Home SV Forum Vše ostatní ostatni motorky GSX-R litr K5 problem se startovanim
Právě je sob 27. dub 2024 17:57:21

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 92 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: GSXR600 K1
Nový příspěvekNapsal: úte 12. kvě 2009 13:11:42 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 14. dub 2008 20:39:40
Příspěvky: 1349
Tak aj trosku o malem pycoletu - vcera jsem se stavil u kamikadzeho ukazat ten svuj stroj ... kdyz jsem mu predtim rikal, ze na svizny jezdeni staci motor tocit do osmi tisic, tak rikal ze jsem srab, pac mam pak dalsich 7000 otacek k cervenymu poli... Nu, co vam budu povidat - svezl se a dal me za pravdu :)

tudiz NEITHe> vyuzivas na normos silnici cele pasmo na svem pycoletu? :D


{ SHARE_ON_FACEBOOK } { SHARE_ON_TWITTER }
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: GSXR600 K1
Nový příspěvekNapsal: úte 12. kvě 2009 13:25:41 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08
Příspěvky: 3115
Bydliště: AMD Brno
jasný :)

_________________
fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: GSXR600 K1
Nový příspěvekNapsal: úte 12. kvě 2009 13:29:41 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08
Příspěvky: 3115
Bydliště: AMD Brno
Ale nemíchejme jabka s hruškama, jsou to dvě totálně jiný motorky, jedna z největších předností K5 je, že táhne úplně všude. Na dromu řadím klidně až u 13 tis., až pak to trochu ztrácí. Jo a taky... já už na silnici moc nejezdím, v provozu samozřejmě nemá smysl tolik točit, ale když je nálada, proč ne?

_________________
fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: GSXR600 K1
Nový příspěvekNapsal: úte 12. kvě 2009 14:00:48 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 14. dub 2008 20:39:40
Příspěvky: 1349
no ja nevim, ja mam porad pocit ze to celkem jede .... ale porad se motam pod desiti tisici :D i Lukas rikal ze nechape k cemu jsou litry :D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: GSXR600 K1
Nový příspěvekNapsal: úte 12. kvě 2009 14:27:54 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08
Příspěvky: 3115
Bydliště: AMD Brno
Nejvíc keců mají totiž vždycky ti, kteří na tom nikdy neseděli...

_________________
fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: GSXR600 K1
Nový příspěvekNapsal: úte 12. kvě 2009 14:48:55 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 17. říj 2007 21:13:12
Příspěvky: 6556
Bydliště: Praha
na litra musis bejt zavodnik jako nejt
jinak nevim co na nasich silnicich s tim delat, jen ten okruh
z meho pohledu v mym pripade zatim dlouho sebevrazda

_________________
(2006) - CBR125R K5 + (2007) - SV650S K4 > (2011) - SV650R K4 > (2012) SV650RR K8 + (CBR600RR K5) > (2021) SV650RR K8 + GSX-R1000 K6 + CBF600S-ABS K6


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: GSXR600 K1
Nový příspěvekNapsal: úte 12. kvě 2009 15:37:22 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09
Příspěvky: 3868
Bydliště: Újezd u Brna
shark píše:
na litra musis bejt zavodnik jako nejt
jinak nevim co na nasich silnicich s tim delat, jen ten okruh
z meho pohledu v mym pripade zatim dlouho sebevrazda

No a to je přesně opak toho, co by ti řekl nejt... a já teda s tímhle taky nesouhlasím...

_________________
Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: GSXR600 K1
Nový příspěvekNapsal: úte 12. kvě 2009 15:42:10 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 17. říj 2007 21:13:12
Příspěvky: 6556
Bydliště: Praha
Jimbo píše:
shark píše:
na litra musis bejt zavodnik jako nejt
jinak nevim co na nasich silnicich s tim delat, jen ten okruh
z meho pohledu v mym pripade zatim dlouho sebevrazda

No a to je přesně opak toho, co by ti řekl nejt... a já teda s tímhle taky nesouhlasím...

vzdyt rek ze s tim uz skoro jinde nez na okruhu nejezdi :-)))

