Autor: |
Kawa [ čtv 25. čer 2009 8:32:25 ] |
Předmět příspěvku: |
evoluce pyčoletů |
Nazdar pyčoletáři, celkem bych si rád rozšířil obzory. Zajímá mě,jaké jsou rozdíly mezi K1,K3,K5,K7.Mimo designu samozřejmě,který vidím.Je mně jasné,že asi nebudete vědět vše,ale předpokládám vzhledem k tomu,že si tady pár střelců pyčolet nedávno pořídilo,tak to budou mít nastudovaný.
Díky...
|
Autor: |
mateSAS [ čtv 25. čer 2009 9:09:23 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: evoluce pyčoletů |
Moje 600 K1 byl prvni malej strikackovej pycolet, 750 zacali daleko driv. Blizsi tech.novinky netusim.
|
Autor: |
Jimbo [ čtv 25. čer 2009 11:08:31 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: evoluce pyčoletů |
Jo taky bych si rizšířil rád obzory, hledal sem ve starejch časákách, ale moc sem toho nepohledal, co já vím tak:
GSX-R 1000 mezi K2 a K3 zlom, už to není takový to veliký "prasatko(autobus)", o vstřikování paliva se stará 32 bit řj (16 u K2). překopanej byl i podvozek a celá machna prošla inovacema (rád se poučím jakejma od zkušenných). Brzdy dostaly radiální třmeny. Nějakej výraznej rozdíl mezi K3 a K4 se nenašel. Pro potenciální zájemce jako já, jsou K3 a K4 jak psal popák hodně muziky za "málo paněz bo se dají sehnat už kolem 110K (nová stála v roce K4 380 000 Kč !!!!!!)". No a pak nastal zase velkej rozdíl mezi K4 a K5 kde asi toho bylo inovováno o5 hodně, o tom nám napíše franta co vím já tak hlavně rozdíl sou brzdy - sice menší kotouče, ale radální nejen třmeny, ale i pumpa. No a těch technických rozdílů musí být celá řada, páč mezi K4 a K5 je regulérně rozdíl v cene o 40 táců!!! o K6 a vejš se už nezajímám páč na to vživotě nenašetřím...
Jo a u GSX-R 600 a 750 sou ty inovace o rok později vždycky, čili první pěkná 750 je až K4, pyčolet už K3
|
Autor: |
Nejt [ čtv 25. čer 2009 16:56:53 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: evoluce pyčoletů |
No vždycky to šlo po dvou letech a dané produkční verze (K1, K3, K5, K7, K9) jsou absolutně beze změn, kromě barev. Takže pokud se bavíme o sérii...
K1 fakt k ničemu - těžká velká čubka, motor příšerná divočina, kdy bylo všechno posazený navrh a ve své době pověst nejbrutálnějšího superbiku. A brzdy to nebyly schopný zastavit.
K3 - jak psal Jimbák, klasický pičoviny jako rám, vidlice i zadní jednotka, kola, elektronika, motor a s tím související posun točáku do středního pásma (klasickej trend), brzdy, design, celková váha... prostě úplně jiná machna. V téhle době ale kralovala R1 a pak novej už litrovej blade.
K5 - thebestbikeever .... lepší brzdy (a to desetkrát), změny na motoru a vstřikování (dva vály na válec) a posun krouťáku ještě níž, jiná geometrie a celkové zeštíhlení a zkrácení rozvoru, takže mnohem lepší ovladatelnost a váha dolů, design. Asi to nebyl takovej monstr skok jako mezi K1 - K3, ale rozdílů je hafo a cena tomu odpovídá.
K7 - Euro 3, takže konec legrace... váha nahoru kvůli dvěma laufům, nějaký chytřejší vidlice, jinej rám, machna zase celkově zmohutněla, změny na motoru a v elektronice, takže nárůst výkonu ve vyšším pásmu, design nemastnej neslanej. Pro spoustu lidí nuda.
K9 - o sérii toho ještě moc nevím (musím konečně kurva dočíst poslední MH), ale je toho moc, co se zlepšilo. Např. lepší brzdy (monoblocky)... V závodech se od ní po pauze od dob triumfování K5 čekalo hodně. Motorka je asi mega dobrá a hlavní příčinou, proč si třeba ve WSBK nestojí moc dobře, jsou piloti, protože největší hvězda Neukirchner leží po pádu v Monze zdrátovanej ve špitálu... Suzuki letos sezonu v podstatě zabalila. Jo, jedna mě někdy v květnu přefrčela na dromu, takže jsem na ňu docela zapškl .
|
Autor: |
Kawa [ čtv 21. led 2010 9:35:37 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: evoluce pyčoletů |
nu,jak sám říkám,kdo hledá,najde.... http://www.suzukigsxr.cz/modely třebas se to bude někomu hodit,bude - li se rozhodovat o přestupu na gixero.....
|
Autor: |
Jimbo [ čtv 21. led 2010 10:21:10 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: evoluce pyčoletů |
Paráda, konečně to tam dali, a jak se zdá, tak se ten web začíná rozhejbávat
|
Autor: |
tony_ul [ čtv 21. led 2010 11:06:55 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: evoluce pyčoletů |
Jimbo píše: Paráda, konečně to tam dali, a jak se zdá, tak se ten web začíná rozhejbávat maj ten web udelanej fakt pekne. prehneld modelu s udajema, obr. atd
|
Autor: |
Nejt [ čtv 21. led 2010 11:37:04 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: evoluce pyčoletů |
no je to sice komplet obšlehnutý ze suzukicycles.org, ale tak je to aspoň první česká stránka, jsou tam i články, pičoviny, takže asi oukej
|
Autor: |
Jimbo [ čtv 21. led 2010 13:34:50 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: evoluce pyčoletů |
Nejt píše: no je to sice komplet obšlehnutý ze suzukicycles.org, ale tak je to aspoň první česká stránka, jsou tam i články, pičoviny, takže asi oukej Nefunguje to moc dlouho, myslím že časem by to mohl být dobrej zdroj informací....
|
Autor: |
Nori-SV-1000S [ ned 14. bře 2010 9:19:27 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: evoluce pyčoletů |
No nevím Nejte.Měl jsem K2 a těžká se mi rozhodně nezdála.Měla jenom o 2kg víc než K3. První litry GSX-R měly celkem silný střed,oproti K3,teprve u ní byl pruběh orientován nahoře. A opravdu,brzdy na prvních modelech příšerné.Rozměrově fakt větší. K5-to bylo moc pěkné svezení!Supr stroj. Nyní mám K9,budu ji teprve zajíždět,pak se sem-tam budu vyskytovat na dromu,tak se třeba uvidíme.
|
Autor: |
Nejt [ ned 14. bře 2010 14:34:13 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: evoluce pyčoletů |
Na K2 jsem jenom seděl, nejel, ale toto mi potvrdili snad všichni, kdo ju projeli, včetně testů v MH apod. A není směrodatný rozdíl kg, ale těžiště a celková geometrie machny... skrz to za jízdy může K2 působit neohrabaně, těžce, autobusoidně
|
Stránka 1 z 1 |
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|