Suzuki SV.cz forum
http://www.suzukisv.cz//forum/

evoluce pyčoletů
http://www.suzukisv.cz//forum/viewtopic.php?f=73&t=1734
Stránka 1 z 1

Autor:  Kawa [ čtv 25. čer 2009 8:32:25 ]
Předmět příspěvku:  evoluce pyčoletů

Nazdar pyčoletáři,
celkem bych si rád rozšířil obzory.
Zajímá mě,jaké jsou rozdíly mezi K1,K3,K5,K7.Mimo designu samozřejmě,který vidím.Je mně jasné,že asi nebudete vědět vše,ale předpokládám vzhledem k tomu,že si tady pár střelců pyčolet nedávno pořídilo,tak to budou mít nastudovaný.

Díky... ;)

Autor:  mateSAS [ čtv 25. čer 2009 9:09:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: evoluce pyčoletů

Moje 600 K1 byl prvni malej strikackovej pycolet, 750 zacali daleko driv. Blizsi tech.novinky netusim.

Autor:  Jimbo [ čtv 25. čer 2009 11:08:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: evoluce pyčoletů

Jo taky bych si rizšířil rád obzory, hledal sem ve starejch časákách, ale moc sem toho nepohledal, co já vím tak:

GSX-R 1000 mezi K2 a K3 zlom, už to není takový to veliký "prasatko(autobus)", o vstřikování paliva se stará 32 bit řj (16 u K2). překopanej byl i podvozek a celá machna prošla inovacema (rád se poučím jakejma od zkušenných). Brzdy dostaly radiální třmeny. Nějakej výraznej rozdíl mezi K3 a K4 se nenašel. Pro potenciální zájemce jako já, jsou K3 a K4 jak psal popák hodně muziky za "málo paněz bo se dají sehnat už kolem 110K (nová stála v roce K4 380 000 Kč !!!!!!)". No a pak nastal zase velkej rozdíl mezi K4 a K5 kde asi toho bylo inovováno o5 hodně, o tom nám napíše franta :) co vím já tak hlavně rozdíl sou brzdy - sice menší kotouče, ale radální nejen třmeny, ale i pumpa. No a těch technických rozdílů musí být celá řada, páč mezi K4 a K5 je regulérně rozdíl v cene o 40 táců!!! o K6 a vejš se už nezajímám páč na to vživotě nenašetřím...

Jo a u GSX-R 600 a 750 sou ty inovace o rok později vždycky, čili první pěkná 750 je až K4, pyčolet už K3 :)

Autor:  Nejt [ čtv 25. čer 2009 16:56:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: evoluce pyčoletů

No vždycky to šlo po dvou letech a dané produkční verze (K1, K3, K5, K7, K9) jsou absolutně beze změn, kromě barev.
Takže pokud se bavíme o sérii...

K1 fakt k ničemu - těžká velká čubka, motor příšerná divočina, kdy bylo všechno posazený navrh a ve své době pověst nejbrutálnějšího superbiku. A brzdy to nebyly schopný zastavit.

K3 - jak psal Jimbák, klasický pičoviny jako rám, vidlice i zadní jednotka, kola, elektronika, motor a s tím související posun točáku do středního pásma (klasickej trend), brzdy, design, celková váha... prostě úplně jiná machna. V téhle době ale kralovala R1 a pak novej už litrovej blade.

K5 - thebestbikeever :).... lepší brzdy (a to desetkrát), změny na motoru a vstřikování (dva vály na válec) a posun krouťáku ještě níž, jiná geometrie a celkové zeštíhlení a zkrácení rozvoru, takže mnohem lepší ovladatelnost a váha dolů, design. Asi to nebyl takovej monstr skok jako mezi K1 - K3, ale rozdílů je hafo a cena tomu odpovídá.

K7 - Euro 3, takže konec legrace... váha nahoru kvůli dvěma laufům, nějaký chytřejší vidlice, jinej rám, machna zase celkově zmohutněla, změny na motoru a v elektronice, takže nárůst výkonu ve vyšším pásmu, design nemastnej neslanej. Pro spoustu lidí nuda.

K9 - o sérii toho ještě moc nevím (musím konečně kurva dočíst poslední MH), ale je toho moc, co se zlepšilo. Např. lepší brzdy (monoblocky)... V závodech se od ní po pauze od dob triumfování K5 čekalo hodně. Motorka je asi mega dobrá a hlavní příčinou, proč si třeba ve WSBK nestojí moc dobře, jsou piloti, protože největší hvězda Neukirchner leží po pádu v Monze zdrátovanej ve špitálu... Suzuki letos sezonu v podstatě zabalila. Jo, jedna mě někdy v květnu přefrčela na dromu, takže jsem na ňu docela zapškl :grin: .

Autor:  Kawa [ čtv 21. led 2010 9:35:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: evoluce pyčoletů

nu,jak sám říkám,kdo hledá,najde....
http://www.suzukigsxr.cz/modely
třebas se to bude někomu hodit,bude - li se rozhodovat o přestupu na gixero..... :mrgreen:

Autor:  Jimbo [ čtv 21. led 2010 10:21:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: evoluce pyčoletů

Paráda, konečně to tam dali, a jak se zdá, tak se ten web začíná rozhejbávat :thumbsup:

Autor:  tony_ul [ čtv 21. led 2010 11:06:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: evoluce pyčoletů

Jimbo píše:
Paráda, konečně to tam dali, a jak se zdá, tak se ten web začíná rozhejbávat :thumbsup:

maj ten web udelanej fakt pekne. prehneld modelu s udajema, obr. atd :good:

Autor:  Nejt [ čtv 21. led 2010 11:37:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: evoluce pyčoletů

no je to sice komplet obšlehnutý ze suzukicycles.org, ale tak je to aspoň první česká stránka, jsou tam i články, pičoviny, takže asi oukej

Autor:  Jimbo [ čtv 21. led 2010 13:34:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: evoluce pyčoletů

Nejt píše:
no je to sice komplet obšlehnutý ze suzukicycles.org, ale tak je to aspoň první česká stránka, jsou tam i články, pičoviny, takže asi oukej

Nefunguje to moc dlouho, myslím že časem by to mohl být dobrej zdroj informací....

Autor:  Black Sabbath [ stř 03. úno 2010 0:30:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: evoluce pyčoletů

Docela pěkně udělanej přehled je tady...
http://www.globalsuzuki.com/motorcycle/ ... media.html

Autor:  Nori-SV-1000S [ ned 14. bře 2010 9:19:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: evoluce pyčoletů

No nevím Nejte.Měl jsem K2 a těžká se mi rozhodně nezdála.Měla jenom o 2kg víc než K3.
První litry GSX-R měly celkem silný střed,oproti K3,teprve u ní byl pruběh orientován nahoře.
A opravdu,brzdy na prvních modelech příšerné.Rozměrově fakt větší.
K5-to bylo moc pěkné svezení!Supr stroj.
Nyní mám K9,budu ji teprve zajíždět,pak se sem-tam budu vyskytovat na dromu,tak se třeba uvidíme. ;)

Autor:  Nejt [ ned 14. bře 2010 14:34:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: evoluce pyčoletů

Na K2 jsem jenom seděl, nejel, ale toto mi potvrdili snad všichni, kdo ju projeli, včetně testů v MH apod. A není směrodatný rozdíl kg, ale těžiště a celková geometrie machny... skrz to za jízdy může K2 působit neohrabaně, těžce, autobusoidně

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/