_________________
(2006) - CBR125R K5 + (2007) - SV650S K4 > (2011) - SV650R K4 > (2012) SV650RR K8 + (CBR600RR K5) > (2021) SV650RR K8 + GSX-R1000 K6 + CBF600S-ABS K6


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: GSXR600 K1
Nový příspěvekNapsal: úte 12. kvě 2009 16:02:28 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08
Příspěvky: 3115
Bydliště: AMD Brno
shark píše:
Jimbo píše:
shark píše:
na litra musis bejt zavodnik jako nejt
jinak nevim co na nasich silnicich s tim delat, jen ten okruh
z meho pohledu v mym pripade zatim dlouho sebevrazda

No a to je přesně opak toho, co by ti řekl nejt... a já teda s tímhle taky nesouhlasím...

vzdyt rek ze s tim uz skoro jinde nez na okruhu nejezdi :-)))

Ale ne kvůli motorce, ale kvůli tomu, že silnice jsou nebezpečný a mě baví jezdit na hraně a všechno kolem okruhovýho ježdění a závodění. Nebyl to litr, co mě vyhnalo na drom. Jeď na okruh, pochopíš. Litry jsou na silnice naopak mnohem praktičtější náčiní než šestky (bavím se o 4V supersportech), což ale zase neznamená, že je šestka lepší náčiní na okruh než litr... litr má prostě více využití, šestka "jen jedno" (berte s rezervou).

_________________
fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: GSXR600 K1
Nový příspěvekNapsal: úte 12. kvě 2009 16:03:54 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
mateSAS píše:
Tak aj trosku o malem pycoletu - vcera jsem se stavil u kamikadzeho ukazat ten svuj stroj ... kdyz jsem mu predtim rikal, ze na svizny jezdeni staci motor tocit do osmi tisic, tak rikal ze jsem srab, pac mam pak dalsich 7000 otacek k cervenymu poli... Nu, co vam budu povidat - svezl se a dal me za pravdu :)

tudiz NEITHe> vyuzivas na normos silnici cele pasmo na svem pycoletu? :D

neblbni... do osmi tisíc to jede jak fechtl..
u tý šestky jak se nedostaneš nad 11tis tak to nejede...


v tom má právě výhodu ten litr... ten už kolem těch 8 jede hezky no a v 11? to je labůžo...

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: GSXR600 K1
Nový příspěvekNapsal: úte 12. kvě 2009 16:09:00 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08
Příspěvky: 3115
Bydliště: AMD Brno
Popi - no s tou hranicí 8 jsi to taky přehnal, ale samozřejmě v principu to tak je a taky záleží na jak kterým litru. Těch 8 je tak hranice u R1 08 a níž (prý). Když jsem jel cestovní tempo na Pyčoletu a udržoval si jakous takous akceleraci, nepotřeboval jsem jet víc než 6 tis. a spotřeba byla lehce přes 5 litrů. Tohle na šestce není možné.

_________________
fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: GSXR600 K1
Nový příspěvekNapsal: úte 12. kvě 2009 16:25:04 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
Nejt píše:
Popi - no s tou hranicí 8 jsi to taky přehnal, ale samozřejmě v principu to tak je a taky záleží na jak kterým litru. Těch 8 je tak hranice u R1 08 a níž (prý). Když jsem jel cestovní tempo na Pyčoletu a udržoval si jakous takous akceleraci, nepotřeboval jsem jet víc než 6 tis. a spotřeba byla lehce přes 5 litrů. Tohle na šestce není možné.

no, jestli ti stačí jakás takás akcelerace, budiž...
samozdřejmě se tak dá jet i svižně, ale aby to začalo pořádně jet, tak mi netvrď že to nechce otáčky...
a u šestek je to extrém...

