejt píše: Kawa - jasný, jak jsem předeslal na začátku, mluvil jsem jen o 4V supersportech. Jinak souhlas i se vším ostatním... jen jsem se nechal unést argumentací některých, opírající se "nějakou logiku" vycházející z "nějaké dedukce něčeho" atd... to ve mě holt občas zašplouchá. chápu...taky nemám rád teoretiky...ale je hezký,co s tebou takový šplouchání dovede.... seš pak hotovej spisovatel.... 
_________________ Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R
|
|
Nahoru |
|
 |
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|