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: GSXR600 K1
Nový příspěvekNapsal: úte 12. kvě 2009 16:51:25 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 14. dub 2008 20:39:40
Příspěvky: 1349
nu, ja zatim jezdim nejako lehce nad sesti litry/100km :)

proste jsem tzv.megamrdal :D ... a musim i za sebe rict, ze ju pouzivam spis cestovne nez sportovne .... sak na byvalym peklostroji bych tezko dal 1000km za vikend ... na malym pycoletu se to dalo celkem v pohode - pac ta 2001 je jeste velka motorka ... na dnesni 600ku bych se neposkladal :)

Hlavne taky potrebuju new helmu a botky - v endurohelme to neni zadna olympiada :D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: GSXR600 K1
Nový příspěvekNapsal: úte 12. kvě 2009 17:47:55 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: sob 03. lis 2007 13:44:01
Příspěvky: 1138
proc teda gsxero se dela 600, 750 a 1000?
a ostatni znacky delaj jen 600 a 1000? mluvim o supersportech

respektive jestli jde nejak rict na co je jaka masina dobra... ale to je asi hodne o kazdym jak mu co padne do ruky co?

_________________
pincek'70 - simak'89 - jawa 125'05 - suzuki sv650s'03 - suzuki sv1000s'06 - yamaha yzf-r6'10 - ...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: GSXR600 K1
Nový příspěvekNapsal: úte 12. kvě 2009 19:07:34 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08
Příspěvky: 3115
Bydliště: AMD Brno
Popi - Jestli se bavíme o K5, tak tvrdím... rozhodně nemusíš točit nad 8 tis., aby to jelo. Samozřejmě maximum vytáhneš nahoře, ale z hlediska využití je tohle potřeba buď na drom nebo na blbnutí, protože už to tam je "až moc". Ale to je pičovská diskuze stejně, prostě šestka vs. litr si rozumíme a basta.

Sting - 750 dělá Suzuki jako jediná, ale vždycky tomu tak nebývalo a 750 byla kdysi přímo třída v rámci různých šampionátů, především národních (třeba v USA na tomhle začal hvězdnou kariéru Hopkins). Pak se to vyprofilovalo na soutěže do 600ccm a do 1000ccm a všechny značky kromě Suzuki výrobu 750ccm zcela opustily. Takže si Sko drží monopol a je docela úctyhodné, že se jim daří držet kvalitu tak vysoko, když prakticky neexistuje konkurence ani závodní využití. 750 je z hlediska závodění dneska objem zcela na hovno :).

Jinak teda po stopadesáté a snad už naposled, sepíšu to v obecné rovině, samozřejmě se od sebe jednotlivé značky a i ročníky liší, beru v potaz pouze 4V supersporty:

U 600 hitparáda začíná až opravdu v hodně vysokých točkách, dole je to prostě mrtvý a nejede to, nemá to točák (sedlal jsem CBR600 a R6), SV650 ve spodku táhne neporovnatelně líp, ale 4V má pak dalších 6 tis. otáček, kde teprve začíná ten správnej hukot. Takže na šestce je třeba více řadit a držet ju stále ve vysokejch, z toho důvodu to v průměru mnohem víc žere a na město nebo cestování je jednoduše nevhodná. Litr má síly všude habaděj, takže umožňuje jezdit i v nízkejch točkách a tudíž nežere a jízda je mnohem plynulejší, poněvadž se nemusí skoro řadit (ale může!).
Na dromu se naopak ať už litr nebo šestka honí především ve vysokých (přece jen i litr tam má největší páru), takže tady je spotřeba stejná, přesto je jízda na každý machně úplně o něčem jiným... na litru je třeba být hodně citlivý s plynem kvůli highsiderům apod., ale na druhou stranu odpustí určité vychýlení z ideální stopy, protože rezervy ve výkonu umožňujou ztrátu dohnat na výjezdech. Bylo změřený, že úplně plnej kotel se v Brně na litru jede cca 8 procent trati!!! Dále jsou na litr na dromu kladený mnohem větší nároky na nastavení podvozku, práci brzd a fyzickou kondici jezdce než na šestku. Na šestce se prakticky furt drží plnej kotel, nehrozí tolik přemíra plynu a je potřeba víc řadit a držet ideální stopu. Nastavení podvozku je tu dost odlišný a brždění taky není takovej kalup (samozřejmě že je, jen ve srovnání s litrem menší), proto udržet ideální stopu je o něco menší problém. Ve výsledku se to docela srovná a rozdíly v časech šestek a litrů jsou třeba v Brně na poloprofesionální úrovni jen pár sekund, v Mostě skoro nic. Na profesionální jsou ty rozdíly samozřejmě velký. Takže prostě na dromu neplatí že ta kubatura je lepší nebo horší, ale každá je o něčem úplně jiným. Na silnici je to ale zas jiné vyprávění...

Z tohoto snad jednoznačně vyplývá tento závěr: šestku na okruh, litra na okruh i na silnici.
Možná by se to vlastně dalo napsat i takto:
začátečník (samozřejmě ne úplný, berte s rezervou) - 600 na okruh, litr na silnici
pokročilý - všechno všude :), ale 600 na silnici bude v určitých situacích trápit jak profíka, tak lamu.

_________________
fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: GSXR600 K1
Nový příspěvekNapsal: úte 12. kvě 2009 21:02:44 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 24. kvě 2008 23:42:46
Příspěvky: 1804
Bydliště: Štěchov
Nejt je strašnej odpůrce šestistovek :rotfl:
Jak v předchozích příspěvcích někdo psal, každýmu sedne něco jinýho. A někdo má rád, když ždímá motorku úplně do maxima a sedlá 600. Např. na závodech je spousta lidí, co jezdí 600 a na litra by kvůli zábavnosti nešlo, není to kvůli tomu, že by je nezvládli nebo tak, ty lidi maj dost zkušeností i s litry např. v provozu...
Takže matesi, dojeď s malým pyčoletem na Moravu, ať si to můžu vyzkoušet a potvrdit jestli moje touha po ostré šestce je oprávněná ;)

_________________
Začalo to 05 jednoskokem -> potom dlouho ČZ 175 -> pak modré SV650S -> a teď eruška


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: GSXR600 K1
Nový příspěvekNapsal: úte 12. kvě 2009 21:40:56 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08
Příspěvky: 3115
Bydliště: AMD Brno
Další kecka, co na ničem nikdy neseděl... po osmdesáté (protože můj příspěvek jsi asi nečetl), odpůrce šestek jsem jen na silnici! A že by si někdo na drom kupoval šestku kvůli větší zábavnosti, to je ta největší pitomost, jakou jsem kdy slyšel. Ale jako jo, kup si R6 a jezdí s ní každej den do školy a tak... pak nám tu napiš report. Ale do tý doby nepiš hlouposti.

_________________
fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: GSXR600 K1
Nový příspěvekNapsal: úte 12. kvě 2009 23:12:09 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 29. lis 2007 22:16:38
Příspěvky: 1460
Bydliště: Těšany
sting píše:
nejt: dik za info :)

proto nechci sestku furt ji tocit a nekam na tom ject ve dvou tak se uradim jak na esvu... podle me je proste sedmpade ideal... ale na to zavodeni je urco lepsi litr kdyz uz jsou ve stejny skupine jak sedmpade...

:amen:

_________________
Cz 175-Suzuki GSF Bandit 400-Sv 650 02N Gsxr 1000 K5


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: GSXR600 K1
Nový příspěvekNapsal: úte 12. kvě 2009 23:19:44 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 24. kvě 2008 23:42:46
Příspěvky: 1804
Bydliště: Štěchov
Nejt píše:
Další kecka, co na ničem nikdy neseděl...

Však jsem tam nikde nenapsal, že jo :grin:
Tam ty moudra mám odposlouchaný od lidí co jezdí 6kila. To co tu povídáš je jenom tvůj názor a tvoje pocity a každej to takhle nemusí vnímat ;)

_________________
Začalo to 05 jednoskokem -> potom dlouho ČZ 175 -> pak modré SV650S -> a teď eruška


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: GSXR600 K1
Nový příspěvekNapsal: stř 13. kvě 2009 0:04:12 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08
Příspěvky: 3115
Bydliště: AMD Brno
To, co tu povídám, jsou objektivní skutečnosti, fakta, vycházející z logiky a charakteristiky těhle kubatur... a v neposlední řadě tyhle skutečnosti opírám o vlastní zkušenosti, který to jenom potvrdily. A nestavím se tu ani tak proti šestkám jako takovým jako spíš proti některým argumentům, které pro ně hovoří a naopak jsou proti litrům... typu "na litra bych si netrouf, šestka je hravější (na dromu)" a podobný nesmysly.

_________________
fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 92 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz